High Elficka Husaria 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Re: High Elficka Husaria 2400

Post autor: Relosu »

jak trafi na janusza janusza to bd mial z dupy te swoje ifki. Albo trafi na cwaniaka z high magic i dostanie vaula.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Relosu pisze:jak trafi na janusza janusza to bd mial z dupy te swoje ifki. Albo trafi na cwaniaka z high magic i dostanie vaula.
Tak. to jest największy ból. Właściwie nie wiem co z tym zrobić. Jedyna opcja to zabić janusza, a on jest zwykle skitrany w największej koziej dupie. Na szczęście mało będzie Januszy.
Na High Magic nikt nie grał w 7ed. więc co dopiero teraz z tymi przegiętymi lorami.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

na bank (z rzeczy którymi grywam/z którymi grywam) musisz się obawiać:
-bretki (pedzie latają tu jak chcą, dorywają piechotę bez problemu, chyba że piechota dostanie brzytwę = dobranoc husario, lord spokojnie łapie, zatrzymuje i zaczyna konsumpcję kawy z flamingami, reszta otacza - kaplica)
-HE na smoku - bo robi z dupy jesień średniowiecza oddziałowi z flamingami

nie za bardzo masz się za to co obawiać WoChu - nie miewają ostatnio 40 psów w rozpiskach, a najbardziej boli tutaj odginanie. Z VC powinno iść bezproblemowo, wilki/baty wystrzelasz więc wbijasz się w to, co chcesz.

edit: według wszelkiego prawdopodobieństwa będę jechał ze smokiem i małym magiem z high magic...

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ja tez jade na malym magu z seerem i high, Siweusz jedzie na arcym z shadow i arcym z high, ogolnie teraz vaul jest strasznie przegiety, np w wochu wyllaczasz przedmiot co daje warda na 4+ i nagle pan z wardem na 3+ ma na 6+. i lucznicy go zdejmuja. Albo dostaje kuznie z 2 malego maga.Albo wylaczam takie boh np. Teraz high jest naprawde kozackie bo w sumie ma maly casting value, a przy czarach z rulebooka czesto bym na malym magu nie dal rady rzucic dwelersow lub brzytwy bo bym nie rzucil tyle na oczkach.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

plus jako bonus flames of phoenix jest często lepsze niż dwellersi... Właśnie niski CV, i przegięte komba przedmiotów w sporej ilości armii strasznie zachęcają do wrzucenia małego maga z high do rozpy...

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Kędzior pisze:Na High Magic nikt nie grał w 7ed. więc co dopiero teraz z tymi przegiętymi lorami.
Żebyś się nie zdziwił ja dużo graczy na HE gra.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

dokladnie bd na bazyliszku to przejdz sie po stolach zobacz ludzi grajacych he i zobacz ich rozpy.
@down
luzik wlasnie koncze pna na orle prerobionego z gryfa z IoB'u , jeszcze tylko 20 lucznikow i jestem rdy!
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, o 14:51 przez Relosu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Szeregowy Relosu, wracajcie do malowania a nie spamujecie. Nie chcę potem słyszeć wymówek, że nie masz pomalowanej armii.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

podleci latacz połknie archmaga w 3 turze i po BoHu.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Jeżus pisze:podleci latacz połknie archmaga w 3 turze i po BoHu.
#-o Wiesz, nie pomyślałem o TYM.
Ja nie mogę. Przecież on będzie siedział w klocu. :roll:
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

I tak w pierwszym szeregu.
Vyverny nie zabiją archerzy ani oddziału warhawków chociażby.
O smoku nie wspominam...
Hipogryfie też nie...
Pegazach...
itd...
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

od tego jest czelendz i kontr szarza. Albo blokowanie wyzej wymienionych.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Wszystko co wymieniłeś dostanie w dupę od magii i strzelania. Jedyne zagrożenie to smok, ale też dojdą strzępy smoka. Celem całej armii, oprócz orzełów i husarii jest wyrżnięcie wszystkiego co mobilne i osłabienie kloców piechoty. Ten cel osiągnę. Choć SD morze przeżyć, ale większość smoków to będą albo nie HE, albo Sun/Moon. SD się nie spodziewam.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

albo albo.
Nie uda ci się rozwalić wszystkiego co będzie chciało dobrać ci się do arcy...
Albo osłabiasz kloce piechty albo skupiasz się na fastach lataczach i innych szybkich skurwysynach
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Kędzior szczerze to każda bardziej mobolna lub mocno strzelająca armia robi Ci z dupy jesień sredniowiecza. Z miłą checią zagrał bym swoimi DE, a nawet Besiami z tą rozpiską ;)
Relosu pisze:od tego jest czelendz i kontr szarza. Albo blokowanie wyzej wymienionych.
Ciekawe jak krzyknie challange bez championa :mrgreen:
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

GarG pisze:, a nawet Besiami z tą rozpiską ;)
słuszny lekcja pokory dla HE by była :twisted:

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

GarG pisze:Kędzior szczerze to każda bardziej mobolna lub mocno strzelająca armia robi Ci z dupy jesień sredniowiecza. Z miłą checią zagrał bym swoimi DE, a nawet Besiami z tą rozpiską ;)
Relosu pisze:od tego jest czelendz i kontr szarza. Albo blokowanie wyzej wymienionych.
Ciekawe jak krzyknie challange bez championa :mrgreen:
seryjnie nie zauwazylem ze nie ma championa. No to zmula, arcy w 3 turze ginie. I to max! a husarie przez 3 tury da sie odginac.

br13
Plewa
Posty: 7

Post autor: br13 »

Kędzior pisze:zwłaszcza, że mogę rzucać duże wersje czarów, używając względnie małej ilości kostek (BoH rządzi)
Nurtuje mnie to stwierdzenie, a to w sumie dobre miejsce by zadać takie pytanie. Czy na zasady EURO uwzględnia się wydawane przez GW FAQ-i do podręczników? Jeśłi tak, to według High Elfickiego, BoH daje IF na dublu tylko jeśli podstawowa wartość rzucenia czaru została osiągnięta. Więc mała ilość kości na naprawdę duże czary wciąż nie byłaby opłacalna.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

br13 pisze:
Kędzior pisze:zwłaszcza, że mogę rzucać duże wersje czarów, używając względnie małej ilości kostek (BoH rządzi)
Nurtuje mnie to stwierdzenie, a to w sumie dobre miejsce by zadać takie pytanie. Czy na zasady EURO uwzględnia się wydawane przez GW FAQ-i do podręczników? Jeśłi tak, to według High Elfickiego, BoH daje IF na dublu tylko jeśli podstawowa wartość rzucenia czaru została osiągnięta. Więc mała ilość kości na naprawdę duże czary wciąż nie byłaby opłacalna.
Masz rację. przy BoH trzeba rzucić wystarczająco dużo.
FAQ i Erraty GW są jak najbardziej obowiązujące.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Ja mam jeszcze jedno pytanie.
Czy IFka na dowolnym dublecie powoduje miscasta? Czy tylko dwie "6"?
Nie wiem jakie są erraty do tego, ale w rb pisze, że:
Irrestible Force: If two or more 6s are rolled when casting a spell, it has been cast with irrestible force. The spell will be cast automatically and cannot be dispelled, but the Wizard has to roll on the Miscast table when the spell has been resolved."
Miscast: When irrestible force occurs, first resolve the effect of the spell that the Wizard was attempting to cast. As the spell has been cast with irrestible force, the casting player can at least enjoy the effect of this spell before something almost indescribably bad happens to the Wizard and everyone nearby."
Więc taki BoH w 8 ed. robiłby miscasta po każdym dublecie? :|
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

ODPOWIEDZ