pytania o magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: pytania o magię
Tak.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Pytanko a propos czarów z life :
Po udanym rzuceniu dowolnego czaru, "character or friendly model can recover a wound". Czy w ten sposób można wskrzesić zabity model z hipotetycznej jednostki czy można tylko "odzyskać" 1 pkt życia dla modelu który ten punkt stracił ale jeszcze żyje ( ma 2 lub więcej woundów ) ?
Po udanym rzuceniu dowolnego czaru, "character or friendly model can recover a wound". Czy w ten sposób można wskrzesić zabity model z hipotetycznej jednostki czy można tylko "odzyskać" 1 pkt życia dla modelu który ten punkt stracił ale jeszcze żyje ( ma 2 lub więcej woundów ) ?
atrybut działa tylko na konkretny model.
poniewaz nie mam dostepu do AB high elfow to mam prosbe:
moglby ktos przepisac szostke elficka?
moglby ktos przepisac szostke elficka?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Jeśli chodzi o to, czy niszczy wszystkie runy na raz, to tak, niszczy 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
krystian1wielki pisze:zastanawia mnie taki myk:
sojusz skv + cuś
Mag cusiów rzuca obniżenie wytrzymałości o d3 (shadow) i obniża T oddziału do 1 bo nie może niżej, w tej samej fazie skaven rzuca uschnięcie (-1T może spaść do 0). I teraz takie pytanie:
czy klocek tak zaczarowany zdycha bo T zeszło do 0 czy może nadal ma T 1 bo spell z shadowa się osłabia gdyż w jego opisie jest że nie może obniżyć T do 0?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Podniosę kwestią związaną z magią:
Kładzenie wzornika pity. W opisie czaru jest wyraźnie napisane, że "place the template anywhere [...]", ale doczytujemy jeszcze zasady direct damage mówiące, że czary tego typu muszą zawsze być skierowane w konkretny cel. Mogę położyć pitę tak, żeby objęła np. dwóch treemanów naraz (bo dotknie jedną krawędzią jednego, a drugą drugiego)? Pytanie pada, ponieważ na DMDŚ Kudłaty zasędziował mi, że wszelkie templaty poza strzelaniem muszą być centrowane na modelu, którego dotyczą (jest to wyraźnie napisane na pewno przy miscastach, centre to centre), a z kolei któryś z graczy wciągnął do warpa właśnie krawędziami pity dwa drzewa naraz.
Kładzenie wzornika pity. W opisie czaru jest wyraźnie napisane, że "place the template anywhere [...]", ale doczytujemy jeszcze zasady direct damage mówiące, że czary tego typu muszą zawsze być skierowane w konkretny cel. Mogę położyć pitę tak, żeby objęła np. dwóch treemanów naraz (bo dotknie jedną krawędzią jednego, a drugą drugiego)? Pytanie pada, ponieważ na DMDŚ Kudłaty zasędziował mi, że wszelkie templaty poza strzelaniem muszą być centrowane na modelu, którego dotyczą (jest to wyraźnie napisane na pewno przy miscastach, centre to centre), a z kolei któryś z graczy wciągnął do warpa właśnie krawędziami pity dwa drzewa naraz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Najnowsze FAQ mówi:
Tak więc centrum template'a (bo podczas używania template'ów to właśnie środek jest traktowany jako miejsce, którym 'celujemy') musi być na jednostce(modelu), który wyznaczamy jako cel czaru.Q: Do ranged direct damage spells that use a template have to
target an enemy unit? (p31)
A: Yes, the template must be placed over the target enemy
unit.
Znaczy się logicznie masz rację. Ale rawowo over to również wtedy, gdy template ledwie dotyka celu. Jak grać?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wróć! Albo coś źle się zrozumieliśmy albo zepsułem. Mówiłem że templaty z miscastów są centrowane a pozostałe nie muszą. Jeżeli tak zamieszałem to sorrym, ale rozmawialiśmy przy okazji kładzenia miscasta 5-6 i te się jak najbardziej centruje. Natomiast co do DD speli to templaty z czarów de facto nie mają małego kółeczka na środku więc niekoniecznie over wymusza środek.
A kojarzę, że było gdzieś kiedyś magiczne zdanie, że obrażenia z czaru ma otrzymywać jego cel, a wszelkie próby naginania tego podpadają pod karniaki czy tego typu rzeczy, chodziło wtedy o templaty obejmujące kilka oddziałów (np. scorch). Źle kojarzę, czy to uściślenie już nie obowiązuje?kudłaty pisze:Wróć! Albo coś źle się zrozumieliśmy albo zepsułem. Mówiłem że templaty z miscastów są centrowane a pozostałe nie muszą. Jeżeli tak zamieszałem to sorrym, ale rozmawialiśmy przy okazji kładzenia miscasta 5-6 i te się jak najbardziej centruje. Natomiast co do DD speli to templaty z czarów de facto nie mają małego kółeczka na środku więc niekoniecznie over wymusza środek.
@Wertex - z wyjątkiem magicznych pocisków może, oczywiście zgodnie z ich zasadami.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.