Czołgi
Moderator: #helion#
Re: Czołgi
W tej edycji chyba już nie ma pivotów.
Detki nie panikują.
Detki nie panikują.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
wczoraj miałem zasędziowane, że furmanka może, czyli wychodzi na to że i czołg może, ale tak jak mówię, to było zdanie sędziego
TO jak nie ma pivotów to normalnie wheele ?? czy reforma mogę sobie zrobić ?
RB str.27Byro pisze:W tej edycji chyba już nie ma pivotów.
Units that consist of a single model, such as monsters, chariots, lone characters or sole survivors of annihilated units, are mostly moved the same as other units...They move, wheel and march just like a larger unit. The one exception is that a single model can pivot on the spot as many times as it wishes over the course of its move. It can do so without penalty and so pivoting does not prevent models from marching, or even from shooting later in the turn.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Mhm czyli są jednak pivoty
no to gut

oczywiście, po prostu sprawdzasz los, potem zasięg (od najbliższego miejsca modelu do najbliższego miejsca celu) rzucasz i tyle, oczywiście z zachowaniem reguł szarż
A czołg może wbijas sie do lasu (ogólnie na niebezpieczny teren) i podlega normalnym zasadom jak rydwan czyli zamiast rany to k6 ran
2w1
czołg traktuje niebezpieczny teren jako niemozliwy do przebycia czy podlega zasadzie niebezpiecznego terenu dla rydwanów ?

Jeśli mnie pamięć nie myli, to usunięto zapisek o nieprzekraczalności trudnych terenów (bo takie już nie istnieją) i dotyczą go reguły ruchu rydwanu.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Tak może
Jechałem już czołgiem przez las
las mu krzywdy nie zrobił ale hammerersi go rozgnietli 
Jechałem już czołgiem przez las


No teraz jak coś ma great weapona to czołg ma baty ;/
- Cytrus Kontynentalny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Czołg ma T10. Jak coś ma GW to by lać lepiej niż na 6+ musi mieć bazowo siły 7 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ale jednak gramy w erze hord a tank jest trafiany z automatu więc parę szóstek zawsze ktoś kulnie a GW bardzo obniża sejwa 

Dokładnie , w starciu w white lionami niestety po 2 turach był warzywem które już tylko( albo aż) trzymało oddział . Ale co tam i tak sobie nim gram
ja zacząłem praktycznie nim grac od 8 ed wiec jeszcze mi nie zbrzydł ;] wczoraj spiłowałem nim treemana a atarem spiłowałem drugie ;] fajny duet

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
byle go do combatu dopchnąć i jest nieźle
A jak potrzyma lionów czy coś w tym stylu to też jest przydatny
A jak potrzyma lionów czy coś w tym stylu to też jest przydatny
taaaa, zwłaszcza że w miejsce czołgu wchodzi 30 Flagusów, którzy z lightem są w stanie naprawdę wiele rzeczy rozkręcić i wyjść drugą stroną np. White lionów, Bironas i WS10 i10, wypłacają 50 ataków na 3+ z przerzutem i ranią na 2+ (często z przerzutem), czołg stanie w tym miejscu i się złoży; a wlagsy są w corach i nie musimy się męczyć z wypełnieniem tej luki 

Z drugiej strony, ostatnio jak grałem z VC to czołg wpadł w oddział GG z lordem (w sumie ok 25 modeli) i zmielił ich do jakichś 5 modeli.
Dopiero na koniec weszła mu brzytwa na IF'ce (blokowałem czary w ten unit skutecznie) no i wbił 8 ran w 1 rundzie walki (to było przed FAQiem nt brzytwy).
Dopiero na koniec weszła mu brzytwa na IF'ce (blokowałem czary w ten unit skutecznie) no i wbił 8 ran w 1 rundzie walki (to było przed FAQiem nt brzytwy).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.