Magia Mrocznych Elfów
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Magia Mrocznych Elfów
Do dyspozycji Shadow, Death i Dark.
Wszyskie milutkie. Ale jestem konserwatystą i zazwyczaj na dużej pozostaje przy dark magic a małej death. OCzywiscie jak z krasnalami zagrac to na duzej z bólem zabieram shadow. Mimo wszystko dark dla mnei jest najcharakterystyczniejsza dla mrocznych elfów. A z shadow podoba mi sie dziura z shades czy popchnięcie jednak nie polegam na tym za bardzo. Moze dlatego ze magie zawsze zabieram umiarkowaną.
Wszyskie milutkie. Ale jestem konserwatystą i zazwyczaj na dużej pozostaje przy dark magic a małej death. OCzywiscie jak z krasnalami zagrac to na duzej z bólem zabieram shadow. Mimo wszystko dark dla mnei jest najcharakterystyczniejsza dla mrocznych elfów. A z shadow podoba mi sie dziura z shades czy popchnięcie jednak nie polegam na tym za bardzo. Moze dlatego ze magie zawsze zabieram umiarkowaną.
Wiem, że za chwilę ktoś mi odpowie "kup sobie rulebooka", ale spytam
Jak wygląda magia shadow i death w 7 edycji ? Szczególnie interesuje mnie shadow
Mógłby ktoś w telegraficznym skrócie przedstawić trudność i działanie poszczególnych czarów z tych lorów ?
Ostatni raz grałem w 6 ed, a chcę sobie złożyć jakąś armię i nie wiem jaki zestaw herosów i jaką koncepcję zgnębienia przeciwnika przyjąć
Jak wygląda magia shadow i death w 7 edycji ? Szczególnie interesuje mnie shadow
Mógłby ktoś w telegraficznym skrócie przedstawić trudność i działanie poszczególnych czarów z tych lorów ?
Ostatni raz grałem w 6 ed, a chcę sobie złożyć jakąś armię i nie wiem jaki zestaw herosów i jaką koncepcję zgnębienia przeciwnika przyjąć
Kup sobie RulebookaRitchie pisze:tej, no nie bądzcie. Egzam mam w poniedziałek i nie mogę iść do sklepu sprawdzić. Uczyć się trza
A tak poważniej - w Army Builderze masz te magie i bez kłopotu możesz sobie sprawdzić. W Death się zmieniła w sumie tylko kolejność czarów i są te same. W shadow sporo zmian, ale to naprawdę - nie miejsce na to i tego się trzymamy.
Magia DE jest niesamowicie mocna i zroznicowana. W Czarnej magii nie ma ani jednego nieprzydatnego czaru. Mamy fajowy missile na 5+ ,ktory moze powstrzymac strzelanie. Dodatkowo +1 do casta. O.o ja to rzucam na 1 kosci:D
Dodajac do tego 2 najsilniejsze z podstawowych lorow i mamy mozliwosc naprawde fajnych kombinacji. Uwielbiam dawac 3 sorcki, kazdej inny lore i dla mnie gra moze miec tylko ture magii^^
Dodajac do tego 2 najsilniejsze z podstawowych lorow i mamy mozliwosc naprawde fajnych kombinacji. Uwielbiam dawac 3 sorcki, kazdej inny lore i dla mnie gra moze miec tylko ture magii^^
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Dark to mój ulubiony lore. Główny jako dostawkę biorę death a rzadko shadow(praktycznie tylko vs krasie).Przedmówca już powiedział bardzo uniwersalny tylko wadą jest dosyć niski zasię pewnych czarów.
chillwind -marzenie porzeciw strzelaczom, wood elfy go nienawidzą takoż i handgunersi, krasie już mniej bo T4. A i można czasem podmrozić kogoś innego jak się uprzemy.
Doombolt- dobry missle z siłą 5 ot mniejszy zasięg ale da się żyć.
był lepszy w 5ed lecz nadal dobry
word of pain- kolejny koszmarek wood elfów i strzelaczy korzystających z bsa także przydatny w walce jak się uda w walke wczarować.
Soul stealer- marzenie przeciw wielkim klotzom lekkiej piechoty, gobliny zombie szkielety itp zdychają aż miło a my się leczymy. Bardzo przydatny na pegazowej czarodziejce wtedy można żyć z tym marnym zasięgiem 6''. Żeby byo nawet 12 cali to czar byłby jak marzenie.
Dominion - hmm powstrzymywaczka uniwersalna nawet nie musimy widzieć, coś trzeba dodawać? Czołzeni korna, smok czy teżbretonska lanca nagle nie szarżuje, duży klotz tunderersów, maszynka wredna nagle nie strzela, wielki wspaniały slaan, arcymag helfów nagle nie czaruje w swojej turze. 12 cali da się żyć choć wolałbym więcej troche tak z 18 ech marzenie.
Horror- najlepszy czar. Niszczyciel z przyzwoitym zasięgiem robiącym paniki no sv duży wzornik. Ah miło popatrzeć jak coś schodzi od tego.
Skutecznośc maleje wraz z większą siłą przeciwnika ale co z tego.
gral i qusting tak samo schodzą jak swordmaster ale warto też położyć ironbreakera lub black knighta tym( 5,6).
Bez tego loru nie potrafię się obejść.
chillwind -marzenie porzeciw strzelaczom, wood elfy go nienawidzą takoż i handgunersi, krasie już mniej bo T4. A i można czasem podmrozić kogoś innego jak się uprzemy.
Doombolt- dobry missle z siłą 5 ot mniejszy zasięg ale da się żyć.
był lepszy w 5ed lecz nadal dobry
word of pain- kolejny koszmarek wood elfów i strzelaczy korzystających z bsa także przydatny w walce jak się uda w walke wczarować.
Soul stealer- marzenie przeciw wielkim klotzom lekkiej piechoty, gobliny zombie szkielety itp zdychają aż miło a my się leczymy. Bardzo przydatny na pegazowej czarodziejce wtedy można żyć z tym marnym zasięgiem 6''. Żeby byo nawet 12 cali to czar byłby jak marzenie.
Dominion - hmm powstrzymywaczka uniwersalna nawet nie musimy widzieć, coś trzeba dodawać? Czołzeni korna, smok czy teżbretonska lanca nagle nie szarżuje, duży klotz tunderersów, maszynka wredna nagle nie strzela, wielki wspaniały slaan, arcymag helfów nagle nie czaruje w swojej turze. 12 cali da się żyć choć wolałbym więcej troche tak z 18 ech marzenie.
Horror- najlepszy czar. Niszczyciel z przyzwoitym zasięgiem robiącym paniki no sv duży wzornik. Ah miło popatrzeć jak coś schodzi od tego.
Skutecznośc maleje wraz z większą siłą przeciwnika ale co z tego.
gral i qusting tak samo schodzą jak swordmaster ale warto też położyć ironbreakera lub black knighta tym( 5,6).
Bez tego loru nie potrafię się obejść.
Ja bym obstawiał, że najlepszy jest Dominion - mozna tym zrobić komuś niefajne kuku wystawiając go na szarżę chariotów, smoka, Manticory lub CoKów. Cała magia jest fajna, ale i tak często dawałbym Shadow i Death: oba lory mają coś fajnego a pitka jest równie dobra na krasie i na trupy wszelkiej maści jak i na bretkę. Dark jest za to lepszy na elfy, ale też na elfy brałbym death (dużo missili). Najfajniesze w tej magii i tak jest + 1 do casta
No nie do końca, graal i questing knight= s4, swordmaster= s3...Murmandamus pisze: gral i qusting tak samo schodzą jak swordmaster ale warto też położyć ironbreakera lub black knighta tym( 5,6).
Bez tego loru nie potrafię się obejść.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Jeśli chodzi o scisłość to każda magia u nas ma +1 nie tylko dark Izo.
trikk ano prawda, mój błąd.
trikk ano prawda, mój błąd.
Magie mamy naprawde bardzo dobra i ciekawa, gdyby tylko w nowej edycji wszystkie zasiegi zwiekszyc o 6" to bylby miod i nie trzeba innych zmian w magii
I tu jest największa bolączka naszej magii. Zaklęcia są silne, ale mają za mały zasięg i trzeba widzieć cel, a najlepsze są właśnie takie czary które działają na całym polu bitwy i czarodziej nie musi widzieć celu.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Magia Beast to jest to co lubie najbardziej. W niej jest wszystklo dla duzego maga.
od bear's anger - zajebioza robi ci potwora z bohatera, przez magic missle 2d6 z sila 3 i drugi magic missle co wali jak balista, dalej the beast cowers unieruchamia jednostke przeciwnika, az po popychaczke. No kurde czego wiecej chciec od magii. Nawet czar ktory zbiera ci uciekajaca jednostke moze sie okazac kluczowy dla bitwy. Do tego tylko czar pierwszy dziala na 12 cali reszta na 24 albo na cala plansze.
od bear's anger - zajebioza robi ci potwora z bohatera, przez magic missle 2d6 z sila 3 i drugi magic missle co wali jak balista, dalej the beast cowers unieruchamia jednostke przeciwnika, az po popychaczke. No kurde czego wiecej chciec od magii. Nawet czar ktory zbiera ci uciekajaca jednostke moze sie okazac kluczowy dla bitwy. Do tego tylko czar pierwszy dziala na 12 cali reszta na 24 albo na cala plansze.
Magia DE? hmm... nie ma co nazekac tylko szkoda ze mamy tak mało przedmiotów które były by dobre dla czarodziejek i co mnie boli nie mozna im dawac kusz ani nie ma dla nich laski takiej jak posiada moratii. Uwazam ze do naszej magi mozna by dodac jakies sensowna itemy które ją wspomogą : )