Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski

Post autor: bless »

Koncepcja bardzo ciekawa.
Co do ulepszen, to faktycznie, warto wcisnac jeszcze chociaz ten Biting Blade na ktoregos Warbossa (po odjeciu speara powinno sie zmiescic w limicie)
BSB zmienilbym na Black Orka, zeby moc tlumic animozje na wiekszym klocu savagy. To mocny, ale tez drogi oddzial, wiec warto zadbac, by byl bardziej przewidywalny.
BigUnom koniecznie daj dodatkową choppę. Koszt niewielki a az 10 ataków wiecej. Lepiej obciac ich liczebnosc a za to lepiej dozbroić.
Dobrze byloby zwiekszyc liczbe Trolli. Przynajmniej do 6, choc i 8 nie byloby przesadą.
Oddzialow Boar Boyzow nie rozumiem. Jesli juz musisz miec kawalerie robiaca za fasty, to chyba lepiej wziac savagy z dodatkową choppą - wtedy, jesli ktos przezyje ataki wroga, to przynajmniej beda mieli szanse cos tam zabić. Ale ogolnie to wywalilbym tych małych BB. Za to wrzuciłbym fasty, pojedyncze Trolle, lub rydwany (4 goblinskie lub dwa orkowe). Moze warto tez rozwazyc drugi level na obu szamanach. Wtedy jest szansa, ze bedziesz mial kilka fajnych czarow, ktore pozwola Ci wykorzystac wiatry magii i ktore beda zagrazaly przeciwnikowi... Dispell scrolll tez by sie przydał.
Najbardziej w tej rozpie podoba mi sie smiala koncepcja 3 Warbossow. Ciekawe, czy to sie sprawdzi. :)
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Król Goblinów pisze:Jezeli dobrze pamiętam dyskusję LS o lorach ( chodziło bodajże o Wampiry albo demony)) to jezeli ktoś ma loremastera , to kolejni magowie losują normalnie , nie uwzględniając tego maga w rozpie. Suma sumarum , mozna mieć 2 razy cały deck w rozpisce. Motywowane to jest zapisem ze Loremaster nie losuje czarów, więc ergo ich nie wybierał.
niestety źle pamiętasz LS przegłosowała jednogłośnie Loremaster blokuje Lora pozostałym magom (poza sygnaurkami) http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=25642

@bob. Nowe orki mają naprawdę mocną magię zastanów się jednak nad jej wykorzystaniem.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Argh, ładnie coś popierniczyłem, trzeba było wpierw sprawdzić. Good1 Katerek.

Reksio
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Reksio »

A ja jestem ciekaw co powiecie o mojej koncepcji na nowe O&G:

[205] 1x Savage Orc Great Shaman
- dispel scroll
- relic sword

[300] 1x Orc Warboss
- boar chariot
- armour of gork

[165] 1x Orc Big Boss
- boar chariot
- battle standard bearer

[120] 1x Savage Orc Shaman
- lucky shrunken head

[395] 30x Savage Orc Big 'Uns
- additional hand weapons
- musician
- standard bearer w/ banner of eternal flame
- savage orc boss
- big stabbas

[325] 30x Savage Orcs
- additional hand weapons
- musician
- standard bearer
- savage orc boss
- big stabbas

[55] 5x Goblin Wolf Riders
- short bows

[55] 5x Goblin Wolf Riders
- short bows

[55] 5x Goblin Wolf Riders
- short bows

[150] 3x Goblin Wolf Chariots

[150] 3x Goblin Wolf Chariots

[85] 1x Boar Chariot

[85] 1x Boar Chariot

[80] 1x Doom Diver

[80] 1x Doom Diver


Jeszcze nie jestem przekonany na przykład kto miałby w tej bandzie być generałem, ale chyba warboss w rydwanie. Btw. jak sądzicie - impacty z armour of gork są magiczne, czy nie ? :)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Przemiot jest magiczny, więc impakty chyba tyż :D
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

savage chyba nie mogą mieć magicznego banera.
czy sobb i sowb może mieć ciężką zbroję?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Słowian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186

Post autor: Słowian »

-Savage Orc Big 'Uns nie mogą mieć magicznego sztandaru,

-Animozja na obydwóch klockach

-mieczyk wydaje mi się średni na szamanie

-a warboss troszkę delikatny, ale zawsze można potestować

żeby nie było że tylko narzekam poniżej moja propozycja na 2500

Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Savage Orc Warboss @ 238.0 Pts
General; Frenzy; Warpaint; Shield
Glitering Scales [25.0]
Ogre Blade [40.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Orc Warboss @ 378.0 Pts
Shield
Armour of Destiny [50.0]
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
1 Wyvern @ [160.0] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]

26 Savage Orc Big 'Uns @ 352.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician; big staba
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts

25 Black Orcs @ 335.0 Pts
Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

6 Trolls @ 210.0 Pts

35 Night Goblins @ 220.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

35 Night Goblins @ 220.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
6 Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
4 Wolf @ [0.0] Pts

Models in Army: 133

Total Army Cost: 2498.0

generał, sztandarowy,mag orkowy do dzikich i maga chowamy w drugim szeregu, oddziały goblinów blisko siebie co by nam nie przeszkadzały z animozji na którą będziemy praktycznie odporni (nie ruszające się klocki goblinów aż tak nas nie bolą), słaba ochrona antymagiczna ale w sumie nie ma się czym przejmować za bardzo, dwelersów i tak nie zatrzymamy a na całą resztę mamy Ws+5 regenki albo jeszcze lepiej ( gobliny i tak będą ginąć). Genarał złożony jako zabójca czołgów a szaman gobliński chce trzymać zbyt magiczne oddziały przeciwnika(papierze, ciemnego elfa a pentanem). Zastanawiam się mocna nad bronią dla generała i orka na wywernie ale na razie tak potestuję. Rezygnacja z maszyn, zobaczymy jak wyjdzie.

Edit: długo odpisywałem loko mnie ubiegł
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Przymiarka do nowych orków na 2400


1 Black Orc Warboss @ 263.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Battle [20.0]

1 Night Goblin Great Shaman @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

1 Orc Big Boss @ 132.0 Pts
Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]

30 Savage Orc Big 'Uns @ 385.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; FCG; Big Stabba


26 Night Goblins @ 163.0 Pts
Shield; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield

18 Black Orcs @ 251.0 Pts
Heavy Armour; FCG

8 Trolls @ 280.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Arachnarok Spider @ 320.0 Pts


Models in Army: 95

Total Army Cost: 2399.0


Generał i SOS w SOBU, Great shaman w BO, BSB tu albo tam. Jak wylosujemy teleport to staramy się dostarczyć nocniki z fanolami bliżej wroga.
Ostatnio zmieniony 9 mar 2011, o 19:03 przez Pocisk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

eee nie ma wsv 5+ na dzikusach...słabo :wink:
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint

Podejrzewam, że jest tutaj. Spójrz na koszt ;)
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Już poprawione. Jakieś konkretniejsze oceny?

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jakoś nie czuję po co dołożyłeś po 10 pkt. do każdego z fastów. Taki mały kloc BO się sprawdza?
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

po przemyśleniach - nie wiem czy bardziej się nie opłaca dać Savage Warbossa i dać mu 2+sva z przerzutem, stubborn i jakiś mieczyk- lepsza ochrona i atak extra, skoro i tak idzie w Savagach, a z bsb zrobić BOrka.

za mało czarnuchów i N goblinów- wywaliłbym Big stabbe ( nie wiem czy command moze być nominowany do jej niesienia, jezeli nie to wypycha bohaterów do 2 szeregu(?) ) i 2 fanatyków, bo ci bardziej nabrużdżą niż pomogą, a teleportować będziesz manglery :wink: . Flinga na Pająku tez imho się nie sprawdzi.
brak muzyków na fastach?

Brak strzelania (!) lobba i doomdiver.. przydałyby się.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jak dobrze skumalem to stabba jest upgradem takim samym jak nettersi...wiec nikogo nie wypychaja.

Goblin- BOwarboss da quella...a BO w tej ilosci maja ponianczyc szamanow.

za to:
rary skladalbym ->2x mangler,2x DD, 2x lobba. pajonk jakos do mnie nie przemawia.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

pajonk jakos do mnie nie przemawia.
Bluźnierca! Na ofiarę go (tzn na obiad dla bóstwa)! Czcij pajonka! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

No sam mam wątpliwości co do pajonka, ale lobby jak dla mnie zupełnie nieporozumienie. 100 pkt to sporo za możliwości, natomiast doom divery zdecydowanie do rozważenia bo konkretnie teraz latają.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Pocisk pisze:No sam mam wątpliwości co do pajonka, ale lobby jak dla mnie zupełnie nieporozumienie. 100 pkt to sporo za możliwości, natomiast doom divery zdecydowanie do rozważenia bo konkretnie teraz latają.
Pajonk jest przereklamowany ;) Dla fun-u(domowki) tak , turniejowo lepiej te ~300pkt wydac na katapulty/balisty/diveruf czy cos ;)
WFB playing since 1994

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Fluffy pisze:
pajonk jakos do mnie nie przemawia.
Bluźnierca! Na ofiarę go (tzn na obiad dla bóstwa)! Czcij pajonka! :mrgreen:

nie moge
wszystkie sa regularnie zzerane przez 3 koty...czesto jest wojna o taka ruchoma zabawke.

a na powaznie- model naprawde przedni. ale 300pkt mozna lepiej wydac.

@ Pocisk -> doom ma celnosc + noAS ale niestety mala podstawke. za to nic tak nie cieszy klocka piechoty jak taki tyci kamuszek z lobbera :D

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

@Quas to przecież napisałem zeby bsb byl Borkiem, wtedy tez daje guella..
A stabba ma w opisie ze musi być model (czyli nominalny punkt tych impaktów) wiec nie wiem czy nie wypycha. różnica między nettersami jest bo zdaje się ze stabby można uniknąć dostawieniem.

18 Borków dla niańczenia shamana? lol. to juz lepiej skołować te ekstra 120p. i oddział coś zrobi (o Flam.attackach nie wspomnę)
Co do Pająka tez mam ambiwalentne uczucia. Jako mount chyba nigdy nie będzie wystawiany, flinga tez jakoś nie jest uber.. ew. goły, ale to ekwiwalent 25 Savage Boyzów. hm..

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

No za pająka to myślałem o 2 doomach i 3 rydwanach, ewentualnie jakieś klopy, no ale do nich nie jestem przekonany

ODPOWIEDZ