Euro Empire
Euro Empire
Witam
Zakupiłem już co nieco do nowej armii, pograłem trochę i na podstawie tego niewielkiego doświadczenia stworzyłem swoją pierwszą w miarę stabilną rozpę.
Arch Lector of Sigmar @ 311.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; War Altar
Armour of Meteoric Iron [25.0]- sv 1+
Dawnstone [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]- wymiana statystyk w pojedynku
Grey Guardian @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Holy Relic [45.0]- ward 4+
Rod of Power [30.0]- przerzucanie kości z faz magii
Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]- scroll, niszczy czar na 4+
Captain @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]- pod koniec fazy ruchu kradnie na zawsze jeden losowy czar maga przeciwnika w 12', mogę go użyć jako bound spell
Dragonhelm [10.0]
Captain @ 70.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Master Engineer @ 65.0 Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Nurtuje mnie kilka kwestii, chciałbym wrzucić zamiast muszkietów 2x fasta z pistoletami, dużo bardziej mobilne, więcej możliwości. Zostałem również powiadomiony o zbyt dużej ilości herosów w rozpie. Usunąć/przyciąć ich i wrzucić 3 klocek (np.swordów, free company)? Liczę, że ktoś pomoże. Byłbym bardzo wdzięczny.
Zakupiłem już co nieco do nowej armii, pograłem trochę i na podstawie tego niewielkiego doświadczenia stworzyłem swoją pierwszą w miarę stabilną rozpę.
Arch Lector of Sigmar @ 311.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; War Altar
Armour of Meteoric Iron [25.0]- sv 1+
Dawnstone [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]- wymiana statystyk w pojedynku
Grey Guardian @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Holy Relic [45.0]- ward 4+
Rod of Power [30.0]- przerzucanie kości z faz magii
Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]- scroll, niszczy czar na 4+
Captain @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]- pod koniec fazy ruchu kradnie na zawsze jeden losowy czar maga przeciwnika w 12', mogę go użyć jako bound spell
Dragonhelm [10.0]
Captain @ 70.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Master Engineer @ 65.0 Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Nurtuje mnie kilka kwestii, chciałbym wrzucić zamiast muszkietów 2x fasta z pistoletami, dużo bardziej mobilne, więcej możliwości. Zostałem również powiadomiony o zbyt dużej ilości herosów w rozpie. Usunąć/przyciąć ich i wrzucić 3 klocek (np.swordów, free company)? Liczę, że ktoś pomoże. Byłbym bardzo wdzięczny.
Wywal warda na dużym magu, gołego capitana na koniu, kolesia na pegazie, jest stanowczo za miękki, przy grze z czymś co ma maszyny zginie w pierwszej bądź drugiej turze, to jest 270 pkt do przodu, przytnij coś jeszcze, i wrzucić tych kolesi sado maso, nie wiem jak sie nazywają, albo kolejny klocek halabard, dużo nie stracisz na przycięciu tego (chyba że lubisz tego pegasa i sprawdza ci sie) a zyskasz całkiem sporo. A co do pistolersów na koniach, to nie wiem jakiś fast jest przydatny, ale chyba muszkieterzy bardziej.
Według mnie powinieneś zamienić jeden klocek halabard na flagusi(taki sam koszt punktowy), wyrzucić warda na magu oraz gołego kapitana na koniu. zostaną punkty na coś małego - może kolejne hangunyze snajperem?, brak magicznej broni, bsb dostaje w palnik od wszytkiego. no i wolałbym mieć jednego mortara więcej - rakiety sa bardziej losowe, w dodatku przy moździeżu masz oszczędność punktową, licząc tylko na czary możesz się przeliczyć i nie warto się rozdrabniać i rzucać ich mnóstwo lepiej niech wyjdą dwa, trzy ale za to w miarę pewne.
Ostatnio zmieniony 1 lip 2011, o 23:34 przez rob, łącznie zmieniany 3 razy.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Handguny zostaw choćby dla snajperów - serio potrafią postraszyć (a jak postrzelisz jakiegoś małego maga np. to dwa razy sie zastanowi zanim użyje 4 kości do rzucania speli żeby miscast go nie dobił )
Flagusie są fajni warto ich spróbować a konny kapitan to plewa
Ward na magu nie ma zastosowania (zwłaszcza że jak masz shadow to możesz sie z combatu wyteleportować w razie czego)
Może przemyśl 5 rycerzy z muzykiem jako "prawie fast"
Flagusie są fajni warto ich spróbować a konny kapitan to plewa
Ward na magu nie ma zastosowania (zwłaszcza że jak masz shadow to możesz sie z combatu wyteleportować w razie czego)
Może przemyśl 5 rycerzy z muzykiem jako "prawie fast"
Kurczę chciałbym usunąć kolegę na pegazie, ale tak mi chłopaka szkoda, bo już tyle razy stanął na wysokości zadania. Rzeczywiście goły kapitan był zbędny, wrzuciłem go, ponieważ nie wiedziałem jak zagospodarować 70 wolnych pts. Jeżeli chodzi o zmiany to zamieniłem rakiety na mortar, zamieniłem na dużym magu talisman na orb of thunder i nie mam pojęcia, co zrobić z pozostałymi punktami. Przez głowę przeszedł mi nawet fast ze snajperką. Co czynić? Doradzajcie, a będziecie wynagrodzeni, przez solidny i szeroki uśmiech.
Teraz pytanie poza konkursem, czy inżynier daje BS machinie w tych 3'. Jeśli tak to której, a może wszystkim?
Teraz pytanie poza konkursem, czy inżynier daje BS machinie w tych 3'. Jeśli tak to której, a może wszystkim?
Prawie fast, fast to ogromna różnica. Rycerze pojadą 14 cali, a fast 12 przed grą i pomarszuje 16 czyli zysyuje 14 cali, jak ktoś popełni błąd w ustweiniu machin, to w pierwszej turze stoisz 1 cal od jakiś katap czy coś, a w drugiej szarżujesz, a to ogromna różnica Postaraj sie uciąć coś jeszcze i wrzuć tych pojebów sadomaso (nigdy nie zapamiętam ich nazywy ).
Jeśli masz enga , nie wyrzucaj rakietówki , nie ma opcji , siła 5 trafiasz w środek klocka i połowa wyparuje , gość na pegazie jest dobry , do kminienia , przyblokowania i kradnięcia czarów , zostaw. Na magu wywal warda , i konnego gościa , nie jestem przekonany czy jest ci potrzebnych tylu strzelców , zarówno w detkach jak i bez nich , potrzebujesz 2 x halabardy i flagi , ja bym wyjebal kuszników detki , wywalił 1 unit z hohlandem i masz. Gram podobnym typem rozpy , wszystko jest fajnie , ale jeśli strzelanie ci nie pójdzie to jest kicha , bo te unity (może unit flagów coś robi) nic nie potrafią zrobić. Btw. nie bierz żadnych outridersów , pistoliersów , bo na tą edycję są niegrywalni.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Outridersów jak sie teraz wystawi to trzeba ich straszne niańczyć i rzadko sie sprawdzają - na gry towarzyskie są znośni (po prostu ich lubię ) ale na turnieje nie polecam zbyt miękcy
Tak więc korzystając z waszych rad ulepiłem coś nowego. Wygląda to już ciut mocniej, ale trzeba będzie to jeszcze sprawdzić na stole. Tylko cholera powiedzcie mi jak ja do DMP mam zdobyć tyle wymalowanych modeli!?
Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; War Altar
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
Grey Guardian @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Master Engineer @ 65.0 Pts
9+1 Handgunners(Snajper) @ 105.0 Pts
9+1 Handgunners(Snajper) @ 105.0 Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
29+1 Flagellant Warbands @ 310.0 Pts
Podkreślam specjalnie dla Chestera, coby nie hańbił się dalej i nie psuł nam dobrej krwi.
Models in Army: 161
Total Army Cost: 2399.0
Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; War Altar
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
Grey Guardian @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Master Engineer @ 65.0 Pts
9+1 Handgunners(Snajper) @ 105.0 Pts
9+1 Handgunners(Snajper) @ 105.0 Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
39+1 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
10 Detachment - Crossbowmen @ [80.0] Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
29+1 Flagellant Warbands @ 310.0 Pts
Podkreślam specjalnie dla Chestera, coby nie hańbił się dalej i nie psuł nam dobrej krwi.
Models in Army: 161
Total Army Cost: 2399.0
Zmartwie Cię , ale gram testuje coś podobnego , zamiast jakiś tam detek kusz mam pegaziste , i zamiast scrolla mam niszczarkę. Problem jest następujący , jeśli nie pójdzie ci strzelanie , co się może zdarzyć , to leżysz , np. jak idzie do Ciebie 2 x Bloodletterzy , GUO , 2 x Furie , Flamery. Akurat na flamery masz pegaziste(jeśli go weźmiesz) , furie spadną ze strzelania albo magii , GUO cannony albo zablok na steadfaście , jednak reszta , jeśli conajmniej nie sprowadzisz do 1/3 stanu klocków to przegrywasz.
jak trafisz na VC-ty na eterykach to leżysz z tą rozpą, masz góra 2 pociski w turze i brak magic weaponów w armii, wózek stanie z duchami i tyle zamiast rakiety możesz wziąć mortar i masz już punkty na jakieś świecidełko, Pegaz byłby jakąś alternatywą; do reszty się nie wtrącam, każdy gra jak lubi, a na DMP miałbyś być dostawiany czy wystawiany??
Wygląda lepiej. Jednak nadal obstawiam wymianę rakiet na kolejny moździeż oraz pozbycie się detek kusz i wstawienie pegaza oraz magiczną broń dla lektora - polecam sword of sigismund a dla pegazisty sword of fate.
Flagellantów wystawiasz jako core w tej rozpie - są naprawdę mocnym klockiem, ostatnio pokarałem hordę DEkorsarzy, którzy zginęli marnie (flagusie nie byli nawet zbustowani magią).
Flagellantów wystawiasz jako core w tej rozpie - są naprawdę mocnym klockiem, ostatnio pokarałem hordę DEkorsarzy, którzy zginęli marnie (flagusie nie byli nawet zbustowani magią).
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Kuszę się przydają, żeby śmietnik omieść, a z tym jest problem. Co za różnica, czy mam Flagusi w Core czy nie, poza tym usunąłem im czempiona i wrzuciłem Sword of Might na Altar, dla magicznych ataków. Obniżenie T nie zawsze uda mi się wylosować, zazwyczaj wolę zamienić czar na pitkę lub brzytwę, dlatego wolę mieć rakietkę w zanadrzu. Szukam jakiś rzeczy do przycięcia, bo cały czas staram się tu wrzucić mojego kolegę na pegazie i niszczarkę. Na razie do głowy przychodzi mi wyrzucenie snajperów (jakoś nigdy mi się nie sprawdzili) i wywalenie jednych kusz.
W takim razie wyrzuć handguny i detki a wrzuć jeden duży oddział kusz - skoro masz bsb z tym bannerem to będzie chyba optymalne rozwiązanie i znajdziesz punkty na dodatkowe przedmioty. Poza tym wygląda sympatycznie, ja gram troche innymi jednostkami ale każdy ma inną wizję.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
ja bym wywalił lektora i wsadził 2 niszczarki i dał generała
Zamieniłem jedną detkę na muszkiety (niby kusze lepsze, ale AP często mi się przydawał), a tych ze snajperkami w ogóle wyrzuciłem. Za zwolnione punkty wrzuciłem kolegę na pegazie (Dragon Helm, Biting Blade, Aldred's Casket of Sorcery, Sv 1+ i pistolet), niszczarkę na małego maga oraz zamieniłem lucksotne na sword (Str +1 i ASF) na Papie.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
A gdzie BSB wsadzisz? Co do muszkietów co kto woli ale ja zawsze będę uważać że kusze lepsze (takich akcji co oni robili to nie zapomnę - np. ściągnięcie lisza z kasketu - jeszcze w 7 ed )
Mam tak samo złożonego Lektora i muszę przyznać że urywa jajca z tym mieczem - ostatnio rozjechał lorda ogrów, który jest prawdziwym wyzwaniem dla każdego imperialnego bohatera.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.