Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
Trochę zmian co do poprzedniej armii opartej na jeździe wstępnie na 1500. Jakby ktoś mógł pomóc.... Naprawdę musi być dużo mięsa w O&G?
Lords:
Orc Warboss (generał), dzik, armour of fortune, tarcza, sword of might [197]
Heroes:
Black Orc Big Boss, BSB, tarcza, dawnstone, ironcurse icon [147]
Night Goblin Shaman LvL 2, dispel scrol [110]
Core:
10 Forest Goblin Spider Riders, FCG [160]
15 Forest Goblin Spider Riders, FCG [225]
Special:
24 Black Orcs, FCG, tarcze [347]
9 Big 'Uns na dzikach, FCG, tarcze [233]
Rare:
Doom Diver [80]
razem 1499
Jak wcześniej: Generał do boar boysów, bsb do czarnych orków, szaman samopas albo do czarnych. Może czarne orki zamienić z dzikimi i wtedy wypadają jedne gobliny na pająkach, a w specjalach więcej orków na dzikach albo 2-3 rydwany goblinów... Cały czas chce operować jednym klockiem piechoty.
Lords:
Orc Warboss (generał), dzik, armour of fortune, tarcza, sword of might [197]
Heroes:
Black Orc Big Boss, BSB, tarcza, dawnstone, ironcurse icon [147]
Night Goblin Shaman LvL 2, dispel scrol [110]
Core:
10 Forest Goblin Spider Riders, FCG [160]
15 Forest Goblin Spider Riders, FCG [225]
Special:
24 Black Orcs, FCG, tarcze [347]
9 Big 'Uns na dzikach, FCG, tarcze [233]
Rare:
Doom Diver [80]
razem 1499
Jak wcześniej: Generał do boar boysów, bsb do czarnych orków, szaman samopas albo do czarnych. Może czarne orki zamienić z dzikimi i wtedy wypadają jedne gobliny na pająkach, a w specjalach więcej orków na dzikach albo 2-3 rydwany goblinów... Cały czas chce operować jednym klockiem piechoty.
Co ciekawe BSB pożył aż do 6 tury. Zrobiłem rozpę dla kolegi i ten miał miał dzisiaj ciekawie. Grzybki halucynki na szamanach dają rade Pająk dostał w łeb od lorda krasi i się złożył Ogólnie starcie było dziwne, walczyły głównie gobliny i fanatycy latajacy po stole, podczas gdy Czarne orki utkneły na 3 tury w krasnoludzkiej piechocie. Małe Waaa jest zabawne. Trolle równieżSzemkel pisze:Zaskakujące to będzie jeśli BsB pożyje dłużej i będzie miał istotne jednostki iw zasięgu.
Jak się bawić to się bawić. Weź NG warbossa + daj do BsB sztandar + 1 Ld. BO wymień na squigi. To będzie wtedy rozpa z pod znaku płaszcza i grzyba.
Krilan, mam nie za duże doświadczenie ale...
1. Mam wrażenie, że błędnie rozumiesz progi procentowe. Jak zwiększysz ilość punktów w Core'ach to wcale nie musisz nic tam wyrzucać.
2. Nawet z moim małym doświadczeniem mogę Ci powiedzieć, że na pewno masz kiepsko złożonego BSB. Po pierwsze nie bierz Black Orka bo jest za drogi. Przerzut save'a na 4+ i save 6+ na ataki z maszyn dla oddziału... są lepsze pomysły w tej cenie. Np:
Orc Big Boss
BSB, Armour of Silvered Steel, Luckstone, dwurak. ASv 2+ i jednorazowy przerzut.
Atak z siłą 3: u Ciebie ratujesz (licząc przerzut) w 75% przypadków a u mnie w 83%. Przy sile 4 u Ciebie ratujesz 55% u mnie 66%; przy sile 5, u Ciebie 31% u mnie 50%; a przy S6 i S7 u ciebie martwy a u mnie wciąż 33% / 17% szans na Save.
Koszt: 134 pkt czyli o 13 taniej niż Twój
3. Wilki lepsze od pająków, a już na pewno pająki w dużych oddziałach to strata najważniejszej części: poisonów. W drugim szeregu atakuje tylko goblin (jeździec), więc Poison nie działa. Weź 2-3 piątki jak masz tylko te modele (a nie masz wilków) i próbuj dojść nimi do maszyn i śmieci, albo przeszkadzać przeciwnikowi.
4. Grałem 10 bitew mając 40 savage'y (zwykłych z 2 chopami) i 32 black orków (oba klocki ponad 400pkt). Ci pierwsi sprawdzali się znacznie lepiej. Bierzemy Twoje 347 pkt, dodajemy 13 zaoszczędzone z BSB i w nowym book'u masz prawie
39 SavOrc z dwoma czopami i muzykiem. Ustawiasz w hordę i masz 50 ataków z siłą 4 w pierwszej turze walki. Nawet bez zbroi tak szybko nie giną (T4.. no i Ward 6+ się przydaje). Nie naciskam, żeby byli Big Uns bo zakładam, że zależy Ci, żeby armia była oparta na jeździe i Big 'Uns są na dzikach.
5. Shaman. W nowym podręczniku orkowa magia jest dużo lepsza. Tu raczej nie ma dyskusji. Na małe punkty jest chyba jeszcze potężniejsza. Może oszczędzisz trochę punktów w tych pająkach, wywalisz tego Night Goblina i weźmiesz dwóch 2lvl Orc shamanów? To 4 czary do losowania i duża szansa, że wylosujesz Ręke, 'ere We Go albo najpotężniejszą Stopę. Jakbyś się skusił na Savage'y to możesz przy okazji wziąć ten nowy przedmiot dla szamanów i dać całemu oddziałowi 5+ Warda za tatuaże.
6. Punktów nie zostaje za wiele, ale może Squig Manglery Ci się zmieszczą? Fajne zabawki, szczególnie jak nie masz goblinów i fanatyków.
Po moich poprawkach masz problem z animozją na głównym klocku (Savage'e), ale teraz to już nie taki dramat.
1. Mam wrażenie, że błędnie rozumiesz progi procentowe. Jak zwiększysz ilość punktów w Core'ach to wcale nie musisz nic tam wyrzucać.
2. Nawet z moim małym doświadczeniem mogę Ci powiedzieć, że na pewno masz kiepsko złożonego BSB. Po pierwsze nie bierz Black Orka bo jest za drogi. Przerzut save'a na 4+ i save 6+ na ataki z maszyn dla oddziału... są lepsze pomysły w tej cenie. Np:
Orc Big Boss
BSB, Armour of Silvered Steel, Luckstone, dwurak. ASv 2+ i jednorazowy przerzut.
Atak z siłą 3: u Ciebie ratujesz (licząc przerzut) w 75% przypadków a u mnie w 83%. Przy sile 4 u Ciebie ratujesz 55% u mnie 66%; przy sile 5, u Ciebie 31% u mnie 50%; a przy S6 i S7 u ciebie martwy a u mnie wciąż 33% / 17% szans na Save.
Koszt: 134 pkt czyli o 13 taniej niż Twój
3. Wilki lepsze od pająków, a już na pewno pająki w dużych oddziałach to strata najważniejszej części: poisonów. W drugim szeregu atakuje tylko goblin (jeździec), więc Poison nie działa. Weź 2-3 piątki jak masz tylko te modele (a nie masz wilków) i próbuj dojść nimi do maszyn i śmieci, albo przeszkadzać przeciwnikowi.
4. Grałem 10 bitew mając 40 savage'y (zwykłych z 2 chopami) i 32 black orków (oba klocki ponad 400pkt). Ci pierwsi sprawdzali się znacznie lepiej. Bierzemy Twoje 347 pkt, dodajemy 13 zaoszczędzone z BSB i w nowym book'u masz prawie
39 SavOrc z dwoma czopami i muzykiem. Ustawiasz w hordę i masz 50 ataków z siłą 4 w pierwszej turze walki. Nawet bez zbroi tak szybko nie giną (T4.. no i Ward 6+ się przydaje). Nie naciskam, żeby byli Big Uns bo zakładam, że zależy Ci, żeby armia była oparta na jeździe i Big 'Uns są na dzikach.
5. Shaman. W nowym podręczniku orkowa magia jest dużo lepsza. Tu raczej nie ma dyskusji. Na małe punkty jest chyba jeszcze potężniejsza. Może oszczędzisz trochę punktów w tych pająkach, wywalisz tego Night Goblina i weźmiesz dwóch 2lvl Orc shamanów? To 4 czary do losowania i duża szansa, że wylosujesz Ręke, 'ere We Go albo najpotężniejszą Stopę. Jakbyś się skusił na Savage'y to możesz przy okazji wziąć ten nowy przedmiot dla szamanów i dać całemu oddziałowi 5+ Warda za tatuaże.
6. Punktów nie zostaje za wiele, ale może Squig Manglery Ci się zmieszczą? Fajne zabawki, szczególnie jak nie masz goblinów i fanatyków.
Po moich poprawkach masz problem z animozją na głównym klocku (Savage'e), ale teraz to już nie taki dramat.
Pain is temporary. Pride is forever.
@krilan - 15 pająków kosztuje 225pts - podobny koszt do 25 savagy z 2xhw - zgadnij, co ma większą siłę przebicia. W całej tej rozpisce jedynie BO powalczą. A shaman biegający solo spada w pierwszej turze ostrzału wroga. Chyba, że będziesz grał z VC. Wtedy padnie w fazie magii
Wiem że mogę przekroczyć 25% w corach, tylko że ja chcę aby corów było te 25% minimum, dlatego pisałem że może jakieś gobosy na pająkach wyrzucę jeśli by mieli savage do corów wejść.bob. pisze: 1. Mam wrażenie, że błędnie rozumiesz progi procentowe. Jak zwiększysz ilość punktów w Core'ach to wcale nie musisz nic tam wyrzucać.
Dlaczego gobliny na wilkach są lepsze niż na pająkach? Wilki też nie atakują z drugiego szeregu.
Pokombinuje jeszcze z rozpą z klockiem savage zamiast czarnych orków, wtedy też szaman savage do savage by wskoczył. Co do figur to chcę zakupić już pod konkretną rozpę, dlatego robię to rozeznanie. Jak pisałem wcześniej w postach, zbieram też imperium (mam jakieś 2500pkt) a O&G chcę zacząć klimatycznie właśnie pod jazdę. Może lepiej będzie zacząć od 1000 pkt i to rozwijać?
Dzięki za pomoc, pokombinuje jeszcze z rozpiską.
Ostatnio zmieniony 7 mar 2011, o 00:49 przez krilan, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo:krilan pisze: Dlaczego gobliny na wilkach są lepsze niż na pająkach? Wilki też nie atakują z drugiego szeregu.
Na wypasie:
Wilki mają Sv 4+, a Pająki 5+
Wilki wychodzą taniej o punkt od modelu.
Płacisz więcej za gorszy Sv, ataki z poisonem z pierwszego szeregu.
Plusem dla pająków są ich specjalne zasady, połączone niestety z gorszym Mv.
IMO wilki lepsiejsze.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
To zależny do czego się ich używa- GW zauważyło ze na starym booku pajączki były duuuzo lepsze od wilków.
Aktualnie przewaga wilków to : są tańsze , i to sporo, i mają większy zasięg= czyli odginaczka.
Natomiast pająki się dużo lepiej biją- mają wbudowane spiry, a pająki poza piosonem mają 4 Inicjatywy , co robi dużą różnice.
IMHO jak lubisz fastami szarżować, pajączki lepsze. jezeli chcesz przeszkadzajki, to wilki ( i to bez upgrade'ów, czyste za 50p. bo wtedy maksymalizujesz ich efektywnosć)
Aktualnie przewaga wilków to : są tańsze , i to sporo, i mają większy zasięg= czyli odginaczka.
Natomiast pająki się dużo lepiej biją- mają wbudowane spiry, a pająki poza piosonem mają 4 Inicjatywy , co robi dużą różnice.
IMHO jak lubisz fastami szarżować, pajączki lepsze. jezeli chcesz przeszkadzajki, to wilki ( i to bez upgrade'ów, czyste za 50p. bo wtedy maksymalizujesz ich efektywnosć)
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
nie znam się specjalnie na zielonych, ale po obejrzeniu nowego booka wpadło mi do głowy coś takiego:
nowe orki3000 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Savage Orc Great Shaman @ 300.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Black Orc Warboss @ 263.0 Pts
General; Choppa; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
1 Goblin Shaman @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Wolf @ [0.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
24 Savage Orc Big 'Uns @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
24 Black Orcs @ 345.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 180.0 Pts
9 Wolf @ [0.0] Pts
12 Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
3 Goblin Wolf Chariot @ 180.0 Pts
9 Wolf @ [0.0] Pts
12 Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2998.0
nowe orki3000 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Savage Orc Great Shaman @ 300.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Black Orc Warboss @ 263.0 Pts
General; Choppa; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
1 Goblin Shaman @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
5 Wolf @ [0.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
24 Savage Orc Big 'Uns @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
24 Black Orcs @ 345.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 180.0 Pts
9 Wolf @ [0.0] Pts
12 Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
3 Goblin Wolf Chariot @ 180.0 Pts
9 Wolf @ [0.0] Pts
12 Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2998.0
Wg mnie jeśli generał idzie w czarnych orkach nie ma sensu żeby był czarnym orkiem, nic nie wnosi a jest znacznie droższy. Ten co idzie w dzikusach oczywiście może być czarnym, żeby ich trzymać za mordy.
Przede wszystkim jednak nie dokupuj dodatkowych wilków do rydwanów - znacznie zwiększa to szerokość jednostki a w zamian masz 1 atak z siłą 3... również dodatkowy goblin się nie opłaca. Na koniec lepiej działają 3 oddziały po 2 rydwany niż 2 oddziały po 3.
talisman of endurance - jak napisał katerek, płacisz 30 punktów za coś co już masz...
Za wywalenie wilków i obsługantów oszczędzasz 60 punktów, za zmianę z czarnego orka na zwykłego oszczędzasz 45, ToE - 30 punktów. Masz 135 punktów za które warto dopakować dzikusów, czarnuchów i co tam jeszcze chcesz.
Przede wszystkim jednak nie dokupuj dodatkowych wilków do rydwanów - znacznie zwiększa to szerokość jednostki a w zamian masz 1 atak z siłą 3... również dodatkowy goblin się nie opłaca. Na koniec lepiej działają 3 oddziały po 2 rydwany niż 2 oddziały po 3.
talisman of endurance - jak napisał katerek, płacisz 30 punktów za coś co już masz...
Za wywalenie wilków i obsługantów oszczędzasz 60 punktów, za zmianę z czarnego orka na zwykłego oszczędzasz 45, ToE - 30 punktów. Masz 135 punktów za które warto dopakować dzikusów, czarnuchów i co tam jeszcze chcesz.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Moje pierwsze przymiarki w sobotę to przetestuję na WE
12.03.2011 WCK 25002500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 218.0 Pts
General; Shield
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 270.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint; Miscast Table
Lucky Shrunken Head [50.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Orc Shaman @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Miscast Table
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Black Orc Big Boss @ 162.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 120.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint
Armour of Silvered Steel [45.0]
24 Savage Orc Big 'Uns @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
31 Night Goblins @ 246.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shortbow
3 Fanatic @ [75.0] Pts
25 Black Orcs @ 373.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Bully @ [10.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2499.0
Gienek, Ork mały szaman, BSB idą do BO. SO duży szaman, SO hero do SO, NG szaman idzie do dużych NG. Co może bardzo zaboleć to animozja na SO ale jak to się mówi jak się nie gra to się nie ma ...zobaczymy
12.03.2011 WCK 25002500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 218.0 Pts
General; Shield
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 270.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint; Miscast Table
Lucky Shrunken Head [50.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Orc Shaman @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Miscast Table
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Black Orc Big Boss @ 162.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 120.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint
Armour of Silvered Steel [45.0]
24 Savage Orc Big 'Uns @ 330.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
31 Night Goblins @ 246.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shortbow
3 Fanatic @ [75.0] Pts
25 Black Orcs @ 373.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Bully @ [10.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2499.0
Gienek, Ork mały szaman, BSB idą do BO. SO duży szaman, SO hero do SO, NG szaman idzie do dużych NG. Co może bardzo zaboleć to animozja na SO ale jak to się mówi jak się nie gra to się nie ma ...zobaczymy
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
po co to?katerek pisze:1 Savage Orc Great Shaman @ 270.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint; Miscast Table
Lucky Shrunken Head [50.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
to może 10 ws? będzie nieśmiertelny
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Katerek sympatyczna rozpa, ale mój kalkulator mówi, że 25 BO z shieldami i fcg to jest 360 pkt. a nie 373:) Moje koncepcje zmierzają ku offensowi w ramach doktryny wojennej Gorka&Morka - brak maszyn za to 2x6Trolli...ale kadra dowodzenia pomijając NG shamana praktycznie identyko.
To policz jeszcze raz i jak wyjdzie Ci 360 to znaczy że nadal źle liczysz ...25 BO+Tarcze+FCG = 373 ja w pysk strzeliłHuss pisze:Katerek sympatyczna rozpa, ale mój kalkulator mówi, że 25 BO z shieldami i fcg to jest 360 pkt. a nie 373:) Moje koncepcje zmierzają ku offensowi w ramach doktryny wojennej Gorka&Morka - brak maszyn za to 2x6Trolli...ale kadra dowodzenia pomijając NG shamana praktycznie identyko.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ok:)
25 BO po 12 pkt. -> 25 x 12 = 300 pkt.
Awans 3 BO na pełną grupę dowodzenia -> 10 pkt. + 10pkt. + 15 pkt. = 35 pkt.
25 Tarcz po 1 pkt. -> 25 x 1 pkt. = 25 pkt.
Wsumie: 300 pkt. + 35 pkt. + 25 pkt. = 360 pkt.
Albo jestem kiepski z matematyki, albo coś pominąłem czego nie jestem świadom...wynik 373 może wyjść w sytuacji gdy będziesz miał w tej konfiguracji 26 BO a nie 25.
25 BO po 12 pkt. -> 25 x 12 = 300 pkt.
Awans 3 BO na pełną grupę dowodzenia -> 10 pkt. + 10pkt. + 15 pkt. = 35 pkt.
25 Tarcz po 1 pkt. -> 25 x 1 pkt. = 25 pkt.
Wsumie: 300 pkt. + 35 pkt. + 25 pkt. = 360 pkt.
Albo jestem kiepski z matematyki, albo coś pominąłem czego nie jestem świadom...wynik 373 może wyjść w sytuacji gdy będziesz miał w tej konfiguracji 26 BO a nie 25.
ooo widzisz i już doszedłeś do tego jest 25 BO +1 Boss co w sumie daje 26 BO (z tarczami, sztandarem, muzykiem i bossem). Zapis z AB nie jest najszczęśliwszy ale taki zawsze był . Boss jest zawsze liczony jako oddzielna pozycja i dodatkowy "ludek" do oddziału.Huss pisze:Ok:)
25 BO po 12 pkt. -> 25 x 12 = 300 pkt.
Awans 3 BO na pełną grupę dowodzenia -> 10 pkt. + 10pkt. + 15 pkt. = 35 pkt.
25 Tarcz po 1 pkt. -> 25 x 1 pkt. = 25 pkt.
Wsumie: 300 pkt. + 35 pkt. + 25 pkt. = 360 pkt.
Albo jestem kiepski z matematyki, albo coś pominąłem czego nie jestem świadom...wynik 373 może wyjść w sytuacji gdy będziesz miał w tej konfiguracji 26 BO a nie 25.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek