lepiej zabijac characterow i zostawic championa (zabitego przez tg jesli juz) niz na odwrotLidder pisze:@shino
znalazlem kilka ciekawych rzeczy. RB 93. Championa w CC zabijasz tylko poprzez bezpośredni atak lub gdy skończyły się już R&F models. i na tej samej stronie LoS, ktory dziala na strzelanie, magie i miscasty. lepiej jest to wiec przenieść na ogólne zasady wzornikow niż tracic mozliwosc zabicia championa(champion nie musialby zdwac los, bo nie kierowales w niego ataku).
TK
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: TK
tak, ogólnie to co teraz uściśliliśmy(kulamy po kolei jak koles ma charmed shield czy cos podobnego) wprowadza więcej bublu niż to jest wszystko warte, ale hej! pomagamy TKShino pisze:a dziala to tak samo jesli mam na jednym oddziale flejmingi a na drugim juz nie?Lidder pisze: 2. aha.
Ale gdyby nie kulanie ataków po kolei, to charmed shieldbyłby jeszcze w pyte lepszy. Np. dostajesz serie z oddziału z KB, i deklarujesz że charmed shield w KB? Bez sensu by to było strasznie. Pierwszy hit to pierwszy hit, tak samo w shootingu od skinków np. trzeba kulać by stwierdzić czy przyjmie poisona czy zwykły.
ja widzę pierwszych n ataków, każdy tak samo wartościowy i morderczy. jest w ogóle coś w RB na kształt 7. edycji co mówi "kulaj po kolei, ale żeby zaoszczędzić czas wal garściami"?
@vallarr faq sugeruje, że gdy jesteśmy na 1 ranie to mamy 2+ ward na kolejne ataki
@vallarr faq sugeruje, że gdy jesteśmy na 1 ranie to mamy 2+ ward na kolejne ataki
Z tym wardem kulasz po kolei bo musisz wiedzieć kiedy Ci się włączy.
Natomiast co do charmed shielda to sugerujesz że jak heros dostanie np. 9 ataków od skotłowanych spearmanów DE to może wybrać że pierwszy szedł akurat ten jeden co kulnął KB? Poszukam przy okazji czy jest jakiś odpowiednik "fast dice rolling", aczkolwiek instytucja kulania po kolei ma mega sens, inaczej np. WE lord dostający 3 rany na raz nie skorzysta z warda na ostatnią bo dostanie je na raz kiedy go jeszcze nie miał.
Natomiast co do charmed shielda to sugerujesz że jak heros dostanie np. 9 ataków od skotłowanych spearmanów DE to może wybrać że pierwszy szedł akurat ten jeden co kulnął KB? Poszukam przy okazji czy jest jakiś odpowiednik "fast dice rolling", aczkolwiek instytucja kulania po kolei ma mega sens, inaczej np. WE lord dostający 3 rany na raz nie skorzysta z warda na ostatnią bo dostanie je na raz kiedy go jeszcze nie miał.
O to wlasnie chodzilo mi w poprzednim poscie. Jedyne, co znalazlem w rb na ten temat to fakt, ze ataki z taka sama inicjatywa ida rownoczesnie, ergo wlasnie nie skorzysta. Interpretacja "bo ma mega sens" jest mila, ale sie nie broni.kudłaty pisze:aczkolwiek instytucja kulania po kolei ma mega sens, inaczej np. WE lord dostający 3 rany na raz nie skorzysta z warda na ostatnią bo dostanie je na raz kiedy go jeszcze nie miał.
Choc jako gracz min. WE bylbym bardziej niz zadowolony gdyby znalazlo sie cos, co przegapilem
Pytanko:
Necropolis Knighs
...As mount and rider share the same soul,only by destroying both can an opponent truly defeat a necropilis Knight...
Ma sava na 3+ ktory jest połaczeniem jego zbroi/mounta i zasady construktow...
problem jest jak w to sie bije.
Przyjmuje sie ze caly model ma 4 rany? ...czy moze po 1 ranie ginie knight i walczy tylko necroserpent?
Necropolis Knighs
...As mount and rider share the same soul,only by destroying both can an opponent truly defeat a necropilis Knight...
Ma sava na 3+ ktory jest połaczeniem jego zbroi/mounta i zasady construktow...
problem jest jak w to sie bije.
Przyjmuje sie ze caly model ma 4 rany? ...czy moze po 1 ranie ginie knight i walczy tylko necroserpent?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Nie ma żadnego problemu. Wszystkie zasady wyjaśnia opis jednostek "Monstrous Infantry" na str. 83 głównego podręcznika. Necropolis Knights są traktowani jak każda inna kawaleria z jednym wyjątkiem: używamy najwyższego współczynnika "Wounds", c oznacza, że każdy model ma 3 woundy i zabijasz go jako całość, a nie jeźdźca osobno i mounta osobno.Ma sava na 3+ ktory jest połaczeniem jego zbroi/mounta i zasady construktow...
problem jest jak w to sie bije.
Przyjmuje sie ze caly model ma 4 rany? ...czy moze po 1 ranie ginie knight i walczy tylko necroserpent?
Sliczne dzieki.
Mam pytanie. Czy Transmogrifying Gaze działa na Steam Tank' a?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
szybkie pytanie:
za pomoca nefferra's scrolls of mighty incantations rzucamy czar na 10 kosicach.
czy IF'ka wchodzi na kazdym dublecie czy tylko na tych dodatkowych kosciach za lvl czarodzieja?
za pomoca nefferra's scrolls of mighty incantations rzucamy czar na 10 kosicach.
czy IF'ka wchodzi na kazdym dublecie czy tylko na tych dodatkowych kosciach za lvl czarodzieja?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
wystarczy Ci 7 kości
ja z 3, bo wystarczy 7.