Poprawione ^^Aron_Banalny pisze:czarne orki nie wytrzymują rywalizacji z big 'un savage orkami
Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
imo też savage z głową są teraz >> niż bo
bo widzę bardziej jako właśnie oddział supportujący, chociaż ich odporność na animozję jest cenna
btw najlepiej wystawić jeden taki i jeden so
bo widzę bardziej jako właśnie oddział supportujący, chociaż ich odporność na animozję jest cenna
btw najlepiej wystawić jeden taki i jeden so

1 Black Orc Warboss @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 295.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
Potion of Toughness [20.0]
Sword of Battle [20.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Power Stone [20.0]
1 Black Orc Big Boss @ 167.0 Pts
Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
30 Savage Orc Big 'Uns @ 380.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Shield; Standard; Musician
27 Night Goblins @ 166.0 Pts
Shield; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
30 Night Goblins @ 175.0 Pts
Shield; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2398.0
General; Choppa; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 295.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
Potion of Toughness [20.0]
Sword of Battle [20.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Power Stone [20.0]
1 Black Orc Big Boss @ 167.0 Pts
Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
30 Savage Orc Big 'Uns @ 380.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Shield; Standard; Musician
27 Night Goblins @ 166.0 Pts
Shield; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
30 Night Goblins @ 175.0 Pts
Shield; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2398.0
Nie rozumiem Twojej koncepcji, zapewne gen, BSB i SO szaman wejdą w klocek SO żeby szybko wejść do walki razem z rydwanami, i teraz po kiego grzyba Ci tyle NG z fanolami, przeciwnik Ci ich powyciąga i zrobi się młyn przed Twoim frontem, nawet jeśli wystrzelisz fastami to nadal pozostaną Ci 2 (1 jeśli rozdzielisz BO) oddziały nocników którzy Ci mogą przystopować SO z animozji. Przy założeniu że zmusisz przeciwnika magią do podejścia w twoją foanolowo manglerową pułapkę istnieje duża szansa że szamani NG się potrują grzybami.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Też nie rozumiem swojej koncepcji. Póki co mogę grać jedynie w Teoryhammera.
Czym powyciąga? Na stołach jest mniej lataczy i lekkie kawy.
Bsb ma siedziec z trzema szamanami w jednyc nocnikach.
Taka Ng rola truć się grzybami chociaż szansa na otrucie to tylko koło 8%
Czym powyciąga? Na stołach jest mniej lataczy i lekkie kawy.
Bsb ma siedziec z trzema szamanami w jednyc nocnikach.
Taka Ng rola truć się grzybami chociaż szansa na otrucie to tylko koło 8%
miękkie to coś,
1.pozdejmuj po rydwanie - i tak jak dojdą do max 2 się będą stykać, 2 a 3 to z punktu widzenia przeciwnika żadna różnica panikuje tak samo, lecz 2 są potencjalnie mniej groźne więc może nie będzie w to strzelał.
2. po kiego u BSB HA WS4+, bra BSB jest ważny ale i tak jak ktoś dojdzie do klocka NG to a) zabije 315 pkt w szamanach, a później Cię pogoni (jak nie w turze szarży to w następnej bo szybciutko stracisz steadfast) i jest 648/ 657 pkt do przodu, daj tam sieci i FCG + trochę pkt z rydwanów wrzuć w NG i SO
3. SO szamanowi mimo że dasz +3 T to i tak go szybko stracisz, lepiej zamień to wszystko na fencers's blades [35p] piechota z WS do 4 trafia go na 5+, gienio w challeengs a chłopaki z WS 5+ szybko stracą steadfast i się złamiesz, jak padnie SO szaman to jeszcze szybciej.
4. masz tylko 1 oddział do walki i trzymania się w niej, lecz zwiększ liczebność SO i NG (chyba że mają stać z tyłu i tylko czarować, wtedy daj im łuki), a 2 oddział NG zamień na trolle (6 to tylko 210p.)
1.pozdejmuj po rydwanie - i tak jak dojdą do max 2 się będą stykać, 2 a 3 to z punktu widzenia przeciwnika żadna różnica panikuje tak samo, lecz 2 są potencjalnie mniej groźne więc może nie będzie w to strzelał.
2. po kiego u BSB HA WS4+, bra BSB jest ważny ale i tak jak ktoś dojdzie do klocka NG to a) zabije 315 pkt w szamanach, a później Cię pogoni (jak nie w turze szarży to w następnej bo szybciutko stracisz steadfast) i jest 648/ 657 pkt do przodu, daj tam sieci i FCG + trochę pkt z rydwanów wrzuć w NG i SO
3. SO szamanowi mimo że dasz +3 T to i tak go szybko stracisz, lepiej zamień to wszystko na fencers's blades [35p] piechota z WS do 4 trafia go na 5+, gienio w challeengs a chłopaki z WS 5+ szybko stracą steadfast i się złamiesz, jak padnie SO szaman to jeszcze szybciej.
4. masz tylko 1 oddział do walki i trzymania się w niej, lecz zwiększ liczebność SO i NG (chyba że mają stać z tyłu i tylko czarować, wtedy daj im łuki), a 2 oddział NG zamień na trolle (6 to tylko 210p.)
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Jak dla mnie za dużo szamanów,dwuch starczy,3 maks,po co aż tylu?
Opcja 3x2 rydwany zdaje sie lepsza niż 2x3. Jesteś mobilniejszy,możesz zdziałac więcej.
To bym zmienił,albo po prostu odjął po rydwanie.
Fanatyków starczy w zupełności po 2. 3 to już za grubo w punktach kosztuje,bo kiedy sie zdarzy tak że ci ich jakis totalny śmieć wyciągnie do lasu to dużo na tym tracisz.
W ogóle,goblinom dał bym łuki.
Za zaoszczędzone punkty wejdzie ci rydwan orczy,albo przy wywaleniu po jednym rydwanie goblińskim,nawet dwa orcze.
Wtedy masz 2x2 goblińskie i 2 razy orkowy. Całkiem niezłe,bardzo mobilne,może działać serio dużo.
A w przypadku wywalenia któregoś szamana stać cie na kolenego fasta,albo wiecej maszyn(rock lobber)
Opcja 3x2 rydwany zdaje sie lepsza niż 2x3. Jesteś mobilniejszy,możesz zdziałac więcej.
To bym zmienił,albo po prostu odjął po rydwanie.
Fanatyków starczy w zupełności po 2. 3 to już za grubo w punktach kosztuje,bo kiedy sie zdarzy tak że ci ich jakis totalny śmieć wyciągnie do lasu to dużo na tym tracisz.
W ogóle,goblinom dał bym łuki.
Za zaoszczędzone punkty wejdzie ci rydwan orczy,albo przy wywaleniu po jednym rydwanie goblińskim,nawet dwa orcze.
Wtedy masz 2x2 goblińskie i 2 razy orkowy. Całkiem niezłe,bardzo mobilne,może działać serio dużo.
A w przypadku wywalenia któregoś szamana stać cie na kolenego fasta,albo wiecej maszyn(rock lobber)
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"
1 Black Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 255.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 100.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Battle Standard
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Night Goblin Big Boss @ 39.0 Pts
Light Armour; Shield
Ironcurse Icon [5.0]
29 Savage Orcs @ 325.0 Pts [FCG]
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint;
29 Savage Orcs @ 325.0 Pts [FCG]
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint;
29 Night Goblins @ 195.0 Pts [FCG]
Shield; 3 Fanatic
9 Forest Goblin Spider Riders @ 150.0 Pts
Spear; Shield; Musician, Boss
9 Forest Goblin Spider Riders @ 150.0 Pts
Spear; Shield; Musician, Boss
5 Trolls @ 175.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 85.0 Pts [out-rigga, spiky roller, giant explodin']
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Rozpiska jest zrobiona na konfrontację z dwarfami. Jakieś sugestie?
General; Choppa; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 255.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 100.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Battle Standard
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Night Goblin Big Boss @ 39.0 Pts
Light Armour; Shield
Ironcurse Icon [5.0]
29 Savage Orcs @ 325.0 Pts [FCG]
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint;
29 Savage Orcs @ 325.0 Pts [FCG]
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint;
29 Night Goblins @ 195.0 Pts [FCG]
Shield; 3 Fanatic
9 Forest Goblin Spider Riders @ 150.0 Pts
Spear; Shield; Musician, Boss
9 Forest Goblin Spider Riders @ 150.0 Pts
Spear; Shield; Musician, Boss
5 Trolls @ 175.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 85.0 Pts [out-rigga, spiky roller, giant explodin']
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Rozpiska jest zrobiona na konfrontację z dwarfami. Jakieś sugestie?
Solo pisze: Wjeba***** taką maskę że stoły powinny się załamać pod jej ciężarem.
Generałowi daj Bashe - 10pkt drożej a efekt o wiele lepszy niż ogre blade. możesz też mu dać armour of silvered steel i gw w walce, kosztuje tyle co to co mu dałeś a AS na 2+, choć ta zbroje dałbym BSBkowi. Czy gen. i BSB idą do jednego klocka SO czy nie, jeśli tak to wykup bossa, osłonisz szamana przynajmniej 1 turę. Przy takiej kompozycji może Ci animozja zaszkodzić.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
tak jak mówi kolega
a jeśli wiesz, że będziesz grał z dwarfami to basha OBOWIĄZKOWA
a jeśli wiesz, że będziesz grał z dwarfami to basha OBOWIĄZKOWA

a ja bym zaproponował hopery, malutkie odziały do pilnowania boków przed scoutami kopaczami, wielozadaniowe. przy inicjatywie krasi zawsze walną tylko nie wiem czy pomidory mają hate na krasie ale hyba tak. minimalny oddzial zawsze zje maszyne a jak ktos bedzie do nich strzelał to tylko sie cieszyć:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Ja bym wywalił bossów z pająków i zmniejszył ich ilość tak, aby więcej pump wagonów dać, prawdopodobnie wystarczy dać im tylko spiky roller (+1 S) i dać 2 zamiast a jakbyś jeszcze coś przyciął to nawet 3, bo te maszynki są cudowne. I nie wiem czy nie lepiej jeden kloc savagów ale za to big unsów i troche większy, ale to raczej nie jest konieczne.
wszystkie jednostki NG mają hate na pokurczeloko pisze: nie wiem czy pomidory mają hate na krasie ale hyba tak
Jeżeli bashę można dać dla nocnego herszta to byłby świetny wybór, spora siła + jeszcze hate.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
1 Savage Orc Great Shaman @ 285.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Fencer's Blade [35.0]
Dispell Scroll [25.0]
Potion of Taughness [20.0]
1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Frenzy; Magic Level 1; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity
Amulet of preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
28 Savage Orc Big 'Uns @ 354.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
40 Night Goblins @ 190.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shield
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts 120
Spiky Roller [15.0]
Models in Army: 120
Total cost: 2399 Pts
Wszyscy bohaterowie do SO. Mam największą rozkmine czy za 100 pkt brać 2x5 wilków czy może spear chucke i kolejnego pump wagona. 20 nocników z 3 fanolami to po to żeby ich ręką teleportować cal od wroga i mu wrzucić na raz wszystkich fanoli
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Fencer's Blade [35.0]
Dispell Scroll [25.0]
Potion of Taughness [20.0]
1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Frenzy; Magic Level 1; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity
Amulet of preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
28 Savage Orc Big 'Uns @ 354.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
40 Night Goblins @ 190.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shield
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts 120
Spiky Roller [15.0]
Models in Army: 120
Total cost: 2399 Pts
Wszyscy bohaterowie do SO. Mam największą rozkmine czy za 100 pkt brać 2x5 wilków czy może spear chucke i kolejnego pump wagona. 20 nocników z 3 fanolami to po to żeby ich ręką teleportować cal od wroga i mu wrzucić na raz wszystkich fanoli
Nie ogarnąłem akcji. Przydają się, ewentualnie jeden możesz na rydwan zamienić. 1 fast starcza w zupełości a przy dwóch to już więcej animozji do zdawania i wogóle pojedyńczy rydwan o niebo lepszy jest od fasta. Tyle samo kosztuje a ma lepsze jebnięcie, tak samo może odginać itp
Tak małe coś na 1500 punktów
1 Savage Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Frenzy; Warpaint
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 100.0 Pts
Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
19 Savage Orc Big 'Uns @ 255.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
30 Night Goblins @ 205.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Bully @ [10.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
Total Army Cost: 1500.0
1 Savage Orc Warboss @ 250.0 Pts
General; Frenzy; Warpaint
Basha's Axe of Stunty Smashing [50.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 100.0 Pts
Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
19 Savage Orc Big 'Uns @ 255.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
30 Night Goblins @ 205.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Bully @ [10.0] Pts
Choppa; Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
Total Army Cost: 1500.0
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Nie lepiej dać warbossowi Sword of Anti-Heroes? masz 20 pkt więcej, a i tak najczęściej w base contact ma się przynajmniej 1 wrogą postać, a jeśli będą 2 to ten mieczyk przewyższa bash'e. Ten toporek jeśli się nie gra przeciw krasnoludom jest za drogi w stosunku do korzyści. AP możesz dostać z sygnaturki małej łaa.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.