Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
1) 5tki Silverów nie takie złe, choć prawda taka, że speciale najważniejsze u HE tym samym inwestowanie w nich to marnowanie pkt. Nie zrobią za dużo. To już niestety nie 6sta edycja gdzie combat rozwiązywał się w jednej turze.
Dragon Princes są całkiem fajne, ale ilość ataków nie wystarcza by się przebić przez oddziały wrogów. Mimo, że kopnięcie mają bardzo fajne. To od drugiej tury dostają po gicach tak, że chowają się im ogony.
2) 4 rbt były najfajniejsze przy Sea Patrolu . Z powodu możliwości woundowania bolców na 6stkach i ich "olbrzymiej" liczbie woundów w wysokości 2 są średnie. Do tego stają się łatwymi pktami dla wroga (100 pkt za jedną serię strzałów). A okazuje się po chwili, że wydaliśmy za dużo pkt na jednostki defensywne a przeciwnik zje nas swoim ofensem. Siła ognia bolców w postaci 2óch czasem się przydaje. Przy 4 nie jest tak kolorowo.
W przypadku 2giej opcji teoretyzuję trochę gdyż grałem tylko na 2óch bolcach w 8 edycji .
Dragon Princes są całkiem fajne, ale ilość ataków nie wystarcza by się przebić przez oddziały wrogów. Mimo, że kopnięcie mają bardzo fajne. To od drugiej tury dostają po gicach tak, że chowają się im ogony.
2) 4 rbt były najfajniejsze przy Sea Patrolu . Z powodu możliwości woundowania bolców na 6stkach i ich "olbrzymiej" liczbie woundów w wysokości 2 są średnie. Do tego stają się łatwymi pktami dla wroga (100 pkt za jedną serię strzałów). A okazuje się po chwili, że wydaliśmy za dużo pkt na jednostki defensywne a przeciwnik zje nas swoim ofensem. Siła ognia bolców w postaci 2óch czasem się przydaje. Przy 4 nie jest tak kolorowo.
W przypadku 2giej opcji teoretyzuję trochę gdyż grałem tylko na 2óch bolcach w 8 edycji .
Tu znajdziesz odpowiedź ile można wystawić orłów
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... s_V1_4.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... s_V1_4.pdf
Ostatnio grając z WoCHem miałem na 2400 life i high. Problem był z tym, że z obu lorów nie miałem nic ofensywnego. W pierwszej turze nic konkretnego nie mogłem wyczarować, a później jak zostali prawie sami magowie na dyskach nie miałem ich czym uderzyć. Jaki lore jest najlepszy żeby mieć coś ofensywnego do wyczarowania?
fire, metal ?
Posprzątałem trochę. Rozmowy o rozpiskach w innym temacie.
Posprzątałem trochę. Rozmowy o rozpiskach w innym temacie.
Seerstaff daje Ci gwarancje konkretnych czarow, imba item. Szkoda tylko, ze nie mozna wziac razem z ring of corin
Dobra opcja jest tez +1 czar i/lub taki sam lore na magach, dzieki takiej ilosci kostek w praktyce na 2 magu wybierasz sobie 2 czary, czyli nie dosc, ze +1 spell na malym, to prawie ekwiwalent 30pkt seerstaffa na drugim/duzym.
Jesli nie chcesz, to z lore trzeba wybrac taki, gdzie zerowka bije - fire, metal lub light.
Dobra opcja jest tez +1 czar i/lub taki sam lore na magach, dzieki takiej ilosci kostek w praktyce na 2 magu wybierasz sobie 2 czary, czyli nie dosc, ze +1 spell na malym, to prawie ekwiwalent 30pkt seerstaffa na drugim/duzym.
Jesli nie chcesz, to z lore trzeba wybrac taki, gdzie zerowka bije - fire, metal lub light.
Zamierzam zacząć grać HE od wakacji i tu moje pytanie. Na początek z kumplem kupimy podstawke x 2, więc będę miał elfy z dwóch postawek ( on dostaje Skaveny jak można się łatwo domyślić ). Co należy dokupić, żeby mieć dobrą armię na 2400 punktów? Chciałbym grać na magach i obronie, z tego co przeglądałem, to da się tak, ale czy to skuteczne? I czy HE odnoszą sukcesy? Z kim mają największy problem a co najłatwiej pokonują?
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
Jak kupujesz podstawę to
a) spróbuj zagrać na Lothern Sea Guards-na euro to w miarę dobra alternatywa a z 2 IoB będziesz miał 20 chłopa, to trochę mało, ale lepsze to niż nic, dokupisz oddział spear'ów (złożysz ich na LSG) i łuczników, to przynajmniej core będziesz miał już zapchany
b) gryfy, a przynajmniej jednego przerobiłbym na orła (gryf w elfach to najgorsza opcja na lorda)
c) 2 magów oczywiście się przyda, dokupisz jeszcze zestaw z Noblem i będziesz miał BsB'ka, na początek wystarczy
d) kup WL 1 oddział to mus, 2 lub więcej wedle uznania, więc na początek 30 pownino wystarczyć
e) SM z IoB będziesz mógł wystawiać w oddziałach po 7 lub 6 (z muzykami)
f) potrzebujesz jeszcze paru orłów, generalnie to 4 bo ER w tej edycji generalnie się nie wystawia (choć osobiście bardzo je lubię)
No i to chyba wszystko, czego potrzebujesz, żeby grać na 2400 pkt, na początek powinno wystarczyć.
a) spróbuj zagrać na Lothern Sea Guards-na euro to w miarę dobra alternatywa a z 2 IoB będziesz miał 20 chłopa, to trochę mało, ale lepsze to niż nic, dokupisz oddział spear'ów (złożysz ich na LSG) i łuczników, to przynajmniej core będziesz miał już zapchany
b) gryfy, a przynajmniej jednego przerobiłbym na orła (gryf w elfach to najgorsza opcja na lorda)
c) 2 magów oczywiście się przyda, dokupisz jeszcze zestaw z Noblem i będziesz miał BsB'ka, na początek wystarczy
d) kup WL 1 oddział to mus, 2 lub więcej wedle uznania, więc na początek 30 pownino wystarczyć
e) SM z IoB będziesz mógł wystawiać w oddziałach po 7 lub 6 (z muzykami)
f) potrzebujesz jeszcze paru orłów, generalnie to 4 bo ER w tej edycji generalnie się nie wystawia (choć osobiście bardzo je lubię)
No i to chyba wszystko, czego potrzebujesz, żeby grać na 2400 pkt, na początek powinno wystarczyć.
Po 70 zł są Gamezone która prezentują się zajebiście imo Fajnie, że całość wyjdzie poniżej tysiąca złotych. Inne armie wyszły by chyba o wiele drożej. Ta podstawka bardzo ukróca cenę.
są naprawdę świetne natomiast cholernie trudne do poskładania (tyczy się to większości modeli GZ, ale orłów w szczególności), także jeśli jesteś początkującym modelarzem możesz mieć z nimi problem.The Old Samurai pisze:Po 70 zł są Gamezone która prezentują się zajebiście imo
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę