BILATICON VOL VII - REAKTYWACJA - 28.05 - 2600 PKT

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

BILATICON VOL VII - REAKTYWACJA - 28.05 - 2600 PKT

Post autor: Myth »

Obrazek
Bielski Klub Graczy Gier Bitewnych ÓSMA BILA ma zaszczyt zaprosić na siódmą odsłonę turnieju pod nazwą
„Bilaticon vol. VII! - Reaktywacja”
czyli na wznowienie serii dobrych turniejów niezależnego klubu w naszym mieście. Termin to 28 maja 2011(sobota).

Format: 3 bitwy 2600 pkt + zmodyfikowane zasady euro, patrz niżej. Turniej zgłoszony do ligi ogólnopolskiej.

Wpisowe: 10 zł, członkowie klubu OKF 5 zł, "Ósma Bila" za darmo (warunek - uregulowane składki

Nagrody: odjechany puchar z bilą, dyplomy dla pierwszych trzech miejsc plus nagrody zależne od liczby zapisanych osób

Miejsce: Klub Osiedlowy "Pegaz" na osiedlu SŁONECZNYM (zapamiętać, bo będzie przydatne przy szukaniu miejsca turnieju)w Bielsku-Białej przy ulicy Braci Gierymskich 5. Prosimy o zachowanie kultury osobistej, pojedyńcze "K...." jest OK, ale nagminne bluzgi są przegięciem, a nie chcemy stracić miejscówy.

Jak do nas dojechać gablotą:
(kliknij w mapkę, żeby powiększyć)
Obrazek

UWAGA, ULICA ALEKANDROWICKA JEST JEDNOKIERUNKOWA(zaznaczone na mapce)

W razie dojazdu pociągiem/busem/bryczką/rikszą/pump wagonem wskazówki znajdziecie w tym temacie :

http://pegazbielsko.ok1.pl/viewtopic.php?t=45



Rozpoczęcie: godzina 9.00, grających prosimy o przybycie na 8.30, by móc dokonać zapisów. (osoby "spóźnialskie" mogą się spodziewać, że zostaną sparowane między sobą, żeby gracze punktualni nie tracili czasu) Przy zapisach należy okazać przybory do gry, każdy swoje.

Plan imprezy:

8.30 zapisy
9.00 – 12.00 – I bitwa
12.10 – 15.10 – II bitwa
15.20 – 18.20 – III bitwa (graczy po zakończeniu bitwy uprasza się o posprzątanie stołu i odniesienie blatu w wyznaczone przez organizatora miejsce, dopóki sala nie zostanie "odblatowana", nie odbędzie się wręczenie nagród)
18.30 – zakończenie, zdjęcia, dyplomy, buziaki i do domu.

3h na bitwę.

Będziemy rygorystycznie trzymać się ram czasowych, stąd sekcja punktów karnych.

Dobór przeciwników: Pierwsza tura losowa ( z uwzględnieniem, żeby osoby z tego samego miasta nie grały przeciwko sobie), potem system Szwajcarski.

W trakcie turnieju postaramy się o herbatę, kawę, cukier ( ;-) ) i jakieś ciastka dla grających. W pobliżu jest pizzeria Jedynka, nigdy nas nie zawiedli, będą zbierane zamówienia, a my zadbamy o ulotki. Możliwa zniżka [WIP]

Zgłoszenia: mailowo,W FORMACIE HTML ALBO TXT, na osma.bila@gmail.com , albo poprzez forum, z uwzględnieniem ID gracza i rozpiski. Rozpiski będą wydrukowane dla graczy. MUSZĄ ZAWIERAĆ INFORMACJE O WYBRANYCH DLA MAGÓW DOMENACH MAGII. Na tą chwilę nie ma limitu miejsc, sala pomieści spokojnie 80 osób, a przy ładnej pogodzie jest jeszcze sporawy dziedziniec (jedynym "zagrożeniem" jest oswojony gołąb, bardzo towarzyski ;-) ).

Termin nadsyłania rozpisek: 25.05.2011, godzina 23:59:59 ROZPISKI BĘDĄ DRUKOWANE DLA ZGŁOSZONYCH GRACZY

Stoły
: gramy na stołach 72x48 cali, na każdym będą przyklejone mapki z dokładnym oznaczeniem terenów.

Punktacja hobbystyczna:

Z tego miejsca chciałbym przypomnieć, że punktacja hobbystyczna, mimo, że uproszczona, będzie rygorystycznie przestrzegana, jak na poprzednich odsłonach. (Odsyłam do Cosma i Ksch, jeśli nie wierzycie ;-) )
0 pkt - modele niemalowane, 1 pkt pomalowane przynajmniej 50% modeli, 2 pkt pomalowana całość (co do modelu)(Za model pomalowany uznajemy model, który ma POPRAWNIE nałożone PRZYNAJMNIEJ 3 kolory)
1 pkt zrobienie podstawek (co do modelu)
1 pkt posiadanie treyów
1 pkt brak proksów
2 pkt przygotowanie - rulebook, księga armii, miarki kostki, wzorniki, 1 pkt brak jednego z wymienionych, 0 pkt- brak dwóch i więcej z wymienionych
1 pkt WYSIWYG (całość armii)
2 pkt przysłanie poprawnej rozpiski w terminie (niewysłanie skutkuje -2 pkt karnymi, brak czytelnej rozpiski w dniu turnieju(wydrukowanej z Army Buildera) - kolejne -2 punkty)
Modele proksujące są zawsze uznawane za modele niemalowane, bez zrobionej podstawki i nie posiadające wysywigu.

Sędziowie: [WIP]
Gramy według podanych poniżej zmodyfikowanych zasad EURO i uściśleń sędziowskich. Obowiązuje rulebook, stosowne armybooki i erraty oraz FAQ do tychże.

Sędziowie główni (grający): DeBelial & Lidder
Sędzia hobbystyki i liniowy: czarno-biała siła Ice-T :-D ;-)



Ograniczenia BILATICON, oparte na EUROd5 (zmiany w porównaniu z EURO na czerwono):

Zmiany Zasad
:
- Postacie mogą skorzystać z zasady "Uwaga Panie" przeciw następującym zaklęciom, które automatycznie zabijają modele bądź automatycznie usuwają cały regiment: Mieszkańcy Podziemii, Ostateczna Transmutacja, Przerażające 13 Zaklęcie, Piekielna Brama efekt 11-12. Normalne wymagania dla zasady "Uwaga Panie" wciąż obowiązują.

Generalne Ograniczenia:

2600 punktów.
Bez specialnych bądź Nazwanych Postaci.
Używana armia może być którąkolwiek z aktualnie publikowanych Ksiąg Armi GW.
Maksymalnie 4 identyczne podstawowe jednostki (niezależnie od używanego sprzętu i ulepszeń).
Armia może posiadać do 5 machin wojennych i broni używających szablonów. Machiny używające szablonów traktuje się jak pojedyńczy wybór. Liczą się wszystkie bronie "szablonowe" (w tym magiczne przedmioty, zdolności, etc.) oprócz zaklęć.
Max. 50 modeli używających broni o zasięgu powyżej 20" (nie licząc machin wojennych, postaci i rydwanów).

Wielkość jednostki jest ograniczona w następujący sposób:
Jednostki nie mogą być wieksze niż 40 modeli lub 500 punktów (wliczając grupę dowodzenia, ulepszenia, magiczne przedmioty/sztandary). Te ograniczenia mają miejsce tylko podczas tworzenia rozpiski armii - wielkość jednostki/koszt może być zwiększony w czasie gry (na przykład, poprzez dołączenie do jednostki Postaci). To ograniczenie nie dotyczy Postaci.

Ograniczenia Magii:
- Oprócz Wiatrów Magii i skupiania kostek mocy, armia może wygenerować tylko 2 Kosci Mocy/Kości Rozproszenia w ciągu fazy magii.
- Możesz posiadać jednostki/zdolności, które generują więcej niż 2 KM/KR, lecz wszystkie dodatkowe kostki ponad ten limit przepadają.
- Niektóre magiczne przedmioty, liczą się na potrzeby tego limitu jako generujące KM/KR.
- Przedmioty/zdolności te nidgy nie mogą przekroczyć limitu 2 KM/KR na fazę magii.. Oznacza to, że jeśli weźmiesz Księgę Hoetha, nie możesz wziąść innych przedmiotów, które "liczą się jako generujące KM/KR".
- Wszystkie modyfikatory pochodzą z listy armii i nie zmieniają się w czasie gry.
- Dispel Scroll może być powtarzany w armii wielokrotnie. Należy pamiętać, że w świetle ograniczeń euro znaczy to maksymalnie dwukrotnie, a w świetle zasad z Rulebooka mag może nieść maksymalnie 1 arcane item.

Ograniczenia przedmiotów:
- Zwój Mocy zakazany.
- Każda zdolność "Władcy Domeny Magii..." liczona jest jako generująca 1 KM w każdej fazie magii.
- Każdy przedmiot, który automatycznie rozprasza czary liczy się jako generujący 1 KR w każdej fazie magii.
- Składana Forteca jest niedozwolona.

Ograniczenia konkretnych armii:
Zwierzoludzie: + 200 punktów do rozpiski (razem 2800). Punkty zwycięstwa zdobyte na tej armii są obniżone o 10% (nie licząc bonusów takich jak generełowie czy sztandary)
Bretonia: Bez ograniczeń.
Mroczne Elfy: Hydra jest wyborem 0-1. Max. 40 powtarzalnych kusz w armii. (niezależnie od tego kto je nosi)Powtarzalna Balista 0-2. Latające jednostki (w tym bohaterowie na latających wierzchowcach) 0-3. Cienie max 20 modeli w armii. Mroczny Lord na pegazie nie może używać Korony Dowodzenia. Czarodziejki Mrocznych Elfów nie mogą rzucać czarów używając więcej kości, niż magowie innych nacji.
Krasnoludy: Każda Runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 KR. Grudge Throwers 0-2 ; Mogą wygenerować +4 KR zamiast +2
DOC: Max. 32 Modele w jednostce; Flamers 0-1. Demoniczne dary bez ograniczenia 0-1. Krwiopuszcze i Heraldzi Khorna 0-3 łącznie. Demoniczny chorąży może wybrać demoniczną ikonę bądź dar.
Imperium: Czołg Parowy liczy się jako Machina Wojenna; Czołg, Wyrzutnia Rakiet i Inżynierowie są wyborem 0-1.
Wysokie elfy: Max. 550 punktów lub 40 modeli w jednostce; Odłamek z Wiru liczy się jako +1KR; Księga Hoetha liczy się jako +2 KM i +2 KR; Sztandar Odwiecznego Smoka liczy się jako +1 KR
Jaszczuroludzie: Salamandry są wyborem 0-1; Terradony, Skinki Kameleony i Stegadony (dowolnego rodzaju) są wyborem 0-2; Kostka Ciemności liczy się jako +1 KR; Złożone Dłonie Przedwiecznych liczą się jako +2 KM, Becalming Cognition licz się jako +2KR.
Ogry: + 200 punktów do rozpiski (razem 2800). Punkty zwycięstwa zdobyte na tej armii są obniżone o 10% (nie licząc bonusów takich jak generełowie czy sztandary). Dopuszczone Rhinoxy.
O&G: Maximum 3 szamanów/wielkich szamanów nocnych goblinów. Kostki z grzybów nie liczą się jako PD
Skaveni: Abominacja i Doomwheel 0-1, Działo spaczeniowe i katapulta zarazy liczą się jako 2 machiny każde; Rynsztokowcy są wyborem 0-2; Inżynierowie są wyborem 0-3;
Wampiry: Upiory z Kurhanów i Varghulfy są wyborem 0-1. Wielkość jednostki Upiorów z Kurhanów - maximum 5 modeli. Armia może mieć maksymalnie 2 jednostki (łącznie): Upiorów z Kurhanów , Czarnych Powozów lub Duchów. Armia może użyć maksymalnie dwóch z następujących rzeczy: Helm of Commandment, Drakenhoff Banner, Master of Black Arts.
TK: Neferra Scroll of Mighty Incantations - liczy się jako +1 kość mocy
WE: Różdżka z Górskiego Wiązu liczy się jako +1 KR
Wojownicy Chaosu: Działo Piekieł jest wyborem 0-1. Piekielna Marionetka liczy się jako +1 KM i +2 KR; Macki Tzeencha i Wewnętrzny Karzeł liczą się jako +1 KM. Łaska bogów nie może być wzięta przez Czempiona jednostki Wybrańców Tzneecha.

Ogólne:

Budynki są "do nieba", jednostki wewnątrz mają wysokość 2 (gdy idzie o określenie co widzą i jaką osłonę dostaje cel ich ostrzału). Same budynki mają 1 poziom.
Jeziora - traktowane są tak samo jak tereny wodne w podręczniku głównym.
Płoty/żywopłoty/mury - traktowane jako kamienne przeszkody - dają hard cover :-P przeciwko ostrzałowi i modyfikator -1 do trafienia przeciwko broniącej ich jednostce, zgodnie z zasadami z podręcznika głównego.
Pola uprawne - dają soft cover dla jednostek stojących na nich (liczona większość modeli oddziału lub większość podstawki), nie dają żadnych innych efektów.



Punktacja

Punkty zwycięstwa liczone wg podręcznika głównego, z następującymi wyjątkami:
- jednostki, z których pozostało 25% lub mniej z pierwotnego stanu, dają przeciwnikowi punkty zwycięstwa równe 50% swego kosztu (nie podlegają temu postacie, potwory i poganiacze, machiny wojenne i pojedyńcze modele).
-jednostki, które uciekają na koniec bitwy dają przeciwnikowi punkty zwycięstwa równe 50% swego kosztu
W obu przypadkach, bonusy (za generała, sztandary, etc.) nie liczą się do tych 50%.

Progi co 200 punktów:
0-199- 10-10
200-399- 11-9
400-599- 12-8
600-799- 13-7
800-999- 14-6
1000-1199– 15-5
1200-1399– 16-6
1400-1599- 17-3
1600-1799- 18-2
1800-1999-19-1
2000+ - 20/0


Punkty karne:
Oprócz oczywistych punktów Worst Play za wszelkie zagrywki poniżej godności graczy,, chamskie zachowania przy stole, czy ogólny brak kultury, przyznawane wedle uznania sędziów, wyznaczone są punkty za nieoddanie kart graczy:
5 minut -2 pkt dla obu graczy
10 minut -5 pkt dla obu graczy
>10 minut - 0:0 dla obu graczy

Mapki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Lista zgłoszonych (R – nadesłano poprawną rozpiskę):

1. Marcin "Aryjczyk" Sabo; Ósma Bila; Jaworze; ID 2454
2. Krzysztof "Thalantyr" Walus; OKF; Oświęcim; ID 3082
3. Marek "Rymar" Rymarowicz; OKF; Oświęcim; ID 2944
4. Artur "Pershing" Hurnik; OKF; Oświęcim; ID 3083 R
5. Marcin "SZALONE" Litwin; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 3086 R
6. Tomasz "Laik" Gęgotek; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 2952 R
7. Marek "Myth" Skowerski; Ósma bila; Bielsko-Biała; ID 2497 R
8. Przemek "Debelial" Wójcik;Ósma bila; Bielsko-Biała ID 2056 R
9. Paweł "Valten" Delekta; Ósma bila; Bielsko-Biała ID 1134
10. Adam "Qc" Kuc; Szybki Szpil; Tychy; ID 3607 R
11. Bartłomiej "Czy mogę wziąć Elthariona?" Dudek; Szybki Szpil; Tychy; ID 3566 R
12. Marcin "Król Goblinów" Salamon; SS; Katowice; ID 1802 R
13. Dominik "Domin" Łach; brak; Gliwice; ID 2138 R
14. Maciej "Młynek" Młyński; Ósma Bila; Sucha Beskidzka; ID 2894 R
15. Gniewko "Tak, TEN Gniewko" Drewnicki; brak; Bielsko-Biała; ID 2479 R
16. Jakub "Burack" Masny; Ósma Bila; Pszczyna; ID 1574 R
17. Sergiusz "Eldritch" Skorek; Szybki Szpil; Myszków; ID 1838; R
18. Mateusz "Bombaj" Dąsal; Szybki Szpil ; Częstochowa; ID 2285 R
19. Łukasz Golonka; Black Orc; Gliwice; ID 2137 R
20. Łukasz "Spawn" Wójcik; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 2057 R
21. Konrad "Rumun" Trojanowski; Steua Bukareszt; Bukareszt; ID 2385 ; R
22. Kuba "Jankiel" Jankowski; Szybki Szpil; Katowice; ID 1299 R
23. Marek "Szaitis" Gmyrek; Bractwo Kości; Wodzisław Śląski; ID 3515 R
24. Piotr "Pepe" Ledwoń; brak; Kęty; ID 1489 R
25. Rafał "Turalyon" Skrzyński; brak; Bielsk-Biała; ID1843; R
26. Artur "Asterix" Ryt; Mordor; Pszczyna; ID 3727; R
27. Paweł "Szczur" Król; Red Scorpion; Pszczyna; ID 3723;
28. Wiesiek "Benek" Cynk ;brak;Kęty;ID 3680 R
29. AndrzejAndrzej ID 2431 HE R
30. Marek Bąk R
31. Zeppelin
32. Klocek, VC, 8 Bila Bielsko-Biała, ID 2480
33. Morrok R
34. Paweł "Bott" Karkoszka, O&G, Okf - Oświęcim,ID 3827 R
35. Jan "Suchy" Suchecki Szybki Szpil Katowice ID 1892 Bretonnia R
36. Marcin ,,Urgrim'' Krzemień Tychy ID - 3854 R
37. Leszek „Aerendil” Ryt, klub Mordor, Pszczyna ID 3728 R
38. Khumanor
39. Woolfik, lizaki, OKF, ID3856 R
40. Solo R
41. Łukasz Kocoń "KOCOŃ" dark elves id:1386 R
42. Paweł ,,Rogal'' Rogalski OKF ID. 3796
43. Lucky Man
44. Marcin Kocoń pedały ID: 2437 R
45. Bercik ID 3506 R

ZAPRASZAMY! NASZE TURNIEJE CECHUJE NAJWIEKSZA FREKWENCJA W BIELSKU-BIAŁEJ - PRZEKONAJCIE SIĘ, DLACZEGO!
Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, o 16:42 przez Myth, łącznie zmieniany 59 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

DISPEL SCROLL powtarzany wielokrotnie?

a co powiecie na spam goblińskich szamanów lub skavenskich elektryków za 15p + 25 za scroll = 40 punktów niwelujących prawie całkowicie turę magii przeciwnika? przez pierwsze 3 tury jedynie IFki będą gwarantowały że kluczowy czar wejdzie już nie mówiąc o kolosalnych zaletach książki HE w takiej sytuacji #-o

sugeruję przemyślenie dopuszczalności tego itemu Panowie

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie zapominaj o max 2DD wg euro, więc możesz mieć max 2 scrolle o ile nie masz innych przedmiotów produkujących kości dispela - po prostu możesz mieć więcej niż 1.

Poza tym taki DS nadal jest arkanem blokującym inne arkana, więc musisz mieć do nich dwóch osobnych magów noszących tylko po scrollu.

Na dodatek wydaje mi się że inżynier za 15 punktów nie może mieć scrolla, gdyż nie jest magiem dopóki nie wykupi sprzętu.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Poprawione ogłoszenie, przejrzyste mapki :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Na zachętę puchary z dwóch poprzednich edycji :
Obrazek
Obrazek
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

kusicie:) kto wie, może przyjedziemy.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

Dmtrij pisze:kusicie:) kto wie, może przyjedziemy.
ale tylko pod warunkiem że znów wynajmiecie tych klaunów z Pszczyny żeby nas zabawiali podczas podróży bo jednak jest to kawał drogi więc jakaś rozrywka by się przydała :)

ps: tym razem będziemy mieć ze sobą "cholerne shotguny" :twisted:

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Thomas pisze:ale tylko pod warunkiem że znów wynajmiecie tych klaunów z Pszczyny żeby nas zabawiali podczas podróży bo jednak jest to kawał drogi więc jakaś rozrywka by się przydała :)
Znam trochę kiboli lokalnego klubu, myślę, że nie będzie ich trzeba długo namawiać. :mrgreen:
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

jak jedzie Kumek bierzemy po 3 na głowe:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Aktualizacja regulaminu o zmiany w drafcie EURO. Zapraszamy już za miesiąc do Bielska na zadymę turniejową :-D

Poprawiona lista zgłoszeń.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Hejka! Tak sobie pomyślałem czy byłaby opcja noclegu u kogoś z Was? Może miałbym opcję żeby do Was przyjechać :D
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Myślę że dałoby się zorganizować :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Młynek
Chuck Norris
Posty: 366
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Młynek »

czemu mnie nie ma na liście :p

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

czemu takie duże progi?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@Młynek, nie płacz, już jesteś ;-)

@Lidder, scrolli będzie max 2 w rozpie zgodnie z draftem, a progi to wypadkowa głosów mówiących, że EURO jest OK i tych, które wołałyby widzieć nawet wyższe ich wartości (oczywiście mowa o ustaleniach wewnątrzklubowych).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Aktualizacja regulaminu, doprecyzowana sprawa dispel scrolli, czytać dokładnie! ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Laik pisze:Myślę że dałoby się zorganizować :)
No to super :) Odezwę się na początku Maja :)
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

No, wypadałoby być. Dopisz mnie Marek proszę :)
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Demoniczne dary bez ograniczenia 0-1.
Dajcie to na czerwono :)

Jeśli do tego czasu będę miał pomalowaną armię to się pojawię :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Done, dzięki za podpowiedź :-) Czyli że mam Cię wpisać na listę? ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

ODPOWIEDZ