Demony na Arenę [2800]

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Re: Demony na Arenę [2800]

Post autor: JaceK »

I tak zjadłeś, i tak punktów nie było za smoka.

Nie wiem co chcesz udowodnić.
I tak wyszedłeś z tego nieźle, co zresztą napisałem na początku.
Gdyby wszystko Ci poszło, to i tak byś tylko 1 unit więcej złapał.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

A i jeszcze jedna rzecz Jacku?

16 horrorów, po co?

obszarówka aż taka fajna?

czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Cauliflower pisze:A i jeszcze jedna rzecz Jacku?

16 horrorów, po co?

obszarówka aż taka fajna?

czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?

Trochę lepsza ochrona. Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

to chce udowodnic ze zjadłbym jeszcze jednych flamerów, albo spróbował ugryzc demonetki.

Ale nie ma co gdybac - kosci pokazały swoją siłe :D

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

JaceK pisze:
Cauliflower pisze:Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.

Tak właśnie myślałem, dlatego stwierdziłem, że Cię uświadomię wcześniej niż na Arenie ;)

Losujesz czary normalnie, gdyż horrory są specjalnym rodzajem czarodzieja, który na początku każdej tury magii sprawdza, który ma level i w związku z tym jakie zna czary. Nie wybiera/dostaje ich przed bitwą jak normalny mag i dlatego też nie ma to żadnego wpływu na losowanie czarów przez innych magów w armii. str. 61 DoCh AB
Stanowisko potwierdzone przez LS.

Robson wie wiele o wielu armiach, ale nie zawsze zna te najciekawsze szczególiki ;)


podziękuj :wink: 8) :wink:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Cauliflower pisze:
JaceK pisze:
Cauliflower pisze:Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.

Tak właśnie myślałem, dlatego stwierdziłem, że Cię uświadomię wcześniej niż na Arenie ;)

Losujesz czary normalnie, gdyż horrory są specjalnym rodzajem czarodzieja, który na początku każdej tury magii sprawdza, który ma level i w związku z tym jakie zna czary. Nie wybiera/dostaje ich przed bitwą jak normalny mag i dlatego też nie ma to żadnego wpływu na losowanie czarów przez innych magów w armii. str. 61 DoCh AB
Stanowisko potwierdzone przez LS.

Robson wie wiele o wielu armiach, ale nie zawsze zna te najciekawsze szczególiki ;)


podziękuj :wink: 8) :wink:
damn...dzięki.
I co ja mam z tymi punktami zrobić. Chyba przyjdzie wstawić drugi scroll i Master of Sorcery, albo w ogóle wywalić i dać drugą syrenkę... Jedno i drugie ma swoją wartość...

Ze Śmiechem i tak rzuciłem najlepsze...więc na szczęście bez wałka.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

JaceK pisze:
Cauliflower pisze:A i jeszcze jedna rzecz Jacku?

16 horrorów, po co?

obszarówka aż taka fajna?

czy żeby więcej mogło ginąć z ostrzału czy miscastów?

Trochę lepsza ochrona. Trochę patent Robsona, żeby mieć Glean Magic.
Mam Tzeentchowego Heralda, który losuje czary.
Trafię albo duży pocisk, albo Glean Magic.
Źle grasz. Horrory nie blokują czarów bo ich nie mają. W naszych uściśleniach jest błąd, zgłaszałem to, ale Barb jeszcze nie poprawił.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jakoś nie widzę tej rozpiski:

1. brak GD... czy wiele zmienia tak moze to i łatwy cel do ujebania ale wiele też zmienia... to jest np.: Kupa która jest trudno do ustrzelenia a z d6 W żaden LT czy heros nie chce się z nim spodkać... na te pkt. jest jrescze 2 grywalnych GD a nawet eko wrona może by była całkiem niezła jako support na bok i z d6 + 4 może być niezłym koksem taktycznym za obeliska

2. cory wszystko szybkie mobilne ale mięciutkie jak kaczuszka

3. po za fiendami nie masz twardego oddziału... pieski jakoś się nie sprawdzają jako główne uderzenie... ewentualne trzymania śmieci

4. flamery flamery... pięknie to wygląda ale nie jestem przekonany żeby taka liczba wygrała... fatk że ostatnio bardziej u mnie strawsza się ta jednostka jako napór w CC ale 2x 5 to chyba przesada :wink:

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Khumanor pisze:jakoś nie widzę tej rozpiski:

1. brak GD... czy wiele zmienia tak moze to i łatwy cel do ujebania ale wiele też zmienia... to jest np.: Kupa która jest trudno do ustrzelenia a z d6 W żaden LT czy heros nie chce się z nim spodkać... na te pkt. jest jrescze 2 grywalnych GD a nawet eko wrona może by była całkiem niezła jako support na bok i z d6 + 4 może być niezłym koksem taktycznym za obeliska

2. cory wszystko szybkie mobilne ale mięciutkie jak kaczuszka

3. po za fiendami nie masz twardego oddziału... pieski jakoś się nie sprawdzają jako główne uderzenie... ewentualne trzymania śmieci

4. flamery flamery... pięknie to wygląda ale nie jestem przekonany żeby taka liczba wygrała... fatk że ostatnio bardziej u mnie strawsza się ta jednostka jako napór w CC ale 2x 5 to chyba przesada :wink:

1. Tak - zmienia głównie tyle, że nie stracę w 2 tury 700 punktów - to jest turniej z małymi ograniczeniami na duże punkty - strzelania będzie w huk. Nie dziękuję.

2. A co mam niby wziąć - Horrory do walki czy może Plaguebearerów, którzy będą rok szli do walki, a w niej wiele nie zamiotą?
Nie ma innych.

3. Pieski nie są głównym uderzeniem. Są na śmietnik/wsparcie. Głównym uderzeniem są Bloodletterzy i zbrzytwione Demonetki.
Fiendy też żadnym twardym oddziałem nie są.

4. ale przesada bo? Rozumiem, że to źle, że mam dużo oddziałów i dużo strzelania?

Stary, piszesz takie rzeczy, że mam wrażenie, że gadamy o innych armiach.
Napisz jakieś rozwiązania, a nie tylko wskazuj problemy, ok?


Rozpa na teraz jest taka:


Herald of Khorne @ 240.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
Great Icon of Despair [75.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]

Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

32+1 Bloodletters of Khorne @ 451.0 Pts
Standard; Musician; Bloodreaper
Icon of Endless War [25.0]

28+1 Daemonettes of Slaanesh @ 403.0 Pts
Standard; Musician; Alluress
Siren Standard [25.0]

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard

6 Flesh Hounds of Khorne @ 210.0 Pts

3 Nurglings @ 105.0 Pts

3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts

5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts


Total Army Cost: 2796.0
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

champion, muzyk do horrorów
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Cauliflower pisze:champion, muzyk do horrorów
No champion by się przydał, muzyk - dam radę bez. Swift nie jest mi aż tak potrzebny.
Będę musiał Krwiopuszcza ;) wywalić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Muzyk też jest kluczowy, i tak po wywaleniu lettera beda na niego pkty ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Uważam ze brak Gd to + tej armi bo za niepewny oddział masz więcej unitów. Co bym zmienił? Zdjał bym flaming z BSB(masz juz na muzyka), bo jeden pedałek z dragonhelmem może namieszać i to poważnie, a na targety z regeną czy wrażliwych na ogień masz flamery i koniecznie FCG na horrory.Masz ich tylko jeden oddział, więc reform, to bardzo wazna rzecz, czasem dupe uratuje przed utratą całej magii.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Lidder pisze:...ale Barb jeszcze nie poprawił.
Jak nie poprawił, jak poprawił?

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Kołek pisze:Uważam ze brak Gd to + tej armi bo za niepewny oddział masz więcej unitów. Co bym zmienił? Zdjał bym flaming z BSB(masz juz na muzyka), bo jeden pedałek z dragonhelmem może namieszać i to poważnie, a na targety z regeną czy wrażliwych na ogień masz flamery i koniecznie FCG na horrory.Masz ich tylko jeden oddział, więc reform, to bardzo wazna rzecz, czasem dupe uratuje przed utratą całej magii.

Może ja dramtyzuję, ale jak myślę, że mam nie mieć flaminga na Heraldzie i potem trafię na gwardię z regeną, to aż się boję.
Wiem, że to jest takie coś za coś, ale generalnie nie przyjmę challenge'a takiemu odpornemu na flamingi kowbojowi. A Bloodletterzy mu zasadzą KB-ka. Jasne, że to może być problem...sam nie wiem.

Flamery na gwardię nie pomogą, bo nie mają tak długiej jak BL szarży.


Co do FCG - ok...dzięki za rady.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Flaminga zostaw, to tylko 1 model w oddziale. W ogóle nie musi walczyć jak nie będziesz chciał. Tylko kowboje z odpornością na KB wbijają się w blodki, albo idioci....
Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren ;)

Rozpa jest ok.

Nie turbo, ale ok ;)
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Cauliflower pisze: Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren ;)
a nie wystarczy wziąć go w czelendż czempionem?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Laik pisze:
Cauliflower pisze: Tak naprawdę oddział ten zablokuje tylko bretoniec z przymusowym challengem i wardem na ogień, a na takiego typa masz właśnie 1 z 2 syren ;)
a nie wystarczy wziąć go w czelendż czempionem?
Jeżeli mówisz o championie BL, to przecież wtedy gracz Demonów ogranicza Bloodziom ilość ataków zwrotnych i możliwych KBków.
Bez sensu.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jeżeli ktoś ma przymus przyjmowania czelendży to dalej lepszy jest czempion...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

JaceK pisze:Stary, piszesz takie rzeczy, że mam wrażenie, że gadamy o innych armiach.
Napisz jakieś rozwiązania, a nie tylko wskazuj problemy, ok?
nie jestem Twoim dobrym wójkiem z amreyki tym bardziej jakąś zacną ciocią z kanady bym dawał Ci ryby zamiast wętki
:lol2:
jesli nie widzisz tych samych możliwości tą armą co ja to znaczy że na pewno nie gramy tymi samymi armiami... a moze któryś z nas ma błędy w druku AB :wink:

powiem Tobie tyle że jak na 14 armii i masz 2 armie z armiami + 3 armie które mają tylko katapulty... to dowiesz się że nie koniecznie masz racje z tym zestrzeleniem GD... no tak jeśli jest to keeper bez mieczyka czy syrenki albo źle chowana wrona to nie poradze na takie rzeczy... dodatkowo z tych umówmy się 5 armii z szansą zestrzelenie GD od ciastak to to ciastko będzie na pewno bardziej pewne a na pewno coś zrobi jak wpadnie w demonetki czy BL.... więc ciastka lecące w GD też możemy sobie podarować...

to jeden przykład mojego myślenia jak wpadniesz na inne pomysły tego typu rozumowania na pewno zmienisz nie co rozpisę 8)

ODPOWIEDZ