Pisalem ,ze nie sa jacys megamocni ,ale na te pkt i mozliwosci wlasnie ze squigiem czy duzym pajakiem itp mozna sie pobawic. Na turniejach moga byc i tak mietcy , ale dla fun-u warci sa wzieciaAron_Banalny pisze:sqiug tak, pajak nieAle wilk nie ma takiego przywalenia , btw jak mount immune to psychology to jezdziec tez
ogólnie nie iwdzę goblińskich herosów jakoś, ni ma na nich punktów
Idzie nowe...
Moderator: Kołata
Re: Idzie nowe...
WFB playing since 1994
No wiadomo, można dyskutować. To jest fajne w tym booku.Aron_Banalny pisze:ale musi zdawac paniki od goblińskich gówien. za te punkty można mieć prawie 2 fasty, albo 2 levelowego goblińskiego maga, którzy IMO są najopłacalniejsi wśród goblińskiego hq. no i ma 14 marszu. wilk już by był IMO lepszy
Mi się wydaje, że można go z fastami porównywać, magowie to magowie zupełnie inna para kaloszy - za 100 pkt wrzucisz 2 gołe fasty bez muzyków ale fast nie zrobi tego co ten koles zrobi (i 10 pkt więcej kosztują).
Taki fast to nawet nie jest pewne, że zje załogę maszyny, do tego dochodzi animozja, do tego jak coś w nich strzeli to panika, przegrywają praktycznie z każdym wrogim śmieciem. A tutaj masz kolesia który z uśmiechem na ustach szarżuje na małe oddziały łuczników i nie spada od stand and shoot oraz zjada krasnoludzkie maszyny na śniadanie. Żeby ustrzelić to też trochę się trzeba bardziej postarać, niż po prostu rąbnąć czymkolwiek.
Jak dla mnie solidny wybór no i piękna figurka .
Wydaje mi się, że orki Mantic'a będą realną konkurencją dla GW.
Obczajcie http://www.youtube.com/watch?v=L2rqWLh1 ... ideo_title
Obczajcie http://www.youtube.com/watch?v=L2rqWLh1 ... ideo_title
Ostatnio wpałdem na kombos:
43 Night Goblins (FCG, sieci + jacyś Fanole)
a do tego
7 x Night Goblin Big Boss z GW
Wartość ok 500 kpt.
Mamy klocek, ktory jest bardzo twardy, bo caly pierwszy szereg to herosi, ktorzy przy rzuconych siatkach mają T5. Do tego maja Ws4. Ataki musza być w nich alokowane, wiec czasem moga sie nadwyzki zmarnowac. Jak oddadzą, to 21A z S6 a do tego 20A z S3.
Słabe?!
43 Night Goblins (FCG, sieci + jacyś Fanole)
a do tego
7 x Night Goblin Big Boss z GW
Wartość ok 500 kpt.
Mamy klocek, ktory jest bardzo twardy, bo caly pierwszy szereg to herosi, ktorzy przy rzuconych siatkach mają T5. Do tego maja Ws4. Ataki musza być w nich alokowane, wiec czasem moga sie nadwyzki zmarnowac. Jak oddadzą, to 21A z S6 a do tego 20A z S3.
Słabe?!
Fajna opcja, naprawdę. szkoda tylko, że ci herosi tak łatwo spadają. Sam wystawiam hordę NG z sieciami i fanolami oraz conajmniej 1 herosem, żeby dawał Ld.bless pisze:Ostatnio wpałdem na kombos:
43 Night Goblins (FCG, sieci + jacyś Fanole)
a do tego
7 x Night Goblin Big Boss z GW
Wartość ok 500 kpt.
Mamy klocek, ktory jest bardzo twardy, bo caly pierwszy szereg to herosi, ktorzy przy rzuconych siatkach mają T5. Do tego maja Ws4. Ataki musza być w nich alokowane, wiec czasem moga sie nadwyzki zmarnowac. Jak oddadzą, to 21A z S6 a do tego 20A z S3.
Słabe?!
Hmmm trzeba by to przetestować, ale musiałbym wywalić jakiś klocek żeby 220pts mieć na tych 6ciu heraków.
A co ciekawsze, spokojnie mozna zmiescic dwa takie klocki.
Od razu zyskujesz 500pkt w Corach (jak dopakujesz teNocniki bonusami) i tylko jakies 450 w herosach, wiec zostaje jeszcze na Black Orkowego BSB (malych szamanów mozna sobie opuscic.
Do jednego oddzialu dolacza lord Black Ork (z boku, bo ma inna podstawke), do drugiego BSB i mamy dwa turbo kloce, ktore sa odporne na animozjei ktore maja konkretne walniecie za psie punkty.
Wbre pozorom wcale nie tak latwo wbic te 14 woundów w herosow, ktorzy maja Ws4 i T5.
Od razu zyskujesz 500pkt w Corach (jak dopakujesz teNocniki bonusami) i tylko jakies 450 w herosach, wiec zostaje jeszcze na Black Orkowego BSB (malych szamanów mozna sobie opuscic.
Do jednego oddzialu dolacza lord Black Ork (z boku, bo ma inna podstawke), do drugiego BSB i mamy dwa turbo kloce, ktore sa odporne na animozjei ktore maja konkretne walniecie za psie punkty.
Wbre pozorom wcale nie tak latwo wbic te 14 woundów w herosow, ktorzy maja Ws4 i T5.
bless zrób rozpe a nie pie..
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Rozp mam dziesiątki.... az nie wiem, na co się zdecydować. Narazie chyba jednak bede cisnął kombosem na 45 łucznikach, 15 tancerzach i 12 Treekinach. Plus kilka dodatków, of course....bless zrób rozpe a nie pie..
A! Aaaa.... pytasz o orków?
Tutaj pomysłów na rozpy jest równie wiele. Ale co? Mam tu tak kawa na ławę swoje przekozackie kminy wykładać, zeby wszyscy mnie zaraz zaczeli kopiować...?
A tak na serio, to jestem w trakcie pisania recenzji orków do Młotkowego. Bedzie tez battle raport z orkami. Tam sie trochę nad orasami rozwodzę, wiec tu juz Wam daruje.
Reksio, dawaj policzymy jakies przykladowe kombaty. Kogo proponujesz na pierwszy ogień?Gorzej, jak połowa nie zdąży uderzyć ze swoich broni ASL ^^
oi,
Bless, tez sie zastanawialem nad takim zestawieniem, i przy NG zal marnowac fakt, ze sa ekstremalnie szybcy (Ini 4!). -_o
Jeslibym robil takie dwa oddzialy, to w jednym byl dal chlopakom tanie magiczne bronie: Warrior Bane, Relic Sword...
Magiczne ataki w oddziale NG to moze byc niespodzianka dla wampirow czy driad.
A tak swoja niezle jest prownanie:
3x Big boss z dwurakiem 132 pkt, 6 ran przy T5 i WS 4, 9 atakow z sila 6
Gigant 200 pkt, 6 ran przy T5 i WS 3, 2d6 atakow z 6...
Ciekawe co kierowalo Jeremym, kiedy wycenial wartosc giganta...
Bless, tez sie zastanawialem nad takim zestawieniem, i przy NG zal marnowac fakt, ze sa ekstremalnie szybcy (Ini 4!). -_o
Jeslibym robil takie dwa oddzialy, to w jednym byl dal chlopakom tanie magiczne bronie: Warrior Bane, Relic Sword...
Magiczne ataki w oddziale NG to moze byc niespodzianka dla wampirow czy driad.
A tak swoja niezle jest prownanie:
3x Big boss z dwurakiem 132 pkt, 6 ran przy T5 i WS 4, 9 atakow z sila 6
Gigant 200 pkt, 6 ran przy T5 i WS 3, 2d6 atakow z 6...
Ciekawe co kierowalo Jeremym, kiedy wycenial wartosc giganta...
A mozesz wykazac, pod jakim wzgledem te propozycje sa lepsze od 40 Nocników z 7 Big Bossami? Bo ja tej przewagi nie widzę.Fluffy pisze:A prosze bardzo
20 warriorow krasnoludzkich, dwuraki, w pierwszym szeregu 4 gołych thanów GW gromril armour rune of stone.
Proszę uprzejmie
Opcja 2:
20 skeleton warriors, 5x wight king, dwurak
Wiele armii zrobi to lepiej..
Pozdrawiam
Nie zebym uwazal, ze ten kombos z nocnikami jest jakis turbo giety. Bo nie jest. Dalem go jako ciekawostkę.
Może terror, stubborn i upadek z template oraz potencjał rąbnąć 3d6 ataków lub przekąszenia jakiegoś generała kompletnie ignorując wardy i takie tam - ale giganta nie bronię, po prostu ma swoje umiętności, które kosztują (a czy warto tyle ryzykować to inna sprawa).ninjaska pisze:oi,
Bless, tez sie zastanawialem nad takim zestawieniem, i przy NG zal marnowac fakt, ze sa ekstremalnie szybcy (Ini 4!). -_o
Jeslibym robil takie dwa oddzialy, to w jednym byl dal chlopakom tanie magiczne bronie: Warrior Bane, Relic Sword...
Magiczne ataki w oddziale NG to moze byc niespodzianka dla wampirow czy driad.
A tak swoja niezle jest prownanie:
3x Big boss z dwurakiem 132 pkt, 6 ran przy T5 i WS 4, 9 atakow z sila 6
Gigant 200 pkt, 6 ran przy T5 i WS 3, 2d6 atakow z 6...
Ciekawe co kierowalo Jeremym, kiedy wycenial wartosc giganta...
500 pkt jak na regiment goblinów to jednak bardzo dużo, coś może nie pójść i do piachu... a może lepiej po prostu wystawić herda 30 squigów +10 poganiaczy, opcja 2x tańsza i również mieli aż miło - 40 ataków z siłą 5.
I tutaj rzucam wyzwanie mathhammerowe temu night gobbosowemu deathstarowi, 55 squigów + 20 poganiaczy (500 pkt). Ustawieni w hordę wszystkie squigi z przodu. Proszę sobie sprawdzić jak ci herosi sobie poradzą ze swoimi pobratyńcami