Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
helstorm stoi w centrum mojej armii - muszę maszynki jakoś zabezpieczać - może i trzeba mieć pecha ale strach zawsze jest bo pech sie zdarza
No dobra, ale nawet będąc w centrum armii jest sporo miejsc gdzie taki placek nie na robi szkód.
Nie dramatyzujmy, że on zawsze musi polecieć na naszych (tym bardziej, że jak jest w centrum to pewnie własne jednostki na z przodu i po bokach, podczas gdy z tyłu jest pusto).
Do tego jest szansa na 5+ (bo są 2 hity na kostce), że uderzy w siebie, a wtedy zadaje sobie tylko 1 ranę i to raniąc na 5+ więc tragedii nie ma.

Do tego jest szansa na 5+ (bo są 2 hity na kostce), że uderzy w siebie, a wtedy zadaje sobie tylko 1 ranę i to raniąc na 5+ więc tragedii nie ma.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Wiesz mam traumę po tym jak kiedyś wysadziłem sobie 20 flaagusi 
Coby za dużo nie spamować wrzucę swoją rozpiskę którą zamierzam grać na DMP (jeśli mi sie uda pojechać)
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 328.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
The Mace of Helstrum [60.0]
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Amethyst Order @ 250.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Wizard's Staff [10.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
1 Grey Guardian @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle
9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2399.0

Coby za dużo nie spamować wrzucę swoją rozpiskę którą zamierzam grać na DMP (jeśli mi sie uda pojechać)
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 328.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
The Mace of Helstrum [60.0]
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Amethyst Order @ 250.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Wizard's Staff [10.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
1 Grey Guardian @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle
9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun
1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2399.0
Magów chowasz w tych 10 strzelców? Kurde słabe to bo 10 gości łatwo spanikować a liderka 7-8 to niewiele a bsb nie każdy unit obejmie.
Taka armia zerojedynkowa. W pierwszej turze jak pójdzie dobrze magia i strzelanie to jest git. Rypniesz miscasta i jakieś missfire to jesteś w czarnej śmierdzącej D.
Strasznie mi sie ta rozpiska nie podoba. Jakas taka....hmmmm bez polotu.
Taka armia zerojedynkowa. W pierwszej turze jak pójdzie dobrze magia i strzelanie to jest git. Rypniesz miscasta i jakieś missfire to jesteś w czarnej śmierdzącej D.
Strasznie mi sie ta rozpiska nie podoba. Jakas taka....hmmmm bez polotu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ogranicza mnie ilość posiadanych i pomalowanych figurek. LD mam na strzelcach 9 - Altar . Bsb też stara sie stać blisko. Kombat mnie boli bo nie mam prawie nic do bicia ale za to strzelanie mam dość mocne a magia też wiele potrafi. Tą rozpiską grałem już sporo bitew i na ogół jest nieźle. Na remis daje radę. Punkty mam rozproszone i ciężko na mnie zdobyć ich dużo bo drogie rzeczy (altar, tank, Wizard lord) prawie zawsze przeżywają a to prawie pół rozpiski)> I myślę że nie chciałbyś być magiem walczącym z tą rozpą - skroll żaba + snajperki zjadają każdego maga 

eee nie ma co przesadzać, combat Ciebie boli, a jak trafisz na VC-ty lub Woch to żegnasz się i to w szybkim tempie, strzelanie nic praktycznie nie robi, a Ghule zjadają furmanę na śniadanie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
rakieta jak będzie mieć dobry dzień to VC zatrzymam (dochodzi skrol żaba w gienia przy byle okazji a potem snajperka na IF z 7 kości)
a ja bym jeszcze dorzucił pytanie o wizlorda - o co chodzi z tym panem, dlaczego tak go złożyłeś?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Piotr pisze:Dziwnie złożony Arcylektor. Zanim walnie kogoś Macką, to go zabiją. Sv na 3+ z przerzutem i ward to mimo wszystko kiepska ochrona przeciw mocnym bohaterom.
Nie jest czasem tak ze ksiadz w tym wypadku ma Sv na 2+ ?
Shield, full plate i + 1 od bryczki
ps. na dziala nigdy nie licz ( tym bardziej na rakietnice )
Za dużo śmieciowego strzelania jak dla mnie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ze wszystkich kombinacji lektora ten najlepiej mi pasuje zwłaszcza że zabić go nie tak łatwo bo ma 2+ z przerzutem i 4+Wsv i wysyłam go do walki z dużymi badziewiami które często mają mało In - próbowałem innego złożenia ale na tym najlepiej mi sie sprawdza. Śmieciowe strzelanie jest po to żeby
a) mieć dwie hochle
b) mieć oddział który w 1 turze zdejmie regenkę (kusze 30'')
c) mieć gdzie siedzieć herosami i gdzie nimi uciekać
d) zapchać cory bo nie mam pomalowanych modeli
Duży mag dziwny ale chcę mieć mozliwość puszczenia dużego słoneczka z 7 kości (a to badziewie na 25+ wychodzi wiec z 6 kości bywa trudno) talizman ma po to żeby ewentualny misfire słoneczkowy go nie zabił (ostatnio mi sie to zdarzyło więc sie zabezpieczam) a miecz bo nie miałem kreatywnego pomysłu gdzie wsadzić 10 pkt i to była chyba najlepsza opcja - zawsze mam magiczny atak + fear - może mu ten fear dupę uratować
a) mieć dwie hochle
b) mieć oddział który w 1 turze zdejmie regenkę (kusze 30'')
c) mieć gdzie siedzieć herosami i gdzie nimi uciekać
d) zapchać cory bo nie mam pomalowanych modeli

Duży mag dziwny ale chcę mieć mozliwość puszczenia dużego słoneczka z 7 kości (a to badziewie na 25+ wychodzi wiec z 6 kości bywa trudno) talizman ma po to żeby ewentualny misfire słoneczkowy go nie zabił (ostatnio mi sie to zdarzyło więc sie zabezpieczam) a miecz bo nie miałem kreatywnego pomysłu gdzie wsadzić 10 pkt i to była chyba najlepsza opcja - zawsze mam magiczny atak + fear - może mu ten fear dupę uratować
a nie lepiej mu dać luckstone za 5 pkt - przerzut wszystkich kości magii oraz laskę uziemienia (earthing rod) żeby mógł przeżucić efekt miscast-a? - przecież na niskim miscaście nie uratujesz maga żadnym wardem - co prawda raz na grę ale chyba lepsze połączenie i masz punkty jeszcze na porządnego warda, jeśli bardzo będziesz tego chciał.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
po jaką cholerę mi ward? ten luckstone o którym piszesz kosztuje 25 i jest arcanem więc laski do niego nie wezmę. Talizman ma na wszelkiego rodzaju pitki, dwellersy i misfire z własnego słoneczka więc imo mu sie przyda
fakt - popieprzyło mi się z kamieniem od zbroi. różdżka uziemienia też jest arkanem więc taka kombinacja jest z d..y. 
no cóż każdy ma inną wizję tej armii, jeżeli sprawdza się ta rozpiska to powodzenia. Daj znać jak było na DMP.
A przeciwko jakim armiom grałeś tą rozpiską?

no cóż każdy ma inną wizję tej armii, jeżeli sprawdza się ta rozpiska to powodzenia. Daj znać jak było na DMP.
A przeciwko jakim armiom grałeś tą rozpiską?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, o 09:30 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
to już lepiej dać mu ten talizmanik za 20 pts. 6+ Ward i zdaje wszelkie testy charakterystyk z automatu; armijki nie masz oszczędnej, mam wrażenie, że jeśli nie pójdzie Tobie strzelanie i magia chociażby w jednej turze to stoisz i czekasz na wyrok; jeśli trafisz na Bretkę, to on nawet nie będzie do Ciebie szedł, jedna duża kometa załatwi Tobie calusieńką armię; nie mówiąc o bestiach, które mają 3 duże hordy, cały Shadow, 2x scout i 2x ambush; strasznie 0-1 ta rozpiska
Zgadzam się z Helionem... Trafiasz na WOCH z okiem w 1 turze dostajesz swoją snajperkę w twarz S i T masz raptem 4 na dużym magu... scroll zamienia mnie w żabę z tego co pamiętam na 5+ bo wochowy mag ma lvl 4 i po 1 turze nie masz już magi... złożenie tego lektora też jakieś dziwne. Helion co dają te przedmioty na papierzu?
Rozpa strasznie 0-1. A tak jak byś miał słoneczko (znaczy wylosował) to dostajesz duże które wciąga ci czołg i maszyny i pewnie większość innych rzeczy bo masz I = 3...
Rozpa strasznie 0-1. A tak jak byś miał słoneczko (znaczy wylosował) to dostajesz duże które wciąga ci czołg i maszyny i pewnie większość innych rzeczy bo masz I = 3...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Macka to jedno trafienie z S10 i D6 ran, Dawn Armour to 4+ save z re-rollem, a do tego 2+ Ward od Flamingów; szczerze?? ten papież ginie w pierwszej turze jakiegoś pakernego kolesia, ot chociażby GUO, nie masz Lusterka, masz słabą inicjatywę, rozkręca Ci ten wózek Fiendy same, zostanie sam papa bez radiowozu i dobranoc, breja oblejesz i tracisz 400+ pts w okolicach 3-4 tury, do tego nie będziesz miał LD 9 na armii, co tą rozpiskę boli i to bardzo, bo reszta najzwyczajniej zacznie Ci uciekać
Hejka wrzucam rozpiskę na 1500. Towarzyska gra z szczurami pełna 8 edycja. Genio jest taki specjalnie.
Baaaaardzo lubię idee generała na kuraku dlatego zanim stwierdzę, że jest kompletnie beznadziejny chce sobie kilka razy na nim pograć, dość się już kurzył na półce.
1500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 370.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Sword of Sigismund [45.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Griffon @ [200.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawnstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30.0]
20 Crossbowmen @ 198.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Marksman @ [5.0] Pts
31 Halberdiers @ 310.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
15 Detachment - Swordsmen @ [90.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 1498.0
Zastanawiam się tylko czy by nie wywalić jednego moździerza i wrzucić zamiast niego inżyniera i zostaje jeszcze 10 pkt na coś. Magowi dam pewnie shadow ale zastanawiam się też nad lightem.
BTW ma może ktoś pomysł jak zrobić inżyniera na koniu? Nie chodzi mi o tego mechanicznego potwora. O ile konika z bardingiem znajdę to jakoś nie mam pomysłu jak zrobić jeźdźca aby od razu było widać, że to inżynier.
Na koniku ma większy "zasięg" naprawy maszyn.
Poza tym zyskuje jakiegoś save, a look out'a i tak ma od maszynek.

1500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 370.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Sword of Sigismund [45.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Griffon @ [200.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawnstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30.0]
20 Crossbowmen @ 198.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Marksman @ [5.0] Pts
31 Halberdiers @ 310.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
15 Detachment - Swordsmen @ [90.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 1498.0
Zastanawiam się tylko czy by nie wywalić jednego moździerza i wrzucić zamiast niego inżyniera i zostaje jeszcze 10 pkt na coś. Magowi dam pewnie shadow ale zastanawiam się też nad lightem.
BTW ma może ktoś pomysł jak zrobić inżyniera na koniu? Nie chodzi mi o tego mechanicznego potwora. O ile konika z bardingiem znajdę to jakoś nie mam pomysłu jak zrobić jeźdźca aby od razu było widać, że to inżynier.
Na koniku ma większy "zasięg" naprawy maszyn.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.