Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
przeczytaj podręcznik armii, jest tam co nieco o tworzeniu rozpisek...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Archant pisze:W grze w Warhammera Fb jestem blady. Nooo nie zupełnie bo ze trzy albo cztery razy z kolegą zagrałem
Mógłby mnie ktoś tylko nakierować o co chodzi w robieniu rozpisek po co to jest i jak to się robi?
lepiej nie bierz się za WFB jak tego nie wiesz
lepiej nie pisz takich postów bo nic nie wnosisz do dyskusji i żal czytać takie odpowiedzipingu pisze:Archant pisze:W grze w Warhammera Fb jestem blady. Nooo nie zupełnie bo ze trzy albo cztery razy z kolegą zagrałem
Mógłby mnie ktoś tylko nakierować o co chodzi w robieniu rozpisek po co to jest i jak to się robi?
lepiej nie bierz się za WFB jak tego nie wiesz
Archant, tworzenie rozpiski to podstawa tej gry i jej bardzo duża zaleta bo biorąc pod uwagę normy jakie płyną z zasad możesz mieć w armii taki skład wojsk jaki sobie życzysz, możesz dostosować armię do Twojego sposobu gry jak i taktyki. jak pewnie widziałeś grając z kumplem w skład armii wchodzą pojedynczy bohaterowie różnego typu, jednostki podstawowe które mają stanowić trzon armii, jednostki specjalne i rzadkie czyli regimenty bardziej elitarne. składając rozpiskę musisz osiągnąć pewnego rodzaju optimum w tej różnorodności po to by skład armii współgrał ze sobą i żebyś miał możliwość wykorzystania pełnego potencjału danej armii. aby wszystko miało sens skoro dopiero zaczynasz najlepiej jest przeczytać podręcznik z zasadami i grać grać grać a z czasem wszystkie niejasności zostaną rozwiane
edit: pomijając to że zadałeś pytanie w złym temacie
Zły temat to raz, a dwa sam temat rozpiski to jest długi... temat.
Bo praktycznie od rozpiski zależy czym grasz, co masz w swojej armii, na jakie taktyce sie opierasz i w ogóle. Także to nie jest proste pytanie jak robić rozpiski i po co to. Wszystko zależy jak chcesz grać. No i pomijając procentowe ograniczenia na różne rodzaje jednostek.
Także musiałbyś sprecyzować pytanie, no a na czym polega robienie rozpiski, no to do danego limitu pkt dobierasz jednostki
Bo praktycznie od rozpiski zależy czym grasz, co masz w swojej armii, na jakie taktyce sie opierasz i w ogóle. Także to nie jest proste pytanie jak robić rozpiski i po co to. Wszystko zależy jak chcesz grać. No i pomijając procentowe ograniczenia na różne rodzaje jednostek.
Także musiałbyś sprecyzować pytanie, no a na czym polega robienie rozpiski, no to do danego limitu pkt dobierasz jednostki
Chciałbym złożyć coś takiego:
Highborn @ 248.0 Pts
General; Longbow; Shield
Hunter's Talon [25.0] z modyfikatorem -1 strzelamy do każdego - snajperka
Amaranthine Brooch [35.0] 3+ WS do niemagicznych ataków
Starfire Arrows [25.0] trafiony oddział musi zdać test na panikę
Briarhearth [15.0] ochrona do strzelania -1, a za las -2
I dostajemy generała, który strzela ze snajperki i jeszcze wzbudza panikę oraz ma 5+ sava oraz WS3+ przeciwko atakom strzeleckim (machiny i łuki).
Jedyne co tu boli to magia i kurde nie wiem coby można dać ewentualnie ? Może Stone of Crystal Mere lub Talisman of Endurance ???
Co wy na to ???
Highborn @ 248.0 Pts
General; Longbow; Shield
Hunter's Talon [25.0] z modyfikatorem -1 strzelamy do każdego - snajperka
Amaranthine Brooch [35.0] 3+ WS do niemagicznych ataków
Starfire Arrows [25.0] trafiony oddział musi zdać test na panikę
Briarhearth [15.0] ochrona do strzelania -1, a za las -2
I dostajemy generała, który strzela ze snajperki i jeszcze wzbudza panikę oraz ma 5+ sava oraz WS3+ przeciwko atakom strzeleckim (machiny i łuki).
Jedyne co tu boli to magia i kurde nie wiem coby można dać ewentualnie ? Może Stone of Crystal Mere lub Talisman of Endurance ???
Co wy na to ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ja zawsze wolałem dawać warda od pierwszej rany ale na wszystko bo jak wejdzie jakis czar albo jakimś cudem wbije sie w nas jakieś gówno z magicznymi atakami to jesteśmy w pupie.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Hunter's Taloon działa tylko w połączeniu z niemagicznymi strzałami, więc kmina nielegalna.Heptun pisze:Chciałbym złożyć coś takiego:
Highborn @ 248.0 Pts
General; Longbow; Shield
Hunter's Talon [25.0] z modyfikatorem -1 strzelamy do każdego - snajperka
Amaranthine Brooch [35.0] 3+ WS do niemagicznych ataków
Starfire Arrows [25.0] trafiony oddział musi zdać test na panikę
Briarhearth [15.0] ochrona do strzelania -1, a za las -2
I dostajemy generała, który strzela ze snajperki i jeszcze wzbudza panikę oraz ma 5+ sava oraz WS3+ przeciwko atakom strzeleckim (machiny i łuki).
Jedyne co tu boli to magia i kurde nie wiem coby można dać ewentualnie ? Może Stone of Crystal Mere lub Talisman of Endurance ???
Co wy na to ???
Ok - nie doczytałem chyba No cóż to trzeba się cieszyć tym co się maKalesoner pisze:Hunter's Taloon działa tylko w połączeniu z niemagicznymi strzałami, więc kmina nielegalna.Heptun pisze:Chciałbym złożyć coś takiego:
Highborn @ 248.0 Pts
General; Longbow; Shield
Hunter's Talon [25.0] z modyfikatorem -1 strzelamy do każdego - snajperka
Amaranthine Brooch [35.0] 3+ WS do niemagicznych ataków
Starfire Arrows [25.0] trafiony oddział musi zdać test na panikę
Briarhearth [15.0] ochrona do strzelania -1, a za las -2
I dostajemy generała, który strzela ze snajperki i jeszcze wzbudza panikę oraz ma 5+ sava oraz WS3+ przeciwko atakom strzeleckim (machiny i łuki).
Jedyne co tu boli to magia i kurde nie wiem coby można dać ewentualnie ? Może Stone of Crystal Mere lub Talisman of Endurance ???
Co wy na to ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Jakby to działało każdy by grał sniperka + ściąganie sv, a takto nie jestem przekonany do tego itemu niby ściąga sztandary w niektórych armiach ale moim zdaniem to nie jest to. A jak wam się sprawdza nasza magia? Na funowskie bitwy fajna jest?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
Nie tylko na funowskie. Ostatnio gralem na magii Athel Loren i musze przyznac, ze jesli tylko wylosuje sie popychaczke, to jest to bardzo dobry lore. Choc to byla moja pierwsza bitwa w nowej edycji na tym lorze, wiec moze jeszcze w rpzyszlosci zweryfikuje swoje stanowisko. Narazie jednak moge powiedziec, ze:Xier pisze: A jak wam się sprawdza nasza magia? Na funowskie bitwy fajna jest?
- Pierwsze dwa czary moga pozyteczne, choc oczywiscie szału nie robią.
- Trzeci czar jest bardzo przydatny, jesli walczy sie np przeciw orkom albo imperium a ma sie w armii tak wrazliwe na ostrzal oddzialy, jak Treeman.
- 4 czar jest w tej edycji praktycznie bezuzyteczny. - Za to 5 czar - dajacy regeneracje - moze byc bardzo pomocny. Regenka jest dobra zawsze.
- Natomiast hitem tego lora jest wlasnie popychaczka, ktora wchodzi na 11+ i od ktorej nie mozna dac flee.
Poniewaz moje rozpy sa coraz bardziej ofensywne i w coraz wiekszej mierze skladaja sie z ciezkich jednostek typu Treekin i Treeman, to bardzo mi ta magia podpasowala a czary dobrze odpowiadaja na to, czego potrzebuje (ochrona przed ciezkim ostrzalem oraz taktyczne wchodzenie w kombaty). Wczesniej uzywane Life i Beast tez mialy kilka udanych akcji, ale nie mialy popychaczki. A ta jest po prostu nie do przecenienia.
dlatego ja tez po ostatnim turnieju na euro ( druzynowe mistrzostwa śląska - nie przegrałem żadnej gry) dorzuciłbym jednego maga, brakowało mi właśnie troche magii z loren : ) zreszta zaraz wrzuce relacje w innym temacie.
beast badz life - zalezy od preferowanego stylu gry
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Nie death, ku...przeczytaj ten podręcznik, mali mogą tylko swój lore brać. Duży może jeszcze brać life i beasta. Bierz co chcesz, dużego wyboru nie masz.Abaddon pisze:Czyli rozumiem ze Ather Loren bierzecie na małych ? Bo chyba nie bierzecie 2 arcy ?
Jak Gremlin napisał zależy od preferowanego stylu gry, każdy z tych lorów jest dobry a moim zdaniem nie ma po co dawać małych magów bo lore WE opiera się głównie na regence i popychaczce a wylosować te czary łatwo nie jest.
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
Czy taki BSB jest legalny ??? Nie mam teraz AB porzy sobie i nie mogę sprawdzić
1 Scout Noble @ 157.0 Pts
Scout; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Wrzuciłbym go to oddziału wayów i niezły straszak mógłby być
1 Scout Noble @ 157.0 Pts
Scout; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Wrzuciłbym go to oddziału wayów i niezły straszak mógłby być
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek