Demony na Arenę [2800]
Re: Demony na Arenę [2800]
I tak zjadłeś, i tak punktów nie było za smoka.
Nie wiem co chcesz udowodnić.
I tak wyszedłeś z tego nieźle, co zresztą napisałem na początku.
Gdyby wszystko Ci poszło, to i tak byś tylko 1 unit więcej złapał.
Nie wiem co chcesz udowodnić.
I tak wyszedłeś z tego nieźle, co zresztą napisałem na początku.
Gdyby wszystko Ci poszło, to i tak byś tylko 1 unit więcej złapał.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
A i jeszcze jedna rzecz Jacku?
16 horrorów, po co?
obszarówka aż taka fajna?
czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?
16 horrorów, po co?
obszarówka aż taka fajna?
czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Cauliflower pisze:A i jeszcze jedna rzecz Jacku?
16 horrorów, po co?
obszarówka aż taka fajna?
czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?
Trochę lepsza ochrona. Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
JaceK pisze:Cauliflower pisze:Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
Tak właśnie myślałem, dlatego stwierdziłem, że Cię uświadomię wcześniej niż na Arenie
Losujesz czary normalnie, gdyż horrory są specjalnym rodzajem czarodzieja, który na początku każdej tury magii sprawdza, który ma level i w związku z tym jakie zna czary. Nie wybiera/dostaje ich przed bitwą jak normalny mag i dlatego też nie ma to żadnego wpływu na losowanie czarów przez innych magów w armii. str. 61 DoCh AB
Stanowisko potwierdzone przez LS.
Robson wie wiele o wielu armiach, ale nie zawsze zna te najciekawsze szczególiki
podziękuj
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
damn...dzięki.Cauliflower pisze:JaceK pisze:Cauliflower pisze:Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
Tak właśnie myślałem, dlatego stwierdziłem, że Cię uświadomię wcześniej niż na Arenie
Losujesz czary normalnie, gdyż horrory są specjalnym rodzajem czarodzieja, który na początku każdej tury magii sprawdza, który ma level i w związku z tym jakie zna czary. Nie wybiera/dostaje ich przed bitwą jak normalny mag i dlatego też nie ma to żadnego wpływu na losowanie czarów przez innych magów w armii. str. 61 DoCh AB
Stanowisko potwierdzone przez LS.
Robson wie wiele o wielu armiach, ale nie zawsze zna te najciekawsze szczególiki
podziękuj
I co ja mam z tymi punktami zrobić. Chyba przyjdzie wstawić drugi scroll i Master of Sorcery, albo w ogóle wywalić i dać drugą syrenkę... Jedno i drugie ma swoją wartość...
Ze Śmiechem i tak rzuciłem najlepsze...więc na szczęście bez wałka.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Źle grasz. Horrory nie blokują czarów bo ich nie mają. W naszych uściśleniach jest błąd, zgłaszałem to, ale Barb jeszcze nie poprawił.JaceK pisze:Cauliflower pisze:A i jeszcze jedna rzecz Jacku?
16 horrorów, po co?
obszarówka aż taka fajna?
czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?
Trochę lepsza ochrona. Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jakoś nie widzę tej rozpiski:
1. brak GD... czy wiele zmienia tak moze to i łatwy cel do ujebania ale wiele też zmienia... to jest np.: Kupa która jest trudno do ustrzelenia a z d6 W żaden LT czy heros nie chce się z nim spodkać... na te pkt. jest jrescze 2 grywalnych GD a nawet eko wrona może by była całkiem niezła jako support na bok i z d6 + 4 może być niezłym koksem taktycznym za obeliska
2. cory wszystko szybkie mobilne ale mięciutkie jak kaczuszka
3. po za fiendami nie masz twardego oddziału... pieski jakoś się nie sprawdzają jako główne uderzenie... ewentualne trzymania śmieci
4. flamery flamery... pięknie to wygląda ale nie jestem przekonany żeby taka liczba wygrała... fatk że ostatnio bardziej u mnie strawsza się ta jednostka jako napór w CC ale 2x 5 to chyba przesada
1. brak GD... czy wiele zmienia tak moze to i łatwy cel do ujebania ale wiele też zmienia... to jest np.: Kupa która jest trudno do ustrzelenia a z d6 W żaden LT czy heros nie chce się z nim spodkać... na te pkt. jest jrescze 2 grywalnych GD a nawet eko wrona może by była całkiem niezła jako support na bok i z d6 + 4 może być niezłym koksem taktycznym za obeliska
2. cory wszystko szybkie mobilne ale mięciutkie jak kaczuszka
3. po za fiendami nie masz twardego oddziału... pieski jakoś się nie sprawdzają jako główne uderzenie... ewentualne trzymania śmieci
4. flamery flamery... pięknie to wygląda ale nie jestem przekonany żeby taka liczba wygrała... fatk że ostatnio bardziej u mnie strawsza się ta jednostka jako napór w CC ale 2x 5 to chyba przesada
Khumanor pisze:jakoś nie widzę tej rozpiski:
1. brak GD... czy wiele zmienia tak moze to i łatwy cel do ujebania ale wiele też zmienia... to jest np.: Kupa która jest trudno do ustrzelenia a z d6 W żaden LT czy heros nie chce się z nim spodkać... na te pkt. jest jrescze 2 grywalnych GD a nawet eko wrona może by była całkiem niezła jako support na bok i z d6 + 4 może być niezłym koksem taktycznym za obeliska
2. cory wszystko szybkie mobilne ale mięciutkie jak kaczuszka
3. po za fiendami nie masz twardego oddziału... pieski jakoś się nie sprawdzają jako główne uderzenie... ewentualne trzymania śmieci
4. flamery flamery... pięknie to wygląda ale nie jestem przekonany żeby taka liczba wygrała... fatk że ostatnio bardziej u mnie strawsza się ta jednostka jako napór w CC ale 2x 5 to chyba przesada
1. Tak - zmienia głównie tyle, że nie stracę w 2 tury 700 punktów - to jest turniej z małymi ograniczeniami na duże punkty - strzelania będzie w huk. Nie dziękuję.
2. A co mam niby wziąć - Horrory do walki czy może Plaguebearerów, którzy będą rok szli do walki, a w niej wiele nie zamiotą?
Nie ma innych.
3. Pieski nie są głównym uderzeniem. Są na śmietnik/wsparcie. Głównym uderzeniem są Bloodletterzy i zbrzytwione Demonetki.
Fiendy też żadnym twardym oddziałem nie są.
4. ale przesada bo? Rozumiem, że to źle, że mam dużo oddziałów i dużo strzelania?
Stary, piszesz takie rzeczy, że mam wrażenie, że gadamy o innych armiach.
Napisz jakieś rozwiązania, a nie tylko wskazuj problemy, ok?
Rozpa na teraz jest taka:
Herald of Khorne @ 240.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
Great Icon of Despair [75.0]
Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]
Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
32+1 Bloodletters of Khorne @ 451.0 Pts
Standard; Musician; Bloodreaper
Icon of Endless War [25.0]
28+1 Daemonettes of Slaanesh @ 403.0 Pts
Standard; Musician; Alluress
Siren Standard [25.0]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210.0 Pts
3 Nurglings @ 105.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
Total Army Cost: 2796.0
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
champion, muzyk do horrorów
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
No champion by się przydał, muzyk - dam radę bez. Swift nie jest mi aż tak potrzebny.Cauliflower pisze:champion, muzyk do horrorów
Będę musiał Krwiopuszcza wywalić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Muzyk też jest kluczowy, i tak po wywaleniu lettera beda na niego pkty
Uważam ze brak Gd to + tej armi bo za niepewny oddział masz więcej unitów. Co bym zmienił? Zdjał bym flaming z BSB(masz juz na muzyka), bo jeden pedałek z dragonhelmem może namieszać i to poważnie, a na targety z regeną czy wrażliwych na ogień masz flamery i koniecznie FCG na horrory.Masz ich tylko jeden oddział, więc reform, to bardzo wazna rzecz, czasem dupe uratuje przed utratą całej magii.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jak nie poprawił, jak poprawił?Lidder pisze:...ale Barb jeszcze nie poprawił.
Kołek pisze:Uważam ze brak Gd to + tej armi bo za niepewny oddział masz więcej unitów. Co bym zmienił? Zdjał bym flaming z BSB(masz juz na muzyka), bo jeden pedałek z dragonhelmem może namieszać i to poważnie, a na targety z regeną czy wrażliwych na ogień masz flamery i koniecznie FCG na horrory.Masz ich tylko jeden oddział, więc reform, to bardzo wazna rzecz, czasem dupe uratuje przed utratą całej magii.
Może ja dramtyzuję, ale jak myślę, że mam nie mieć flaminga na Heraldzie i potem trafię na gwardię z regeną, to aż się boję.
Wiem, że to jest takie coś za coś, ale generalnie nie przyjmę challenge'a takiemu odpornemu na flamingi kowbojowi. A Bloodletterzy mu zasadzą KB-ka. Jasne, że to może być problem...sam nie wiem.
Flamery na gwardię nie pomogą, bo nie mają tak długiej jak BL szarży.
Co do FCG - ok...dzięki za rady.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Flaminga zostaw, to tylko 1 model w oddziale. W ogóle nie musi walczyć jak nie będziesz chciał. Tylko kowboje z odpornością na KB wbijają się w blodki, albo idioci....
Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren
Rozpa jest ok.
Nie turbo, ale ok
Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren
Rozpa jest ok.
Nie turbo, ale ok
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
a nie wystarczy wziąć go w czelendż czempionem?Cauliflower pisze: Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Jeżeli mówisz o championie BL, to przecież wtedy gracz Demonów ogranicza Bloodziom ilość ataków zwrotnych i możliwych KBków.Laik pisze:a nie wystarczy wziąć go w czelendż czempionem?Cauliflower pisze: Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren
Bez sensu.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie jestem Twoim dobrym wójkiem z amreyki tym bardziej jakąś zacną ciocią z kanady bym dawał Ci ryby zamiast wętkiJaceK pisze:Stary, piszesz takie rzeczy, że mam wrażenie, że gadamy o innych armiach.
Napisz jakieś rozwiązania, a nie tylko wskazuj problemy, ok?
jesli nie widzisz tych samych możliwości tą armą co ja to znaczy że na pewno nie gramy tymi samymi armiami... a moze któryś z nas ma błędy w druku AB
powiem Tobie tyle że jak na 14 armii i masz 2 armie z armiami + 3 armie które mają tylko katapulty... to dowiesz się że nie koniecznie masz racje z tym zestrzeleniem GD... no tak jeśli jest to keeper bez mieczyka czy syrenki albo źle chowana wrona to nie poradze na takie rzeczy... dodatkowo z tych umówmy się 5 armii z szansą zestrzelenie GD od ciastak to to ciastko będzie na pewno bardziej pewne a na pewno coś zrobi jak wpadnie w demonetki czy BL.... więc ciastka lecące w GD też możemy sobie podarować...
to jeden przykład mojego myślenia jak wpadniesz na inne pomysły tego typu rozumowania na pewno zmienisz nie co rozpisę