HE 1000pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lukin56
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Gdańsk

HE 1000pkt.

Post autor: lukin56 »

!UWAGA! Nowy i nieogarnięty gracz!

Ma to być normalna rozpa na 1000pkt.:

Mage @ 161 pkt.
> General
> 2 lvl [35]
> Silver Wand [10]
> Barded Elven Steed [16]

15 Archers @ 185 pkt.
> Musican [5]
> Light Armor [15]

15 Archers @ 185 pkt.
> Musican [5]
>Light Armor [15]

Repeater Bolt Thrower @ 100 pkt.

Repeater Bolt Thrower @ 100 pkt.

10 Phoenix Guards @ 188 pkt.
> Musican [6]
> Standard Bearer [12]
> War Banner [20]

5 Sword Masters of Hoeth @ 81 pkt.
> Musican [6]

Models in Army:48
Total Army Cost:1000 pkt.
nieregulaminowy podpis usunięty- administracja

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

zamiast PG i SM wrzuc 1 klocek WL

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

wywal konia spod maga
Obrazek

Devil Kacper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Nemezis-Warszawa

Post autor: Devil Kacper »

Imo Light Armour na tych łukach to strata 30 punktów. Zamiast w LA możesz te punkty zainwestować w więcej modeli.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Nowy jest chłopak, może chociaż warto napisać dlaczego uważacie, że tak powinien zrobić, bo inaczej nie wyjdzie stąd mądrzejszy niż przyszedł ;)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Bo ja wiem, w końcu Robson daje LA :P

A na serio, to sie po prostu nie opłaca. Za te pkt masz 3 kolejnych łuczników, co jest o wiele lepszą opcją.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Bo ja wiem, w końcu Robson daje LA :P
ale tylko na EURO :P
Obrazek

Aramis
Plewa
Posty: 6

Post autor: Aramis »

1. Spróbuj dać magowi Pierścień Furii i +1 czar, na małe punkty nawet te 2k6 hitów z siłą 4 jest groźne, bo przeciwnik będzie musiał to rozproszyć. Chyba że zapomni - wtedy jesteś górą. Domena Wysokiej Magii jest w tym przypadku świetna - najpierw zbijasz przeciwnikowi kostki rozproszenia Płomieniami Feniksa lub Furią Khaina, a potem rzucasz klątwę przyciągania strzał i strzelasz do tego oddziału wszystkim co masz. Nie zapomnij zostawić sobie JEDNEJ kostki na koniec na Wyssanie Magii - przy szczęściu może wejść, a ostro pomiesza wrogim magom szyki.
2. Łócznicy i balista spoko, ale popieram poprzedników - zdejmij lekkie zbroje, dorzuć paru włóczników. Pamiętaj, że strzelasz z dwóch szeregów i masz zasadę Volley Fire.
3. Na tak małe punkty Strażnicy Feniksa są nieźli, ale zrób z nich jeden porządny oddział, który będzie bez strat własnych zmiatał wszelkie niedobitki po strzelaniu i magii. Zastanów się nad różnymi sztandarami z podręcznika - +1 LD, +1 ruchu albo przerzut pierwszego niezdanego LD. Nie zapominaj o strachu!

Ale tak ogólnie to niezła rozpiska :wink:

ODPOWIEDZ