HE Euro - Furion's comeback
Re: HE Euro - Furion's comeback
Wolę sobie dawkować
A tak serio, to sorry, po prostu myślałem, że te Commony z AB w ogóle się nie liczą.
A tak serio, to sorry, po prostu myślałem, że te Commony z AB w ogóle się nie liczą.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
aha...a nie to spoko, bo przez chwilę wydawalo mi się że jest na piechote i do niego nikt nie bedzie strzełał raczej.
a tak srlsy - Furion, szkoda 10 pts.
Imo wywal te nieszczęsne rydwany (nie stanowią ŻADNEJ siły) i doinwestuj orły
Podzielam pogląd że przeinwestowałeś Hero/Lord section, ale może to dzisiejszy trend do minimalizacji ich liczby.
Grałes już cos tą rozpą? chętnie dowiem się o progresach
a tak srlsy - Furion, szkoda 10 pts.
Imo wywal te nieszczęsne rydwany (nie stanowią ŻADNEJ siły) i doinwestuj orły
Podzielam pogląd że przeinwestowałeś Hero/Lord section, ale może to dzisiejszy trend do minimalizacji ich liczby.
Grałes już cos tą rozpą? chętnie dowiem się o progresach
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Zazwyczaj lata solo, calkiem nieźle blokuje flamery i inne takie. Jak jest opcja to dostaje kopa ze steed of shadows i hejaLaik pisze: jak się porusza Twój generał?(w jakim oddziale zazwyczaj)
Dzięki za te info o enchanted shield za 5 pts. I charmed shield jest faktycznie zajebisty - daje go na czempiona White Lionow co by sial ogien i zniszczenie
1 * Prince @ 256.0 Pts
General; Great Weapon; Dragon Armour
Bow of the Seafarer [60.0]
Shield of Ptolos [25.0]
1 Archmage @ 340.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Loremasters Cloak [40.0]
Ring of Fury [40.0]
#0: Melkoth's Mystifying Miasma [0.0]
#1: Steed of Shadows [0.0]
#2: The Enfeebling Foe [0.0]
#3: The Withering [0.0]
#4: The Penumbal Pendulum [0.0]
#5: Pit of Shades [0.0]
#6: Okkam's Mindrazor [0.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Annulian Crystal [40.0]
#He0 - Drain Magic [0.0]
#He1 - Shield of Saphery [0.0]
#He2 - Arrow Attraction [0.0]
#He3 - Courage of Aenarion [0.0]
#He4 - Fury of Khaine [0.0]
#He5 - Flames of the Phoenix [0.0]
#He6 - Vaul's Unmaking [0.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Sigil of Asuryan [40.0]
#He0 - Drain Magic [0.0]
#He1 - Shield of Saphery [0.0]
#He2 - Arrow Attraction [0.0]
#He3 - Courage of Aenarion [0.0]
#He4 - Fury of Khaine [0.0]
#He5 - Flames of the Phoenix [0.0]
#He6 - Vaul's Unmaking [0.0]
1 * Noble @ 169.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Reaver Bow [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
30 First Lothern Seaguard @ 415.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Archers /w Musician @ 115.0 Pts
10 SpearElves /w Musician @ 95.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
26+1 White Lions @ 490.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Banner of Sorcery [50.0]
1 * Guardian @ [17.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt
Charmed Shield [5.0]
Additional Casting Dice: 3x Channeling, +D3
Additional Dispel Dice: 3x Channeling, -1 PD enemy, +1 DD
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2400.0
Kompletnie dla mnie jest dziwna ta rozpiska.
Naprawde nie widze sensu dla tego kolesia za bagatela 256 pktow.
Mam wrazenie, ze w tej edycji nie powinno sie inwestowac duzo w herosow, a jesli juz to takich co naprawde sporo moga zamieszac (porownaj takiego pokowca o podobnym koszcie do twojego lorda).
Jak juz chcesz tak rydwany to wywal lorda i bedziesz mial dodatkowe 2 za niego i jeszcze sporo pktow na dopakowanie oddzialow.
Naprawde nie widze sensu dla tego kolesia za bagatela 256 pktow.
Mam wrazenie, ze w tej edycji nie powinno sie inwestowac duzo w herosow, a jesli juz to takich co naprawde sporo moga zamieszac (porownaj takiego pokowca o podobnym koszcie do twojego lorda).
Jak juz chcesz tak rydwany to wywal lorda i bedziesz mial dodatkowe 2 za niego i jeszcze sporo pktow na dopakowanie oddzialow.
Zgadzam się. W 8mą jestem noobkiem, zagrałem do tej pory 4 bitwy na 2400.Ziemko pisze:Kompletnie dla mnie jest dziwna ta rozpiska.
Akurat porównanie do Pokowca nie jest żadnym argumentem, DE są (codexowo) od HE lepsze pod każdym względem i tyle.Naprawde nie widze sensu dla tego kolesia za bagatela 256 pktow.
Mam wrazenie, ze w tej edycji nie powinno sie inwestowac duzo w herosow, a jesli juz to takich co naprawde sporo moga zamieszac (porownaj takiego pokowca o podobnym koszcie do twojego lorda).
Narazie dam jeszcze szansę lordowi. Jeżeli go wywalę, to wymienię go na... hmm. Jakąś piechotę. Pewnie speary dopakuję, bo LSG mam już maks.Jak juz chcesz tak rydwany to wywal lorda i bedziesz mial dodatkowe 2 za niego i jeszcze sporo pktow na dopakowanie oddzialow.
Banda spamerów ;/
dobra, kolejna rozpa.
wersja 1:
Zobaczymy jak się spiszą bolce. Mam trochę nędzną ochronę, ale możliwe że uda mi się je dobrze ustawić. Kolejna kwestia: Lore na trzecim magu. Wzięcie shadow, a zwłaszcza czaru numer 0 drugi raz ma sens.
Wrzucam na maga seerstaff, lepiej to wychodzi niż 2 magów i 5 czarów.
Przy dużej ilości strzelania biorę curse of arrow attraction zamiast 2d6s4. łatwiej wychodzi i robi więcej.
Trochę szkoda Ring of Fury na lordzie. Ale już nie ma gdzie uciąć punktów, chyba, że wywalę orła.
Nie wiem czy Destroy Scroll to dobry wybór, czy zwykły Dispell Scroll nie byłby lepszy.
I skończcie już z tym spamem.
pozdrawiam
Furion
dobra, kolejna rozpa.
wersja 1:
wersja 2:1 Archmage @ 280.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Dispel Scroll [20.0]
1 * Prince @ 252.0 Pts
General; Great Weapon
Bow of the Seafarer [60.0]
Armour of Caledor [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Spell: Curse of Arrow Attraction
Spell: Flames of Phoenix
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Annulian Crystal [40.0]
1 * Noble @ 174.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Reaver Bow [40.0]
Dragonhelm [10.0]
30 First Archers @ 355.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Archers w/ Musician @ 115.0 Pts
14 SpearElves w/ Musician @ 131.0 Pts
28 White Lions @ 500.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Banner of Sorcery [50.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2397.0
Rydwany nic nie robią. Nie mogą przyjąć szarży śmiecia na flankę (co się często zdarza, gdy chcę coś zasłonić)1 Archmage @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Sigil of Asuryan [40.0]
1 * Prince @ 252.0 Pts
General; Great Weapon
Bow of the Seafarer [60.0]
Armour of Caledor [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Spell: Curse of Arrow Attraction
Spell: Flames of Phoenix
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Annulian Crystal [40.0]
1 * Noble @ 174.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Reaver Bow [40.0]
Dragonhelm [10.0]
30 First Archers @ 355.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Archers w/ Musician @ 115.0 Pts
15 SpearElves w/ Musician @ 140.0 Pts
27 White Lions @ 473.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2399.0
Zobaczymy jak się spiszą bolce. Mam trochę nędzną ochronę, ale możliwe że uda mi się je dobrze ustawić. Kolejna kwestia: Lore na trzecim magu. Wzięcie shadow, a zwłaszcza czaru numer 0 drugi raz ma sens.
Wrzucam na maga seerstaff, lepiej to wychodzi niż 2 magów i 5 czarów.
Przy dużej ilości strzelania biorę curse of arrow attraction zamiast 2d6s4. łatwiej wychodzi i robi więcej.
Trochę szkoda Ring of Fury na lordzie. Ale już nie ma gdzie uciąć punktów, chyba, że wywalę orła.
Nie wiem czy Destroy Scroll to dobry wybór, czy zwykły Dispell Scroll nie byłby lepszy.
I skończcie już z tym spamem.
pozdrawiam
Furion
Masz zdecydowanie przeinwestowanych herosów i za mało rzeczy do nawiązania walki. Przez większość czasu duża część Twoich magów nic nie zrobi z powodu braku kostek magii. Klocek WL można łatwo zablokować albo zatłuc magią a wtedy przeciwnik jest już jak lis w kurniku. Szczególnie ciężko będziesz miał z jakimiś hordowymi armiami ale inne rzeczy też Ci napsują krwi.
ciach i z 6 stron zrobily sie 2
Skoro już się tak nastawiasz na strzelanie, to nie lepsi by byli drudzy mali łucznicy zamiast włóczników? Oczywiście wtedy oba małe oddziały byłyby troszkę większe, żeby dalej mieścić się w wymaganym limicie core. Wtedy przynajmniej to 150 pkt też będzie coś robić w bitwie poza niańczeniem okazjonalnego herosa, a dzięki zasięgowi łuków wcale nie muszą stać w pierwszej linii.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Mam ograniczenie do maks 45 modeli strzelających na zasady euro. Nie mogę ich wymienić na łuczników.Myth pisze:Skoro już się tak nastawiasz na strzelanie, to nie lepsi by byli drudzy mali łucznicy zamiast włóczników? Oczywiście wtedy oba małe oddziały byłyby troszkę większe, żeby dalej mieścić się w wymaganym limicie core. Wtedy przynajmniej to 150 pkt też będzie coś robić w bitwie poza niańczeniem okazjonalnego herosa, a dzięki zasięgowi łuków wcale nie muszą stać w pierwszej linii.
Damn, racja
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
zawsze można wystawić 45 łuczników... i części z nich dać te LA, by wyrobić punkty na cory.
Wychodziłem z takim założeń:Lazur pisze:Masz zdecydowanie przeinwestowanych herosów i za mało rzeczy do nawiązania walki. Przez większość czasu duża część Twoich magów nic nie zrobi z powodu braku kostek magii. Klocek WL można łatwo zablokować albo zatłuc magią a wtedy przeciwnik jest już jak lis w kurniku. Szczególnie ciężko będziesz miał z jakimiś hordowymi armiami ale inne rzeczy też Ci napsują krwi.
- muszę mieć 1 scrolla, bez różnicy jakiego
- muszę mieć Annulian Crystal
- muszę mieć czary 2 i 5 z high magic
Abstrahując od tego, czy te założenia są słuszne czy nie, szukam opcji na jak najlepsze pogodzenie tych założeń z realiami. Chętnie posłucham propozycji innego rozwiązania tego problemu, bo obecne rozwiązanie nawet mi średnio leży.
Tak, grałem. Wnioski są takie:
- trzeba mieć jednego scrolla. Bo podczas gry jest średnio (co najmniej) jedna faza magii, gdzie przeciwnik ma 5 kości przewagi. I wtedy rzuca mi ostateczny - czar - rozwalający - pół - armii.
- Rydwany nic nie robią; mają za mało ruchu aby działać jako blocker, do szarży to też właściwie nie ma dla nich celów, A takie furie czy cyckowęże to te rydwany kroją.
- ring of fury sprawdza się tylko w sytuacji, kiedy tobie zostaje 1 kostka a przeciwnikowi 0. A i w tym przypadku wychodzi w 66% przypadków, więc szału nie robi.
Tyle.
- trzeba mieć jednego scrolla. Bo podczas gry jest średnio (co najmniej) jedna faza magii, gdzie przeciwnik ma 5 kości przewagi. I wtedy rzuca mi ostateczny - czar - rozwalający - pół - armii.
- Rydwany nic nie robią; mają za mało ruchu aby działać jako blocker, do szarży to też właściwie nie ma dla nich celów, A takie furie czy cyckowęże to te rydwany kroją.
- ring of fury sprawdza się tylko w sytuacji, kiedy tobie zostaje 1 kostka a przeciwnikowi 0. A i w tym przypadku wychodzi w 66% przypadków, więc szału nie robi.
Tyle.