Duchy też by nie pogardziły (S4 ) albo Corpse Cart (2k6A z S7 )misha pisze:S5 nie powala, ale lepsze to niż S3
Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
Za każdą niewybronioną ranę dostajesz dodatkowy atak. Wbiłeś ranę treemanowi a więc masz 1 dodatkowy atak który ponownie testujesz na hit i wound. To że zadajesz płonącymi atakami 2 rany zamiast jednej to już efekt zasady specjalnej i nie liczy się jako "dodatkowa rana" dla red fury.Drwal pisze:czy jeśli mam np. flaming lance i zadam ranę np. treemanowi to mocą red fury generuje 1 czy 2 dodatkowe ataki?
a nie prościej przeczytać AB?
wampir rzuca na 2+ jak zginął, wstaje w dowolnym oddziale do którego może dołączyc normalnie
sypanie jest na koniec tury, a wampir wstaje wczesniej, więc nie ma co się sypać
wampir rzuca na 2+ jak zginął, wstaje w dowolnym oddziale do którego może dołączyc normalnie
sypanie jest na koniec tury, a wampir wstaje wczesniej, więc nie ma co się sypać
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A ja mam pytanka a propos - Crimson Gem of Lahmia :
- czy można w jednej turze magii poświęcić więcej niż jeden pkt życia i generować więcej kostek ?
- rozumiem, że skoro przedmiot można użyć w dowolnym momencie fazy magii to można wykonać następujący myk : mam hipotetycznie 12 kostek puli (max) rzucam czar 2 kostkami, używam przedmiotu i mam 11 kostek ? czy ta generowana kostka w jakiś sposób wlicza się do puli max 12 kostek ?
- czy można w jednej turze magii poświęcić więcej niż jeden pkt życia i generować więcej kostek ?
- rozumiem, że skoro przedmiot można użyć w dowolnym momencie fazy magii to można wykonać następujący myk : mam hipotetycznie 12 kostek puli (max) rzucam czar 2 kostkami, używam przedmiotu i mam 11 kostek ? czy ta generowana kostka w jakiś sposób wlicza się do puli max 12 kostek ?
a nie lepiej FAQ przeczytać?
jak nie euro to możesz używać ile wlezie, ale nie możesz przekroczyć ograniczenia 12 PD w poolu na turę magii
w twoim przykladzie, nie możesz użyć tego itemu.
Masz pool 12 PD. Musiałbyś rzucić czar z 1 kostki i później generować drugą z Gemu, by nie przekroczyć limitu.
Ale jakbyś miał 11 PD czy mniej to bez problemu używasz przedmiot i rzucasz z 1 PD, 1 z poola 1 dodatkowa.
Pozdro
Page 86 – Crimson Gem of Lahmia.
Add “The extra dice counts against the power limit, but may
only be used by the bearer.”
jak grasz euro to nie możesz wygenerować więcej niż 2 PD / turę + ograniczenia więc imo słaby item jak i tak masz MotBA albo Forbiddena.Q. Are saves allowed against wounds suffered by a character using
the Crimson Gem of Lahmia? Also, is this item limited to one use
per friendly Magic phase? (p86)
A. No save of any kind is allowed. It can be used any number
of times per Magic phase.
jak nie euro to możesz używać ile wlezie, ale nie możesz przekroczyć ograniczenia 12 PD w poolu na turę magii
w twoim przykladzie, nie możesz użyć tego itemu.
Masz pool 12 PD. Musiałbyś rzucić czar z 1 kostki i później generować drugą z Gemu, by nie przekroczyć limitu.
Ale jakbyś miał 11 PD czy mniej to bez problemu używasz przedmiot i rzucasz z 1 PD, 1 z poola 1 dodatkowa.
Pozdro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ktoś to widział ? http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=2067
Jakoś nie chce mi się w to za bardzo wierzyć...chyba że miałoby to na celu obcięcie VC co zapewne ucieszyłoby wielu płaczących jaka to nasza armia jst uber przegięta
Jakoś nie chce mi się w to za bardzo wierzyć...chyba że miałoby to na celu obcięcie VC co zapewne ucieszyłoby wielu płaczących jaka to nasza armia jst uber przegięta
Wątek się już przewijał, ale ma ktoś jakiś rozsądny patent na podstawkę pod Black Coacha? Mam ambiwalentne uczucia, bo do gry wiadomo - podstawka chariotowa, ale klimatycznie wolałbym, żeby cały model się zmieścił. Może zrobić dużą podstawkę i zaznaczyć, że kończy się trochę wcześniej? Co radzicie?
Dzięki.
Dzięki.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Najlepiej uformować figurkę tak by składała się do lotu, np konie na jakimś podwyższeniu. Można także ustawić coacha w locie tak jak na tym zdjęciu : http://demonwinner.free.fr/france/2009/black_coach.jpgJasif pisze:Wątek się już przewijał, ale ma ktoś jakiś rozsądny patent na podstawkę pod Black Coacha? Mam ambiwalentne uczucia, bo do gry wiadomo - podstawka chariotowa, ale klimatycznie wolałbym, żeby cały model się zmieścił. Może zrobić dużą podstawkę i zaznaczyć, że kończy się trochę wcześniej? Co radzicie?
Dzięki.
Hmmm wiem wiem, fajna opcja, widziałem już taką zrobioną. Jednakże, moja armia jest utrzymana w klimacie starego cmentarza, więc z tym podwyższeniem będzie ciężko... Jak posklejam i zadippuje Coacha to się będę martwił
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Witam
Pytanie - na jakich podstawkach stoją ghule, gwardia, vampirzy bohaterowie oraz wraithy? thx za info
Pytanie - na jakich podstawkach stoją ghule, gwardia, vampirzy bohaterowie oraz wraithy? thx za info
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu...
Sytuacja:Mój klocek GG z gw w, którym znajduje się nekromanta z nightshroundem zostaje zaszarżowany przez oddział piechoty "X".GG podlegają działaniu bound spela z CC lub w czasie trwania walki została na nich rzucona popychaczka.
Pytanie:Czy moi GG będą mieli przerzuty na trafienie
Pytanie:Czy moi GG będą mieli przerzuty na trafienie
As long as single one of us stands, we are legion
Hmm.. nie wiem co ma piernik do wiatraka...
1. Przerzuty są z czaru...
2. Popychaczka działa tylko jedną fazę CC.
3. Jeżeli Oddział Opponenta w Ciebie zaszarżował to nie możesz mieć popychaczki bo popychaczka działa tylko w w turze Vampirzej.
1. Przerzuty są z czaru...
2. Popychaczka działa tylko jedną fazę CC.
3. Jeżeli Oddział Opponenta w Ciebie zaszarżował to nie możesz mieć popychaczki bo popychaczka działa tylko w w turze Vampirzej.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
poprawka
należy rozróżnić ASF z Corpse Carta i ASF z Vanhells Danse.
@1 ASF z CC
Działa do nastepnej "friendly magic phase"
Czy masz przerzuty hit'a zależy od standardowej analizy ASF/inicjatywy
@2 ASF z Vanhells
Działa tylko w turze w której został rzucony i daje dodatkowo przerzuty hit'a.
Przerzuty masz na pewno bo tak mówi opis czaru, bez względu na to co ma przeciwnik i jaką masz inicjatywę.
reasumując powyższe i w odniesieniu do sytuacji
- jeśli miałeś ASF z Corpse Carta to pytanie czy twoja inicjatywa jest wyższa/równa niż inicjatywa oddziału jaki ciebie zaszarżował.
jeśli ty masz wyższą inicjatywę lub równą to GG mają przerzuty normalnie
jeśli niższą nie masz przerzutów
- jeśli zostałeś zaszarżowany to nie masz przerzutów z Vanhells Danse bo ten czar działa tylko w twojej turze w której go rzucasz
wracając do Nightshrouda na Nekromancie
inicjatywa jest obniżona jedynie dla tych modeli które atakują bezpośrednio nekromantę który nosi ten przedmiot.
więc jeśli zostałeś zaszarżowany i np 6 modeli przeciwnika deklaruje w twego nekromantę ataki to te 6 modeli traci wszystkie bonusy i mają inicjatywę 1, ich atak odbędzie się na samym końcu
* Gracz HE nie musi atakować niczym w twego nekromantę wówczas żaden z Elfów nie cierpi z powodu twojej zbroi.
w takiej sytuacji twoi Grave Guards stykający się z tymi 3 modelami +GG z tyłu dające supportingi, moim zdaniem może czerpać z przerzutów hit'a bo te modele mają już I=1, jeśli oczywiście masz ASF etc.
np zaatakowało ciebie jakieś HE z ASF'em. Mają najwyższą inicjatywę i gracz rozdziela ataki. Mówi, że w necro bije 6 SwordMasterów , pozostali po oddziale GG
Gracz HE dla tych 6 ataków traci ASF bonusy z szarży i będzie atakował nimi na samym końcu bo ma I=1.
Sekwencja powinna wyglądać taka wedle mojej wiedzy: //jak się mylę niech ktoś poprawi proszę
1. najpierw 4 HE bo mają najwyższą I oraz ASF, jeśli GG miały ASF to zasady się znoszą i bije się po inicjatywie. oczywiście GG nie mają Great Weaponów
2. twoje ataki GG
- GG +necro mogące atakować tych którzy zadeklarowali w Necro korzystają z ASF i re-roll jeśli mogą
- pozostali GG biją normalnie wg swojej inicjatywy bez re-roll
3. 6 ataków HE w necromantę, wg I=1
należy rozróżnić ASF z Corpse Carta i ASF z Vanhells Danse.
@1 ASF z CC
Działa do nastepnej "friendly magic phase"
Czy masz przerzuty hit'a zależy od standardowej analizy ASF/inicjatywy
@2 ASF z Vanhells
Działa tylko w turze w której został rzucony i daje dodatkowo przerzuty hit'a.
Przerzuty masz na pewno bo tak mówi opis czaru, bez względu na to co ma przeciwnik i jaką masz inicjatywę.
reasumując powyższe i w odniesieniu do sytuacji
- jeśli miałeś ASF z Corpse Carta to pytanie czy twoja inicjatywa jest wyższa/równa niż inicjatywa oddziału jaki ciebie zaszarżował.
jeśli ty masz wyższą inicjatywę lub równą to GG mają przerzuty normalnie
jeśli niższą nie masz przerzutów
- jeśli zostałeś zaszarżowany to nie masz przerzutów z Vanhells Danse bo ten czar działa tylko w twojej turze w której go rzucasz
wracając do Nightshrouda na Nekromancie
inicjatywa jest obniżona jedynie dla tych modeli które atakują bezpośrednio nekromantę który nosi ten przedmiot.
więc jeśli zostałeś zaszarżowany i np 6 modeli przeciwnika deklaruje w twego nekromantę ataki to te 6 modeli traci wszystkie bonusy i mają inicjatywę 1, ich atak odbędzie się na samym końcu
* Gracz HE nie musi atakować niczym w twego nekromantę wówczas żaden z Elfów nie cierpi z powodu twojej zbroi.
w takiej sytuacji twoi Grave Guards stykający się z tymi 3 modelami +GG z tyłu dające supportingi, moim zdaniem może czerpać z przerzutów hit'a bo te modele mają już I=1, jeśli oczywiście masz ASF etc.
np zaatakowało ciebie jakieś HE z ASF'em. Mają najwyższą inicjatywę i gracz rozdziela ataki. Mówi, że w necro bije 6 SwordMasterów , pozostali po oddziale GG
Gracz HE dla tych 6 ataków traci ASF bonusy z szarży i będzie atakował nimi na samym końcu bo ma I=1.
Sekwencja powinna wyglądać taka wedle mojej wiedzy: //jak się mylę niech ktoś poprawi proszę
1. najpierw 4 HE bo mają najwyższą I oraz ASF, jeśli GG miały ASF to zasady się znoszą i bije się po inicjatywie. oczywiście GG nie mają Great Weaponów
2. twoje ataki GG
- GG +necro mogące atakować tych którzy zadeklarowali w Necro korzystają z ASF i re-roll jeśli mogą
- pozostali GG biją normalnie wg swojej inicjatywy bez re-roll
3. 6 ataków HE w necromantę, wg I=1
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A