Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Taak, ale jednak fajnie byłoby coś zobaczyć na Princach Klepaczach, nie mówię, że tak się nie da - piszę tylko, że zazwyczaj jest tak że Lioni, Life i łuki lub Lioni, Shadow i speary czy coś w tym guście.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Prince klepacz to około 25o pkt. Za tyle masz 16 WL. Jeszcze jakieś pytania? Po prostu za te pkt można wystawić coś lepszego, a HE lord nigdy klepaczem nie będzie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
a ja tam lubię princa a czasem w przypływie entuzjazmu lorda z White Swordem wrzucić, ilość ataków + ASF + przerzuty daje duże szanse na wygranie sytego duelu i już prawie się spłaciłAndrzej pisze:Prince klepacz to około 25o pkt. Za tyle masz 16 WL. Jeszcze jakieś pytania? Po prostu za te pkt można wystawić coś lepszego, a HE lord nigdy klepaczem nie będzie
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Czy opłaca się kupić 2 podstawkę? Będę miał wtedy 17 SMów, 2 magów co już pokrywa koszt podstawki. 2 Kupuje kumpel grajacy szczurami, wiec place za 1 tylko . Ale czy sie oplaca panowie??
Średnio, bo SM nie wystawisz sensownie, a już na pewno nie w tej liczbie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
SM 6-12 (ja grałem na 12 i mi się sprawdzali znakomicie ale byli wspierani Life'm)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Szczerze, to w ogóleThe Old Samurai pisze:A w jakiej liczbie się ich wystawia?
Ale jak bardzo się uprzesz, to takie małe komanda po 5-7 mogą się sprawdzić, ale i tak lepiej wziąć coś innego
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
akurat taka siódemka albo piątka może być groźna- niepozorna, żal czasem do nich strzelać zwłaszcza z maszynek a jak dojdą to potrafią troche wkurzyć
Grałeś nimi w BB?bercik pisze:Zdecydowanie Shadow Warriorzy. Najlepiej się sprawdzają w dużych oddziałach, np. 9 + 13, robią masakrę jak ich dobrze wykorzystasz.
Mi się 2x5 świetnie sprawdzają
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Mógłby ktoś mi opisać jednym zdaniem każdą jednostkę z corów, speciali i rarów? Bo część mimo AB nawet nie wiem do czego służy i z czym się to je. Taką rozpiskę widziałem w dziale dla demonów, a tutaj szukałem i na nic takiego nie wpadłem.
to jakiś dowcip, tak?bercik pisze:Zdecydowanie Shadow Warriorzy. Najlepiej się sprawdzają w dużych oddziałach, np. 9 + 13, robią masakrę jak ich dobrze wykorzystasz.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Bercik proszę Cię, nie wciskaj mu bzdur, bo jeszcze Ci uwierzy i ich kupi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Respect. Dobrze, że ktoś nowy może tutaj trafić na kogoś kto może mu pomócbercik pisze:Zdecydowanie Shadow Warriorzy. Najlepiej się sprawdzają w dużych oddziałach, np. 9 + 13, robią masakrę jak ich dobrze wykorzystasz.
Dobrze, że jesteś czujny, bo już pewnie wszyscy uwierzyliAndrzej pisze:Bercik proszę Cię, nie wciskaj mu bzdur, bo jeszcze Ci uwierzy i ich kupi.
WL, piszę to w 100% serioTo co jest special piechotą najlepszą? PG ? WL ? SM ? Bo już nie nadążam
Jasne!Mógłby ktoś mi opisać jednym zdaniem każdą jednostkę z corów, speciali i rarów?
Core:
Spearelfy - mięso armatnie, bez brzytwy ma sens tylko z jakimś ścierwem z małym T, ewentualnie dobrze się nimi karmi katapy wroga.
Archerzy - Banda niedokształconych legolasów, którymi gramy z zasady "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma", czy coś w ten deseń. Ogólnie najlepszy core jaki mamy.
Sea Guardzi - Dobry zapychacz punktów w core na zasadach euro. I na tym "dobre" rzeczy się kończą. No ewentualnie dobrze karmi katapy wroga.
Special:
Shadow Warriorsi - może cośtam, gdzieśtam się przydadzą w pojedynczych bitwach, tylko najpierw trzeba by je wystawić (nikt tego nie robi, bo są lepsze opcje).
Swordmasterzy - najczęściej wystawiani w 5tkach lub 7mkach jako miniaturowe kamikaze. Zginać, ale najpierw zadać duże straty.
Phoenix Guardzi - Takie małe pancerne cholery, co jest przypłacane brakiem siły uderzeniowej (S4). Wkurzają mnie, ponieważ nigdy nie wychodzą mi rzuty na warda.
White Lions - Oddział z impetem. Doskonale kasują jednostki wroga i mają niezgorszą obronę - zdecydowanie jest to najlepsza HElficka piechota w wersji "Sauté"
Tiranoc Chariot - jak kiedyś puszczałeś łódki z papieru, to masz mniej więcej porównanie jakie to wytrzymałe. A uderzyć nie potrafi
Lion Chariot - harder, better, faster (not!), stronger niż tiranoc. Szkoda tylko, że nie wystarczająco jak na ten koszt.
S....r H...s - Słyszałeś coś? Musiało ci się wydawać. Tego oddziału po prostu nie ma.
Dragon Princes - Gdyby babcia miała wąsy, to konnica by była grywalna. A, że nie jest, to chłopaki też lekko niedomagają. Poza stricte kawaleryjką rozpiską nie mają prawa bytu.
Rare:
Orzeł - odginacz do szarż i kastrator delikatniejszych maszyn.
Bolec - Potrafi postrzelać, ale to się kończy, gdy cokolwiek postrzela w nich. Obsługanci w walce z czymkolwiek ma szanse niczym mucha z bombą atomową.
Wszystkie opisy są jak najbardziej subiektywne, jak się ktoś nie zgadza, niech napisze coś własnego