Hobby Center to nie jest miejsce dla was. Jak Szaman napisał - promujemy. Kto nie wie jak wygląda promocja jego strata, od siebie dodam tylko, że Arturowi Sz. czasami kostki płatały figle.w sklepie promujemy to co sprzedajemy - a wiec tylko 3 glowne systemy, zadnych SG.
Osoby aplikujące. Nie wiem jakie są zarobki pracowników GW w Polsce. Gdyby były to wypłaty brytyjskie to praca niezła, jeżeli natomiast realia krajowe.... Zapewne sobota zajęta. Przekalkulujcie sobie wszystko dokładnie. W interesie pracodawcy zawsze jest posiadanie taniego, wydajnego, oddanego i wykwalifikowanego pracownika.
Miałem okazję (dawno temu) współpracować z pewnym sklepem. Wypromować da się wszystko. Pracujesz głównie z dziećmi w wieku 7-15, są to osoby bardzo podatne, ale nie głupie. Źródłem dochodów takich bywalców są ich prawni opiekunowie, jeżeli dziecko nie będzie miało wyników w nauce, lub będzie nieposłuszne to nie dostanie pudełka czołzenów. Co za tym idzie, dziecko jest mile widziane po zajęciach szkolnych, a rodzice powinni być przeświadczeni, że ich pociecha jest w dobry rękach. Wtedy nawet przysłowiowa babcia różańcowa dołoży z emerytury do Bloodthirstera.
Kwestie zabezpieczenia przed ewentualną próbą przywłaszczenia dóbr należących do Hobby Center też są ważne. Dzieci potrafią mieć "lepkie ręce". Ile osób potrafi poradzić sobie z takim problemem ? Odsyłam do tematu na temat kradzieży na turniejach.
Nie od dzisiaj wiadomo, że w Polsce najczęściej figurkami interesują się osoby, które na to nie stać (zgadza się Szamanie ?).
Jeżeli przypadkiem do sklepu zawita stary wyjadacz, który wie czego chce, to nie "wypromujesz". Jest to klient w wieku 30+ w garniturze i krawacie. Z takim klientem trzeba rozmawiać o produkcie na innym poziomie. Najczęściej będzie znał zasady lepiej od sprzedawcy i będzie oddany swoim krasnoludom bardziej niż partii.
Kwestia kultury osobistej - o ile przypadkowy wulgaryzm rozśmieszy młodego klienta, to osobie dorosłej delikatnie mówiąc, może się nie spodobać.
To jest dla was najlepsza informacja. Szybkie i profesjonalne wsparcie lokalnych sprzedawców. Mail Order na miejscu. Wymiana wadliwych produktów i reklamacje na miejscu. (chyba, że się mylę).There will also be vacancies for Retail Sales Assistants
Pozdrawiam.