Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Tomek wygrał tą rozpą lokala i nie chciał żeby za moment był wysyp rozp ctrl+C ctrl+V.Lenart pisze:dlaczemu Tomek sam jej nie wrzucił?
Kaleson zrobił mu po prostu na złość
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
zrobił zrobił, w pierwszej zabiłem z 2 chempionów i elektryka z brass orbem, w drugiej trochę mniej bo zabił tylko shamana goblińskiego a w trzeciej to już zrobił najwięcej tzn wbił ranę w magiczkę z pitka, a potem dobiłem ją z feedbacka. nie no ważniejsze id zabijania herosów jest to aby smok mógł od razu bić po oddziale i jedyne co mu w tym przeszkadza jest champion nie ?
sam snajper niewiele robi, w momencie kiedy brak takiego czempiona pozwala czemuś przepchnąć klocek w turę sporo się zmienia.
Fajna rozpa, tylko oparta strasznie o smoka, znika on znika zagrożenie...
Fajna rozpa, tylko oparta strasznie o smoka, znika on znika zagrożenie...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Named 2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Treeman Ancient @ 375.0 Pts
Annoyance of Netlings [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Feedback Scroll [50.0]
2x1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
2x9 Dryads @ 120.0 Pts
(czempion)
2x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
10 Glade Guard @ 154.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
6 Wardancers @ 108.0 Pts
5 Wild Riders @ 173.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2599.0
Moja prawdopodobna rozpiska na Bilaticon,
plan jest prosty - jak ognia unkać cienia i do przodu.
Jeżeli przeciwnik nie ma jakichś testów inicjatywy to drzewa cisną do przodu i niech się przeciwnik martwi, bardzo zmienia to styl gry.
Na magu beast - miałem life na Arenie ale g.. ze tego leczenie wychodziło - najczęściej drzewa były ponad 12 cali a w beast zawsze można je nieco dopakować(sygnaturka przeciw WL, GG), 5 na Ancienta. Jest coś na nasze nemezis - czyli duże cele i rewelacyjny czar nr 4.
Wildzi z War Bannerem to kosmiczny oddział, atakami zazwyczaj wiele nie robią ale ten static miażdży.
Podoba mi się też że przeciwko tej rozpisce nie wchodzi się do lasu... a jak ktoś zapomni to cały z niego nie wychodzi
1 Spellweaver @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Treeman Ancient @ 375.0 Pts
Annoyance of Netlings [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Feedback Scroll [50.0]
2x1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
2x9 Dryads @ 120.0 Pts
(czempion)
2x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
10 Glade Guard @ 154.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
6 Wardancers @ 108.0 Pts
5 Wild Riders @ 173.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2599.0
Moja prawdopodobna rozpiska na Bilaticon,
plan jest prosty - jak ognia unkać cienia i do przodu.
Jeżeli przeciwnik nie ma jakichś testów inicjatywy to drzewa cisną do przodu i niech się przeciwnik martwi, bardzo zmienia to styl gry.
Na magu beast - miałem life na Arenie ale g.. ze tego leczenie wychodziło - najczęściej drzewa były ponad 12 cali a w beast zawsze można je nieco dopakować(sygnaturka przeciw WL, GG), 5 na Ancienta. Jest coś na nasze nemezis - czyli duże cele i rewelacyjny czar nr 4.
Wildzi z War Bannerem to kosmiczny oddział, atakami zazwyczaj wiele nie robią ale ten static miażdży.
Podoba mi się też że przeciwko tej rozpisce nie wchodzi się do lasu... a jak ktoś zapomni to cały z niego nie wychodzi
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Feedback Scroll - jak to działa ?
Te Netlingi są pomocne ? Zawsze się nad tym zastanawiałem, bo te 6-tki to tylko w challengu działają ?
Beast faktycznie jest OK, ale ja zastanawiam się nad powrotem przy następnym turnieju do naszego Loren
Ci Wildzi mi nie pasują - może jednak lepiej orła lub wayów ?
Warhawki - to jest to czego sam jeszcze nie wypróbowałem i widzę, że czas spróbować
Słyszałem, że 3 drzewa mają potencjał (czytałem Twoją relację z Areny) i ciekaw jestem jak teraz się sprawdzą z Beastem i boostami.
Te Netlingi są pomocne ? Zawsze się nad tym zastanawiałem, bo te 6-tki to tylko w challengu działają ?
Beast faktycznie jest OK, ale ja zastanawiam się nad powrotem przy następnym turnieju do naszego Loren
Ci Wildzi mi nie pasują - może jednak lepiej orła lub wayów ?
Warhawki - to jest to czego sam jeszcze nie wypróbowałem i widzę, że czas spróbować
Słyszałem, że 3 drzewa mają potencjał (czytałem Twoją relację z Areny) i ciekaw jestem jak teraz się sprawdzą z Beastem i boostami.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Feedback Scroll
- wpuszcza się rzucany czar a za każdą użytą kostkę rzuca się kostką i na 5+ rzucający dostaje ranę(bez AS)
Netlingi
Bardzo pomocne, smoki, demony, nawet jakieś złe czempiony nic mu nie zrobią
Wildzi
Przez kilka miesięcy grałem bez nich i strasznie mi ich brakowało, są bardzo twardzi, bardzo szybcy i bardzo wściekli:D.
Waye i orły to świetny pomysł ale nie ma już punktów na rary…
Warhawki -
Są konieczne, szczególnie w rozpie na drzewach – coś musi te maszyny ściągnąć
- wpuszcza się rzucany czar a za każdą użytą kostkę rzuca się kostką i na 5+ rzucający dostaje ranę(bez AS)
Netlingi
Bardzo pomocne, smoki, demony, nawet jakieś złe czempiony nic mu nie zrobią
Wildzi
Przez kilka miesięcy grałem bez nich i strasznie mi ich brakowało, są bardzo twardzi, bardzo szybcy i bardzo wściekli:D.
Waye i orły to świetny pomysł ale nie ma już punktów na rary…
Warhawki -
Są konieczne, szczególnie w rozpie na drzewach – coś musi te maszyny ściągnąć
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
myślę że powinieneś jeszcze z tą rozpą poczekać, ilość lore of shadow jest przerażający. Empire,VC,DE,DoCH no i armie które cie karcą tak po prostu czyli Dwarfy i Chaos(zależy jaki)
co do treemanów, to już je próbowałem ale okazały się za wolne i za słabo zabijają 5 ataków na ws5 i losowy thunder stomp.
co do treemanów, to już je próbowałem ale okazały się za wolne i za słabo zabijają 5 ataków na ws5 i losowy thunder stomp.
1 drzewo nie zabija wcale, 2 drzewa już nieco lepiej a jak do tego wpadną driady/tancerze/wildzi to mało co się utrzyma.runepriest pisze:myślę że powinieneś jeszcze z tą rozpą poczekać, ilość lore of shadow jest przerażający. Empire,VC,DE,DoCH no i armie które cie karcą tak po prostu czyli Dwarfy i Chaos(zależy jaki)
co do treemanów, to już je próbowałem ale okazały się za wolne i za słabo zabijają 5 ataków na ws5 i losowy thunder stomp.
shadow na małych magach(czyli DOC, VC) nie jest aż takim problemem - to dalej jest tylko liczenie na IFkę, później jeszcze może scatter się zdarzyć, test podobno moge zdać w końcu jest na to 1/3 szansy (do tej pory oblałem 5/5:)
Dlaczego chaos ma być takim problemem? imo takimi WE jest nawet lepiej przeciw nim.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ja tez pojadę konsekwentnie na lekko zmodyfikowanej rozpisce z Areny na 2 drzewach, nie wiem czy bedzie to ancient + drzewo, czy 2 drzewa + alter lord. Zobaczymy.
Beast tak jak zauważyłeś sam na Arenie jest lepszy ^^
W zasadzie to się bardziej metalu boje aniżeli shadow czy fire
Beast tak jak zauważyłeś sam na Arenie jest lepszy ^^
W zasadzie to się bardziej metalu boje aniżeli shadow czy fire
jeszcze heaven. Laik jeżeli taktyk ablokowania pitek polega na zdawaniutych testów to jest to najlepsza rozpa dla ciebie. co do fire to sword of rhuin niszczy treemany.
co do chaosu to zauważ że helki, lore tzencha i choseni cie bolą, no i ewentualnie wariorzy z flamingiem (ale ich chyba już nie wytsawiają)
nie mówię że ta rozpiska obsysa tylko że jest słaba na obecne meta.
co do chaosu to zauważ że helki, lore tzencha i choseni cie bolą, no i ewentualnie wariorzy z flamingiem (ale ich chyba już nie wytsawiają)
nie mówię że ta rozpiska obsysa tylko że jest słaba na obecne meta.
Heaven nie – przebija się to to na 4+, mam AS na 6+, 18 ran – imo nie zdąży zagrozić tym bardziej że mam przyzwoitą antymagię.
Flaming sword –bardzo mocne, ale to dalej 1 czar – tylko IFka wejdzie(26,3%), no i najważniejsze działa tylko w CC a ta rozpa naprawdę mocno strzela i całkiem nieźle maguje damagowo więc nie muszę tak hop siup do walki wchodzić.
WOC obecnie gra na małych magach – ja mam dużego, FS i DS., flickering fire się nie boje.
Metal jest straszny, mały mag z sygnaturką to kat biednego drzewka .
Masz rację Tomku że w obecnym meta sporo rzeczy karci drzewa mocno, rozpa nie jest na mistrzostwa świata tylko na mały 50-60 osoby lokal
Ogólnie mam mały przesyt swoim standardem a granie na drzewach bardzo zmienia grę naszą armią
Flaming sword –bardzo mocne, ale to dalej 1 czar – tylko IFka wejdzie(26,3%), no i najważniejsze działa tylko w CC a ta rozpa naprawdę mocno strzela i całkiem nieźle maguje damagowo więc nie muszę tak hop siup do walki wchodzić.
WOC obecnie gra na małych magach – ja mam dużego, FS i DS., flickering fire się nie boje.
Metal jest straszny, mały mag z sygnaturką to kat biednego drzewka .
Masz rację Tomku że w obecnym meta sporo rzeczy karci drzewa mocno, rozpa nie jest na mistrzostwa świata tylko na mały 50-60 osoby lokal
Ogólnie mam mały przesyt swoim standardem a granie na drzewach bardzo zmienia grę naszą armią
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.