No comment.Barbarossa pisze:Tia, reszta jednostek jest gorsza... Jaaassssne. Ja nie mogę pojąć, po kiego grzyba w imperium wystawiać czołg, skoro ta armia ma tyle dobrych jednostek? Armia empire, która budzi we mnie lęk, wygląda jakoś tak:Karli pisze: Empire ssie. W ograniczeniach Euro powinno być bez żadnych ogrniczeń, jak breta. 3/4 armii czołg składa w jedną turę (czy to magii na słonku/brzytwie/pite/cracks call czy strzelaniu przy brass orbie/cannonach/katapach czy przy hth z gwardzistami wszelakiego typu lub GUO z sygnaturką). Reszta jednostek jest gorsza od wszelkich tego samego typu z innych armii. Szkoda
Archlector pieszy z crown of command, save 1+ re-roll i sword of battle)
Duży mag, power stone + shadow lub fire
Mały mag, seal, + fire lub shadow (odwrotnie niż na dużym, bo miasma to podstawa)
Kapitan BSB pieszy z dragonhelmem, nie do walki
20 swordsmenów FCG
30 flagellantów z prophetem
30 flagellantów z prophetem
40 halabardników FCG, 2x detachment śmieciowy
20 swordsmenów
10 handgunnersów, champion z HLR, det śmieciowy
10 handgunnersów, champion z HLR, det śmieciowy
2 x działo
3 x mortar
Jak wystawiasz czołg i Ci schodzi w drugiej turze od dowolnego czaru, to nie jęcz. Czołg to relikt 7 ed, tak samo jak wielkie kloce BK. W powyższej rozpie masz 3 hordy stubborn/unbreakable które słusznie karcą w combacie, 3 mortary i dwa działa żeby pociąć do 50% klocki wroga, zanim do Ciebie dojdą, 4 razy śmieci i dyskretny urok handgunów ze snajperami, których możesz wymieniać ew. na inżynierów.
Ciekawe tylko czemu żadnemu z imperialistów nie sprawdza się granie na flagusiach i halabardach vs cała reszta z wyższą I, Ws, S, T, z magicznymi bannerami i całą masą zasad specjalnych... ale nie miejsce tutaj na rozprawy na ten temat, jak coś to zapraszam z tą rozpą to działu rozpiski imperialne to pogadamy
