Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Poprawiłem te moje nieszczęsne 1500 pktów i tak....
1500 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Calaingor's Stave [25.0]
1 Noble @ 133.0 Pts
General; GW,LA,Sh
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG, BoEF
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Wardancers @ 115.0 Pts (muzyk)
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
6+1 Waywatchers @ 176.0 Pts
No i mamy kosmetyczne zmiany na bohaterach - jedynym słusznym posunięciem będzie przesuwanie lasów z pociskiem w wersji wielokrotnej i do tego dojdzie jakiś czar z domeny. Bohater drugi już nie BSB, ale twardszy i powinien nie zginąć (dam go do WD i z jego GW powinni coś zdziałać jako support dla driad).
Reszta to mój standard i powiem Wam - większy oddział z flamingami ma sens, bo czasami sam wystarczy by zdjąć takie trolle czy abomkę, a reszta łuczników zajmuje się innymi celami
W tę sobotę wypróbuje tę rozpiskę i swój sojusz z HE na SKV+DE. Zobaczymy jak elfy się spiszą
1500 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Calaingor's Stave [25.0]
1 Noble @ 133.0 Pts
General; GW,LA,Sh
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG, BoEF
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts (muzyk)
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Wardancers @ 115.0 Pts (muzyk)
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
6+1 Waywatchers @ 176.0 Pts
No i mamy kosmetyczne zmiany na bohaterach - jedynym słusznym posunięciem będzie przesuwanie lasów z pociskiem w wersji wielokrotnej i do tego dojdzie jakiś czar z domeny. Bohater drugi już nie BSB, ale twardszy i powinien nie zginąć (dam go do WD i z jego GW powinni coś zdziałać jako support dla driad).
Reszta to mój standard i powiem Wam - większy oddział z flamingami ma sens, bo czasami sam wystarczy by zdjąć takie trolle czy abomkę, a reszta łuczników zajmuje się innymi celami
W tę sobotę wypróbuje tę rozpiskę i swój sojusz z HE na SKV+DE. Zobaczymy jak elfy się spiszą
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Czy Ty wiesz co mówisz?1 Noble @ 133.0 Pts
General; GW,LA,Sh
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
Bohater drugi już nie BSB, ale twardszy
A tak poza tym:
1. jak już wsadzasz tego herosa w WD to przydałby im się czempion.
2. zamiast laski bardziej ci się przyda DS.
DokładnieLaik pisze:AS na 5+, normalnie puszka się z niego zrobiła
Bsb w tej edycji baaardzo dużo daje. Mag jest OK, tacnerzy za mało, a znowu wayów po co tak dużo?
A GG lepiej rozbij na 1 oddział ala 14 typa, a reszcie dorzuć tych 2-3... Żeby były w miarę równo, bo tak to wszystko Ci się skoncentruje na tym największym.
pozdro
ASv 4+ - hełm, LA i ShieldLaik pisze:AS na 5+, normalnie puszka się z niego zrobiła
Dla mnie ten jeden oddział większy jest OK - nie wiem może ograny nie jestem,ale jakoś dobrze mi się na tym gra.
Laska wg mnie będzie do przetestowania na następnej grze, bo brakowało mi przy magu 2 lvl czarów na tyle kostek. Poprzesuwam las pod wroga, on wejdzie i wtedy ja w niego z pocisku.
BSB - wiem powinna być podstawa armii lecz jak czarka zostaje generałem i jeszcze nie ma żadnego warda (dodatkowo narażona na miscasta) to niestety łatwe punkty dla przeciwnika
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
ASv 4+ - hełm, LA i Shield – na strzelanie owszem, w walce wręcz jednak tylko na 5+.
Dla mnie ten jeden oddział większy jest OK - nie wiem może ograny nie jestem,ale jakoś dobrze mi się na tym gra.
Im większy tym gorzej działa, bo nagle okazuje się że jest już warty zachodu i przeciwnik będzie się na nim koncentrował jako na łatwych punktach…
Laska wg mnie będzie do przetestowania na następnej grze, bo brakowało mi przy magu 2 lvl czarów na tyle kostek. Poprzesuwam las pod wroga, on wejdzie i wtedy ja w niego z pocisku.
Pytanie czy będziesz miał na to kostki…
BSB - wiem powinna być podstawa armii lecz jak czarka zostaje generałem i jeszcze nie ma żadnego warda (dodatkowo narażona na miscasta) to niestety łatwe punkty dla przeciwnika
Jeżeli szukasz twardych bohaterów to u nas nie znajdziesz…
Dla mnie ten jeden oddział większy jest OK - nie wiem może ograny nie jestem,ale jakoś dobrze mi się na tym gra.
Im większy tym gorzej działa, bo nagle okazuje się że jest już warty zachodu i przeciwnik będzie się na nim koncentrował jako na łatwych punktach…
Laska wg mnie będzie do przetestowania na następnej grze, bo brakowało mi przy magu 2 lvl czarów na tyle kostek. Poprzesuwam las pod wroga, on wejdzie i wtedy ja w niego z pocisku.
Pytanie czy będziesz miał na to kostki…
BSB - wiem powinna być podstawa armii lecz jak czarka zostaje generałem i jeszcze nie ma żadnego warda (dodatkowo narażona na miscasta) to niestety łatwe punkty dla przeciwnika
Jeżeli szukasz twardych bohaterów to u nas nie znajdziesz…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
gw w cc wyklucza sh
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
@Laik -ostatnio miałem tyle kostek, że przy 2 czarach naprawdę trudno coś z nimi zrobić. Jednak teraz jak przecież będzie jeszcze mój sojusznik to faktycznie sprawa do przemyślenia.
Duży oddział GG - hmmm.... przy limicie 3 takich samych oddziałów to jedynie słuszne byłoby zrobić 3 x15-16 GG.
Ja nie szukam twardych bohaterów tylko zastanawiam się nad większą przeżywalnością mojego gienka, który dodatkowo jest magiem narażonym na miscasty
I widzicie trzeba to dalej testować bym mógł napisać, że jednak mieliście rację
Duży oddział GG - hmmm.... przy limicie 3 takich samych oddziałów to jedynie słuszne byłoby zrobić 3 x15-16 GG.
Ja nie szukam twardych bohaterów tylko zastanawiam się nad większą przeżywalnością mojego gienka, który dodatkowo jest magiem narażonym na miscasty
I widzicie trzeba to dalej testować bym mógł napisać, że jednak mieliście rację
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
testuj, testuj, najlepiej w ten sposób wiedzę zdobywać a nie od "specjalistów" na forach
co do większej przeżywalności to jest proste:
po 1 unikaj nim walki
po 2 jak już dostaniesz ranę z miscasta to później czarowanie tylko na 1 kości
co do większej przeżywalności to jest proste:
po 1 unikaj nim walki
po 2 jak już dostaniesz ranę z miscasta to później czarowanie tylko na 1 kości
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Unikanie walki jest na porządku dziennym, ale unikanie magii oraz ostrzału to już inna historiaLaik pisze:testuj, testuj, najlepiej w ten sposób wiedzę zdobywać a nie od "specjalistów" na forach
co do większej przeżywalności to jest proste:
po 1 unikaj nim walki
po 2 jak już dostaniesz ranę z miscasta to później czarowanie tylko na 1 kości
Zobaczymy jak to wyjdzie - jestem pozytywnie nastawiony i coraz lepiej mi się prowadzi moje leśne elfy
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
No dobra teraz taka już ostateczna wersja na turniej parowy 2 x1500 w sojuszu z HE.
1500 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
LA; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonhelm [10.0]
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Musician, BoEF
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6+1 Wardancers @ 147.0 Pts
Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1500.0
Zagrałem tym już z sojuszem SKV+DE i przegrałem 12:8 lecz wiem co było źle, a to chyba najważniejsze
1500 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
LA; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonhelm [10.0]
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Musician, BoEF
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6+1 Wardancers @ 147.0 Pts
Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1500.0
Zagrałem tym już z sojuszem SKV+DE i przegrałem 12:8 lecz wiem co było źle, a to chyba najważniejsze
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Więc takie cudo mi się w głowie ostatnio iskrzyłoLuc pisze:Dual Sorc Wardancer's Support
2400 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 315.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 3
Talisman of Preservation, Wand of Wych Elm
1 Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 3
Dispel Scroll, Amaranthine Brooch
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane, HoDA
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion
10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion
10 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician, Champion
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2396.0
Główne założenie :
- Wyssan's Wildform z 2 magów jako wzmocnienie Wardancerów.
- reszta czarów raczej jako straszaki/ewentualne wsparcie (kwestia rolla)
- do walki rzucać się nie ma sensu, więc tylko 2x8 Dryad (Forest Spirit sux)
Zrezygnowałem z Highborna/Noble walczącego bo był zbyt sytuacyjny na rzecz Wardancerów, którzy z "zerówką" Beasta powinni ostro mieszać
Marzeniem by było Highborna na smoku tu wcisnąć ale to tylko jeśli Spellsinger miałby Beasta .... ehh...
Macie pomysł jak upchnąć więcej łuków ??
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
drzewo zostaw! bedzie zbierało na siebie większośc ostrzału co pozwoli WD jeszcze chwile pożyć. Jesli chcesz wiecej GG to wywal te talizmany bo sa niepotrzebne, no Chyba ze zaimplikujesz sobie Forbidden Rod, bo jak już Piotras wspomniał bedziesz miał trochę mało kostek w poolu, a tak w kluczowej turze zawsze można się tym wspomóc - wiem bo sam grałem na 2óch maguskach. Nawiasem mówiąc uznałem to za nieefektywne. Poza tym ja na Twoim miejscu raczej bym zrobił 2 oddziały GG po 14 chłopa i 3ci jako 10-12. Anyway brakuje mi tutaj jednego oddziału driad.
Powodzenia w testach/turniejach
Powodzenia w testach/turniejach
1)Kurcze możliwe, że to jedna z opcji....nie ukrywam, że Treeman nie raz, nie dwa ratuje mi tyłek.... jakoś nie mam serca go wywalaćPiotras pisze:normalnie, pozbądź się drzewa i będzie w miarę hmm nie śmieciowa, ale rozkirmishowana armia
Ciekawy koncept, ale nie widzę tylu power diców dla 2 magów...
Ale.... mogę spróbować.
2)Opcją drugą byłoby wywalenie 1 oddziału Wardancerów i wrzucenie
Wardancer Noble z Netlingami, Helm of the Hunt i Dragonbane Gem.
3)Lub wywalić wardancerów, zostawić tylko 1 oddział i dać 6 treekinów. (18 ataków z S7 w defensie T7 )
Piotras, powiem Ci, że kości wbrew pozorom to nie problem - bo potrzebujesz w teorii 6 kości i przy dobrym rzucie jedna zerówka musi wejść.Piotras pisze:ale nie widzę tylu power diców dla 2 magów...
....tyle w teorii, w praktyce może wyjść dupa a może wyjść sytuacja, że mam 10-12 kości magi, przeciwnik ma 6-9.
Wtedy można namieszać nieźle magią.
No i zawsze są 2 channelingi oraz dobry dispel (Wand i Scroll)
Potestuje i zdam relację .... tylko... łuków mało
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Wbrew pozorom teoria to nie praktyka to raz, a dwa, najpierw możesz spróbować wypstrykać przeciwnika na dispel dajsy innym zaklęciem, niż to, które zostawisz na koniec. Przy dwóch magach prawda jest taka, że jak ktoś będzie dane zaklęcie chciał zablokować to i tak to zrobi.
Dokładnie jak napisał Gremlin, uważam, ze 2 magów jest nieefektywnych, no ale próbuj, może nas przekonasz
Dokładnie jak napisał Gremlin, uważam, ze 2 magów jest nieefektywnych, no ale próbuj, może nas przekonasz
Z moim szczęściem do IFPiotras pisze:2 magów jest nieefektywnych, no ale próbuj, może nas przekonasz
Rozumiem wasze obawy co do 2 magów i doskonale sobie zdaje sprawę, że na potrzeby testowania tej rozpiski pewnie będę miał kijowe rzuty na wiatry magii.
Czy rany z Forbidden Rod mogę wybraniać Armor Savem/Wardem ?Gremlin pisze:(...) zaimplikujesz sobie Forbidden Rod
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jeśli nie ma napisane "no any saves" albo po prostu "u lost d3 W" to tak
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Z armour save nie korzystasz. Na ward save/ regeneracje jak najbardziej rzucasz.Luc pisze:Czy rany z Forbidden Rod mogę wybraniać Armor Savem/Wardem ?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Ponad pół roku nie grałem WE, czeka mnie parę towarzyskich gier na 1800 punktów wykminiłem coś takiego:
Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Suma punktów: 1800
Co sądzicie?
Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Suma punktów: 1800
Co sądzicie?
Wisła Kraków.