!UWAGA! Nowy i nieogarnięty gracz!
Ma to być normalna rozpa na 1000pkt.:
Mage @ 161 pkt.
> General
> 2 lvl [35]
> Silver Wand [10]
> Barded Elven Steed [16]
15 Archers @ 185 pkt.
> Musican [5]
> Light Armor [15]
15 Archers @ 185 pkt.
> Musican [5]
>Light Armor [15]
Repeater Bolt Thrower @ 100 pkt.
Repeater Bolt Thrower @ 100 pkt.
10 Phoenix Guards @ 188 pkt.
> Musican [6]
> Standard Bearer [12]
> War Banner [20]
5 Sword Masters of Hoeth @ 81 pkt.
> Musican [6]
Models in Army:48
Total Army Cost:1000 pkt.
HE 1000pkt.
HE 1000pkt.
nieregulaminowy podpis usunięty- administracja
wywal konia spod maga
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 164
- Lokalizacja: Nemezis-Warszawa
Imo Light Armour na tych łukach to strata 30 punktów. Zamiast w LA możesz te punkty zainwestować w więcej modeli.
Bo ja wiem, w końcu Robson daje LA
A na serio, to sie po prostu nie opłaca. Za te pkt masz 3 kolejnych łuczników, co jest o wiele lepszą opcją.
A na serio, to sie po prostu nie opłaca. Za te pkt masz 3 kolejnych łuczników, co jest o wiele lepszą opcją.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ale tylko na EUROAndrzej pisze:Bo ja wiem, w końcu Robson daje LA
1. Spróbuj dać magowi Pierścień Furii i +1 czar, na małe punkty nawet te 2k6 hitów z siłą 4 jest groźne, bo przeciwnik będzie musiał to rozproszyć. Chyba że zapomni - wtedy jesteś górą. Domena Wysokiej Magii jest w tym przypadku świetna - najpierw zbijasz przeciwnikowi kostki rozproszenia Płomieniami Feniksa lub Furią Khaina, a potem rzucasz klątwę przyciągania strzał i strzelasz do tego oddziału wszystkim co masz. Nie zapomnij zostawić sobie JEDNEJ kostki na koniec na Wyssanie Magii - przy szczęściu może wejść, a ostro pomiesza wrogim magom szyki.
2. Łócznicy i balista spoko, ale popieram poprzedników - zdejmij lekkie zbroje, dorzuć paru włóczników. Pamiętaj, że strzelasz z dwóch szeregów i masz zasadę Volley Fire.
3. Na tak małe punkty Strażnicy Feniksa są nieźli, ale zrób z nich jeden porządny oddział, który będzie bez strat własnych zmiatał wszelkie niedobitki po strzelaniu i magii. Zastanów się nad różnymi sztandarami z podręcznika - +1 LD, +1 ruchu albo przerzut pierwszego niezdanego LD. Nie zapominaj o strachu!
Ale tak ogólnie to niezła rozpiska
2. Łócznicy i balista spoko, ale popieram poprzedników - zdejmij lekkie zbroje, dorzuć paru włóczników. Pamiętaj, że strzelasz z dwóch szeregów i masz zasadę Volley Fire.
3. Na tak małe punkty Strażnicy Feniksa są nieźli, ale zrób z nich jeden porządny oddział, który będzie bez strat własnych zmiatał wszelkie niedobitki po strzelaniu i magii. Zastanów się nad różnymi sztandarami z podręcznika - +1 LD, +1 ruchu albo przerzut pierwszego niezdanego LD. Nie zapominaj o strachu!
Ale tak ogólnie to niezła rozpiska