Idzie nowe...
Moderator: Kołata
Re: Idzie nowe...
hej mam pare pytań:
1. Czy moge dać healing potion mojemu Pająkowi jak jedzie na nim Shaman ? w sumie fajnie by było - 8 W z czego D6 moge sobie zregenerować,
2. Czy jak rzucam czar goblinskim shamanem z IF to najpierw rzucam miscasta czy moze na atrybut lora ? (na 5/6 zabieram dd i dodaje do mojego pd),
3. Ketman zadał pytanie czy opłaca się wystawiac pajaka z katapulta na 1500 pkt i jak dokładnie działa hitowanie bo też nie za bardzo to kumam - czy tylko trafione czy tez zranione jednostki ? i czy tylko te ktore przykrył wzornik ?
dzieki za odpwiedzi. pozdro
1. Czy moge dać healing potion mojemu Pająkowi jak jedzie na nim Shaman ? w sumie fajnie by było - 8 W z czego D6 moge sobie zregenerować,
2. Czy jak rzucam czar goblinskim shamanem z IF to najpierw rzucam miscasta czy moze na atrybut lora ? (na 5/6 zabieram dd i dodaje do mojego pd),
3. Ketman zadał pytanie czy opłaca się wystawiac pajaka z katapulta na 1500 pkt i jak dokładnie działa hitowanie bo też nie za bardzo to kumam - czy tylko trafione czy tez zranione jednostki ? i czy tylko te ktore przykrył wzornik ?
dzieki za odpwiedzi. pozdro
ad1 potion działa na szamana, nie na mounta.
ad2 gdzieś pisali że atrybuty to część czaru, więc najpier atrybut, później miscast.
ad3 Tu nie wiem, nie czytałem podręcznika, ale z tego co było tu pisane, to UNIT który dostał ma ASL, a strzelasz jak z catapsy, czyli wzornik i skaterujesz.
ad2 gdzieś pisali że atrybuty to część czaru, więc najpier atrybut, później miscast.
ad3 Tu nie wiem, nie czytałem podręcznika, ale z tego co było tu pisane, to UNIT który dostał ma ASL, a strzelasz jak z catapsy, czyli wzornik i skaterujesz.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
ponoć wystarczy trafić (na farcie 2 oddziały ) i efekt tra do następnej fazy strzelania pająka (w sumie 2 CC)
I jak znam życie to nie można strzelać do combatu. Więc dupa, bo tak naprawdę zadziała tylko, jeśli strzelimy w oddział, który zamierza w swej turze szarżować. Nie ma opcji strzelę i zaszarżuję oplątany oddział.
skoro się skateruje to jest zawsze szansa że zniesie na oddział przeciwnika będący w walce (i nasz przy okazji), ale przy naszej I to 2 stronie bardziej powinno zabruździć.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Też mi się tak wydaje, że taki jest zamiar. I mi ogólnie granie na specach charakterów się bardzo podoba, jest tylko jeden problem, niektóre spece są takie, że raczej nie psują gry a dodają fajnego klimatu, ciekawych zasad i niekonwencjonalnych zagrań (większość orkowych taka jest) ale niestety są też takie, które po prostu miażdżą wszystko i nie ma jak się przed nimi obronić, więc dopóki rzeczywiście nie będzie tak, że specjale nie będą gięte jak nie wiem co to można sobie dla przyjemności nimi zagrać z kolegą ale z jakąś losową osobą, która może okazać się wrednym nikczemnym power gamerem to bym nie ryzykował straconego czasu .Aron_Banalny pisze:u Faberów można zobaczyć kodex
jest mnóstwo imiennych bohaterów, z tego co mówili bracia GW chce by gracze się gali po speców. dlatego też jest mniej przedmiotów. z ośmiu itemów najciekawszy wydawał mi się ten boostujący warda na savagach.
wolf ridersi za 10 pkt cieszą
dzięki za wcześniejsze odpowiedzi mam następne pytanie
Lore Attribute - Power of Da Waaagh = Spells with a strength value/strength bonus are increased by +1, if there are more friendly units in combat than there are fleeing.
rozumiem że jest to tylko bonus +1 i nie można go modyfikować ? tzn nie jest uzalezniony od ilości oddziałów w walce ?
a drugie pytanie: czy opis oznacza że zaczynam korzystać z tego atrybutu dopiero jak zaczynam walczyc jakąkolwiek jednostką ? jezeli tak to wole małe waaggh chociaz od poczatku bede mogl sobie zwiekszac pulę.
Lore Attribute - Power of Da Waaagh = Spells with a strength value/strength bonus are increased by +1, if there are more friendly units in combat than there are fleeing.
rozumiem że jest to tylko bonus +1 i nie można go modyfikować ? tzn nie jest uzalezniony od ilości oddziałów w walce ?
a drugie pytanie: czy opis oznacza że zaczynam korzystać z tego atrybutu dopiero jak zaczynam walczyc jakąkolwiek jednostką ? jezeli tak to wole małe waaggh chociaz od poczatku bede mogl sobie zwiekszac pulę.
Nie takie mnóstwo znowu ;]
Jest Gorbad, Azhag, Grimgor, Grom i Skarsnik jak w 7ed, przywrócili Wurrzaga z księgi 6ed oraz dodali 2 herosów goblińskich, każdy wychodzący z obowiązkowym oddziałem, jeden z ulepszonymi spider riderami a drugi z wolf riderami
Jest Gorbad, Azhag, Grimgor, Grom i Skarsnik jak w 7ed, przywrócili Wurrzaga z księgi 6ed oraz dodali 2 herosów goblińskich, każdy wychodzący z obowiązkowym oddziałem, jeden z ulepszonymi spider riderami a drugi z wolf riderami
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Pozwolę sobie również zadać jedno pytanie odnośnie przedmiotów a konkretnie jednego, o którym wspominał Kołata w swojej kompilacji 8 przedmiotów:
Lucky Shrunken Head - 50pts (Arcane Item)
Ability I cannot remember, also increases Savage Orc Warpaint ward save from 6+ to 5+, increases Wurrzag's to 4+. Savage Orc shaman or great shaman only.
Może pamiętasz debelial ze swojej lektury ten przedmiot i jego ability wyżej wspomniane, bo w Twoim streszczeniu kilkanaście postów wcześniej brak jest tego przedmiotu.
Z góry dzięki
Lucky Shrunken Head - 50pts (Arcane Item)
Ability I cannot remember, also increases Savage Orc Warpaint ward save from 6+ to 5+, increases Wurrzag's to 4+. Savage Orc shaman or great shaman only.
Może pamiętasz debelial ze swojej lektury ten przedmiot i jego ability wyżej wspomniane, bo w Twoim streszczeniu kilkanaście postów wcześniej brak jest tego przedmiotu.
Z góry dzięki
Właściwie to całość jego działania - Arcane item, ulepsza warda szamana i oddziału savage orków w którym siedzi do 5+, a wurrzagowi jeśli się tam zapląta do 4+
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Aha, dzięki za informacje debelial, myślałem, że prócz tego daje dodatkowo jeszcze jakieś ability Szamanowi, a w sumie to działa podwójnie podnosząc warda szamanowi oraz klockowi.
Ciekawe czy w tej sytuacji podniósł by również warda z przedmiotu na Savge Great Shamanie - taki Preservation - czy też zasada ta działa tylko na Warpainta?
Ciekawe czy w tej sytuacji podniósł by również warda z przedmiotu na Savge Great Shamanie - taki Preservation - czy też zasada ta działa tylko na Warpainta?
ulepsza tylko Warpaint
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
pytanko czyli sama obecność Savage shamana w oddziale nie podnosi mu Wsv (oddziałowi)? ten myk tylko z magic itemem?
no pewnie, jaki inaczej byłby sens tego przedmiotu
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
może nie sprecyzowałem- miałem nadzieję ze jest zasada ze gdy zwykły S.Shaman jest w oddziale Savagy to podnosi im Warda, ale jak rozumiem jest tylko ten uber magic item.
thnx
thnx
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
ano.. 5ed jak pamiętam? Ugh możesz sprecyzować bo nie wiem o co ci chodzi- gdzieś ty warda na 2+ znalazł..