Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Re: Rozpiski WE

Post autor: Heptun »

Poprawiłem te moje nieszczęsne 1500 pktów i tak....
1500 Pts - Wood Elves Army

1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Calaingor's Stave [25.0]

1 Noble @ 133.0 Pts
General; GW,LA,Sh
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]

19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG, BoEF
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

6 Wardancers @ 115.0 Pts (muzyk)

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

6+1 Waywatchers @ 176.0 Pts

No i mamy kosmetyczne zmiany na bohaterach - jedynym słusznym posunięciem będzie przesuwanie lasów z pociskiem w wersji wielokrotnej i do tego dojdzie jakiś czar z domeny. Bohater drugi już nie BSB, ale twardszy i powinien nie zginąć (dam go do WD i z jego GW powinni coś zdziałać jako support dla driad).
Reszta to mój standard i powiem Wam - większy oddział z flamingami ma sens, bo czasami sam wystarczy by zdjąć takie trolle czy abomkę, a reszta łuczników zajmuje się innymi celami :)

W tę sobotę wypróbuje tę rozpiskę i swój sojusz z HE na SKV+DE. Zobaczymy jak elfy się spiszą :wink:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

1 Noble @ 133.0 Pts
General; GW,LA,Sh
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]

Bohater drugi już nie BSB, ale twardszy
Czy Ty wiesz co mówisz?

A tak poza tym:

1. jak już wsadzasz tego herosa w WD to przydałby im się czempion.
2. zamiast laski bardziej ci się przyda DS.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

AS na 5+, normalnie puszka się z niego zrobiła :D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Laik pisze:AS na 5+, normalnie puszka się z niego zrobiła :D
Dokładnie :D
Bsb w tej edycji baaardzo dużo daje. Mag jest OK, tacnerzy za mało, a znowu wayów po co tak dużo?
A GG lepiej rozbij na 1 oddział ala 14 typa, a reszcie dorzuć tych 2-3... Żeby były w miarę równo, bo tak to wszystko Ci się skoncentruje na tym największym.

pozdro

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Laik pisze:AS na 5+, normalnie puszka się z niego zrobiła :D
ASv 4+ - hełm, LA i Shield

Dla mnie ten jeden oddział większy jest OK - nie wiem może ograny nie jestem,ale jakoś dobrze mi się na tym gra.

Laska wg mnie będzie do przetestowania na następnej grze, bo brakowało mi przy magu 2 lvl czarów na tyle kostek. Poprzesuwam las pod wroga, on wejdzie i wtedy ja w niego z pocisku.

BSB - wiem powinna być podstawa armii lecz jak czarka zostaje generałem i jeszcze nie ma żadnego warda (dodatkowo narażona na miscasta) to niestety łatwe punkty dla przeciwnika :(
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

ASv 4+ - hełm, LA i Shield – na strzelanie owszem, w walce wręcz jednak tylko na 5+.

Dla mnie ten jeden oddział większy jest OK - nie wiem może ograny nie jestem,ale jakoś dobrze mi się na tym gra.

Im większy tym gorzej działa, bo nagle okazuje się że jest już warty zachodu i przeciwnik będzie się na nim koncentrował jako na łatwych punktach…

Laska wg mnie będzie do przetestowania na następnej grze, bo brakowało mi przy magu 2 lvl czarów na tyle kostek. Poprzesuwam las pod wroga, on wejdzie i wtedy ja w niego z pocisku.
Pytanie czy będziesz miał na to kostki…

BSB - wiem powinna być podstawa armii lecz jak czarka zostaje generałem i jeszcze nie ma żadnego warda (dodatkowo narażona na miscasta) to niestety łatwe punkty dla przeciwnika
Jeżeli szukasz twardych bohaterów to u nas nie znajdziesz…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

gw w cc wyklucza sh
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Laik -ostatnio miałem tyle kostek, że przy 2 czarach naprawdę trudno coś z nimi zrobić. Jednak teraz jak przecież będzie jeszcze mój sojusznik to faktycznie sprawa do przemyślenia.

Duży oddział GG - hmmm.... przy limicie 3 takich samych oddziałów to jedynie słuszne byłoby zrobić 3 x15-16 GG.

Ja nie szukam twardych bohaterów tylko zastanawiam się nad większą przeżywalnością mojego gienka, który dodatkowo jest magiem narażonym na miscasty :)

I widzicie trzeba to dalej testować bym mógł napisać, że jednak mieliście rację :mrgreen:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

testuj, testuj, najlepiej w ten sposób wiedzę zdobywać a nie od "specjalistów" na forach :)

co do większej przeżywalności to jest proste:

po 1 unikaj nim walki
po 2 jak już dostaniesz ranę z miscasta to później czarowanie tylko na 1 kości
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Laik pisze:testuj, testuj, najlepiej w ten sposób wiedzę zdobywać a nie od "specjalistów" na forach :)

co do większej przeżywalności to jest proste:

po 1 unikaj nim walki
po 2 jak już dostaniesz ranę z miscasta to później czarowanie tylko na 1 kości
Unikanie walki jest na porządku dziennym, ale unikanie magii oraz ostrzału to już inna historia :mrgreen:

Zobaczymy jak to wyjdzie - jestem pozytywnie nastawiony i coraz lepiej mi się prowadzi moje leśne elfy :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No dobra teraz taka już ostateczna wersja na turniej parowy 2 x1500 w sojuszu z HE.

1500 Pts - Wood Elves Army

1 Spellsinger @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]

1 Noble @ 142.0 Pts
LA; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonhelm [10.0]

15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Musician, BoEF

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

6+1 Wardancers @ 147.0 Pts
Musician

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

Models in Army: 72

Total Army Cost: 1500.0

Zagrałem tym już z sojuszem SKV+DE i przegrałem 12:8 lecz wiem co było źle, a to chyba najważniejsze 8)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Luc pisze:Dual Sorc Wardancer's Support
2400 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 315.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 3
Talisman of Preservation, Wand of Wych Elm

1 Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 3
Dispel Scroll, Amaranthine Brooch

1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane, HoDA

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame

10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion
10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion
10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion

Models in Army: 79
Total Army Cost: 2396.0
Więc takie cudo mi się w głowie ostatnio iskrzyło
Główne założenie :
- Wyssan's Wildform z 2 magów jako wzmocnienie Wardancerów. :mrgreen:
- reszta czarów raczej jako straszaki/ewentualne wsparcie (kwestia rolla) [-o< [-o<
- do walki rzucać się nie ma sensu, więc tylko 2x8 Dryad (Forest Spirit sux) [-X

Zrezygnowałem z Highborna/Noble walczącego bo był zbyt sytuacyjny na rzecz Wardancerów, którzy z "zerówką" Beasta powinni ostro mieszać :mrgreen:
Marzeniem by było Highborna na smoku tu wcisnąć ale to tylko jeśli Spellsinger miałby Beasta ;) .... ehh... [-o< [-o<


Macie pomysł jak upchnąć więcej łuków ??
:twisted: :twisted:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

normalnie, pozbądź się drzewa i będzie w miarę hmm nie śmieciowa, ale rozkirmishowana armia :P
Ciekawy koncept, ale nie widzę tylu power diców dla 2 magów...

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

drzewo zostaw! bedzie zbierało na siebie większośc ostrzału co pozwoli WD jeszcze chwile pożyć. Jesli chcesz wiecej GG to wywal te talizmany bo sa niepotrzebne, no Chyba ze zaimplikujesz sobie Forbidden Rod, bo jak już Piotras wspomniał bedziesz miał trochę mało kostek w poolu, a tak w kluczowej turze zawsze można się tym wspomóc - wiem bo sam grałem na 2óch maguskach. Nawiasem mówiąc uznałem to za nieefektywne. Poza tym ja na Twoim miejscu raczej bym zrobił 2 oddziały GG po 14 chłopa i 3ci jako 10-12. Anyway brakuje mi tutaj jednego oddziału driad.

Powodzenia w testach/turniejach

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Piotras pisze:normalnie, pozbądź się drzewa i będzie w miarę hmm nie śmieciowa, ale rozkirmishowana armia :P
Ciekawy koncept, ale nie widzę tylu power diców dla 2 magów...
1)Kurcze możliwe, że to jedna z opcji....nie ukrywam, że Treeman nie raz, nie dwa ratuje mi tyłek.... jakoś nie mam serca go wywalać ;)
Ale.... mogę spróbować.
2)Opcją drugą byłoby wywalenie 1 oddziału Wardancerów i wrzucenie
Wardancer Noble z Netlingami, Helm of the Hunt i Dragonbane Gem.
3)Lub wywalić wardancerów, zostawić tylko 1 oddział i dać 6 treekinów. (18 ataków z S7 w defensie T7 :mrgreen: :mrgreen: )
Piotras pisze:ale nie widzę tylu power diców dla 2 magów...
Piotras, powiem Ci, że kości wbrew pozorom to nie problem - bo potrzebujesz w teorii 6 kości i przy dobrym rzucie jedna zerówka musi wejść.


....tyle w teorii, w praktyce może wyjść dupa a może wyjść sytuacja, że mam 10-12 kości magi, przeciwnik ma 6-9.
Wtedy można namieszać nieźle magią.
No i zawsze są 2 channelingi oraz dobry dispel (Wand i Scroll)


Potestuje i zdam relację ;).... tylko... łuków mało ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Wbrew pozorom teoria to nie praktyka to raz, a dwa, najpierw możesz spróbować wypstrykać przeciwnika na dispel dajsy innym zaklęciem, niż to, które zostawisz na koniec. Przy dwóch magach prawda jest taka, że jak ktoś będzie dane zaklęcie chciał zablokować to i tak to zrobi.

Dokładnie jak napisał Gremlin, uważam, ze 2 magów jest nieefektywnych, no ale próbuj, może nas przekonasz :)

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Piotras pisze:2 magów jest nieefektywnych, no ale próbuj, może nas przekonasz :)
Z moim szczęściem do IF ;)

Rozumiem wasze obawy co do 2 magów i doskonale sobie zdaje sprawę, że na potrzeby testowania tej rozpiski pewnie będę miał kijowe rzuty na wiatry magii.
Gremlin pisze:(...) zaimplikujesz sobie Forbidden Rod
Czy rany z Forbidden Rod mogę wybraniać Armor Savem/Wardem ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli nie ma napisane "no any saves" albo po prostu "u lost d3 W" to tak
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Luc pisze:Czy rany z Forbidden Rod mogę wybraniać Armor Savem/Wardem ?
Z armour save nie korzystasz. Na ward save/ regeneracje jak najbardziej rzucasz.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Ponad pół roku nie grałem WE, czeka mnie parę towarzyskich gier na 1800 punktów wykminiłem coś takiego:

Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów

Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów

Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów

Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów

Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów

Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów

Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów

Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów

Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów

Drzewiec @ 285
@ 285 punktów

Suma punktów: 1800

Co sądzicie?
Wisła Kraków.

Zablokowany