Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Khuman »

to było na 2999pkt.
doomek, standardowa puszka z relorem + słomka i potion of sthrengh ( niespodzianka na tanka i innych pancerniaków, ipakty z 9S :lol2: )

doomek, standard z 4+ ward save + axy i dradon helm + shield & HA ( ofc )

wargor, +1S banner, +1A, HA & shield

shami, 2lvl beast, chalis, AHW

shami, 2lvl shadow, DS

shami, 2lvl shadow, stone of spite

shami, 2lvl shadow, ironcruse icon, AHW

2x 35x gor, FCG, AHW

2x truskgor ( bez cenne )

2x 1x razorgor

2x 5x harpie ( jedna scout )

8x minosków, AHW, FCG, blackened plate
technika dość prosta 1 dumek z wardem frywolny mordulec, i krzyczy hit my hit my do kataputl i innych dział
drugi doomek w minoskach
wargor wzmacnia 1 gory, żadne do ambush bo musi być szybka kontra z brzytwą

beast, 0 + cokolwiek co nie wylosuje... bestiowa sygnatura jest zbyt duża spamować nią w magii... inne cary to naj lepiej +3 coś, -1hit, albo 6

shadow, spam 0 + brzytwa... zależnie od kaprysów i innych potrzeb -s albo -t, ewentualnie pitka na maszyny... sygnatura jest idealna do spamowania.. a większe wersje chyba przebijają 0 bestii

nie jest to mega mocna rozpiska ale chciałem mieć 2 doomków :twisted: co się okazało zajebistym pomysłem

resztę można dopowiedzieć sobie samemu :wink:

w bestiach chyba chodzi o mega mocnych herosów i lordów do klepania.. którzy muszą być dobrani dość specyficznie ( tego nie do kończ rozkminiłem ) i musi być dość mocna magia pestkowa... shadow jest po prostu zajebisty dla bestii... nawet muszę powiedzieć że może będziemy mogli powalczyć przy odrobinie szczęścia z HE :P

co do jednostek odginaczki po wyższe to mus
--------------------------------------------------
oddziały 1 wielki (25 min. konieczne ) gorów z bannerem +1S bardzo, to bardzo mile widziany... rydwany 2 więcej nie trzeba ale czasem potrafią uratować nie jeden CC tymi ipaktami... ungorów nie używam ( po za rydwanami :wink: )
-----------------------------------------------------------------------
minoski albo bestigory, minoski min. 6 / 7 a bestigory 35 min. do hordy a przy 30 jednak wystawiam ich w wagonie ( fakt nie zawsze ale często ), centigory wystawiam jedna ( na dwie nie mam pkt. na te formaty 2400 ) 5 z TA i często się spłacają szczególnie przy stubbornie, choć są rzadkością niestety gdyby mieli fasta :roll:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
rary bardzo rzadko a jak są to są ghorgony

no to chyba tyle na temat przemyśleń grania tą fajna armią 8)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Core charioty sa fajne z uwagi na uderzenie/pkt , niby tylko 80pkt ,ale D6 S5 impactow + 1A S6 + 1A S4 (chyba tyle daje spear w szarzy na rydwanie?) + 2A S4 z re-rollem , tak wiec te ~6-7A potencjalnych masz.
A jak z magia shadowa ? Co glownie tam odejmowales? BS na strzelcach chyba boli ? a inicjatywa w CC , czy inaczej ? :mrgreen:
Centigory bylyby fajne w FA i wtedy z S5 toporkami moglyby fajnie ciachac
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Nie ma to jak obcięcie mova by wymanewrować wroga(spowolnić trudnozabijalne oddziały)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

WS I i M, BS tylko przy defie a rzadko go spotykam ostatnio

myślę że cały lor jest dość ciekawy

bardziej praktyczny niż death czy beast... bo działa globalnie a nie tylko na herosów :)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Tak naprawdę jedyne co mnie wnerwia trochę w szadole to skaterowanie pitki i niemożność szarży z 1 ( lepiej by było gdyby 2 i 3 nie były ripami tylko tak jak 0 )

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Tez ostatnio doszedlem do wniosku ,ze shadow lepszy (a napewno sygnaturka z uwagi na koszt czaru). Lore beastu wg mnie dobry jak sie weznie duzego shamiego .
Ale nawet patrzac pod wzgledem herdstone-a to ten shadow daje rade zasiegowo ;) Mozna np trzymac w zasiegu jakiegos doomka czy gorebulla i go "teleportowac" czarem nr.1 w strefe walki.
W sumie to wszystkie czary tam sa przydatne , no i mozna swapnac shamich po udanym czarku zaleznie od ich setup-u :oops:
WFB playing since 1994

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Shadow bezapelacyjnie wygrywa - znerfia wrogów a to daje bestiom szanse na wynik ^^ Miałem wynik zycia: 11-9 wygrałem z demonami ; ) "A to brzytwa własnie" ^^

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

978 Beastman Army

Wargor BSB 156
Gnarled Hide 15(5+ Scally Skin),
Dragon Helm 10(6+ Armour Save 2+ Ward vs flaming),
Biting Blade 10- armour piercing
Luckstone 5
Haewy Armour 4, Shield 2 1+AS
Bray-Shaman Lv1 Shadow General 77
AHW 2
2x Razorgor Herd 2x55
5 Harpies 55
29 Gor Herd 257
FCG AHW
29Gor Herd 257
FCG AHW
5 Ungors Raiders 30
6 Ungors Raiders 36 6

1122 Demon of Chaos Army

Herald of Tzeentch Shadow General 165
Master of Sorcery 25 Spell Breaker 25
Herald of Khorn 115
Armour of Khorn 15
24Bloodletters of Khorn 343
FCG Icon of Endless War 25
12 Pink Horrors of Tzeench 162
Musician, Standar
6 Flamers of Tzeentch 210
Fiend of Slaanesh 55
6 Chaos Furies 72

Moja rozpa którą zagrałem na turnieju parowym zajmując 2 miejsce (2100 ogółem, 900 najmniej na armię)

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Graty :D

Może jakiś mały raporcik? :wink:

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

w pierwszej Niegrałem (nieparzysta ilość graczy)

2 bitwa i Demony z Orkami (scenariusz po skosie a więc nie wychodzimy na 1
kloc pinków z heraldem(metal)
kloc bloodów
flamery
furie

kloc bigunów
kloc blak orków
doomdiwer
Nie było za bardzo walk (patrz scenariusz-mi nie wyszedł kloc gorów z BSB przeciwnikowi klos Bigunów)
Mizialiśmy się więc magią bez żadnyych rewelacji zabijając przeciwnikowi doomdiwera furie i flamery wygrałem 13/7

3 Lizie i Dwarfy
szaman
2 kohorty
2 skirmisze
2 kameleony
kloc saurusów

runesmith
2 działa
katapka
2 strzelcy
kloc hamererów

przeciwnik wystawił beznadziejnie maszyny więc nic mi prawie z nich nie zabił (6 furii rozkręciło 2),
na prawej flance kloc gorów skosił kameleony i skinki a następnie kohortę bloodleterzy zjadli saurusy 1 kochortę i działo
najlepsze były jednak flamery które zredukowały hamców do 6 a potem biły się z runsmifem przez jakieś 4 tury (1+ z przerzutem) wbijając mu nawet ranę z brzytwy, a hamererów zabił 2 kloc gorów.
wygrałem 17 3

Po turnieju nasówa się pytanie czemu bestigory nie mają halabard tylko GW bo jakby nie patrzeć to jest o wiele lepsza opcja.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Nom tez mnie to zastanawia ,ale pewnie z halabardami byliby przegieci :roll: :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak by nie było by atakowały szybciej od krasi i lizaków :wink:

nie pamiętam by bestigory miały taką opcję kiedy kol wiek... w rawening host mogły mieć tarcze ( przynajmniej tak pamiętam ) :?

ale powiedzmy sobie szczerze to tak jak minoski z tarczami, mało klimatyczne pod każdym względem... bardziej nurtuje dlaczego razorgory nie mają PF, albo czemu nie ma żadnego dużego raru z PF :roll:

bestiami da się grać... nie będą przegięte ale warto mini pogrywać... bo można wygrać z dość mocnymi armiami w tej ed. :)

gratsy Klopsie :D

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Ale z halabardami mogli by być boostowani z 0 z shadowa.
A tarcza to tylko na klepaczach, bo ungory spisują się nie źle jako trzymacze magów tylko te tarze właśnie jakoś nieklimatyczne, już wole łuki od nich.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

http://www.solegends.com/cittal3/beastmen1.jpg
http://cgi.ebay.co.uk/Warhammer-Beastme ... 0412339760

Kiedys byly bestie z halabardami ,ale chyba odpowiednik gorow to byl ;) Chociaz teraz bysmy chyba nie pogardzili mozliwoscia tej broni w gorach
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

to były gory stary dobry atak klonów :D .. te łby baranów uwielbiał mój kolega a ja nimi gardziłem i przerabiałem na bycze :P

tak gory mogły mieć ale to broń zbyt mało destrukcyjna i zbyt strategiczna by bestie mogły ją używać :twisted:

tak zdecydowanie tarcze wyglądają dobrze przy centigorach tylko... choć gdyby nie ta 1/3 szans na 4I to bym brał ich z GW 8)

Edit:

we wtorek mamy małą ligę pomiędzy ludźmi z naszego klubu... i z testuję pewną rozpiskę jak pójdzie napiszę w środę / czwartek... nie piszę rozpiski bo to ma być dla nich małe zaskoczenie :lol2:

oby pozytywne :twisted:

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Zaskoczenie pozywne dla nich ? :wink: To chyba nie za dobrze bezie świadczyło :mrgreen:

A co do ataku klonów to to były moje pierwsze figurki do battla. Dzisiaj robią u mnie za bestigory ... stoją w ostatnim szeregu.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

A co powiecie na to

Doombull 353
Axes of Khorngor
Dragonhelm
Talisman of Preserwation
Potion of Speed
HA,Sh

Great ShamanLv 4 Shadow 289
Chalice of Dark Rain
Jagged Dager

Gorbuull BSB 247
Ramhorn Helm
Gnarled Hide
Biting Blade
Dragon Gem
Ironcurse Icon

2x 7 minosów AHW 2x 443
Standar, Musician
5 Harpies 55
2x 30 Gor Herd 2x 265
AHW FCG
2x5 ungorów 2x30
2x6piesków 2x36

Wywalając małego szamana mamy punkty na 2x harpie w scoucie a skroll zamiast dagera idzie na dużego szamiego, i mamy gorszy osprzęt na doombulu Armour of destiny axes of khorngor i zostaje 10 punktów na bajery.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dla mnie bomba :mrgreen: Te pieski to taki sobie pomysł ... chyba
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Lepszy chyba 1 swiniak za 55pkt niz te slabe psy ,ktore nie wliczaja sie w core limit :wink:
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

jak widać mamy 120 punktów na wydanie w corach (poza 2 klocam gorów)
dałem 2xpsy i 2x ungory bo psy faktycznie lepiej skrinują przed strzelaniem.
zostaje 18 punktów więc można by dać nawet scouta harpiom.

- pozastaje dać 3x ungorki i 4 gory do któregoś klocka bo pieski nie liczą się do corów( a świniak nie wejdzie bo musimy zapełnić cory

Z innej beczki będę potrzebował 20 gorów bo nie zdołam pomalować 20 w 5 dni na zadowalający mnie poziom, gram rozpiską podobną do Crusa


Beastlord Gen 254
General; Heavy Armour; Shield
Ram Horn Helm 15 - +1A for Succesfull A Save
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save
Biting Blade 10 - Armour Piercing
Crown of Comandment 35 - Stubborn

GBS Lv4 Shadow 339
AHW 4
Skull of Rarkos 60 - +1 to cast for each friendly wizard in 6”
Chalice of Dark Rain 40 -for one turn -1 BS and non BS fire 4+

Wargor BSB 157
Blaken Plate 20 - 2+ W Save vs Flaming for bearer and 4+ for his unit
Ironcurse Icon 5 - 6+ W Save for unit from War Machines
Opal Amulet 15 - 4+ W Save vs 1 wound
Tormentor Sword 5 - Monster or Character Stupid if suffer Wound
Shield 2

Bray-Shaman lv 2 Beast 142
Potion of Foolhardines 5 - ItP for 1 turn and Devastaging Charge
Dispell Scroll 25
AHW 2

Bray-Shaman Lv1 Shadow 127
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
AHW 2

Bestigor Herd 400
30 FCG Baner of Eternal Flame 10
2x Razorgor 2x55
2 Razorgor 110
2x5 Harpy 2x70
Scout
Gor herd 265
30 FCG, AHW
Gor herd 257
29 FCG, AHW
Gor Herd 85
10 Musician, AHW
Ungor Herd 154
29 Musician, Standar
2x5 Ungor Skirmishers 2x30 60

ODPOWIEDZ