Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Nigdy go nich nie byłem przekonany i raczej się nie przekonam. A GR zawsze mi sie fajnie grało i tyle.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
@Goboss - chciałbym jutro właśnie zagrać taką trójką jeźdźców i mam parę pytań:goboss pisze:warhawki kosztuja tyle samo co koniki, jesli w Twoim strzelaniu roznice robia 2 lotki to znaczy, ze masz slabe to strzelanie..
naprawde nie widzisz wyzszosci warhawkow nad gr? posluze sie juz czysta statystyka.. warhawki za te same punkty maja wiecej woundow, sa skirmiszem, wiec ciezej je zabic ze strzelania, nie wspominajac o drobnym detalu.. lataja 20 cali, a nie jak gr marszuja 18.
1) Przy szarży mają dodatkowo +1 siły ? Tzn. 4S ?
2) Czy mogą strzelać po wykonaniu 20" latania ?
3) W Skirmishu są do momentu ilu modeli ? 2 czy tylko 3 ?
4) Hit&Run (nie mam teraz AB) to jest ta zdolność do strzału S&S i Flee jednocześnie ???
5) Mają Stompa, 2 ataki za jeźdźca i jastrzębia ???
To takie podsumowanie tej jednostki dla mnie i innych chcących nią zagrać Z góry dzięki za odpowiedzi oraz ewentualne wskazówki taktyczne dla tej jednostki.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
OK. Słuchając waszych rad doszedłem do wniosku:
WE - Rozpiska 1500pkt
*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt
2x 20 Strażników Polany
+ 2x muzycy
= 252pkt
5x 8 Driad
= 480pkt
3x Jastrzębi Jeźdźcy
= 120 pkt
Drzewiec
= 285pkt
Dodam trochę łuków i będzie 1500pkt. Nie ma Wildów ,tancerzy i wszystkiego co łatwo schodzi. Boje się jedynie o maga bo gdy będe grac przypuśćmy kontra HE to pójdzie zalwa 30 strzał i po moim magu ,gdy będe grać przeciwko skavenom to jakaś snajperka mnie ustrzeli itd... więc jakieś rady? A no i jak wystawiacie driady ,bo teraz atakują tak jak stoją ,a nie maksiumum ,tak - więc czy 8 w szeregu czy 4/4 ?
Dzięki !
WE - Rozpiska 1500pkt
*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt
2x 20 Strażników Polany
+ 2x muzycy
= 252pkt
5x 8 Driad
= 480pkt
3x Jastrzębi Jeźdźcy
= 120 pkt
Drzewiec
= 285pkt
Dodam trochę łuków i będzie 1500pkt. Nie ma Wildów ,tancerzy i wszystkiego co łatwo schodzi. Boje się jedynie o maga bo gdy będe grac przypuśćmy kontra HE to pójdzie zalwa 30 strzał i po moim magu ,gdy będe grać przeciwko skavenom to jakaś snajperka mnie ustrzeli itd... więc jakieś rady? A no i jak wystawiacie driady ,bo teraz atakują tak jak stoją ,a nie maksiumum ,tak - więc czy 8 w szeregu czy 4/4 ?
Dzięki !
Powrót WE
+1Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do wywalenia treemana ...
To mi się podoba
1) Mają SPEAR więc tak = Mają 4S przy szarży.Heptun pisze:@Goboss - chciałbym jutro właśnie zagrać taką trójką jeźdźców i mam parę pytań:
1) Przy szarży mają dodatkowo +1 siły ? Tzn. 4S ?
2) Czy mogą strzelać po wykonaniu 20" latania ?
3) W Skirmishu są do momentu ilu modeli ? 2 czy tylko 3 ?
4) Hit&Run (nie mam teraz AB) to jest ta zdolność do strzału S&S i Flee jednocześnie ???
5) Mają Stompa, 2 ataki za jeźdźca i jastrzębia ???
To takie podsumowanie tej jednostki dla mnie i innych chcących nią zagrać Z góry dzięki za odpowiedzi oraz ewentualne wskazówki taktyczne dla tej jednostki.
2) Skirmish może strzelać po marszu jeśli jest wyposażony w łuki (GR, WH, Waye - mogą strzelać po marszu) - oczywiście bez modyfikatora za strzał po ruchu (str.77 Role Book)
3) Skirmish to skirmish - dlaczego miałbyś tracić zasadę skirmish ?
4) Hit & Run działa tak, że po przegranej/remisowej/wygranej walce możesz uciec, przeciwnik nie może Ciebie gonić i w kolejnej rundzie możesz ponownie szarżować.
5) Masz 1 atak za jeźdzca, 1 atak za jastrzębia i Stompa na sam koniec.
Warhawki są fajne, ale.... WS=4 :/ - Wildzi mają WS=5 i lepsze speciale.
Jeśli zrobią, że wszystkie łuki Woodów mają S4 na krótkim to wtedy dam im szansę
To nie jest 1500 pkt tylko 1707Twoja-stara pisze:OK. Słuchając waszych rad doszedłem do wniosku:
WE - Rozpiska 1500pkt
*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt
2x 20 Strażników Polany
+ 2x muzycy
= 252pkt
5x 8 Driad
= 480pkt
3x Jastrzębi Jeźdźcy
= 120 pkt
Drzewiec
= 285pkt
Dodam trochę łuków i będzie 1500pkt. Nie ma Wildów ,tancerzy i wszystkiego co łatwo schodzi. Boje się jedynie o maga bo gdy będe grac przypuśćmy kontra HE to pójdzie zalwa 30 strzał i po moim magu ,gdy będe grać przeciwko skavenom to jakaś snajperka mnie ustrzeli itd... więc jakieś rady? A no i jak wystawiacie driady ,bo teraz atakują tak jak stoją ,a nie maksiumum ,tak - więc czy 8 w szeregu czy 4/4 ?
Dzięki !
Po pierwsze i chyba najważniejsze.
WYWAL KONIA z maga bo go nie ukryjesz za bardzo
Sprawdź jeszcze raz punkty ;p
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No dobra, ale w co są standardowo wyposażeni jastrzębi jeźdźcy ? Czy ewentualnie ja decyduje czy łuk czy włócznia ?Luc pisze: 2) Skirmish może strzelać po marszu jeśli jest wyposażony w łuki (GR, WH, Waye - mogą strzelać po marszu) - oczywiście bez modyfikatora za strzał po ruchu (str.77 Role Book)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Wyposażeni są w oba.Heptun pisze:No dobra, ale w co są standardowo wyposażeni jastrzębi jeźdźcy ? Czy ewentualnie ja decyduje czy łuk czy włócznia ?Luc pisze: 2) Skirmish może strzelać po marszu jeśli jest wyposażony w łuki (GR, WH, Waye - mogą strzelać po marszu) - oczywiście bez modyfikatora za strzał po ruchu (str.77 Role Book)
Łuk do strzelania, włócznia do walki w close combacie
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No i jestem po bitwie z Empire - format 2600 pkt. bez EURO.
Empire - Altar, 3 magów (2xmały Shadow i 1xduży Death), BSB, 2xcannon, 1xrakietnica, 1xmoździerz, 2xinżynierowie (jeden ze snajperką), scouci, 2x Handgunnersi ze snajperkami na czempionach, klocek Greatswordów, klocek Swordsmenów, 5x Knightly Orders, klocek ochotników z kapłanem ..... to chyba wsio.
U mnie:
2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Ironcurse Icon [5.0]
18+1 Glade Guard @ 262.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
15+1 Glade Guard @ 204.0 Pts
15+1 Glade Guard @ 204.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2600.0
I tak wylosowałem czary z Life 1,2,3 i 6 (Dwellersi ). Na małej czarce 1 i 3. Niestety zaczynanie przegrane.
Z machin naparza mi w łuki i schodzi mi coś koło 16 Masakra. Poza tym schodzi orzeł od ostrzału i szarża na moich wayów klockiem z kapłanem. Walka i niestety waye giną lecz coś tam zabijają. Moja tura - próba szarż na klocek z kapłanem lecz ani driady ani warhawki nie dochodzą .Ostrzał z łuków w Greatswordów oraz Huntsmenów. W czarach nic ciekawego. Ruszam do przodu z lewej flanki driadami i jednym orłem. Po środku za obeliskiem chowam mojego brokuła z treekinami. Dalej jego tura i słoneczko wypuszczone - na szczęście nie doszło. Dalej maszynami mi tłucze łuki i próbuje ze snajperek zdejmować bohaterów. Moja tura i tu jakieś konkrety - dwellersi i.... IFka. Schodzi 13 Greatswordów. Mój mag traci 3 lvle czarów i nie jest ciekawie. Zostaje mi tylko pocisk na czarach. Dobijam Greatswordów dalej z łuczników. następnie już zaczyna się ciekawie szarżuje driadami w altar od boku. Szarża orłem w moździerz oraz warhawki w rakietnicę. Kapłan wyszarżowuje w moje driady i niestety ginie po 4 rundach. Dalej wystrzeliwuje Greatswordów a Knightly Orders szarżują na moich łuczników i stoimy ze 3 rundy. Z takich kluczowych dalej akcji to wyżynka maszyn przez orła i warhawki - cały park ginie. Do altara doszarżowują jeszcze dwa oddziały driad a potem osłabione treekiny. Osłabione z powodu słoneczka, które puścił i pod jego wpływem spadają mi 3 Treekiny oraz Treeman .W ferworze walki w ostatniej 6 turze ginie altar generał oraz zabijam małego maga. Wykańczam jeszcze jednych Handgunnersów. On mi zabija 2 oddziały driad, dobiera się do oddziału z generałem czarką (zostaje sama, ale przetrwała bitwę), dodatkowo giną warhawki od paniki i ucieczki za stół oraz orzeł od Handgunnersów.
Ostatecznie bitwa kończy się zwycięstwem 11:9 dla WE
Po bitwie stwierdzam, iż warhawki i orły spłaciły się tym razem z nawiązką wykluczając parka maszynowy w 3 turze. Magia niestety nie poszła jak chciałem choć dwellersi zrobili swoje. Rozpiska nie była zła i po pewnej modyfikacji zagraam nią we wtorek bitwę na 2400 EURO z orkami/goblinami.
Empire - Altar, 3 magów (2xmały Shadow i 1xduży Death), BSB, 2xcannon, 1xrakietnica, 1xmoździerz, 2xinżynierowie (jeden ze snajperką), scouci, 2x Handgunnersi ze snajperkami na czempionach, klocek Greatswordów, klocek Swordsmenów, 5x Knightly Orders, klocek ochotników z kapłanem ..... to chyba wsio.
U mnie:
2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Ironcurse Icon [5.0]
18+1 Glade Guard @ 262.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
15+1 Glade Guard @ 204.0 Pts
15+1 Glade Guard @ 204.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2600.0
I tak wylosowałem czary z Life 1,2,3 i 6 (Dwellersi ). Na małej czarce 1 i 3. Niestety zaczynanie przegrane.
Z machin naparza mi w łuki i schodzi mi coś koło 16 Masakra. Poza tym schodzi orzeł od ostrzału i szarża na moich wayów klockiem z kapłanem. Walka i niestety waye giną lecz coś tam zabijają. Moja tura - próba szarż na klocek z kapłanem lecz ani driady ani warhawki nie dochodzą .Ostrzał z łuków w Greatswordów oraz Huntsmenów. W czarach nic ciekawego. Ruszam do przodu z lewej flanki driadami i jednym orłem. Po środku za obeliskiem chowam mojego brokuła z treekinami. Dalej jego tura i słoneczko wypuszczone - na szczęście nie doszło. Dalej maszynami mi tłucze łuki i próbuje ze snajperek zdejmować bohaterów. Moja tura i tu jakieś konkrety - dwellersi i.... IFka. Schodzi 13 Greatswordów. Mój mag traci 3 lvle czarów i nie jest ciekawie. Zostaje mi tylko pocisk na czarach. Dobijam Greatswordów dalej z łuczników. następnie już zaczyna się ciekawie szarżuje driadami w altar od boku. Szarża orłem w moździerz oraz warhawki w rakietnicę. Kapłan wyszarżowuje w moje driady i niestety ginie po 4 rundach. Dalej wystrzeliwuje Greatswordów a Knightly Orders szarżują na moich łuczników i stoimy ze 3 rundy. Z takich kluczowych dalej akcji to wyżynka maszyn przez orła i warhawki - cały park ginie. Do altara doszarżowują jeszcze dwa oddziały driad a potem osłabione treekiny. Osłabione z powodu słoneczka, które puścił i pod jego wpływem spadają mi 3 Treekiny oraz Treeman .W ferworze walki w ostatniej 6 turze ginie altar generał oraz zabijam małego maga. Wykańczam jeszcze jednych Handgunnersów. On mi zabija 2 oddziały driad, dobiera się do oddziału z generałem czarką (zostaje sama, ale przetrwała bitwę), dodatkowo giną warhawki od paniki i ucieczki za stół oraz orzeł od Handgunnersów.
Ostatecznie bitwa kończy się zwycięstwem 11:9 dla WE
Po bitwie stwierdzam, iż warhawki i orły spłaciły się tym razem z nawiązką wykluczając parka maszynowy w 3 turze. Magia niestety nie poszła jak chciałem choć dwellersi zrobili swoje. Rozpiska nie była zła i po pewnej modyfikacji zagraam nią we wtorek bitwę na 2400 EURO z orkami/goblinami.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
goboss pisze:jak bez EURO trza bylo ze 4 orełki wsadzic ;]
tym bardziej, ze wiedziales ze grasz z EMP.
:?:Nie mogę chyba więcej niż 2 takie same rare jednostki ??? Czy coś przeoczyłem ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ok panowie, przyszła pora i na mnie. 2400 na Euro, od razu na początku piszę, zostawiłem trochę wolnych pkt bo... Właśnie potrzebuję waszych rad
Nie wiem jak złożyć bsbka, chodzi mi masa opcji po głowie... Tak samo jak chodzi mi alter noble z gw, hełmem i SoCM, tylko to zmieni zupełnie obraz rozpiski.
Zastanawiam się, czy "duzi" wildzi mają jakaś siłe? Tak samo 3 warhawki? I czy mały mag jest niezbędny?
Enjoy i na prawdę proszę o konstruktywną krytykę, co poprawić, co się sprawdza, a co nie. Od razu piszę, nie posiadam więcej waywatcherów Mogę wrzucić za coś więcej driad...
Masa pomysłów chodzi mi po głowie, ale na serio, sam nie wiem. Doradzcie mi coś... Myślę o alterze, herosie wayu z hodą, zamiast lorda 2 małych magach z 2 scrollami (zwykły + fedback), myślę, czy nie wziać drzewa zamaist warhaków, orła i ogołocenia 2gich wildów, ale no już sam nie wiem
EDIT:
Od razu wrzucę 2gą wersję, która po głowie mi chodzi...
Nie wiem jak złożyć bsbka, chodzi mi masa opcji po głowie... Tak samo jak chodzi mi alter noble z gw, hełmem i SoCM, tylko to zmieni zupełnie obraz rozpiski.
Zastanawiam się, czy "duzi" wildzi mają jakaś siłe? Tak samo 3 warhawki? I czy mały mag jest niezbędny?
Enjoy i na prawdę proszę o konstruktywną krytykę, co poprawić, co się sprawdza, a co nie. Od razu piszę, nie posiadam więcej waywatcherów Mogę wrzucić za coś więcej driad...
Myślę, że taktyka prosta i czytelna BSB i lord do tancerzy (wiem, robi się oddział za dużo pkt), a lord mag skitrany gdzieś indziejHighborn @ 242.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere
Hail of Doom Arrow
Annoyance of Netlings
Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4
Wand of Wych Elm
Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2
Feedback Scroll
1 Noble @ 90.0 Pts
Battle Standard
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts
Champion; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
13 Glade Guard @ 156.0 Pts
13 Glade Guard @ 156.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician, Champion
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
6 Wild Riders @ 174.0 Pts
Standard; Musician
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2327.0
Masa pomysłów chodzi mi po głowie, ale na serio, sam nie wiem. Doradzcie mi coś... Myślę o alterze, herosie wayu z hodą, zamiast lorda 2 małych magach z 2 scrollami (zwykły + fedback), myślę, czy nie wziać drzewa zamaist warhaków, orła i ogołocenia 2gich wildów, ale no już sam nie wiem
EDIT:
Od razu wrzucę 2gą wersję, która po głowie mi chodzi...
Zastanawiam sie, czy nie dać 4 x 10 łuków z muzykami, zastanawiam się czy Life będzie do tej rozpy dobry, czy lepiej beast, kurde, ale mam rozterkę...Highborn @ 242.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere
Hail of Doom Arrow
Annoyance of Netlings
Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm
Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness
Resplendence of Luminescents
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Eternal Flame
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Musician
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician, Bladesinger
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2399.0
Nie lepiej standartowego BSB z HoDą ?Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness
Resplendence of Luminescents
Wtedy na Lordzie mógłbyś pomyśleć o czymś innym (Bow of Loren + Arcane Bodkins ? taniej/lub podobnie i można nieźle ustrzelić opancerzone cele)
AoN świetnie się sprawdza na tancerzu a ten Lord jest zbyt miękki jak dla mnie :/ (strata pkt)
Reszta jest super.
Dużo łuków, dużo celów latających, dużo fastów
Zostawiłbym 2x5 Wildów (muzyk jako 0pkt wchodzi u nich więc jest wypas)
Pokusiłbym się o upchnięcie Treemana albo drugiego oddziału tancerzy.
Mały mag średnio przydatny.
Grałem czymś dość podobnym i grało się wyśmienicie - fakt, że z krasnoludami gry do najprzyjemniejszych i najłatwiejszych nie należą ale dałem radę1 Highborn @ 241.0 Pts
General; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
13 Glade Guard @ 184.0 Pts (Standard; Musician - Banner of Eternal Flame)
13 Glade Guard @ 162.0 Pts (Musician)
10 Glade Guard @ 126.0 Pts (Musician)
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
8 Wardancers @ 165.0 Pts (Musician, Champion)
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2397.0
...ewentualnie możesz wystawić smoka jak ja na ostatnim turnieju i zgarnąć maskę w twarz i 7-13 .... ale miny przeciwników bezcenne widzące smoka który z nieprzyjaznymi zamiarami wbija im się w środek armii
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Na euro tylko 3 takie same cory możesz wziąć Piotras.Piotras pisze:Zastanawiam sie, czy nie dać 4 x 10 łuków z muzykami, zastanawiam się czy Life będzie do tej rozpy dobry, czy lepiej beast, kurde, ale mam rozterkę...
P.S. Zapisujesz się na jakiś turniej do Poznania?
Rom, prawdopodobnie spotkamy się na DMW, na które też Jacka zapraszam
Tancerzo - śmietnik, z tym drugim się zgodzę, tancerzy mam jeden oddział przecież
Z resztą, ja w tej edycji dosłownie parę razy grałem, więc I'm total lame
Ale czas to zmienić
Później wrzucę poprawioną rozpiskę, a do tego co piszę Luc, BSB z hodą to dla mnie taki przeżytek, że już rzygam tym... Dlatego szukam czegoś innego. A taki lord wcale nie jest miękki, wręcz przeciwnie, lepiej sobie radzi od tancerza. Fakt, nie ma tańców, ale 6stki w challengu, 3+ ward, 6 siły z GW, osłona z tancerzy i tak jest, dlatego uważam, że ten Pan jest spoko. A BoL + AB jakoś mi nie podchodzi, po co mi lord łucznik.
No i tak, zapomniałem, że na juro jest 3x core Lipa...
Tancerzo - śmietnik, z tym drugim się zgodzę, tancerzy mam jeden oddział przecież
Z resztą, ja w tej edycji dosłownie parę razy grałem, więc I'm total lame
Ale czas to zmienić
Później wrzucę poprawioną rozpiskę, a do tego co piszę Luc, BSB z hodą to dla mnie taki przeżytek, że już rzygam tym... Dlatego szukam czegoś innego. A taki lord wcale nie jest miękki, wręcz przeciwnie, lepiej sobie radzi od tancerza. Fakt, nie ma tańców, ale 6stki w challengu, 3+ ward, 6 siły z GW, osłona z tancerzy i tak jest, dlatego uważam, że ten Pan jest spoko. A BoL + AB jakoś mi nie podchodzi, po co mi lord łucznik.
No i tak, zapomniałem, że na juro jest 3x core Lipa...