Argumeny Karliego i Grolsheka są lepsze, ale ten cytat sugeruje, że należy traktować M&H jako jeden multipartowy model. Teraz już jestem przekonanyswieta_barbara pisze:Str. 73:
The handlers aren't really a combat unit per se, so we ignore them for most gaming purposes, treating the monster itself as the extent of the unit.
Obojetne mi jak to zostanie rozstrzygniete, ale chcialbym zeby bylo.
Marsz Heleny
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Marsz Heleny
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
6-12, a wy Lidder nie udawajcie sygnaturką, że FAQ do ETC czytacie...

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
sprzedałem im nasze problemyJedy Knight pisze:a wy Lidder nie udawajcie sygnaturką, że FAQ do ETC czytacie...![]()
![]()
"Q. When a Hellcannon charges 12”, if the
Dwarfs don't have sufficient movement is it
OK to place them at the back of the
Hellcannon in the same as charging with a
skirmishing unit?
A. Correct. The unit would normally move at
the speed of the slowest model (i.e. the
Dwarfs), but ,when charging, the handlers are
completely ignored."
Dwarfs don't have sufficient movement is it
OK to place them at the back of the
Hellcannon in the same as charging with a
skirmishing unit?
A. Correct. The unit would normally move at
the speed of the slowest model (i.e. the
Dwarfs), but ,when charging, the handlers are
completely ignored."

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Marsz 12, ruch 6, szarza 6+2d6.
Fajnie, ze doszlismy do porozumienia. Do zamkniecia.
Fajnie, ze doszlismy do porozumienia. Do zamkniecia.
-
emiel_regis
- Oszukista
- Posty: 837
a ja zadam apropos helenki jeszcze jedno wredne pytanie: dlaczego, jeżeli trafienie po zawoundowaniu i save`ach idzie w "handlers", to rany się nie multiplikują? Przecie tam są 2 woundy, w dodatku wirtualne? I widać pewną analogię do obecnych machin...
z tym ze helka podlega zasada dla poganiaczy i monstera a nie maszyn.
czy helka nie ma 3 obslugantow?emiel_regis pisze:a ja zadam apropos helenki jeszcze jedno wredne pytanie: dlaczego, jeżeli trafienie po zawoundowaniu i save`ach idzie w "handlers", to rany się nie multiplikują? Przecie tam są 2 woundy, w dodatku wirtualne? I widać pewną analogię do obecnych machin...
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Jest 3 obslogantow i nie ma zadnych wirtualnych ran... na 5, 6 rany ida w krasnali
Ale jak robimy gdy uderza w Helenę cannon? Leci hit, rani, i:
a) wtedy rzucamy i jeśli wyrzucimy 5+ to ginie jeden obsługant
b) wtedy rzucamy i jeśli wyrzucimy 5+ to następnie rzucamy D6 ran i tylu obłsugantów ginie
c) wtedy rzucamy D6 i dla każdej rany następnie rzucamy na 5+ czy przejdzie ona w obłsuganta?
a) wtedy rzucamy i jeśli wyrzucimy 5+ to ginie jeden obsługant
b) wtedy rzucamy i jeśli wyrzucimy 5+ to następnie rzucamy D6 ran i tylu obłsugantów ginie
c) wtedy rzucamy D6 i dla każdej rany następnie rzucamy na 5+ czy przejdzie ona w obłsuganta?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Q: When a Monster and Handlers unit suffers a Wound from an
attack that causes Multiple Wounds, is the multiplier applied after
rolling to see who is wounded? (p73)
A: Yes.
Q: When a unit with the Monster and Handlers special rule takes
an unsaved Wound from a template or from a weapon/ability that
can pick out its target; do you still roll a D6 to see if the Wound is
inflicted upon the monster or its handlers? (p73)
A: Yes you do unless specifically stated otherwise in the unit’s
special rules.
attack that causes Multiple Wounds, is the multiplier applied after
rolling to see who is wounded? (p73)
A: Yes.
Q: When a unit with the Monster and Handlers special rule takes
an unsaved Wound from a template or from a weapon/ability that
can pick out its target; do you still roll a D6 to see if the Wound is
inflicted upon the monster or its handlers? (p73)
A: Yes you do unless specifically stated otherwise in the unit’s
special rules.
