MR jak jest na bohaterze to oddział też przejmuje?
Dobór króla
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Dobór króla
jak będę kręcił 2 armię to dwarfy z królem chyba złożę
MR jak jest na bohaterze to oddział też przejmuje?
MR jak jest na bohaterze to oddział też przejmuje?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Witam.
Ósma edycja już okrzepła, znane są standardy układania bohaterów w poszczególnych armiach i wygląda na to, że nie jestem w stanie wymyślić uniwersalnego Dwarf Lorda
.
Najczęściej używany dwurak zazwyczaj zostaje u mnie niemagiczny, lecz czasem z uwagi na konieczność unikania takich samych kombinacji run pancerza na kilku bohaterach (i jednocześnie chęć zapewnienia im jak najlepszej ochrony) Dwarf Lord dostaje zamiast dwuraka tarczę.
W takiej sytuacji, o ile z pancerzem (save 1+ reroll + Ro Preservation) czy talizmanem (Ro Furnance i ewentualnie MRo Challenge) nie mam większego problemu, o tyle nie bardzo wiem jaką kombinację run zastosować na broni.
Pytanie, moje brzmi: czy da się wystawić Dwarf Lorda z bronią jednoręczną, który w równej mierze byłby zabójczy dla DElfa z pedantem i dla twardziela z dobrym save/Toughness? Oczywiście mam na myśli broń przy jednoczesnym zapewnieniu Dwarf Lordowi przynajmniej podstawowej ochrony.
Najbardziej oczywistą kombinacją wydaje się być Ro Might + Ro Cleaving lub Ro Fury, tylko czy aby zwykła S6 nie jest jednak bardziej wszechstronna? A może no armour save? Jakie są Wasze doświadczenia w tej materii?
Ósma edycja już okrzepła, znane są standardy układania bohaterów w poszczególnych armiach i wygląda na to, że nie jestem w stanie wymyślić uniwersalnego Dwarf Lorda
Najczęściej używany dwurak zazwyczaj zostaje u mnie niemagiczny, lecz czasem z uwagi na konieczność unikania takich samych kombinacji run pancerza na kilku bohaterach (i jednocześnie chęć zapewnienia im jak najlepszej ochrony) Dwarf Lord dostaje zamiast dwuraka tarczę.
W takiej sytuacji, o ile z pancerzem (save 1+ reroll + Ro Preservation) czy talizmanem (Ro Furnance i ewentualnie MRo Challenge) nie mam większego problemu, o tyle nie bardzo wiem jaką kombinację run zastosować na broni.
Pytanie, moje brzmi: czy da się wystawić Dwarf Lorda z bronią jednoręczną, który w równej mierze byłby zabójczy dla DElfa z pedantem i dla twardziela z dobrym save/Toughness? Oczywiście mam na myśli broń przy jednoczesnym zapewnieniu Dwarf Lordowi przynajmniej podstawowej ochrony.
Najbardziej oczywistą kombinacją wydaje się być Ro Might + Ro Cleaving lub Ro Fury, tylko czy aby zwykła S6 nie jest jednak bardziej wszechstronna? A może no armour save? Jakie są Wasze doświadczenia w tej materii?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
u mnie to wyglada tak:
lord:
tarczownicy, 2h
bron:
- runa kragga srogiego
pancerz:
- oporu
- ochrony
- kamienia
talizman:
- runa zlosliwosci
110 pkt na runach i wychodzi nam koks z
AS1+ z przerzutem, odpornoscia na KB/HKB i wardem na 4+
z magicznym dwurakiem o S6 (dzieki czemu mozna zranic jakies duchy) i dwoma dodatkowymi atakami o WS5, S4 i I3
czasami dokupuje jeszcze rune na talizmany rune of furnace co daje warda na 2+ przeciwko atakom ognistym.
dzieki temu kolejny hero (glownie BSB) wyglada tak:
bron:
- runa ognia
pancerz:
- runa gromrilu
- runa oporu
- runa ochrony
AS na 1+ z przerzutem, odpornaoscia na KB/HKB.
dzieki temu, ze bron jest jednoreczna bije przed wszystkimi innymi (dwarfami). runa ognia na toporku wzbudza fear u kawalerii i w beastach co moze zaowocowac obnizeniem WS przeciwnika do 1. dzieki temu sciagam tez regenki na faze combata. i jak wczesniej, dzieki tej jednej runie bron jest magiczna dzieki czemu moge hitawac duchy.
to jest tylko 70 pkt na runy. tan moze miec 75 wiec czasami dorzucam rune of furnace (WS na 2+ pzeciwko ognistym atakom).
lord:
tarczownicy, 2h
bron:
- runa kragga srogiego
pancerz:
- oporu
- ochrony
- kamienia
talizman:
- runa zlosliwosci
110 pkt na runach i wychodzi nam koks z
AS1+ z przerzutem, odpornoscia na KB/HKB i wardem na 4+
z magicznym dwurakiem o S6 (dzieki czemu mozna zranic jakies duchy) i dwoma dodatkowymi atakami o WS5, S4 i I3
czasami dokupuje jeszcze rune na talizmany rune of furnace co daje warda na 2+ przeciwko atakom ognistym.
dzieki temu kolejny hero (glownie BSB) wyglada tak:
bron:
- runa ognia
pancerz:
- runa gromrilu
- runa oporu
- runa ochrony
AS na 1+ z przerzutem, odpornaoscia na KB/HKB.
dzieki temu, ze bron jest jednoreczna bije przed wszystkimi innymi (dwarfami). runa ognia na toporku wzbudza fear u kawalerii i w beastach co moze zaowocowac obnizeniem WS przeciwnika do 1. dzieki temu sciagam tez regenki na faze combata. i jak wczesniej, dzieki tej jednej runie bron jest magiczna dzieki czemu moge hitawac duchy.
to jest tylko 70 pkt na runy. tan moze miec 75 wiec czasami dorzucam rune of furnace (WS na 2+ pzeciwko ognistym atakom).
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
@pingu
Wydaje mi się, że nie zetknąłeś się dotychczas z myślami św. Tomasza z Akwinu, więc dla Twojej (i innych) wygody, pozwolę sobie przytoczyć fragment jednej z jego modlitw:
Dzięki za odpowiedź, ale pytałem o układanie broni jednoręcznej na Dwarf Lordzie, pod kątem maksymalnej skuteczności przeciwko różnorodnym bohaterom przeciwnika.
Wydaje mi się, że nie zetknąłeś się dotychczas z myślami św. Tomasza z Akwinu, więc dla Twojej (i innych) wygody, pozwolę sobie przytoczyć fragment jednej z jego modlitw:
@MorseregLord(...)
Keep me from the fatal habit of thinking I must say something on every subject and on every occasion.
Release me from craving to straighten out everybody's affairs.(...)
Teach me the glorious lesson that occasionally I may be mistaken.(...)
Dzięki za odpowiedź, ale pytałem o układanie broni jednoręcznej na Dwarf Lordzie, pod kątem maksymalnej skuteczności przeciwko różnorodnym bohaterom przeciwnika.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Z podręcznika głównego do 8ed. Strona 69 Flaming attacks akapit drugi. Oprócz wymienionych wzbudza strach jeszcze w rydwanach.leB pisze:witam.
runa ognia na toporku wzbudza fear u kawalerii i w beastachskąd takie rewelacje??
pozdrawiam leB
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Celowo założyłem nowy temat, bo pisanie wątku "Dobór króla" z kilku przyczyn uznałem za niewłaściwe.Rakso_The_Slayer pisze:połączyłem z już istniejącym tematem.
Danrakh zanim założysz temat rozejrzyj się czy już taki nie istnieje.
Pozdro
Po pierwsze "Dobór króla" dotyczy poprzedniej edycji - obecnie niektóre z podawanych tam układów run nie mają sensu (jak chociażby używanie Ro Warding).
Po drugie "Dobór króla" dotyczy nie tyle konkretnego układu run na broni jednoręcznej (o co zapytałem) co generalnie wystawiania i wyposażania Dwarf Lorda na tle całej armii (co mnie nie interesuje w tym wypadku).
Po trzecie "Dobór króla" to temat który umarł prawie 2 lata temu - groziły mi oskarżenia o threadomancy
Rozumiem, że tytuł mojego tematu mógł wprowadzać w błąd co do samej treści (i w konsekwencji doprowadzić do połączenia z "Doborem króla"), niemniej wystarczyło przeczytać w czym rzecz (pierwszy post nie był nadmiernie rozbudowany), by sprawa stała się jasna. Jeśli mimo wszystko uważasz, że należy połączyć te dwa wątki - Ty tu jesteś szefem. Skoro jednak już tracisz czas na moderację moich wypocin, może mógłbyś również pokusić się o odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie?
Pozdrawiam zwrotnie.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
99% tematów które tu jest było zakładanych za 6 i 7 ed i nie przeszkadza to nikomu by w nich prowadzić dyskusję. Z każdą nową edycją mamy zamykać wszystkie istniejące tematy i zaczynać nowe Twoim zdaniem?
Bo moim nie.
Ten temat dotyczył ogólnie tego jak wystawiać lorda, więc nie widzę żadnych przeciwwskazań.
Bojąc się zostania oskarżonym o threadomancy zostałeś oskarżony o zbędne mnożenie tematów. Już lepiej być nekromantą
No i mój lordzik:
Tarczownicy, dwurak
runa kamienia, odp na KB, re-roll As, ward 4+,
runiczny dwurak płonący
dwarf handgun
imo najbardziej uniwersalny.
Bo moim nie.
Ten temat dotyczył ogólnie tego jak wystawiać lorda, więc nie widzę żadnych przeciwwskazań.
Bojąc się zostania oskarżonym o threadomancy zostałeś oskarżony o zbędne mnożenie tematów. Już lepiej być nekromantą
No i mój lordzik:
Tarczownicy, dwurak
runa kamienia, odp na KB, re-roll As, ward 4+,
runiczny dwurak płonący
dwarf handgun
imo najbardziej uniwersalny.
czołem all.
1. nie lepsza była by runka traktująca ataki z s5+ jako siłę 5? mocno zwiększa to przeżywalność naszego Króla która IMHO jest jego najmocniejszą stroną.
2. czy runiczny, płonący dwurak, w erze tanich wardów na 2+ od ognia, nie jest stratą punktów?
3. czemu ma służyć handgun? jeśli robieniu s&s, to czy nie lepiej wrzucić pistolce?
pozdrawiam PanBorys
garść pytań.No i mój lordzik:
Tarczownicy, dwurak
runa kamienia, odp na KB, re-roll As, ward 4+,
runiczny dwurak płonący
dwarf handgun
imo najbardziej uniwersalny.
1. nie lepsza była by runka traktująca ataki z s5+ jako siłę 5? mocno zwiększa to przeżywalność naszego Króla która IMHO jest jego najmocniejszą stroną.
2. czy runiczny, płonący dwurak, w erze tanich wardów na 2+ od ognia, nie jest stratą punktów?
3. czemu ma służyć handgun? jeśli robieniu s&s, to czy nie lepiej wrzucić pistolce?
pozdrawiam PanBorys
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ad1.leB pisze:
garść pytań.
1. nie lepsza była by runka traktująca ataki z s5+ jako siłę 5? mocno zwiększa to przeżywalność naszego Króla która IMHO jest jego najmocniejszą stroną.
2. czy runiczny, płonący dwurak, w erze tanich wardów na 2+ od ognia, nie jest stratą punktów?
3. czemu ma służyć handgun? jeśli robieniu s&s, to czy nie lepiej wrzucić pistolce?
pozdrawiam PanBorys
wolę mieć taki układ. Może to kwestia przyzwyczajenia z 7 ed. gdy tych ataków z S6+ nie była aż tak dużo. Ale tak czy siak na ataki z S6 mamy 3x rzut na 4+ więc się raczej udaje
Ad2.
to też przyzwyczajenie z 7 ed. Potestuje więcej w 8 ed to się okaże. Ale tak czy siak nadal siejemy Strach w niektórych oddziałach, zdejmujemy regenki itp. Ogólnie można wywalić i dać rune of luck, np. i mieć ponad 90% pewności, że nic się nie przebije przez naszego lorda lub jakby przypadkiem jakaś 1 wypadła i zabrakło 1 Wounda do zabicia generała VC
Ad3.
Lubie dawać bohaterom handguny. Elegancko eliminuje się nimi fanatyków, weapon teamy, samotnych (lub osamotnionych po wystrzelaniu oddziału) bohaterów... poza tym to zawsze strzał więcej w oddział więc można przynajmniej zniwelować bonus za szeregi czy cuś.
Ogólnie mi się sprawdzają, zazwyczaj wystawiam dwóch snajperów: magistra inżyniera i thane'a/lorda. Trafianie na 2+ nawet przy modyfikatorach jest fajne
ad. ad. 2. może to kwestia lokalnego meta ale jakoś standardem na większości turniejów/ bitew w których brałem udział, ward na płonące ataki jest standardem (stąd też minimalizowanie w parku maszynowym rune of burning..). w moim odczuciu Nasz Król ma przyjmować skoksowanych nitrobolonowców na klatę. głupio jest gdy okazuje się że przeciwnik wykupił sobie dragonbane'a i możemy mu co najwyżej po wygrażać pięściami..
ad. ad. 3. od jakiegoś czasu preferuję ofens (co po ostatnich kilku bitwa okazuje się być mniej skuteczną opcją od klasycznego bunkiera). stąd też handgun wydaje mi się być średnio przydatnym. gdyby chociaż miał move or fire...
pozdrawiam
p.s. no jasne, chodziło o move and fire
p.s.2 swoją drogą, tarczownik przecież nie chodzi, dlaczego więc nie może strielać
ad. ad. 3. od jakiegoś czasu preferuję ofens (co po ostatnich kilku bitwa okazuje się być mniej skuteczną opcją od klasycznego bunkiera). stąd też handgun wydaje mi się być średnio przydatnym. gdyby chociaż miał move or fire...
pozdrawiam
p.s. no jasne, chodziło o move and fire
p.s.2 swoją drogą, tarczownik przecież nie chodzi, dlaczego więc nie może strielać
Ostatnio zmieniony 9 mar 2011, o 15:29 przez leB, łącznie zmieniany 2 razy.
1) lord tarczownik, normalnie z siebie ma AS2+. mozna by rozwazyc ta rune gdyz S5 zmniejszy AS na 4+ max.
jednak kosztuje ona 50 pkt. czyli albo stracimy warda, odpornosc na KB albo przerzuty AS.
wiec imho na tarczownika sie nie oplaca tej runy wrzucac.
wezmy teraz BSB'ka. sam z siebie ma AS4+, runa kamienia + shield dadza AS2+.
wiec z ta runa znwu mamy AS od 2+ do 4+. warte bylo by rozwazenia gdyby koszt punktowy tej runy nie byl tak wielki.
w tym momencie mamy rune stali z runa kamienia i odpornoscia na poisony/KB za 70pkt.
runky dajaca AS na 1+, z przerzutem i odpornoscia na poisony/KB kosztuja 65pkt.
mogla by to byc ciekwa opcja na jakies wieksze pkt niz 3k. w tym momencie pewnie bylby to wybor run dla 3 hero klepaka.
2) tanie wardy od ognistych atakow wcale nie sa takie powszechne i nie kazda armia ma takie. i IMHO lepiej miec czym sciagnac przeciwnikowi regenke. a zrobienie bronii magicznej za 5pkt to nie taki wielki wydatek.
ja w sumie to znam tylko WL ktorzy maja dragon armory (czy jak to sie zwie) ktory daje im WS na 2+ od flamingow.
bohaterowie moga miec taka opcje znacznie czesciej ale wtedy, typem z flamingami nie bije sie po nim.
3) wszystko zalezy od tego czy lord tarczownik widzi ponad piechota/bestami/kawaleria. jesli tak, a IMO powinien, to mozne miec calkiem niezle zastosowanie. a jeden strzal wiecej na faze strzelania moze sprawic, ze: jakies fasty czy inne smiecie beda musialy zdac test paniki za to, ze stracili 25% oddzialu; mozesz tez strzelic do fanola ktory stoi niebezpiecznie blisko; czy postarac sie sciagnac jakiegos samotnego biegacza.
takich zastosowan jest calkiem sporo.
--- edit ---
move or fire to my mamy na wszystkim
prawdopodobnie chodzilo ci o move and fire.
chyba podczas pisania posta nie powinienem sobie isc po cos do picia bo wyszlo, ze pisalem mojego posta ponad 12 min
jednak kosztuje ona 50 pkt. czyli albo stracimy warda, odpornosc na KB albo przerzuty AS.
wiec imho na tarczownika sie nie oplaca tej runy wrzucac.
wezmy teraz BSB'ka. sam z siebie ma AS4+, runa kamienia + shield dadza AS2+.
wiec z ta runa znwu mamy AS od 2+ do 4+. warte bylo by rozwazenia gdyby koszt punktowy tej runy nie byl tak wielki.
w tym momencie mamy rune stali z runa kamienia i odpornoscia na poisony/KB za 70pkt.
runky dajaca AS na 1+, z przerzutem i odpornoscia na poisony/KB kosztuja 65pkt.
mogla by to byc ciekwa opcja na jakies wieksze pkt niz 3k. w tym momencie pewnie bylby to wybor run dla 3 hero klepaka.
2) tanie wardy od ognistych atakow wcale nie sa takie powszechne i nie kazda armia ma takie. i IMHO lepiej miec czym sciagnac przeciwnikowi regenke. a zrobienie bronii magicznej za 5pkt to nie taki wielki wydatek.
ja w sumie to znam tylko WL ktorzy maja dragon armory (czy jak to sie zwie) ktory daje im WS na 2+ od flamingow.
bohaterowie moga miec taka opcje znacznie czesciej ale wtedy, typem z flamingami nie bije sie po nim.
3) wszystko zalezy od tego czy lord tarczownik widzi ponad piechota/bestami/kawaleria. jesli tak, a IMO powinien, to mozne miec calkiem niezle zastosowanie. a jeden strzal wiecej na faze strzelania moze sprawic, ze: jakies fasty czy inne smiecie beda musialy zdac test paniki za to, ze stracili 25% oddzialu; mozesz tez strzelic do fanola ktory stoi niebezpiecznie blisko; czy postarac sie sciagnac jakiegos samotnego biegacza.
takich zastosowan jest calkiem sporo.
--- edit ---
move or fire to my mamy na wszystkim
prawdopodobnie chodzilo ci o move and fire.
chyba podczas pisania posta nie powinienem sobie isc po cos do picia bo wyszlo, ze pisalem mojego posta ponad 12 min
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
W VLOS nie widzi.Morsereg pisze: 3) wszystko zalezy od tego czy lord tarczownik widzi ponad piechota/bestami/kawaleria. jesli tak, a IMO powinien, to mozne miec calkiem niezle zastosowanie.
Btw. Ja w 8ed zawsze wystawiam takiego lorda:
Dwarf Lord @ 276.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Fury
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of Fate
Zamiast +1A można też dać +1 do hita, ale zazwyczaj efekt ostateczny jest podobny.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Jeśli gram na królu, to uniwersalnie zestawiam go tak:
Lord+tarczownicy + dwurak
RoStone + RoPreservation + RoResistance
MRoSpite + RoFurnace
Jak na jakąś konkretną ustawkę, to dobór run, w szczególności magiczna broń już w zależności od potrzeb. Na handguna, ewentualnie kuszę nigdy nie starcza punktów ale pomysł brzmi dobrze.
@Morsereg - nasz BSB nie może mieć tarczy a ta jednostka z odpornością na płonące ataki (a raczej wardem 2+ na nie) to nie WL a Dragon Princes
I niestety taniego warda od płonących ataków może mieć teraz prawie każdy - daje go Dragonbane Gem za 5 punktów z rulebookowych przedmiotów.
Lord+tarczownicy + dwurak
RoStone + RoPreservation + RoResistance
MRoSpite + RoFurnace
Jak na jakąś konkretną ustawkę, to dobór run, w szczególności magiczna broń już w zależności od potrzeb. Na handguna, ewentualnie kuszę nigdy nie starcza punktów ale pomysł brzmi dobrze.
@Morsereg - nasz BSB nie może mieć tarczy a ta jednostka z odpornością na płonące ataki (a raczej wardem 2+ na nie) to nie WL a Dragon Princes
I niestety taniego warda od płonących ataków może mieć teraz prawie każdy - daje go Dragonbane Gem za 5 punktów z rulebookowych przedmiotów.
tak dokladnie chodzilo mi o odzial dragon princes a nie WL.
a o bsbku mi sie zapomnialo. wiec tym bardziej nie oplaca sie na niego dawac runy obizajacej S do 5.
a co do samego warda od flamingow. ok to jedna osoba ma warda na 2+. czemu akurat w nia wyplacac plonace ataki?
a to, ze kosztuje 5 pkt to mnie nie dziwi. w koncu nasza runka o tym samym dzialaniu kosztuje tyle samo
a o bsbku mi sie zapomnialo. wiec tym bardziej nie oplaca sie na niego dawac runy obizajacej S do 5.
a co do samego warda od flamingow. ok to jedna osoba ma warda na 2+. czemu akurat w nia wyplacac plonace ataki?
a to, ze kosztuje 5 pkt to mnie nie dziwi. w koncu nasza runka o tym samym dzialaniu kosztuje tyle samo
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Mój lord:
Great weapon, shieldbearers, MRo Kragg the Grim, Rune of might i maksymalny ward i AS z przerzutami. Taka kombinacja sprawia, że jest dość twardy i poradzi sobie zarówno z puszkami, jak i dużymi bydlętami (a poza tym prestiż wynikający z bicia z S10
). Do tego jeszcze występuje w oddziale ze sztandarem dającym MR. Istnieje jeszcze bardzo podobna wersja z MRo Smiting i tarczą, ale zwykle wielowoundowców można wpierw zmiękczyć na odległość
.
Great weapon, shieldbearers, MRo Kragg the Grim, Rune of might i maksymalny ward i AS z przerzutami. Taka kombinacja sprawia, że jest dość twardy i poradzi sobie zarówno z puszkami, jak i dużymi bydlętami (a poza tym prestiż wynikający z bicia z S10
No nie wiem, może dla tego, że wepchnie ci tę osobę w challenge? Wtedy to możesz co najwyżej próbować mu coś zrobić dzierżycielami, o ile ich masz.a co do samego warda od flamingow. ok to jedna osoba ma warda na 2+. czemu akurat w nia wyplacac plonace ataki?
witam.
no i w ten sposób, pokrętną drogą, dotarliśmy do meritum. w moich rozpach Król ma przyjmować wyzwania od bloodów, chałaśnickich klepaczy i innych łotrów z solidnym klepnięciem. dlatego też burning na broni połączony z Grimmem jest wg. mojej koncepcji stratą punktów. co do strzelby to powtarzając za przedmówcą, przeważnie brak na nią punktów
pozdrawiam leB
no i w ten sposób, pokrętną drogą, dotarliśmy do meritum. w moich rozpach Król ma przyjmować wyzwania od bloodów, chałaśnickich klepaczy i innych łotrów z solidnym klepnięciem. dlatego też burning na broni połączony z Grimmem jest wg. mojej koncepcji stratą punktów. co do strzelby to powtarzając za przedmówcą, przeważnie brak na nią punktów
pozdrawiam leB


