Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
a może zamiast 30 bestigorów wstawić 6 razorgorów
21 ataków z S 6 w szarży 
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
też wie zastanawiałem nad takim dużym oddziale pumb ale jest mały problem muszą być 12" od generała... i najlepiej żeby był blisko BSB... fakt można to zrobić ale czy warto... bo to ukróca dość poważnie mobilność unitów wszystko musi być dobrze wymierzone
+1Dibo pisze:Nie no Pumby mają biegać pojedynczo. Zastępują psy, jak zabraknie harpii to one klepią małe odziały kusz czy maszyny ale do tego muszą lecieć samopas.
A co do last rozpiski , 2 oddzialy bestigorow niby ciekawe ,ale chyba jednak wolalbym ten 1 zamienic pkt w cos ciekawszego , minoski dzieki mozliwosci wziecia magic przedmiotu przez championa + ogolnie duzej liczbie atakow sa wg mnie lepszym wyborem ,a moze jakies rydwany + pumby ?
WFB playing since 1994
Tylko czy 5 ziomków w szeregu na podstawce to nie jest już dużo ? 4 klocki w hordzie to jak na mój gust mało manewrowa kombinacja a wystarczy że przeciwnik wbije parę rany i już z 30 ziomków robi się po 25 więc po co wstawiać w hordzie (zawszę to +3 za szeregi do kombatu) ? Może macie jakiś master plan związany z hordami
?
Te minoski to raczej mało turniejowe ale na HE może być spoko.
Co do tych Hord, pamiętaj że w hordzie uderzają wszyscy panowie, a jak mają na sobie brzytwę to jest wtedy MOC i jest to dużo lepsze od +3 za szeregi
Co do tych Hord, pamiętaj że w hordzie uderzają wszyscy panowie, a jak mają na sobie brzytwę to jest wtedy MOC i jest to dużo lepsze od +3 za szeregi
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
wg mnie minosy na HE to zły wybór
jak już brać to 5-6 przynajmnij bo z asf zostanie 1 albo zaden minos. Co do hordy to chyba bez speara uderza u nas max 30 hlopa
(co z ahw daje tak czy siak 40 ataków) więc brzytwa/0 beast to defakto najlepszy wybór.
p.s Szkoda ze nie mamy dostępu do light
(dobule move,asf etc!) chyba że brać wizard HAT i kulnąć light lore phi
(co z ahw daje tak czy siak 40 ataków) więc brzytwa/0 beast to defakto najlepszy wybór.
p.s Szkoda ze nie mamy dostępu do light
Ale mają taką samą I, podstawki 20mm i możliwość ataku z 4 szeregów, a gory swoje 2 ataki zapodadzą tylko z pierwszego szeregu. Jak rzucać ich na brzytwie to na coś z T6 conajmniej, a wtedy i siła oponenta jest taka że T4 gorów można sobie odpuścić.Qc-Rat pisze:Ungory mają mniej ataków niż gory i niższy T ^^
prawda, wtedy to ma sensDibo pisze:Minosy na te HE to racja słaba opcja ale chodzi mi tylko o akcje - Zniszcz Książkę
a wystarczyło by żeby bestigor champion mogl miec magic item a nie tylko chaos gift eh.
walcząc np z pedałami z t3 z siła gora3 brzytwa jak najbardziej sie opłaca imo.Iddqd pisze:Ale mają taką samą I, podstawki 20mm i możliwość ataku z 4 szeregów, a gory swoje 2 ataki zapodadzą tylko z pierwszego szeregu. Jak rzucać ich na brzytwie to na coś z T6 conajmniej, a wtedy i siła oponenta jest taka że T4 gorów można sobie odpuścić.Qc-Rat pisze:Ungory mają mniej ataków niż gory i niższy T ^^
ranić na 2+ = wypas a na 4+ oni nas raczej wyrżną
Mając 3 szamanów z Shadowem spokojnie można przeciwnikowi WS obniżyć do 1 trafia wtedy na 5 i nawet z przeżutami powinno się udać zjeść... a jak jeszcze wejdzie obniżanie T to normalnie miodzio
Ponadto można nieźle skombować Shadowa z Minotaurami i spowodować by atakowały 1 obniżając przeciwnikowi inicjatywę:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ostatnio się zastanawiam poważnie nad jakimś duzym oddziale minosków z shieldami... zawsze to 5+SV o parry nie wspomne bo liczę że nigdy nie stracą frenzy
ostatnio w rozpiskach mam 3 małych szamanów z shadowem... dają radę to prawie light który uwielbiam na demonach... njaczęściem mam 2 zerówki i to starczy zawsze jakaś wejdzie... jak gram z HE to obniżam WS by było na 4+ z re-rollem, potem odajemy na 3+ i WL stoją na stubbornie, może i lepiej bo ostatnio piechoty nie doganiam... ale kawalerię owszem
z patentu 2xghorgony 2xDoombulle, 3 małych i BSB z +1S...2x 30 gorów 2x rydwany... 2x razorgory jestem bardzo zadoolony... harpie się nie mieszczą ale jakoś radzę sobie bez nich... do Ambusha żadko daję cokolwiek bo głupio trzymać w jednym regimęcie całych herosów... głupia panika i robi się nie ciewawie
grałem z Demonami 11/9, z bretką 20/0, z TK 14/6 ( ale w tej bitwie dowiedziałęm się kilku nie miłych rzeczy np.: że doombull nie robi make way w gorach
) potem jeszcze raz 18 / 2, orki stare jeszcze w tedy 20 / 0, VC na bloodknihgtah 10 / 10
co do beatigorów nie jestem przekonany tylko dla tego że zawsze udeżają Last... co przy innych jednostkach i shadole może zrobić dużą róznicę
ostatnio w rozpiskach mam 3 małych szamanów z shadowem... dają radę to prawie light który uwielbiam na demonach... njaczęściem mam 2 zerówki i to starczy zawsze jakaś wejdzie... jak gram z HE to obniżam WS by było na 4+ z re-rollem, potem odajemy na 3+ i WL stoją na stubbornie, może i lepiej bo ostatnio piechoty nie doganiam... ale kawalerię owszem
z patentu 2xghorgony 2xDoombulle, 3 małych i BSB z +1S...2x 30 gorów 2x rydwany... 2x razorgory jestem bardzo zadoolony... harpie się nie mieszczą ale jakoś radzę sobie bez nich... do Ambusha żadko daję cokolwiek bo głupio trzymać w jednym regimęcie całych herosów... głupia panika i robi się nie ciewawie
grałem z Demonami 11/9, z bretką 20/0, z TK 14/6 ( ale w tej bitwie dowiedziałęm się kilku nie miłych rzeczy np.: że doombull nie robi make way w gorach
co do beatigorów nie jestem przekonany tylko dla tego że zawsze udeżają Last... co przy innych jednostkach i shadole może zrobić dużą róznicę
Słuchaj większość jednostek ma WS 4-5 max... masz 3 obniżarki + obniżarkę siły i T na 100% przy 3 shamanach
Generujesz +2 pd + 3x Channel (1 na 5+) czyli statystycznie masz rzut +3 PD na turę
małe obniżanie rzucasz z 2 kości małym magiem a duże z 3 dużym a do tego jeszcze obniżanie S np... przeciwnik będzie kitrał DD na obniżanie S lub T więc spokojnie powinieneś obniżyć WS do 1 czyli on cie na 5 ty go na 3 
Nadto on cię rani na 3+ czy 4+ a ty zazwyczaj 2+ a no i masz przeżuty trafień
Nadto on cię rani na 3+ czy 4+ a ty zazwyczaj 2+ a no i masz przeżuty trafień
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie mam herdstona w tej rozpie... lordzi full do combatu ile się da i co najlepsze
BSB z SV na 2+, +1A i banner +1S
2x2lvl szamani, jeden ma DS drugi z stone of spite
1x 1lvl szaman z chalisem... jakoś nie mogę zrobić rozpiski bez tego przedmiotu
a pkt. nie mam gdzie urwać po drugie by musiał jakiś regiment wykombinować by ich kitrać przy kamyku więc nie wiem czy to ma większy sens.. jak wszystko napiera do przodu.. a samotnie ich tak zostawić przy obelisku może być dość nie konfortowe
BSB z SV na 2+, +1A i banner +1S
2x2lvl szamani, jeden ma DS drugi z stone of spite
1x 1lvl szaman z chalisem... jakoś nie mogę zrobić rozpiski bez tego przedmiotu
a pkt. nie mam gdzie urwać po drugie by musiał jakiś regiment wykombinować by ich kitrać przy kamyku więc nie wiem czy to ma większy sens.. jak wszystko napiera do przodu.. a samotnie ich tak zostawić przy obelisku może być dość nie konfortowe

