
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Fasty z Spearami do rzucania to jest to... jak grasz na choosenach to 2 klocków maruderów nie wystawisz a zwykłe marasy khorna z flailami w 1 oddziale to każdy niestety wystrzela
dlatego zamiast takiego klocka postanowiłem wystawić marasów konnych z throwing spearami... do odginania są super... a i jakieś małe oddziałki też są w stanie zastrzelić:)

We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mnie rzuciło się na myśl GUO 

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Musielibyście mieć farta większego niż ja pecha w wesnothcie ( taka strategia freewear-owa, bardzo fajna poza tym ) 

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
koledzy na mackach keeperowi Jassia zadawali ranygerald_tarrant pisze:mnie rzuciło się na myśl GUO
a jak grałem z kolegą a on wziął moje demonki to zadałem 1/2 ran GUO

TA dają przewagę na bretke i innymi topowymi armiami ( demony, all elf, samotnych magów )... daję zawsze im flaile i LA, kolega nigdy nie lubi tych unitów bo zawsze dużo za dużo robią jak na swoje 90pkt.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
też zawsze wystawiam ich z flailamiKhumanor pisze: TA dają przewagę na bretke i innymi topowymi armiami ( demony, all elf, samotnych magów )... daję zawsze im flaile i LA, kolega nigdy nie lubi tych unitów bo zawsze dużo za dużo robią jak na swoje 90pkt.
a jak ci się sprawdzają armoury?
ratują cos czy nie bardzo
w sumie zawsze uważałem, że wystawianie ich to strata pkt
jakie masz doświadczenia?
Ja LA zawsze biorę jak mam pkt.... zawsze coś ratują naprawde
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja ledwo znajduję pkt na flaile zwykle... 

Mnie się konni zwykle w ogóle nie mieszczą. A jak już to goli i same flaile bez marków. Opłaca się w nich pakować więcej punktów? Jeśli tak to spodziewajcie się niedługo rozpiski na kawie i marudach (tylko, że nie na euro, bo dwie heleny wtedy muszą być).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
najlepsze rospy na kawie są bez helenShadar pisze:Mnie się konni zwykle w ogóle nie mieszczą. A jak już to goli i same flaile bez marków. Opłaca się w nich pakować więcej punktów? Jeśli tak to spodziewajcie się niedługo rozpiski na kawie i marudach (tylko, że nie na euro, bo dwie heleny wtedy muszą być).

jedyny plus heleny to jest to ze przeciwnik zwija się w kreskę i łatwo mu przebić szeregi, tak poza tym helka jest bez użyteczna, mi za często nie trafia.
jeden goły klocuszek za 65 bez niczego, imo to jest mussss

Jedna helena to imo must have, świetny straszak, a jak już trafi, mi w praktycznie każdej bitwie coś zrobi, to zabija.
No i w combacie potrafi przywalić też konkretnie, świetnie trzyma punkty, poza pitką i strzelaniem u krasi/empire nie ma jej jak zabić.
Co do fastow imo 2 to must have. Flaile, jak starczy to La, na mark i muzyka nie starcza. muzyk jest zbędny bo bardzo rzadko mi uciekaja przy moim ich wykorzystaniu, a marki no cóż nie mam tych 20 pkt, potrzebne są zresztą tylko na paniki, których i tak mam przerzut.
Do czego służą? screen, odginaczka, a przede wszystkim jakoś ten hełm wyłączyć trzeba:)
No i w combacie potrafi przywalić też konkretnie, świetnie trzyma punkty, poza pitką i strzelaniem u krasi/empire nie ma jej jak zabić.
Co do fastow imo 2 to must have. Flaile, jak starczy to La, na mark i muzyka nie starcza. muzyk jest zbędny bo bardzo rzadko mi uciekaja przy moim ich wykorzystaniu, a marki no cóż nie mam tych 20 pkt, potrzebne są zresztą tylko na paniki, których i tak mam przerzut.
Do czego służą? screen, odginaczka, a przede wszystkim jakoś ten hełm wyłączyć trzeba:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
chciałbym grać z przeciwnikami którzy dają sobie wyłączać hełm fastema przede wszystkim jakoś ten hełm wyłączyć trzeba:)

co do heleny, jak trafisz na pitke jesteś w ciemnej, a shadow jest bardzo popularny, kolejna sprawa ze "jak trafi" ;/
jedyny plus ze wyciągnie coś do siebie i zmusi przeciwnika do krechy.
oczywiście helka nie jest tragiczna, mam ja w jednej rospie, ale nie wychwalał bym jej tak

kolejna sprawa ze gram na klepaczu a nie dużym magu.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
LA to 5pkt. za 5 a ratuje dupę szczególnie fajne przy DE czy krasiowych kusznikach, nie wspominając o lizakachgerald_tarrant pisze:też zawsze wystawiam ich z flailamiKhumanor pisze: TA dają przewagę na bretke i innymi topowymi armiami ( demony, all elf, samotnych magów )... daję zawsze im flaile i LA, kolega nigdy nie lubi tych unitów bo zawsze dużo za dużo robią jak na swoje 90pkt.
a jak ci się sprawdzają armoury?
ratują cos czy nie bardzo
w sumie zawsze uważałem, że wystawianie ich to strata pkt
jakie masz doświadczenia?
nie daje muzyków... i tak mają reformy z bomby a odginanie przez ucieczkę jest mało skuteczne ( chyba ze inne cele są dale by nie zrobić re-charga ) więc muzyk przy zbieraniu nie jest koniecznyGrolshek pisze:Ja ledwie na muzyków wyskrobałem...
jak kawa to i hela... pitka czy słońce to nie istotne ale muszą to po pierwsze wycastować a po drugie robią to z dużej ilości kostek "by na pewno weszło" co łatwo na 2x 6 a przy pappecie to hela się spłaci niwelując generała albo maga z 4lvl robi się 1, a niech zniesie pitkę, a słońce nie doleci i mag zostanie na dodatek jeszcze be tego czaru
a jak wszystko będzie w CC to mamy zajebistego spowna z Tstopem

as Khuman said
Co do wyłączania hełmu....
mając dysk i 2 fasty.. wierz mi nawet ogarnięty gracz wszystkiego nie zablokuje i zazwyczaj combat jest jednak na moich warunkach
Co do wyłączania hełmu....
mając dysk i 2 fasty.. wierz mi nawet ogarnięty gracz wszystkiego nie zablokuje i zazwyczaj combat jest jednak na moich warunkach
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.