+1 Bitwa bardzo klimatyczna - zacięta i niekiedy anormalna (jak zdjęcie razorgora który nie zdążyl uderzyć przez 3 gory ) mam nadzieje że nastepnym razem będziemy okupować top 3 jak powiększa format to skołuje 2 cygory na bankDibo pisze:Na ostatnim turnieju w Krakowie, miałem ogromną przyjemność zagrać przeciwko Archeologowi. Potyczka Kózek z Kózkami okazała sie nie być walką "z lustrem".
Poza podobnymi podstawami (2 kolcki gorów, bestigory, 2x harpie) rozpiski nieco sie różniły.
Ja miałem ponadto dużego maga z shadowem i kielichem, 2 mniejszych z Bestem (jeden ze scrollem), BSB puszka ze stubbornem, i 2 świnie.
Archeolog Dużego maga z deathem , rarkosem i kielichem, 2 małych z herdstonem (obaj shadow), bsb pancerny z dodatkową bronią i sztandarem +1S.
Graliśmy scenariusz Watchtower. Archeolog miał przewagę w magii (herdstone), ponadto utrzymał wierze do końca i wygrał zasłużenie 14:6.
Kozie Sukcesy i Porażki
Moderator: Dibo
Re: Kozie Sukcesy i Porażki
Witam
Krótki raport z wczorajszego turnieju, który odbył się w Gdańsku. Turniej na Euro (2400 pkt). Ja w rozpisce miałem zapuszkowanego generała, bulla jako sztandar armii oraz 3 magów w standardzie "cieniowym". W jednostkach: 35 gorów x2, raidersi x2, 35 bestigorów, 6 minotaurów.
Zagrałem dwie bitwy (była nieparzysta liczba graczy i w 2 pauzowałem).
I bitwa
Zagrałem z chaosem (klocek wojowników, maruderów, wybrańców, jazda i hellcanon + bohaterzy).
Moja pierwsza tura - wszystko do przodu i pechowo wychodzi ambush po stronie przeciwnika, który za bardzo nie ma gdzie wyjść :/ - w końcu znajduję się miejsce w mało strategicznym punkcie). Trochę czaruje (rzucam jakiś badziewny czar 4lvl, który kończy się IF, na tabelę rzucam 5, przeciwnik używa papeta i zmienia na 3..... mag spada w pierwszej turze :/ ) Już wiem, że jest źle. Ogólnie dodam, że w 3 turze przeciwnik rzuca bramę na Minotaury z IF - siła 11- i do widzenia 20-0.
II/III bitwa
Gram z Orkami. W skrócie ambush nie wychodzi do 5 tury :/. Mag wysadza się (ten sam co wcześniej - 4lvl) w 3 turze. Wbrew magowi i partyzantom nie idzie źle aż do momentu kiedy popełniam błąd, który kosztuję mnie porażkę 19-1. W 3 turze rozbijam oddział Black Orków, który ucieka z walki, biorąc pod uwagę, że do krańca stołu miał z 4- 4,5 cali to nie gonię tylko robię reformę aby szarżować na inny regiment w nadchodzącej turze. Niestety przeciwnik na uciekanie rzuca 3!
Ogólnie popełniłem bardzo dużo błędów jak i miałem wielkiego pecha z magiem. Dzięki jednak temu turniejowi wiem jakie muszę chyba poczynić zmiany w rozpisce
Krótki raport z wczorajszego turnieju, który odbył się w Gdańsku. Turniej na Euro (2400 pkt). Ja w rozpisce miałem zapuszkowanego generała, bulla jako sztandar armii oraz 3 magów w standardzie "cieniowym". W jednostkach: 35 gorów x2, raidersi x2, 35 bestigorów, 6 minotaurów.
Zagrałem dwie bitwy (była nieparzysta liczba graczy i w 2 pauzowałem).
I bitwa
Zagrałem z chaosem (klocek wojowników, maruderów, wybrańców, jazda i hellcanon + bohaterzy).
Moja pierwsza tura - wszystko do przodu i pechowo wychodzi ambush po stronie przeciwnika, który za bardzo nie ma gdzie wyjść :/ - w końcu znajduję się miejsce w mało strategicznym punkcie). Trochę czaruje (rzucam jakiś badziewny czar 4lvl, który kończy się IF, na tabelę rzucam 5, przeciwnik używa papeta i zmienia na 3..... mag spada w pierwszej turze :/ ) Już wiem, że jest źle. Ogólnie dodam, że w 3 turze przeciwnik rzuca bramę na Minotaury z IF - siła 11- i do widzenia 20-0.
II/III bitwa
Gram z Orkami. W skrócie ambush nie wychodzi do 5 tury :/. Mag wysadza się (ten sam co wcześniej - 4lvl) w 3 turze. Wbrew magowi i partyzantom nie idzie źle aż do momentu kiedy popełniam błąd, który kosztuję mnie porażkę 19-1. W 3 turze rozbijam oddział Black Orków, który ucieka z walki, biorąc pod uwagę, że do krańca stołu miał z 4- 4,5 cali to nie gonię tylko robię reformę aby szarżować na inny regiment w nadchodzącej turze. Niestety przeciwnik na uciekanie rzuca 3!
Ogólnie popełniłem bardzo dużo błędów jak i miałem wielkiego pecha z magiem. Dzięki jednak temu turniejowi wiem jakie muszę chyba poczynić zmiany w rozpisce
Nie kumam ? jak to ?przelas pisze: Moja pierwsza tura - wszystko do przodu i pechowo wychodzi ambush po stronie przeciwnika, który za bardzo nie ma gdzie wyjść :/ - w końcu znajduję się miejsce w mało strategicznym punkci
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Na tak mala liczbe oddzialow to ambush sie chyba nie oplaca Ogolnie to ja bym szedl albo besti albo minosy + mocne odginanie typu razorgory , male charioty , slabsze harpie . Jak cos wrzuc rozpiske w dziale rozpisek i bedzie mozna ocenic
WFB playing since 1994
Czy ja wiem na zasady euro to jest lipa bo chyba tylko 1 oddzial (przy 3 core tych samych) ma jakas tam nikla szanse wyjsc gdzie trzebaKlops pisze:opłaca tylko nie na tą armię szczury krasie imperium tk bretka, nawet 5 ungorów działają cuda, wchodzisz w kombat z maszynami i patrzysz jak twój przeciwnik zaczyna marudzić
Bez zasad euro mozna sie fajniej pobawic ambushem
WFB playing since 1994
a powiedz mi jaki procent armii to te 30 pts za 5 ungorów 1,15 jeżeli posiadasz 3 takie oddziały 2x harpie i 1 razorgora to zagrożenie dla wrogich maszyn jest naprawdę ogromne a satysfakcjonujące są przeważnie 2 wyniki 6 i 5 lub 6 i 4 czyli 1/3, dodatkowo masz 5 strzał z ungorków. Czasami nawet wystawiam 25 gorów w ambushu bo nie ma dla nich miejsca w strefie rozstawienia (4 horda).
no i rozpa (pewnie słaba - bo dopiero zaczynam bestiami):
1 * Beastlord @ 255.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Biting Blade [10.0]
1 Great Bray-Shaman @ 260.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Gorebull @ 247.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dragonhelm [10.0]
35 Gor Herd @ 295.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
35 Gor Herd @ 295.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
35 Bestigor Herd @ 448.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Minotaurs @ 428.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Bloodkine @ [20.0] Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2598.0
1 * Beastlord @ 255.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Biting Blade [10.0]
1 Great Bray-Shaman @ 260.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Gorebull @ 247.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dragonhelm [10.0]
35 Gor Herd @ 295.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
35 Gor Herd @ 295.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
35 Bestigor Herd @ 448.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Minotaurs @ 428.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Bloodkine @ [20.0] Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2598.0
Ja to bym wolal wziac wargora bsb +1S , wtedy moze zmiescilby sie jeszcze 1 maly shami . Na bestigorach moznaby wziac sztandar +1M (tam pewnie beastlord idzie) . Na duzym shamim bym wzial lore of beast (sygnaturka na oddzial bez +1S) dawalaby rade + mozliwy +3S/A dla kogos jak cos.
Olalbym minoski , a wzial za to harpie,razorgory,chariot/y,moze gorgona czy cos
Olalbym minoski , a wzial za to harpie,razorgory,chariot/y,moze gorgona czy cos
WFB playing since 1994
Oto rozpiska którą wygrałem dzisiaj lokal w Poznaniu.
Great Bray-Shaman Lv4 Shadow 329
AHW 4
Chalice of Dark Rain 40
Dispell Scroll 25
Rubby Ring of Ruin 25
Wargor BSB 161
Heavy Armour 4;Shield 2
Dragonhelm 10
Gnarled Hide 15
Bitting Blade 10
Luckstone 5
Potion of Speed 5
27 Bestigor Herd 369
FCG, Standard of Discipline 15
5 Harpy 70
Scout
1 Razorgor Herd 55
29 Gor herd 257
FCG, AHW
10 Gor Herd 95
Musician, Stanard
2x5 Ungor Raiders 2x30
1 Bitwa Bretonia
2x 10 łuków
30 MAA
15 Pielgrzymó z Relkwią
5 Yeomenów
3 Pegazy
5 Erantów
8 Reaalów
generał z H. Kilingblowem
BSB puszka
Magiczka 1 lv Beast z ikoną z wardem
Blood & GLory
W 2 turze Harpie zabijają 1 łuczników i wpada w Yeomenów. W międzyczasie lanca realmów z BSB została spanikowana pitką (6 padło bo mieli I 1) i wylądowała przy krawędzi przeciwnika. W 3 turze Bestigory z Magiem wychodzą z domku a ungory skrinują erantów z prawej strony. Wchodzimy w kombaty, Bestigory w bok MAN a Gory z BSB w lancę (tur e wcześniej szarża gorów z pumbą spowodowała flee pegazow które nie zebrały się 2 razy i wyleciały za krawędź)ostatni Yeoman brejkuje harpie i wpada w gory gdzie gonie turę później.. Do gorów i lancy dołącza relikwia, lanca nie zdaje brejka, łamię także MAA i koniec bitwy ( za mało Break Pointów) 15:5
2 Imperium
2 Armaty
10 Kawy z dwurakami
kloc flagelantów
kloc halabardników
kusznicy
inżynier z gołębiami
mag z lifem 2 lv i niszczącym skrolem
Arcylektor
gra skończyła się po misfajerze na 2 armacie, który ją niszczy w rezultacie za stół wypadają kusznicy z magiem i kawaleria. Harpie zabijają 2 działo i inżyniera. Do końca zabijam z magi i 10 ungorów kloc flagelantów.
20:0
3 Krasie
2x15 Kuszników z dwurakami
Kloc HAmererów
5 Hamererów
Klopa S 5 z przerzutami
organki
Runsmit
Król na tarczy
Napieramy wszystkim od 1 tury harpie giną od organek w odpowiedzi giną w następnej od pumby.
Dochodzi do decydującego starcia król wpada w gory z BSB a Bestigory w klocek hamców z runsmifem, rzucam brzytwę na gory i tyle widzieliśmy króla po cięzkim starciu Bestigory wkońcu zabijają Hamców by w 6 turze wpaść w 1 kuszników.
Na lewej flance 10 gorów zredukowana do 6 modeli podchodzi pod twarz kusznikom by ci nie mogli szarżować na tył bestigorów. przeciwnik strzela zostaje 3 panika zdana i wpadam tą 3 w klopę i ją niszczę w 1 turę. 20:0
Great Bray-Shaman Lv4 Shadow 329
AHW 4
Chalice of Dark Rain 40
Dispell Scroll 25
Rubby Ring of Ruin 25
Wargor BSB 161
Heavy Armour 4;Shield 2
Dragonhelm 10
Gnarled Hide 15
Bitting Blade 10
Luckstone 5
Potion of Speed 5
27 Bestigor Herd 369
FCG, Standard of Discipline 15
5 Harpy 70
Scout
1 Razorgor Herd 55
29 Gor herd 257
FCG, AHW
10 Gor Herd 95
Musician, Stanard
2x5 Ungor Raiders 2x30
1 Bitwa Bretonia
2x 10 łuków
30 MAA
15 Pielgrzymó z Relkwią
5 Yeomenów
3 Pegazy
5 Erantów
8 Reaalów
generał z H. Kilingblowem
BSB puszka
Magiczka 1 lv Beast z ikoną z wardem
Blood & GLory
W 2 turze Harpie zabijają 1 łuczników i wpada w Yeomenów. W międzyczasie lanca realmów z BSB została spanikowana pitką (6 padło bo mieli I 1) i wylądowała przy krawędzi przeciwnika. W 3 turze Bestigory z Magiem wychodzą z domku a ungory skrinują erantów z prawej strony. Wchodzimy w kombaty, Bestigory w bok MAN a Gory z BSB w lancę (tur e wcześniej szarża gorów z pumbą spowodowała flee pegazow które nie zebrały się 2 razy i wyleciały za krawędź)ostatni Yeoman brejkuje harpie i wpada w gory gdzie gonie turę później.. Do gorów i lancy dołącza relikwia, lanca nie zdaje brejka, łamię także MAA i koniec bitwy ( za mało Break Pointów) 15:5
2 Imperium
2 Armaty
10 Kawy z dwurakami
kloc flagelantów
kloc halabardników
kusznicy
inżynier z gołębiami
mag z lifem 2 lv i niszczącym skrolem
Arcylektor
gra skończyła się po misfajerze na 2 armacie, który ją niszczy w rezultacie za stół wypadają kusznicy z magiem i kawaleria. Harpie zabijają 2 działo i inżyniera. Do końca zabijam z magi i 10 ungorów kloc flagelantów.
20:0
3 Krasie
2x15 Kuszników z dwurakami
Kloc HAmererów
5 Hamererów
Klopa S 5 z przerzutami
organki
Runsmit
Król na tarczy
Napieramy wszystkim od 1 tury harpie giną od organek w odpowiedzi giną w następnej od pumby.
Dochodzi do decydującego starcia król wpada w gory z BSB a Bestigory w klocek hamców z runsmifem, rzucam brzytwę na gory i tyle widzieliśmy króla po cięzkim starciu Bestigory wkońcu zabijają Hamców by w 6 turze wpaść w 1 kuszników.
Na lewej flance 10 gorów zredukowana do 6 modeli podchodzi pod twarz kusznikom by ci nie mogli szarżować na tył bestigorów. przeciwnik strzela zostaje 3 panika zdana i wpadam tą 3 w klopę i ją niszczę w 1 turę. 20:0