Idzie nowe...

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Re: Idzie nowe...

Post autor: ugh »

hej mam pare pytań:

1. Czy moge dać healing potion mojemu Pająkowi jak jedzie na nim Shaman ? w sumie fajnie by było - 8 W z czego D6 moge sobie zregenerować,

2. Czy jak rzucam czar goblinskim shamanem z IF to najpierw rzucam miscasta czy moze na atrybut lora ? (na 5/6 zabieram dd i dodaje do mojego pd),

3. Ketman zadał pytanie czy opłaca się wystawiac pajaka z katapulta na 1500 pkt i jak dokładnie działa hitowanie bo też nie za bardzo to kumam - czy tylko trafione czy tez zranione jednostki ? i czy tylko te ktore przykrył wzornik ?

dzieki za odpwiedzi. pozdro

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

ad1 potion działa na szamana, nie na mounta.
ad2 gdzieś pisali że atrybuty to część czaru, więc najpier atrybut, później miscast.
ad3 Tu nie wiem, nie czytałem podręcznika, ale z tego co było tu pisane, to UNIT który dostał ma ASL, a strzelasz jak z catapsy, czyli wzornik i skaterujesz.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Tylko pytanie, czy musisz zadać ranę, żeby weszło ASL. No i jak długo w końcu działa to ASL? Do pierwszego kombatu trafionego, czy naszej kolejnej fazy strzelania?
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

ponoć wystarczy trafić (na farcie 2 oddziały :D ) i efekt tra do następnej fazy strzelania pająka (w sumie 2 CC)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Jak nie ma szamana to może być wyrzutnia sieci, katapulta S1(3), jednostki trafione mają w swojej najbliższej rundzie Always Strike Last.
Debelial takie info zapodał

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

I jak znam życie to nie można strzelać do combatu. Więc dupa, bo tak naprawdę zadziała tylko, jeśli strzelimy w oddział, który zamierza w swej turze szarżować. Nie ma opcji strzelę i zaszarżuję oplątany oddział.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

skoro się skateruje to jest zawsze szansa że zniesie na oddział przeciwnika będący w walce (i nasz przy okazji), ale przy naszej I to 2 stronie bardziej powinno zabruździć.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

MeanGreen
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MeanGreen »

Aron_Banalny pisze:u Faberów można zobaczyć kodex

jest mnóstwo imiennych bohaterów, z tego co mówili bracia GW chce by gracze się gali po speców. dlatego też jest mniej przedmiotów. z ośmiu itemów najciekawszy wydawał mi się ten boostujący warda na savagach.
wolf ridersi za 10 pkt cieszą
Też mi się tak wydaje, że taki jest zamiar. I mi ogólnie granie na specach charakterów się bardzo podoba, jest tylko jeden problem, niektóre spece są takie, że raczej nie psują gry a dodają fajnego klimatu, ciekawych zasad i niekonwencjonalnych zagrań (większość orkowych taka jest) ale niestety są też takie, które po prostu miażdżą wszystko i nie ma jak się przed nimi obronić, więc dopóki rzeczywiście nie będzie tak, że specjale nie będą gięte jak nie wiem co to można sobie dla przyjemności nimi zagrać z kolegą ale z jakąś losową osobą, która może okazać się wrednym nikczemnym power gamerem to bym nie ryzykował straconego czasu :).

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

dzięki za wcześniejsze odpowiedzi :) mam następne pytanie

Lore Attribute - Power of Da Waaagh = Spells with a strength value/strength bonus are increased by +1, if there are more friendly units in combat than there are fleeing.

rozumiem że jest to tylko bonus +1 i nie można go modyfikować ? tzn nie jest uzalezniony od ilości oddziałów w walce ?

a drugie pytanie: czy opis oznacza że zaczynam korzystać z tego atrybutu dopiero jak zaczynam walczyc jakąkolwiek jednostką ? jezeli tak to wole małe waaggh :) chociaz od poczatku bede mogl sobie zwiekszac pulę.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie takie mnóstwo znowu ;]

Jest Gorbad, Azhag, Grimgor, Grom i Skarsnik jak w 7ed, przywrócili Wurrzaga z księgi 6ed oraz dodali 2 herosów goblińskich, każdy wychodzący z obowiązkowym oddziałem, jeden z ulepszonymi spider riderami a drugi z wolf riderami

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Pozwolę sobie również zadać jedno pytanie odnośnie przedmiotów a konkretnie jednego, o którym wspominał Kołata w swojej kompilacji 8 przedmiotów:

Lucky Shrunken Head - 50pts (Arcane Item)
Ability I cannot remember, also increases Savage Orc Warpaint ward save from 6+ to 5+, increases Wurrzag's to 4+. Savage Orc shaman or great shaman only.

Może pamiętasz debelial ze swojej lektury ten przedmiot i jego ability wyżej wspomniane, bo w Twoim streszczeniu kilkanaście postów wcześniej brak jest tego przedmiotu.
Z góry dzięki

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Właściwie to całość jego działania - Arcane item, ulepsza warda szamana i oddziału savage orków w którym siedzi do 5+, a wurrzagowi jeśli się tam zapląta do 4+

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Aha, dzięki za informacje debelial, myślałem, że prócz tego daje dodatkowo jeszcze jakieś ability Szamanowi, a w sumie to działa podwójnie podnosząc warda szamanowi oraz klockowi.

Ciekawe czy w tej sytuacji podniósł by również warda z przedmiotu na Savge Great Shamanie - taki Preservation - czy też zasada ta działa tylko na Warpainta?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

ulepsza tylko Warpaint

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

pytanko czyli sama obecność Savage shamana w oddziale nie podnosi mu Wsv (oddziałowi)? ten myk tylko z magic itemem?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

no pewnie, jaki inaczej byłby sens tego przedmiotu :)

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

może nie sprecyzowałem- miałem nadzieję ze jest zasada ze gdy zwykły S.Shaman jest w oddziale Savagy to podnosi im Warda, ale jak rozumiem jest tylko ten uber magic item.
thnx

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

poprawcie mnie jezeli sie myle ale czy rzut na mork spirit totem konczy sie na 5 ? no bo chyba można miec maksymalnie +2 ward save prawda ?

Awatar użytkownika
Kubi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Kubi »

Król Goblinów pisze:może nie sprecyzowałem- miałem nadzieję ze jest zasada ze gdy zwykły S.Shaman jest w oddziale Savagy to podnosi im Warda, ale jak rozumiem jest tylko ten uber magic item.
thnx
to byly czasy jak tak bylo .....

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

ano.. 5ed jak pamiętam? Ugh możesz sprecyzować bo nie wiem o co ci chodzi- gdzieś ty warda na 2+ znalazł..

ODPOWIEDZ