Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Re: Rozpiski

Post autor: woolfik »

LuciusII pisze:woolfik brakuje postaci z Ld wyższą niż 7 lub/i BSB. W rarach za dużo punktów - maksymalnie do 25% pkt i 2 takich samych jednostek.
nie mam orków to nie wystawie BSB ani zadnego innego bohatera (gram fluffowo na nocnych goblinach :D ). Gramy na domowe zasady to chyba sie zgodzą koledzy na te rary.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

to równie dobrze koledzy się zgodzą na kartonik 25x25mm reprezentujący orka. Jeśli nie masz figurek to możesz powycinać z kartonu podstawki, ograsz modele, zdecydujesz jaka gra sprawia Ci najwięcej frajdy i powoli będziesz dokupywał brakujące modele.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

orkow raczej nie bede kupowal, mam jeden oddzial ale to juz mi wystarczy. A nad tym bohaterem sie zastanowie, jak pisałeś, sproksuje go i zobacze co takiego potrafi. Mam już jedną armie i nie chce juz tyl kasy na 2 wywalać.

green666
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: green666 »

Jaka jest optymalna ilość NG z siatami i fanolami aby skutecznie blokować inny klocek (mam na myśli jakieś mocne kloce piechoty lub mnstery) przez ture lub dwie?

Reksio
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Reksio »

Jeśli grasz na euro, to 40. W innym przypadku - z 50 :)

green666
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: green666 »

Tak jak myślałem :)

Kminie sobie herdy.....grał ktos juz nimi? jak sie spisuja? jakies spostrzezenia? mialby sluzyc jako support.

cos sie wbija w nocniki a squigi wala z boku :)

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

najlepiej blokuje 40 ng z 2 fanolami i FCG koszt 190 pkt

squig herdy ja grałem jeden turniej nimi i są mega

30 squigów i 10 NG w hordzie z pzodu squigi z tylu gobo i na wroga czar obniżenie o D6 inicjatywy= 40 ataków S 5 :twisted:
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

green666
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: green666 »

Wieczorowe pomyślunki:


- Orcs & Goblins Army -

1 Orc Warboss @ 205.0 Pts
General
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Night Goblin Great Shaman @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]

28 Savage Orc Big 'Uns @ 354.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts

39 Night Goblins @ 200.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
2 Fanatic @ [50.0] Pts

39 Night Goblins @ 200.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
2 Fanatic @ [50.0] Pts

6 Trolls @ 210.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts


3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts


1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts


Models in Army: 132


Total Army Cost: 2399.0

Reksio
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Reksio »

Jak dla mnie jest ciekawie, ale trochę bym zmienił.

1. Save 2+ i ward 4+ na genku to overkill jak dla mnie - zostawiłbym warda, dał crown of command.
2. Charioty w ilości 3 są zbyt podatne na paniki, żeby ich aż tyle stawiać. 2x2 powinno być idealne.
3. Tylko 1 klocek do bicia + trolle to trochę za mało imo. Wyskrobałbym punkty na jakiś klocek BO, albo 2gi klocek Savage'y (BO lepsze, bo nie podlegają animozji, a do Savage już masz szefa BO - wtedy masz jakąś kontrolę nad armią :) ).

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

Mógłby ktoś zrobić rozpiskę na 2400 uwzględniając :
Arachnarok Spider
20 Savage Orcs
30 N.Goblins (+fanatycy)
30 N.goblins (+ fanatycy)

Reszta jednostek pozostawiam do waszego uwzględnienia zależy mi także żeby pojawiły się maszyny 2,3 typu Doom driver i może być rock lobber
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

warboss
shaman
Arachnarok Spider
20 Savage Orcs
30 N.Goblins (+fanatycy)
30 N.goblins (+ fanatycy)
lobba
doom diver
doom diver

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

ale taka bardziej profesjonalna i na 2400 pkt
Obrazek

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Tak trudno sobie coś złożyć? #-o
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

green666
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: green666 »

Myślę że więcej mordoklepców nie trzeba. 2 rydwany panikuja tak samo jak 3 a siła przebicia o wiele nizsza. 3 maja szanse zimactowac abominacje ,i przechylić szale zwyciestwa wjezdzajac w bok kloca który utknal w nocnikach.

ewentualnie mozna rozbić je na 3 oddzialy po dwa :)

Korona nie do konca potrzebna bo siedzi w nocnikach wiec czesto ma stubborna z przewagi w rankach - ewentualnie mozna mu jakis mieczyk dac ;)


do bardziej ogranych: male waggh vs duze waggh - ktore zaklecia daja wiekszego kopa?

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

bott pisze:Mógłby ktoś zrobić rozpiskę na 2400 uwzględniając :
Arachnarok Spider
20 Savage Orcs
30 N.Goblins (+fanatycy)
30 N.goblins (+ fanatycy)

Reszta jednostek pozostawiam do waszego uwzględnienia zależy mi także żeby pojawiły się maszyny 2,3 typu Doom driver i może być rock lobber
Powiedz za ile $ lub % to pewnie Ci ją napisze
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

wyśle ci pw
Obrazek

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

eh nie wyczułeś ironii. Napisz sam rozpiskę, dopisz że jesteś zielony i prosisz o pomoc to Ci ludzie pomogą i coś doradzą, przede wszystkim rusz trochę swoimi szarymi komórkami :)
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

a nie mógłbyś mi jej napisać bo wgl nie wiem jak to się robi i jakie jednostki były by dobre gram O&G i wgl w warhammera od paru tygodni i nie znam jeszcze dobrze zasad
Obrazek

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Równie dobrze mógłbyś skopiować jakąś wcześniejszą rozpiskę. Masz podręcznik główny, czy tylko AB?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

green666 pisze:do bardziej ogranych: male waggh vs duze waggh - ktore zaklecia daja wiekszego kopa?
IMO małe ze względu na obniżanie Mv i Ini no i księżyc jest kozacki. Pozostałe czary to taki bardziej dodatek, chociaż dobrze czasem rzucić poison albo AP w jakiś ważny combat

ODPOWIEDZ