Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Khuman »

dziękuję :)

bez przesady nie można mówić tak o rzutach bo tak będzie ;)

w rozpiskach jest średnio licząc 30 strzałów z trafieniem na 4+ masz 15 a ran z tego jest 2 i pół więc nie za wiele będziesz SV czy warda używał 8)

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Rozpiska ciekawa, ale obawiam się, że poutykasz w klockach i będzie amen. Oczywiście, będę trzymał kciuki jak za każde bestie. Swoją drogą nikt nie myślał o dużym magu z beastem i 4 wargorach? Taka czwórka w oddziałch bestigorów miesza strasznie nawet z głupią sygnaturką, już nie powiem o drugim efekcie 5-ki (+3 S i A) dla całej czwórki. Pzdr.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2011, o 05:09 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

może początkowo poutyka na steedfastacha ale przy okazji na biją sobie kilka ataków więc nie jest to aż taka zła wiadomość :D

co do wargorów pomysł jest dość ciekawy pamiętam że tylko nie którzy bretończycy sprawdzali coś podobnego ( 60 goły paladyn + pierdoły jakieś 90pkt. ) o tyle lepiej to się tam sprawdza bo masz SV na 2+ i warda z bazy a u bestii 5T nigy ale niski SV powodują że mogą poumierać od slavów, po za tym trzeba im dawać jakieś MW by nie poutykała ta akcja w eterykach, więc to kolejne pkt. czyli za 4 płaci się około 500, nie wiem czy to aż tak opłacalne, a drugi minus to to że wszystko musi być w 12" czyli najlepiej w jednym regimencie czyli jakieś 1500 w jednym miejscu :P

jak gram na małych krówkach to mam 3 klepaczy, Beastlord ( dalej nie wiem czemu ma 9LD ), BSB ( z +1S a sam ma 2+SV ), no i taktyczny Wargor z wardem na ogień dla oddziału ze słomką, przy tym mam shadow na maxa, lubię ten lor, jakoś czuję się bespieczniejszy jak widzę że HE marnieją do poziomu braku re-rolla czy flamery z demonów trafiają na 6+ z bazy, i takie tam inne ciekawostki jak choseni z 3S czy 2S, albo abdominacja z 3T, taki rzeczy cieszą 8)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Koncepcja z Wargorami niezła i do przemyślenia.

Luźno biegające Gorebulle są bezpieczne, armat i bolców to ja nie widziałem od 100 lat, strach przed maszynami to relikt poprzedniej edycji.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Dibo pisze:Luźno biegające Gorebulle są bezpieczne, armat i bolców to ja nie widziałem od 100 lat, strach przed maszynami to relikt poprzedniej edycji.
armaty są widziane tylko u Imp i DF a nie jak kiedyś nawet u lizaków a bolce taczej tylko u HE, DE wolą masy shadów 8)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

A i handgunersi jak wejda 1-2W przy salwie 30 w oddzial minoskow to max :twisted: Ale i tak chalice byc musi jak sie "zblizamy" do strzeleckich tegeskow :oops:
4 wargory z +3S/A dawaly by rade ,ale majac 1 shamiego latwo temu zapobiec
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

chodzi raczej o to że w tej ed. nie możesz powtarzać czarów, i to jest taktyka na jeden spell, to tak jak z demonetkami albo coś wyjdzie ( -T albo brzytwa ) i zjedzą wszystko albo nie, a osobiście jestem przeciwny takim strategią opartym na magicznym kombie, jedynie co ratuje tą strategię to sensownie złożeni wargory ale to by musiał być tam max pkt. na herosów, i zrobił by się klocek wart 1500 a nie tak twardy jak choseni z wardem 3+

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Powiem szczerze, że gram tak na swoich WE i już kilka razy zmielili całe klocki, chyba nie trzeba nikomu udowadniać miękkości nobli WE, zwłaszcza w porównaniu z Wargorami. Wiadomo, że nie ma co liczyć na 5-kę, choć czaić się można. A są inne czary zerówka robi z nich gości z T6, plus boots dla bestigorów, a jest jeszcze klątwa z małym castem. Wargory są mocne same z siebie. Złożyć można całą czwórkę nieźle, A stubborn i 2+ save, B save 2+ i lukestone, C ward na 4+, D regenka. Rozpiskę dam jak mi komp zacznie działać, bo teraz piszę z telefonu. Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

o tyle noble WE przewyższają wargory że maja 7I czyli nie działa na nich ASF i 6WS to oznacza że trafiają większość elit na 3+ a nie jak wargory na 4+ ratuje ich zdany PF... tak są twarde, złożyć też ich można fajne, ale jak mówiłem to dużo pkt. w jednym klocku albo w dwóch koło siebie

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

A i handgunersi jak wejda 1-2W przy salwie 30 w oddzial minoskow to max
Niebardzo... ja 10 hadgunnerami (wprawdzie krasnalowymi, ale na long range) zabiłem trolla (wszyscy wiemy że troll ma regenke, 3 wundy i T4, a minosy nie mają regenki) i to w 2 bitwach po rząd...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

buniek11 pisze:
A i handgunersi jak wejda 1-2W przy salwie 30 w oddzial minoskow to max
Niebardzo... ja 10 hadgunnerami (wprawdzie krasnalowymi, ale na long range) zabiłem trolla (wszyscy wiemy że troll ma regenke, 3 wundy i T4, a minosy nie mają regenki) i to w 2 bitwach po rząd...
chalice , daleki zasieg i juz masz 6+ trafienie , co daje moze 5 trafien na 30 handgunersow , potem z 2-3 wchodza rana i tyle . I to przy dobrych rzutach ;)
Pamietam akcje na swiniaki (tam T5) i moze 1-2 rany dostala swinka od 30 strzelcow #-o :twisted: Wiec nie ma szalu , szczegolnie jak sie dowali shadowem i niech sobie strzelcy cykaja na 7+ hita
WFB playing since 1994

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Ale chalice jest jednorazowy, a idziesz 2 tury + szarża w najlpeszym razie, jak sie przeciwnik nie zabunkruje w narożniku (no i oczywiści, jeżeli nie wyłazi do cb). Więc wchodzą potem trafienia na 5+ ew.6+ i w 3 tury to może ci krzywde zrobić (znaczy minosom),

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Po to tez miewa sie dodatkowo harpie , czy tez inne zaslaniacze/odwracacze uwagi ;) Ale nawet jak zejdzie 1-2 minoski to cos innego dojdzie i zrobi swoje :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

2400 Pts - Beastmen Army

1 Beastlord @ 254.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Bloodshed [60.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
Potion of Speed [5.0]
Ram Horn Helm [15.0]

1 Beastlord @ 245.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

1 Wargor @ 144.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Enchanted Shield [15.0]

1 * Wargor @ 120.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Stone of Spite [25.0]

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

29 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
Gouge-horn @ [12.0] Pts

1 Gorgon @ 275.0 Pts


Models in Army: 89


Total Army Cost: 2393.0

Tak myślałem sobie o luźnym graniu beastami i chyba takim czymś bym sobie pograł. Jakoś atak zmutowanych krów mnie nie rajcuje, dlatego nie mam minosków :P Zastanawiam się co byście zmienili w tej rozpie przy zachowaniu ogólnej koncepcji. BTW jeżeli w rozpie są jakies błędy to niepogniewam się jak mi je wytkniecie :mrgreen:

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Beastlord nie generał, ma za słabego sejwa IMO. Jak dajesz ramhorna to gnarled hide, niemal mus.
Drugi wargor zbędny IMO, stone of spite słaby, ale możesz dać go na shamana z DS.
Klocki małe, niby masz 2 w ambushu, ale oprócz maszyn czy śmiecia to nic nie ruszą. Zwiększ je za tego Wargora.

Gorgona jest bardziej zmutowaną krową od minosów. 8)
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Celujesz w 2400p więc podejrzewam, że to ma mieć związek ze standardem euro. Euro daje 200p więcej bestiom.
Obrazek

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Mieczyk +3A za te pkt to juz lepszy bylby na doomku ,ale tam tyle atakow dodatkowo to mozna zyskac brassem za 30pkt (zaleznie jakie podstawki przeciwnikow beda).
No i ogolnie poza paczka bestigorow to raczej kiepsko , wystarcza 2-3 bolce/mortarty/itp i masz po oddziale ,nie mowiac ,ze bedzie ASF ten oddzial...
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Małe odziały Gorów są "takie se". Enchated Shield wywal za te same punkty wrzuć ramhorn helm i tarcze, albo dragon helm, luckstone i tarcze. Wargor goły z samym stone of spite to słaby deal IMO.
Tak poza tym wszystkim to fajnie że chce pograć Kozami - prawdziwymi dziećmi Chaosu :twisted:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

beastlord, ogreblade, talisman of preversation, dragonhelm, potion of speed, heavy armour, shield

great bray shaman, 4level, chalice of dark rain, staff of rarok

wargor, the beast banner, BSB, heavy armour, shield, gnarled hide

wargor, blackened plate, wsord of might, shield

bray shaman, heartstone

bray shaman, dispel scroll, stone of spite

bray shaman, staff of chaneling

40x gor, FCG, AHW

3x truskgor chariot

3x 6 ungor, chepion

32x bestigor, FCG, banner of disciplin

5x centigor, TA, music

2600
na dużym i jednym małym beast i da razy shadow na małych przy kamyku się chowają 8)

grałem czysto shadow i jakoś średnio to wychodziło :P przynajmniej nie mój styl gry ale rozpiska bardzo fajna więc się dziele :D

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dużo rozmyślałem i doszedłem do wniosku że beast jednak jest nie oceniony w bestiach... niestety albo stety ripy straciły sens i ważność w tej ed. z powodu istnienia hexów i audumentów które trwają do next magic phace... o ile w shadole jest fajne to że mamy - T i - S to jednak są ripy więc nie można rzucić zapobiegawczo ucinając status jednostką by nie szarżowały czy tego typu sprawy, do dodatkowo, może za słabo oceniłem wargory bo to jednak świetni herosi warci swoich pkt. a dopakowani prze beasta stają się przerażającymi monstrami, nawet sygnatura 8)

tak kilka przemyśleń dotyczących bestii mnie do padło bo mam już trzy rozpy trzech armii i koncepcji co bym ciał od danych armii uzyskać by strategia się nie powtarzała ( po za tym że to trzy napory ) w bestiach jak na razie brak podstawy jednostek, tak to jest jak się nie grało bez doomka a cory to minoski czasem giganty wystawiałem :)

pozdrawiam :D

ps.: shadow dobry jest na 1lvl szamanach dla samej sygnatury bo można z 1 kostki rzucić :P

ODPOWIEDZ