[VC] Sylvania 2k2

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

[VC] Sylvania 2k2

Post autor: Borysss »

Ostatnio jakoś odechciało mi się grać VC. (wy biczowałem się i przeszło ;) ), chodziło mi nawet po głowie uzbieranie szybko jakiejś innej armii co by pograć nią zanim wyjdzie nowy podręcznik. Ale .. ale inna armia to już nie wampiry i po prostu nie da się ;)
Dlatego kupie sobie drugiego kołcza i pogram sobie znowu na Sylvanii. I nie bujam się zbytnio po turniejach (a i tak w większości SoC jest dopuszczone jeszcze) więc nie będzie raczej problemu. A zawsze to jakaś odmiana.

Von Carstein Vampire Lord @ 731 Pts
Von Carstein; General; Grave Marker; Level 3 Wizard; Lance
Wristbands of Black Gold; Book of Arkhan; Dispel Scroll; Earthbind; Zombie Dragon

Von Carstein Vampire Thrall @ 166 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein; Barding; Heavy Armour
Walking Death; Earthbind; Nightmare @ [0] Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts

4 Fell Bats @ 80 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts

2 Spirit Hosts @ 130 Pts

Black Coach @ 175 Pts

Black Coach @ 175 Pts

14 Black Knights @ 440 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Banner of Doom

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2197


Podoba mi się mały kałasznikow, chłopak daje +2 CR. Ofcrz dołącza się do odziało BK (ma ich boostować ;) ). Reszta sama mówi sama za siebie. Stwierdziłem, że bez sensu iść z drzewem do lasu i wystawiać odziały zombiaków/szkieletów w Sylvanii. Lepiej je wskrzeszać (jak się da ofcorz..).

Serwus.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Jeden klocek do walki ? :shock:

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Eldritch pisze:Jeden klocek do walki ? :shock:
Yep :twisted:

Awatar użytkownika
Hag Queen
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40

Post autor: Hag Queen »

Nudna ta armia jakos ;p Dobrze ,ze choc na cos popatrzec mozna.
(Ksiaze przystojniaczek z rodu von Carsteinow- mrrrua. Szkoda ,ze odzwierciedlili to wszedzie poza figurka).
Jest cos do bicia ale jakos brakuje do obrony. Przydalaby sie jakas banda twardzieli :)
No i za malo chyba obrony przed magia?

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Hag Queen pisze:Nudna ta armia jakos ;p Dobrze ,ze choc na cos popatrzec mozna.
(Ksiaze przystojniaczek z rodu von Carsteinow- mrrrua. Szkoda ,ze odzwierciedlili to wszedzie poza figurka).
Ty grasz kultem Slaanesha ?
Hag Queen pisze: Jest cos do bicia ale jakos brakuje do obrony. Przydalaby sie jakas banda twardzieli :)
No i za malo chyba obrony przed magia?
Sylvania nie ma nekromantów, jedynie lord/count może nosić scrolle. Mam jeden scroll na coś poważnego, 4 kości dispela, i 2x Mr(1) w dwóch najważniejszych miejscach. Magia też nie jest słaba, bo mam 3xmarkery, dwa czary (jeden na 3 kościach, drugi na dwóch) i BoA - czyli trochę tego jest. Najważniejsze że markery zawsze wyjdą, więc nie ma strachu że się tego nie rzuci.

Na pozór armia jest nie pozorna (eheh :lol: ). I taka ma być :twisted: Tylko że w odpowiednim momencie wyciąga kły i kąsa bardzo boleśnie.

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Więcej trenerów (coach) szkoda że można tylko dwa :D
Sylvania jest trudna, bo trzeba się odzwyczaić od 3x15 BK, ale popieram granie tą armią, bardzo mi się podoba klimat, tylko że ja bym wstawiał jakieś DoWy i militię z crossbowami dla klimatu :). Zamiast earthbinda pomyślałbym na black periapitem - jedna kość wiecej jakby co. Dobry motyw to koks na smoku (lord + 2 herosy = Zło!). Daj Scouta direwolfom (hahaha co za pomysł z tą zasadą) :D Fajnie, że ktoś wybiera takie armie :)

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Ogolnie bardzo mi sie podoba klimat Sylvanii, ale jakos Twoja armia mnie nie powalila. Oprocz smoczka (TAK! ZUOOO!!!) i tych jednych BK tak naprawde nie ma sie tutaj czego bac. A dwa oddzialy bardzo latwo wiekszoscia armii wylaczyc/wyeliminowac.

Awatar użytkownika
Hag Queen
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40

Post autor: Hag Queen »

Tak gram COS. Czemu pytasz ? :>

Luks
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: z Torunia

Post autor: Luks »

Chyba podkreślił to w swojej wypowiedzi, bo chyba wiesz, że slaanesh to bóg rozkoszy i takie słowa do niego pasują :wink:
A co do rozpiski to tylko powtórzyć to co pisali moi poprzednicy: masz jeden oddział do walki. Tu mogą zagrozić tylko smok i BK.
Luks - swiatło

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Luks pisze: Tu mogą zagrozić tylko smok i BK.
to malo? przy taiej magii przeszkadzajek powinno byc wystarczajaco duzo zeby wbili sie tam gdzie maja ;]

a samego wsprawcia tez wystarczy :) choc nie wiem czy drugi oddzial fellbatow jako 5 nie vbylby lepszy i zmiana jednej 5 wilkow (moze 2?) na 7 z championem kosztem jednej 5 :)

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Jeszcze są dwa czarne trenery - w parze będę bardzo ładnie działać. Coach mi się ostatnio coraz bardziej podoba - daje radę przejeżdzać po lasach nawet.

Drakenhof Templar (BK) dałbym War Banner - akurat będzie na scouta dla jednych wilków.

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Izo pisze: Dobry motyw to koks na smoku (lord + 2 herosy = Zło!).
nie masz tyle slotów hero chyba ?
Izo pisze:
Daj Scouta direwolfom (hahaha co za pomysł z tą zasadą) :D
No co ty, nigdzie ich nie wystawisz, anie nie upchniesz.
Izo pisze:Fajnie, że ktoś wybiera takie armie :)
8)



Odział BK ma przeżywać. Dlatego mają taką szmetę. To co wbiją to wbiją + vampir i +3 CR (szmata+BsB+WD) +(może)szeregi i taki odział daję radę.

Duży Vampir jest odziałem sam dla siebie i jeszcze sam się popchnie (upps :oops: ), dispeluje co nie co i ma dla siebie MR(1)
Mały Vampir jest z przymusu (trzeba go mieć) ale w sumie to chłopak daję rade.
Wsparcia mam sporo, 4xDW, 2xBatsy (kuźwa wiem że 2x5 lepsiejsze, ale PTS nie styka :( ), do tego mam przyzwoitą magię i ciężko opędzić się od trupów :twisted: Do tego DUCHY :D bardziej for fun, ale też potrafią się bardzo przydać, nie rzadko szachują różne sytuacje.

Karetki dają radę jak są dwie :twisted:, są tańsze - IMO teraz kosztują tyle ile powinny (nie można 2x2 karetka :cry: ).

Ogólnie jest zadowolony z tej armii (już dawno nią grałem) ale teraz ją pod szlifowałem ;)

Tyle ode mnie ;)

Pozdro.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

A mi się wydaje że jest wszystko co być powinno, naprawdę daje radę ta rozpa, a że na ogół gra się na 2250 to styknie na 6 wilków z doomwolfem i na 5 fell bata. ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Młody pisze:A mi się wydaje że jest wszystko co być powinno, naprawdę daje radę ta rozpa, a że na ogół gra się na 2250 to styknie na 6 wilków z doomwolfem i na 5 fell bata. ;)
Ano. 2200 to taki wymóg chwili.

Pzdr.

ODPOWIEDZ