użyj opcji szukajgerald_tarrant pisze:czy z Power Stone można przekroczyć limit 6ściu kości do rzucania spella?

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
użyj opcji szukajgerald_tarrant pisze:czy z Power Stone można przekroczyć limit 6ściu kości do rzucania spella?
misha pisze:czyli mounty takich oddziałów jak Savage Ork Boyz i Blood Knights również mają +1A ? bo zasadzie podlega oddział.
Chciałbym jeszcze raz nawiązać do tego i upewnić się w jaki sposób działa przedmiot Elynett`s Brooch - "Bearer and unit may re-roll failed psychology tests"Mac pisze:Może nie bezpośrednia odpowiedź na pytania, ale bardzo prosto odpowiada na oba - statuetka nie działa w ogóle, bo nie ma czegoś takiego jak Psychology test.
Odpowiedź: Games Workshop...Heptun pisze:To w takim razie czemu nie zostały takie przedmioty zaopatrzone w jakąś erratę ?
Na logikę, tak. Ale... znamy odpowiedź: Games Workshop...Heptun pisze:Na logikę biorąc jeżeli są nadal w obowiązującym Army Booku to chyba mają jakieś działanie ?
Spojrzyj parę postów wcześniej co na to Lidder i kudłaty.Heptun pisze:Co na to reszta LS ?
Dopóki nie zostanie wydana do nich jakaś errata przez Games Workshop lub nie zostanie wydane jakieś uściślenie - tak, istotnie takie przedmioty są bezużyteczne.Heptun pisze:Takie przedmioty staną się w 8 edycji bezużyteczne ???
Kurcze to podawaj mi następnym razem stronyKarli pisze:Lidder, to sprawdź jeszcze raz. U mnie np. w podręczniku VC jest napisane przy Nightmarze jedynie o jednej zasadzie specjalnej: undead
Ej no, zmieniło się. Zasada o nie zabijaniu fanatyków o górki w 7ed wynikała z uściśleń sędziowskich.Lidder pisze:bo gorka to otwarty teren, nic w tej sprawie sie nie zmienilo