Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Burgund »

Hm.. to troszke udupia abomke kiedy ma prawie zawsze ld tylko 7, szczegiolnie jak ser siedzi na dzwonie. Ale z drugiej strony dzwon okazuje sie mega przydatny. JAkbym wiedzial o tym jak sie liczy ten model mialbym conajmniej na DMS o jeden punkt duzy wiecej z kazdej bitwy. Super sprawa. mamy 500 punktow zamrozone w modelu ktorego prawie nieda sie sciagnac konwencjonalnymi metodami :).
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Bo ja wiem, jak slavami dałem radę rozklepać GUO w 3 tury, to dowolna lepsza jednostka w tym samym czasie klepnie dzwon myślę (raniąc na 6, jeśli lepiej, to jeszcze szybciej). No i powiedziałbym, że armata to jednak też "środek konwencjonalny" ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

puszkarz1977
Pseudoklimaciarz
Posty: 26

Post autor: puszkarz1977 »

Takie pytanie:
czy jednostki z zasadą random movement - (kółko i abomka) obowiązuje nakaz maksymalizacji walczących w trakcie ich "szarży"

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

oczywiście, że tak

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Jeśli w oddziale slavów siedzi bohater to nadal można strzelać do walki z udziałem owych slavów ??
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

nie, bo zasada dotyczy tylko slejwów

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Dzięki.
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Czytaliście może o nowych TK? M.in. nowy artykuł na stronie GW? I co ważniejsze, czy ktoś ma choć ułamek pomysłu jak wstępnie można myśleć o poradzeniu sobie z tymi sfinksami czy innym badziewiem:S Nobo oni piszą,... że to zjada herosów, lata, killing blowuje, zabija po 31 modeli na ture, lata, niszczy maszyny, ma T8 i wogóle nie wiadomo co.... To jeśli mniej więcej macie jakieś wstępne pomysły jak szczurem zjeść sfinksa i nie dopuścić żeby było odwrotnie to napiszcie co myślicie:]

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

dzialo plus brass orb, assasin. nie wiem:P
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Z takimi tematami radziłbym się wstrzymać co najmniej do momentu zobaczenia pełnych statystyk, a najlepiej oprócz tego jeszcze zasad jednostek ;-)

No ale na tą chwilę wiemy to: sfinks ma T8, W5 i jest undead. Bazowo mają mieć koło 4A z S5. Necrosphinx (ten morderca herosów i potworów) ma mieć jeden atak w rundzie z S10 i HKB i może latać. Do tego mają mieć opcję zionięcia i poisonów do wykupienia (tylko nie wiadomo który typ co). Ten drugi typ, warsphinx, ma mieć albo swoje 4A z S5, albo ten specjalny atak kładący mały template na oddział działający jak katapulta (jeśli uda się rzut na trafienie), co nie powala przy obecnej S3 wzornika katap. Do tego ten drugi ma jeszcze ataki tomb guards z koszyka na plecach, magiczne i z KB zapewne.

Nie znamy ceny punktowej ani reszty statystyk. Jedno jest pewne, jeśli truposze dalej nie mogą maszerować, to te sphinxy są lipne (tylko szarża pomaga temu latającemu). Nie znamy też ich inicjatywy ani nie wiemy jaki mają pancerz. Wiemy natomiast z plotek, że domena magii liczy ma popchnięcie bez możliwości szarży. Jeśli model ma I3-4, to standardowo brass orb, cracks call i te sprawy. Do tego na latającą wersję mamy howling warpgale i stormbanner. A jeśli idzie o obrażenia, to 10 globków przerobi delikwenta w góra dwie fazy strzelania na kupę gruzu, cuda będą też działać poisony gutterów (jak zwykle, duża liczba trafień wymusza dużo rzutów na AS, statystyka robi swoje).

To tak na szybko.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

ja mam zawsze na wszystko zloty srodek:

zablokowac slavsami!!!

:mrgreen:

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Morrok pisze:ja mam zawsze na wszystko zloty srodek:

zablokowac slavsami!!!

:mrgreen:
I wpaść na flanke abominacją :twisted:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Giant raty tez robia dobrze na wszystko :D
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Sfinxa się akurat nie boje u TK
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Dokładnie, bardziej może boleć masowe strzelanie łuczników po 6 pkt, którego nie ima się nasz SB, poparte czarami boostującymi, np. dającymi oddziałom w jakimś tam promieniu multiple shot.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2011, o 07:23 przez Mhroczny Rycerz, łącznie zmieniany 1 raz.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

na sfinksa to jest akurat duzo sposobow (jezeli nie ma save'u/WS - na razie nic o tym nie wiadomo):
1) doomwheel - maszyna wlasnie na takie okazje - siglowy model z duzym T i W
2) 40 slavewów z procami, ustawionymi w dwa oddzialy po 10 w szeregu (trafia z latwoscia, a kazda 6 na woundowanie wounduje - wiec na pewno sie uzbiera ich wystarczajaca ilos)
3) pomysl podobny do powyzszego - plague monki z plague bannerem - i z szerokim frontem oddziału

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Z tym, że nie wyobrażam sobie, żeby ten sfinks nia miał AS szczegolnie ze jest opancerzony jako figurka, te slavy nawet go nie tkną.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Dragan pisze:Z tym, że nie wyobrażam sobie, żeby ten sfinks nia miał AS szczegolnie ze jest opancerzony jako figurka, te slavy nawet go nie tkną.
Dużo kostek= dużo testów. Na pewno jakąś 1 wyrzuci. Zresztą one nie mają go zranić tylko przetrzymać :roll:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

dokładnie jak go przetrzymają 2-3 tury to i tak jest win dla szczurków bo w tak zwanym międzyczasie jakąś armatkę na pysk wyłapie
Obrazek

ODPOWIEDZ