
zasady euro
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Znaczy że gdy wiatry przywieją 12 kostek to od tego -1 co w rezultacie da dla Demonów max 11 kostek do użycia ale gdyby udał się jakiś chaneling to te -1PD po prostu zaneguje i pozostaną tylko kostki z wiatru 12szt. ?- Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
Czy nie dało by się tego ograniczenia zmienić na 29 lub 30DOC: Max. 28 Models per unit;

przy 29+Herald jeszcze ujdzie

chyba ze te 28 to zwyklaki a 29 to czempion a 30 herald

Daemons, X-Wing & Black Tea
Model championa hmm nadal jest modelem hmm skoro jest modelem to się liczy do tych 28
Kwadrat możesz z 28 zrobić. 7x4 i akurat ładnie pasuje.
Nie smęć
EDIT. Złośliwy moderator
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwadrat
Kwadrat możesz z 28 zrobić. 7x4 i akurat ładnie pasuje.
Nie smęć

EDIT. Złośliwy moderator
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwadrat
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Co do pytań, polecam lekturę zasad Euro. Tam masz pulę 2 wirtualnych PD które możesz generować ponad wiatry magii i chanelling. I to z tej puli masz -1 za loremastera. Chodzi o to że każda armia może dogenerować do 2 kostek lub korzystać z umiejętności zastępujących do 2 kostek, ewentualnie jakąś kombinacja by w sumie dało nie więcej niż 2.
W kwestii limitów zasady ETC tworzy AR.com i owszem jest tam 2 Polaków ale narzekanie tu chyba nie ma sensu, szczególnie obalanie argumentów balansujących takimi o wygodzie układania figur geometrycznych.
W kwestii limitów zasady ETC tworzy AR.com i owszem jest tam 2 Polaków ale narzekanie tu chyba nie ma sensu, szczególnie obalanie argumentów balansujących takimi o wygodzie układania figur geometrycznych.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
i tek nie możesz wystawić 6ciu maszyn, tylko max 5Marek15 pisze:Czy Euro ograniczenie do 5 maszyn obejmuje też rydwany? Słowem: czy wg euro mogę wystawić 2x Doomdiver, 2x Klopa, 2x SpearChukka i kilka goblińskich rydwanów?
Sory za głupie pytanie, ale na co komu całe to Euro? Czemu to ma służyć, czy raczej komu, gdzie to się stosuje, kto to wymyślił i po co? Przecież GW wymyśliło zasady, staty i ograniczenia to po co ktoś to na siłe udoskonala? Rulebook jest jaki jest, dla każdego taki sam, prawda? Więc po co to i kto grając się to tego stosuje i kiedy się trzeba stosować?
Ponieważ niektóre armie są silniejsze od innych, a na turniejach chcemy grać w jak najbardziej zbalansowaną grę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
I euro czuje się odpowiedzialne za to żeby to udoskonalać? Głupota:/ Każda armia ma słabe i dobre strony. Na wszystko jest sposób. Rulebook i zasady GW są dla wszystkich takie same i wybór figurek dla WSZYSTKICH tak samo szeroki. Więc jest sprawiedliwie bo wszystkich dotyczy to samo. Takie jest moje zdanie. Jak gracz X uważa niesprawiedliwym, że gracz Y ma 36 DE crossbowów a nie 35 jak każe euro, to niech sam stanie się kolekcjonerem DE i kupi 37. Nie wiem no, to jest moje zdanie. Zasady GW są sprawiedliwe.
Szanuje Twoje zdanie, ale tutaj działa wola większości. W domu możesz sobie grać czym chcesz, ale na turniejach byłoby trochę smutno, gdyby były te same armie i rozpy, co nie?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Sorki ale nie odpalił mi się link powyższy
Czy te zasady są aktualne ?
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 9492bfda9e
Czy to oznacza że zdjęto limit 28 demonów na klocek
i mogę dać np: Stream of Bile dla GUO i Heralda
? oraz Herald może nosić BSB magiczny + Gify
?
Czy te zasady są aktualne ?
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 9492bfda9e
Czy to oznacza że zdjęto limit 28 demonów na klocek



Daemons, X-Wing & Black Tea
Czuje sie troche glupio to piszac, bo jutro moj pierwszy turniej po paroletniej przerwie, ale gdzie nie spojrze na rozpy ojro - roznia sie detalami w ramach jednej armii, na 2400 pkt w kazdej powtarza sie jakies 1800 must have, czasami sie roznia ukladem hero/lordow.Andrzej pisze:ale na turniejach byłoby trochę smutno, gdyby były te same armie i rozpy, co nie?
Ojro ma jedna rzecz, ktora mnie cholernie irytuje - ucina strzelanie powyzej 20". Niektorych armii to totalnie nie rusza, bo albo nie maja/nie wystawiaja strzelania, albo maja mniejszy zasieg. W WE na 4 core jeden nie strzela, bogom dziekowac, ze dobry. W HE podobnie. Zapcham core i nagle juz nie moge wystawic fastow, bo jak powszechnie wiadomo - ER/GR z lukami s3 sa przegieci. Klocki LSG z 24" jak widac - rowniez. Scouci? SW? Waye? Turbo mega przegiecie.
Kto sie boi lukow? O_o
Druga sprawa - max limit 2dd/pd i sciecie dodatkowo itemami. Bez ojro - W HE biorac BoH, BoS, Forbidden Roda i ladujac pkt w magow minimalizuje ryzyko, ze przez 2 kluczowe fazy magii kulne smieszna liczbe PD. Jak dobrze rzuce - BoS sie marnuje, bo 12 kostek i tak nie przekrocze. Korzystanie z efektu czarow deatha czy sztyletu DE - tez pozwala grac mimo niskich rzutow na poola.
Logika ojro - kulnie dobrze - ownuje. Kulnie zle - faza w plecy, pkt na magow/itemy w kluczowym momencie zmarnowane.
Zamiast max +2 kosci na faze wystarczyloby dac gorny limit uzytych kosci w fazie i czesc, niezaleznie od rzutu na kosci jestem w stanie cos zrobic dzieki swoje kosztujacym itemom, czesto z nieprzyjemnymi efektami. Na ojro - czysty totolotek. GJ w ograniczaniu turlania na rzecz taktyki i sensownej rozpy!
