Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Te detki u Wiśni w ogóle nie mają brać udziału w walce, one mają przeszkadzać i odginać szarże.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
ja poważnie zastanawiam się nad detkami łuków, może droższe o 15 pts ale strzelają po ruchu i jakiś śmietnik mogą wyciąć już na odległość, a companija, no cóż, to tylko 25 pts., niezaprzeczalnym bonusem jest również to, że nie zasłaniają line of sight i dają covera jednostkom za
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
U nas chyba ciężko o samograja
Prawda.Byro pisze:Te detki u Wiśni w ogóle nie mają brać udziału w walce, one mają przeszkadzać i odginać szarże.
Kusze sprawdziły się najlepiej z całej rozpiski. W pierwszej bitwie zabiły 3 psy khorne'a od boku, w drugiej spanikowały outriderów, a w trzeciej obessałem, więc nie mogli zrobić więcej niż zabicie jednych furii.Byro pisze:Czy kusze mają sens w takiej ilości?Wisnia pisze: Co myślicie?
No i drugie - na kiego wała ten turniej jest na pomalowane figsy??
Turniej jest na pomalowane figsy, bo taka tradycja owego turnieju! To się w najbliższej przyszłości nie zmieni..
A ja chyba muszę odkurzyć moje Wampiry na jakiś czas, bo Imperium to już trochę żenada, czułem się kompletnie bezsilny w starciu z demonami, gdy Mortary nie hitowały , ale mirrora wygrałem!
Jestem zaskoczony, że nie wymieniasz żadnych sukcesów biczowników.
Co do malowania, rozumiem, że tradycja, niestety mnie jako gościa wyklucza na jakiś czas (mam cholernie wolne tempo malowania, zwłaszcza od ostatniego DMP rozumisz...).
Co do malowania, rozumiem, że tradycja, niestety mnie jako gościa wyklucza na jakiś czas (mam cholernie wolne tempo malowania, zwłaszcza od ostatniego DMP rozumisz...).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
i co poodginały? w teorii to może i brzmi ciekawie ale tylko przy armii na duże punkty, na takie punkty na jakie była ta rozpa nie ma sensu wystawiać takich detek. na małe punkty w naszej armii liczą się konkretne oddziały i szkoda je marnować (i tak tych punktów jest przecież mało) na coś co ginie od mocniejszego piardnięcia. Nie dziwię się, że ta rozpa nie dała rady a Wiśnia się wkurwiał - nie mogła dać. na małe punkty nie powinno się również wystawiać flagusi (choć to fajna jednostka) - za te punkty można z powodzeniem wystawić świetny duży kloc piechoty core (np halabardy bo są tanie) i dopakować kuszników (a nawet wystawić drugi oddział halabard).wyrzucamy swordsmenów (bo są zbyt drodzy) i wrzucamy kolejny kloc halabard lub kolejne oddziały strzelające.Wisnia pisze:Prawda.Byro pisze:Te detki u Wiśni w ogóle nie mają brać udziału w walce, one mają przeszkadzać i odginać szarże.
coraz bardziej jestem zdania, że w tej edycji imperium może odegrać naprawdę dużą rolę na turniejach jeżeli będzie skonstruowane wokół dużej ilości oddziałów core nawet kosztem jednostek rare.
To prawda, że gra Imperium wymaga pewnych umiejętności od gracza i jeżeli tych umiejętności trochę brakuje to może lepiej pograć sobie mniej wymagającą armią. no offenseWisnia pisze: A ja chyba muszę odkurzyć moje Wampiry na jakiś czas, bo Imperium to już trochę żenada,
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Jak możecie to dajcie rozpiski z białegostoku. miałem być z kumplem ale nie dało rady. w drugiej dziesiatce są tylko dwie armie imperialne. chciałbym wiedzieć jak sobie radziły podczas turu.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
@ Hehe, rob, nie masz pojęcia jak gram, więc przestań pierdzielić takie głupoty. Mam nadzieję, że kiedyś dane mi będzie roznieść Cię w bitwie. Będziesz w Krakowie?
Po drugie widzę, że nie masz pojęcia nawet o układaniu rozpiski w swojej armii, flagelanci wypadają bardzo korzystnie z lore of shadow na dużym magu. Detki są bardzo pomocne, szczególnie dobrze idzie im odginanie wielkich hord, jak np bloodletterzy. A turniej ten był drużynówką, ja się wystawiałem na te niewygodne paringi, stąd w kółko te demony...
@Byro, wystarczą 3 kolorki, machnij podkładem wszystko, pomaluj im ubrania na jeden kolorek, oczka na drugi i bronie na srebrno i możesz wpadać A od DMP cały czas Ci współczuje, tragedia...
Po drugie widzę, że nie masz pojęcia nawet o układaniu rozpiski w swojej armii, flagelanci wypadają bardzo korzystnie z lore of shadow na dużym magu. Detki są bardzo pomocne, szczególnie dobrze idzie im odginanie wielkich hord, jak np bloodletterzy. A turniej ten był drużynówką, ja się wystawiałem na te niewygodne paringi, stąd w kółko te demony...
@Byro, wystarczą 3 kolorki, machnij podkładem wszystko, pomaluj im ubrania na jeden kolorek, oczka na drugi i bronie na srebrno i możesz wpadać A od DMP cały czas Ci współczuje, tragedia...
Dobra, zapodam swoją rozpę. IMO jest mega mocna i spokojnie mogłem być tą rozpą w top10, ale to tylko moje gdybanie poparte jedynie wynikami na lokalach. Po melanżu ostatecznym nie dałem rady rozegrać dwóch pierwszych bitew w sobotę i poszedłem spać. Dostałem za nie dwa razy 0-20 i stąd z trzech bitew tylko 58pkt i 30któreś miejsce ;p
Karol Wyszkowski2400 Pts - Empire Army
Benedykt XVI (Arch Lector of Sigmar) @ 308.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0] - save 2+ re-roll
Sword of Might [15.0]
War Altar @ [0.0] Pts
Grey Guardian @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Luckstone [25.0] - przerzut wszystkich kosci raz na gre
Battle Wizard of the Light Order @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Iron Curse Icon [5.0]
Rod of Power [30.0]
Captain @ 154.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dragon Bow [25.0] - S6, 36", magic
Armour of Meteoric Iron [25.0] - save 1+
35 Swordsmen @ 235.0 Pts
FCG
30 Flagayllants
George Michael (Prophet of Doom)
30 Flagayllants
3x Mortar
2x Great Cannon
Master Engineer
19 Spearmen @ 107.0 Pts
Musician; champion
Models in Army: 142
Total Army Cost: 2399.0
Tą rozpą rozegrałem ok 10bitew, przegrałem tylko jedną. Do zmiany idzie chyba tylko heros na pegazie - za często jednak ginie a i solista z niego kiepski... nie wiem jeszcze tylko na co go wymienię.. może pistoliersi?
Karol Wyszkowski2400 Pts - Empire Army
Benedykt XVI (Arch Lector of Sigmar) @ 308.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0] - save 2+ re-roll
Sword of Might [15.0]
War Altar @ [0.0] Pts
Grey Guardian @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Luckstone [25.0] - przerzut wszystkich kosci raz na gre
Battle Wizard of the Light Order @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Iron Curse Icon [5.0]
Rod of Power [30.0]
Captain @ 154.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dragon Bow [25.0] - S6, 36", magic
Armour of Meteoric Iron [25.0] - save 1+
35 Swordsmen @ 235.0 Pts
FCG
30 Flagayllants
George Michael (Prophet of Doom)
30 Flagayllants
3x Mortar
2x Great Cannon
Master Engineer
19 Spearmen @ 107.0 Pts
Musician; champion
Models in Army: 142
Total Army Cost: 2399.0
Tą rozpą rozegrałem ok 10bitew, przegrałem tylko jedną. Do zmiany idzie chyba tylko heros na pegazie - za często jednak ginie a i solista z niego kiepski... nie wiem jeszcze tylko na co go wymienię.. może pistoliersi?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Zdradze: dzięki temu rydwan napierdziela 2d6 hitów z S5 jeśli taka potrzeba zajdzie - to raz. A dwa to że prawie zawsze wylosuję na nim jakiś czar boostujący mocno moje klocki piechoty a dzięki niskiemu casting value z 2levelowego maga ten czar wchodzi W dodatku zawsze można zamienić na sygnaturkę gdy potrzeba mieć missle z ogniem
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
ładnie mordowałeś na turnieju Karlee lepiej szło Tobie (suma sumarum w samych bitwach) niż Piotrowi/Gotihowi; Pegaz u mnie z Dawn Armour i Sword of Battle nieźle dawał radę, outriderzy obsysają nieźle, zaś huntsmani to najlepszy oddział Commando
ja swoją zamieszczę za 3-4h jak będę na chacie;
P.S. Furmana ze Sword od Sigismund jest naprawdę niszczycielska
ja swoją zamieszczę za 3-4h jak będę na chacie;
P.S. Furmana ze Sword od Sigismund jest naprawdę niszczycielska
Jakieś tam pojęcie mam na temat imperium, gram tą armią od 11 lat - z małymi przerwami. chętnie przyjmę bitwę ale już nie w tej edycji ligi, niestety. W Krakowie mnie nie będzie z powodów rodzinnych, zresztą te same powody wykluczyły mnie z Białegostoku. Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać i pogadać/pograć przy piwku ... do tego momentu życzę sukcesów.Wisnia pisze:@ Mam nadzieję, że kiedyś dane mi będzie roznieść Cię w bitwie. Będziesz w Krakowie?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
1 Arch Lector of Sigmar 325 Pts
General; Prayers of Sigmar
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Sigismund [45]
1 War Altar
1 Grey Guardian 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30]
1 Warrior Priest of Sigmar 146 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50]
1 Captain 152 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dawn Armour [35]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
29 Greatswords 320 Pts
Full Command
39 Swordsmen @ 259.0 Pts
Full Command
16 Crossbowmen 128 Pts
10 Huntsmen 105 Pts
Marksman
5 Knightly Orders 115 Pts
Lance;
5 Outriders 113 Pts
Musician;
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2400
Co do rozpiski, zakład wymógł na mnie wzięcie niektórych modeli i jednostek (tj.Outriderzy); co się spisywało z tego furmana w tym układzie radziła sobie bardzo dobrze, jak wpadała w cokolwiek i padał czelendż, na w większości przypadków miałem przerzuty na trafienie w kolejnych turach co mocno wnerwiało oponentów, outriderzy do bani, w tej edycji wędrują na półkę i zbierają kurz, huntsmani to wyborny oddział commando w każdej bitwie spłacali się jak na swoje skromne możliwości, Pegaz troszkę miękki ale potrafił chronić flankę przed fastami, byle nic nie miało siły większej niż 5 lub no armour; kusznicy to drugi oddział, który wędruje na półkę, spisali się w ostatniej bitwie gdzie siedząc w bezpiecznym domku wycięli HE łuczników, a tak to zmarnowane punkty; miałem duże problemy z ustawieniem BSB, który będąc konnym musiał mieć osłonę, przez co straciłem chłopaka w jednej z bitew z bramy, lepiej pieszego łazęgę golasa; GS-y jak nie są obdzierane z magii i ostrzału dają radę, swordsmani są moim zdaniem troszkę bardziej wytrzymalsi od halabard i Inicjatywa 4 pozwala czasem na wiele rzeczy przy shadow i light z furmanki (ot na warriorach chaosu obniżenie o 2 inicjatywy skutkuje tym, że chłopaki z brzytwą walą pierwsi nie zaś symultanicznie ), w rozpie wyraźnie brakuje jeszcze jednej hordy albo Flagusów albo kolejnych swordów (to pierwsze chyba jednak lepsze); wyniki na bobie
Dwarfy Arbitra 10:10 (strasznie sponiewierani w piątek wzięliśmy chalendża i draw i dochodziliśmy do siebie przed następną rundą
WoCH przemcia 8:12 w plecki; wynik przez całą bitwę był remisowy, pech w kościach chciał, że niestety przegrałem o 500 pts (szarża Grejtów i swordów z brzytwą na czołzenów, oba na 4+, ale grejty rzucili 2x1 i straciłem swordów po oblaniu steadfasta na 7);
Dimmu i Skavy 20:0 w plecy; jeszcze nigdy nie byłem tak bezbronny jak w tej bitwie, przez dwie tury straciłem prawie 1/3 armii bez żadnej walki, kolega miał niezłe rzuty do tego i poddałem bitwę w 3 turze; nic dobrego by z tego nie wyszło, zwłaszcza jak abomka kulnęła na ruch 17 cali i wpadła w oddalonych o tyle swordsmanów z magicą;
kolega z Krasiami, bez ekscytacji wyszło 10:10
HE, rozegraliśmy 5 tur i wygrana 20:0 z różnicą 2300 prawie
General; Prayers of Sigmar
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Sigismund [45]
1 War Altar
1 Grey Guardian 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30]
1 Warrior Priest of Sigmar 146 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50]
1 Captain 152 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dawn Armour [35]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
29 Greatswords 320 Pts
Full Command
39 Swordsmen @ 259.0 Pts
Full Command
16 Crossbowmen 128 Pts
10 Huntsmen 105 Pts
Marksman
5 Knightly Orders 115 Pts
Lance;
5 Outriders 113 Pts
Musician;
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 2400
Co do rozpiski, zakład wymógł na mnie wzięcie niektórych modeli i jednostek (tj.Outriderzy); co się spisywało z tego furmana w tym układzie radziła sobie bardzo dobrze, jak wpadała w cokolwiek i padał czelendż, na w większości przypadków miałem przerzuty na trafienie w kolejnych turach co mocno wnerwiało oponentów, outriderzy do bani, w tej edycji wędrują na półkę i zbierają kurz, huntsmani to wyborny oddział commando w każdej bitwie spłacali się jak na swoje skromne możliwości, Pegaz troszkę miękki ale potrafił chronić flankę przed fastami, byle nic nie miało siły większej niż 5 lub no armour; kusznicy to drugi oddział, który wędruje na półkę, spisali się w ostatniej bitwie gdzie siedząc w bezpiecznym domku wycięli HE łuczników, a tak to zmarnowane punkty; miałem duże problemy z ustawieniem BSB, który będąc konnym musiał mieć osłonę, przez co straciłem chłopaka w jednej z bitew z bramy, lepiej pieszego łazęgę golasa; GS-y jak nie są obdzierane z magii i ostrzału dają radę, swordsmani są moim zdaniem troszkę bardziej wytrzymalsi od halabard i Inicjatywa 4 pozwala czasem na wiele rzeczy przy shadow i light z furmanki (ot na warriorach chaosu obniżenie o 2 inicjatywy skutkuje tym, że chłopaki z brzytwą walą pierwsi nie zaś symultanicznie ), w rozpie wyraźnie brakuje jeszcze jednej hordy albo Flagusów albo kolejnych swordów (to pierwsze chyba jednak lepsze); wyniki na bobie
Dwarfy Arbitra 10:10 (strasznie sponiewierani w piątek wzięliśmy chalendża i draw i dochodziliśmy do siebie przed następną rundą
WoCH przemcia 8:12 w plecki; wynik przez całą bitwę był remisowy, pech w kościach chciał, że niestety przegrałem o 500 pts (szarża Grejtów i swordów z brzytwą na czołzenów, oba na 4+, ale grejty rzucili 2x1 i straciłem swordów po oblaniu steadfasta na 7);
Dimmu i Skavy 20:0 w plecy; jeszcze nigdy nie byłem tak bezbronny jak w tej bitwie, przez dwie tury straciłem prawie 1/3 armii bez żadnej walki, kolega miał niezłe rzuty do tego i poddałem bitwę w 3 turze; nic dobrego by z tego nie wyszło, zwłaszcza jak abomka kulnęła na ruch 17 cali i wpadła w oddalonych o tyle swordsmanów z magicą;
kolega z Krasiami, bez ekscytacji wyszło 10:10
HE, rozegraliśmy 5 tur i wygrana 20:0 z różnicą 2300 prawie
Szyuje się malutki turniej na 800pkt z takimi zasadami:
-Zakaz bsb
-Hero ma max 25 pkt na przedmioty
-Max jedna maszyna lub oddział rydwanów
-zero magicznych sztandarow
-pozostala kompozycja armii wedlug rulebooka
I tak się zastanawiam czy wystawić taką rozpiske:
Grey Guardian 2 lvl
chanelling
dragonbane
5 rycerzy sztandar muzyk
5 rycerzy sztandar muzyk
30 greatswordow sztandar muzyk
moździeż
Czy totalnie zmienic koncepcje i postawić:
Grey taki jak w 1 rozpisce
5 rycerzy sztandar muzyk i dwuraki
40 halabard sztandar i muzyk oraz detka 10 free company
moździeż
15 flagusi z prophetem
-Zakaz bsb
-Hero ma max 25 pkt na przedmioty
-Max jedna maszyna lub oddział rydwanów
-zero magicznych sztandarow
-pozostala kompozycja armii wedlug rulebooka
I tak się zastanawiam czy wystawić taką rozpiske:
Grey Guardian 2 lvl
chanelling
dragonbane
5 rycerzy sztandar muzyk
5 rycerzy sztandar muzyk
30 greatswordow sztandar muzyk
moździeż
Czy totalnie zmienic koncepcje i postawić:
Grey taki jak w 1 rozpisce
5 rycerzy sztandar muzyk i dwuraki
40 halabard sztandar i muzyk oraz detka 10 free company
moździeż
15 flagusi z prophetem
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Zastanowiłbym się, czy na tak małe punkty nie dać magowi lore of fire. Masz pewny pocisk i od 1 tury punktujesz, albo zabijasz eteryki, na które nie masz nic w tej rozpie. Druga rozpa ogólnie lepsza, rozbiłbym tylko detki na 2x5 free company, a rycerzy zamienił na jakichś kuszników.
Pozdrawiam
Pozdrawiam