[VC] Sylvania 2k2
[VC] Sylvania 2k2
Ostatnio jakoś odechciało mi się grać VC. (wy biczowałem się i przeszło ), chodziło mi nawet po głowie uzbieranie szybko jakiejś innej armii co by pograć nią zanim wyjdzie nowy podręcznik. Ale .. ale inna armia to już nie wampiry i po prostu nie da się
Dlatego kupie sobie drugiego kołcza i pogram sobie znowu na Sylvanii. I nie bujam się zbytnio po turniejach (a i tak w większości SoC jest dopuszczone jeszcze) więc nie będzie raczej problemu. A zawsze to jakaś odmiana.
Von Carstein Vampire Lord @ 731 Pts
Von Carstein; General; Grave Marker; Level 3 Wizard; Lance
Wristbands of Black Gold; Book of Arkhan; Dispel Scroll; Earthbind; Zombie Dragon
Von Carstein Vampire Thrall @ 166 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein; Barding; Heavy Armour
Walking Death; Earthbind; Nightmare @ [0] Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
Black Coach @ 175 Pts
Black Coach @ 175 Pts
14 Black Knights @ 440 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Banner of Doom
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2197
Podoba mi się mały kałasznikow, chłopak daje +2 CR. Ofcrz dołącza się do odziało BK (ma ich boostować ). Reszta sama mówi sama za siebie. Stwierdziłem, że bez sensu iść z drzewem do lasu i wystawiać odziały zombiaków/szkieletów w Sylvanii. Lepiej je wskrzeszać (jak się da ofcorz..).
Serwus.
Dlatego kupie sobie drugiego kołcza i pogram sobie znowu na Sylvanii. I nie bujam się zbytnio po turniejach (a i tak w większości SoC jest dopuszczone jeszcze) więc nie będzie raczej problemu. A zawsze to jakaś odmiana.
Von Carstein Vampire Lord @ 731 Pts
Von Carstein; General; Grave Marker; Level 3 Wizard; Lance
Wristbands of Black Gold; Book of Arkhan; Dispel Scroll; Earthbind; Zombie Dragon
Von Carstein Vampire Thrall @ 166 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein; Barding; Heavy Armour
Walking Death; Earthbind; Nightmare @ [0] Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
Black Coach @ 175 Pts
Black Coach @ 175 Pts
14 Black Knights @ 440 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Banner of Doom
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2197
Podoba mi się mały kałasznikow, chłopak daje +2 CR. Ofcrz dołącza się do odziało BK (ma ich boostować ). Reszta sama mówi sama za siebie. Stwierdziłem, że bez sensu iść z drzewem do lasu i wystawiać odziały zombiaków/szkieletów w Sylvanii. Lepiej je wskrzeszać (jak się da ofcorz..).
Serwus.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
YepEldritch pisze:Jeden klocek do walki ?
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Nudna ta armia jakos ;p Dobrze ,ze choc na cos popatrzec mozna.
(Ksiaze przystojniaczek z rodu von Carsteinow- mrrrua. Szkoda ,ze odzwierciedlili to wszedzie poza figurka).
Jest cos do bicia ale jakos brakuje do obrony. Przydalaby sie jakas banda twardzieli
No i za malo chyba obrony przed magia?
(Ksiaze przystojniaczek z rodu von Carsteinow- mrrrua. Szkoda ,ze odzwierciedlili to wszedzie poza figurka).
Jest cos do bicia ale jakos brakuje do obrony. Przydalaby sie jakas banda twardzieli
No i za malo chyba obrony przed magia?
Ty grasz kultem Slaanesha ?Hag Queen pisze:Nudna ta armia jakos ;p Dobrze ,ze choc na cos popatrzec mozna.
(Ksiaze przystojniaczek z rodu von Carsteinow- mrrrua. Szkoda ,ze odzwierciedlili to wszedzie poza figurka).
Sylvania nie ma nekromantów, jedynie lord/count może nosić scrolle. Mam jeden scroll na coś poważnego, 4 kości dispela, i 2x Mr(1) w dwóch najważniejszych miejscach. Magia też nie jest słaba, bo mam 3xmarkery, dwa czary (jeden na 3 kościach, drugi na dwóch) i BoA - czyli trochę tego jest. Najważniejsze że markery zawsze wyjdą, więc nie ma strachu że się tego nie rzuci.Hag Queen pisze: Jest cos do bicia ale jakos brakuje do obrony. Przydalaby sie jakas banda twardzieli
No i za malo chyba obrony przed magia?
Na pozór armia jest nie pozorna (eheh ). I taka ma być Tylko że w odpowiednim momencie wyciąga kły i kąsa bardzo boleśnie.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Więcej trenerów (coach) szkoda że można tylko dwa
Sylvania jest trudna, bo trzeba się odzwyczaić od 3x15 BK, ale popieram granie tą armią, bardzo mi się podoba klimat, tylko że ja bym wstawiał jakieś DoWy i militię z crossbowami dla klimatu . Zamiast earthbinda pomyślałbym na black periapitem - jedna kość wiecej jakby co. Dobry motyw to koks na smoku (lord + 2 herosy = Zło!). Daj Scouta direwolfom (hahaha co za pomysł z tą zasadą) Fajnie, że ktoś wybiera takie armie
Sylvania jest trudna, bo trzeba się odzwyczaić od 3x15 BK, ale popieram granie tą armią, bardzo mi się podoba klimat, tylko że ja bym wstawiał jakieś DoWy i militię z crossbowami dla klimatu . Zamiast earthbinda pomyślałbym na black periapitem - jedna kość wiecej jakby co. Dobry motyw to koks na smoku (lord + 2 herosy = Zło!). Daj Scouta direwolfom (hahaha co za pomysł z tą zasadą) Fajnie, że ktoś wybiera takie armie
Ogolnie bardzo mi sie podoba klimat Sylvanii, ale jakos Twoja armia mnie nie powalila. Oprocz smoczka (TAK! ZUOOO!!!) i tych jednych BK tak naprawde nie ma sie tutaj czego bac. A dwa oddzialy bardzo latwo wiekszoscia armii wylaczyc/wyeliminowac.
Chyba podkreślił to w swojej wypowiedzi, bo chyba wiesz, że slaanesh to bóg rozkoszy i takie słowa do niego pasują
A co do rozpiski to tylko powtórzyć to co pisali moi poprzednicy: masz jeden oddział do walki. Tu mogą zagrozić tylko smok i BK.
A co do rozpiski to tylko powtórzyć to co pisali moi poprzednicy: masz jeden oddział do walki. Tu mogą zagrozić tylko smok i BK.
Luks - swiatło
to malo? przy taiej magii przeszkadzajek powinno byc wystarczajaco duzo zeby wbili sie tam gdzie maja ;]Luks pisze: Tu mogą zagrozić tylko smok i BK.
a samego wsprawcia tez wystarczy choc nie wiem czy drugi oddzial fellbatow jako 5 nie vbylby lepszy i zmiana jednej 5 wilkow (moze 2?) na 7 z championem kosztem jednej 5
Jeszcze są dwa czarne trenery - w parze będę bardzo ładnie działać. Coach mi się ostatnio coraz bardziej podoba - daje radę przejeżdzać po lasach nawet.
Drakenhof Templar (BK) dałbym War Banner - akurat będzie na scouta dla jednych wilków.
Drakenhof Templar (BK) dałbym War Banner - akurat będzie na scouta dla jednych wilków.
nie masz tyle slotów hero chyba ?Izo pisze: Dobry motyw to koks na smoku (lord + 2 herosy = Zło!).
No co ty, nigdzie ich nie wystawisz, anie nie upchniesz.Izo pisze:
Daj Scouta direwolfom (hahaha co za pomysł z tą zasadą)
Izo pisze:Fajnie, że ktoś wybiera takie armie
Odział BK ma przeżywać. Dlatego mają taką szmetę. To co wbiją to wbiją + vampir i +3 CR (szmata+BsB+WD) +(może)szeregi i taki odział daję radę.
Duży Vampir jest odziałem sam dla siebie i jeszcze sam się popchnie (upps ), dispeluje co nie co i ma dla siebie MR(1)
Mały Vampir jest z przymusu (trzeba go mieć) ale w sumie to chłopak daję rade.
Wsparcia mam sporo, 4xDW, 2xBatsy (kuźwa wiem że 2x5 lepsiejsze, ale PTS nie styka ), do tego mam przyzwoitą magię i ciężko opędzić się od trupów Do tego DUCHY bardziej for fun, ale też potrafią się bardzo przydać, nie rzadko szachują różne sytuacje.
Karetki dają radę jak są dwie , są tańsze - IMO teraz kosztują tyle ile powinny (nie można 2x2 karetka ).
Ogólnie jest zadowolony z tej armii (już dawno nią grałem) ale teraz ją pod szlifowałem
Tyle ode mnie
Pozdro.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
A mi się wydaje że jest wszystko co być powinno, naprawdę daje radę ta rozpa, a że na ogół gra się na 2250 to styknie na 6 wilków z doomwolfem i na 5 fell bata.
Ano. 2200 to taki wymóg chwili.Młody pisze:A mi się wydaje że jest wszystko co być powinno, naprawdę daje radę ta rozpa, a że na ogół gra się na 2250 to styknie na 6 wilków z doomwolfem i na 5 fell bata.
Pzdr.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a