Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: krystian1wielki »

helstorm stoi w centrum mojej armii - muszę maszynki jakoś zabezpieczać - może i trzeba mieć pecha ale strach zawsze jest bo pech sie zdarza

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

No dobra, ale nawet będąc w centrum armii jest sporo miejsc gdzie taki placek nie na robi szkód. ;) Nie dramatyzujmy, że on zawsze musi polecieć na naszych (tym bardziej, że jak jest w centrum to pewnie własne jednostki na z przodu i po bokach, podczas gdy z tyłu jest pusto).

Do tego jest szansa na 5+ (bo są 2 hity na kostce), że uderzy w siebie, a wtedy zadaje sobie tylko 1 ranę i to raniąc na 5+ więc tragedii nie ma.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Wiesz mam traumę po tym jak kiedyś wysadziłem sobie 20 flaagusi :wink:

Coby za dużo nie spamować wrzucę swoją rozpiskę którą zamierzam grać na DMP (jeśli mi sie uda pojechać)

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 328.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
The Mace of Helstrum [60.0]
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord of the Amethyst Order @ 250.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Wizard's Staff [10.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Shrieking Blade [10.0]

1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]

1 Grey Guardian @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun

1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle

9 Handgunners @ 105.0 Pts
Empire Handgun

1 Marksman @ [25.0] Pts
Hochland Long Rifle

29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail

1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow

1 Marksman @ [5.0] Pts

5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 74


Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Magów chowasz w tych 10 strzelców? Kurde słabe to bo 10 gości łatwo spanikować a liderka 7-8 to niewiele a bsb nie każdy unit obejmie.

Taka armia zerojedynkowa. W pierwszej turze jak pójdzie dobrze magia i strzelanie to jest git. Rypniesz miscasta i jakieś missfire to jesteś w czarnej śmierdzącej D.

Strasznie mi sie ta rozpiska nie podoba. Jakas taka....hmmmm bez polotu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Ogranicza mnie ilość posiadanych i pomalowanych figurek. LD mam na strzelcach 9 - Altar . Bsb też stara sie stać blisko. Kombat mnie boli bo nie mam prawie nic do bicia ale za to strzelanie mam dość mocne a magia też wiele potrafi. Tą rozpiską grałem już sporo bitew i na ogół jest nieźle. Na remis daje radę. Punkty mam rozproszone i ciężko na mnie zdobyć ich dużo bo drogie rzeczy (altar, tank, Wizard lord) prawie zawsze przeżywają a to prawie pół rozpiski)> I myślę że nie chciałbyś być magiem walczącym z tą rozpą - skroll żaba + snajperki zjadają każdego maga :D

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

eee nie ma co przesadzać, combat Ciebie boli, a jak trafisz na VC-ty lub Woch to żegnasz się i to w szybkim tempie, strzelanie nic praktycznie nie robi, a Ghule zjadają furmanę na śniadanie
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

rakieta jak będzie mieć dobry dzień to VC zatrzymam (dochodzi skrol żaba w gienia przy byle okazji a potem snajperka na IF z 7 kości)

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Dziwnie złożony Arcylektor. Zanim walnie kogoś Macką, to go zabiją. Sv na 3+ z przerzutem i ward to mimo wszystko kiepska ochrona przeciw mocnym bohaterom.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

a ja bym jeszcze dorzucił pytanie o wizlorda - o co chodzi z tym panem, dlaczego tak go złożyłeś?
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Piotr pisze:Dziwnie złożony Arcylektor. Zanim walnie kogoś Macką, to go zabiją. Sv na 3+ z przerzutem i ward to mimo wszystko kiepska ochrona przeciw mocnym bohaterom.

Nie jest czasem tak ze ksiadz w tym wypadku ma Sv na 2+ ?

Shield, full plate i + 1 od bryczki

ps. na dziala nigdy nie licz ( tym bardziej na rakietnice )

Za dużo śmieciowego strzelania jak dla mnie

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Ze wszystkich kombinacji lektora ten najlepiej mi pasuje zwłaszcza że zabić go nie tak łatwo bo ma 2+ z przerzutem i 4+Wsv i wysyłam go do walki z dużymi badziewiami które często mają mało In - próbowałem innego złożenia ale na tym najlepiej mi sie sprawdza. Śmieciowe strzelanie jest po to żeby
a) mieć dwie hochle
b) mieć oddział który w 1 turze zdejmie regenkę (kusze 30'')
c) mieć gdzie siedzieć herosami i gdzie nimi uciekać
d) zapchać cory bo nie mam pomalowanych modeli :P
Duży mag dziwny ale chcę mieć mozliwość puszczenia dużego słoneczka z 7 kości (a to badziewie na 25+ wychodzi wiec z 6 kości bywa trudno) talizman ma po to żeby ewentualny misfire słoneczkowy go nie zabił (ostatnio mi sie to zdarzyło więc sie zabezpieczam) a miecz bo nie miałem kreatywnego pomysłu gdzie wsadzić 10 pkt i to była chyba najlepsza opcja - zawsze mam magiczny atak + fear - może mu ten fear dupę uratować

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

a nie lepiej mu dać luckstone za 5 pkt - przerzut wszystkich kości magii oraz laskę uziemienia (earthing rod) żeby mógł przeżucić efekt miscast-a? - przecież na niskim miscaście nie uratujesz maga żadnym wardem - co prawda raz na grę ale chyba lepsze połączenie i masz punkty jeszcze na porządnego warda, jeśli bardzo będziesz tego chciał.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

po jaką cholerę mi ward? ten luckstone o którym piszesz kosztuje 25 i jest arcanem więc laski do niego nie wezmę. Talizman ma na wszelkiego rodzaju pitki, dwellersy i misfire z własnego słoneczka więc imo mu sie przyda

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

fakt - popieprzyło mi się z kamieniem od zbroi. różdżka uziemienia też jest arkanem więc taka kombinacja jest z d..y. #-o
no cóż każdy ma inną wizję tej armii, jeżeli sprawdza się ta rozpiska to powodzenia. Daj znać jak było na DMP.
A przeciwko jakim armiom grałeś tą rozpiską?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, o 09:30 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

to już lepiej dać mu ten talizmanik za 20 pts. 6+ Ward i zdaje wszelkie testy charakterystyk z automatu; armijki nie masz oszczędnej, mam wrażenie, że jeśli nie pójdzie Tobie strzelanie i magia chociażby w jednej turze to stoisz i czekasz na wyrok; jeśli trafisz na Bretkę, to on nawet nie będzie do Ciebie szedł, jedna duża kometa załatwi Tobie calusieńką armię; nie mówiąc o bestiach, które mają 3 duże hordy, cały Shadow, 2x scout i 2x ambush; strasznie 0-1 ta rozpiska
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Zgadzam się z Helionem... Trafiasz na WOCH z okiem w 1 turze dostajesz swoją snajperkę w twarz S i T masz raptem 4 na dużym magu... scroll zamienia mnie w żabę z tego co pamiętam na 5+ bo wochowy mag ma lvl 4 i po 1 turze nie masz już magi... złożenie tego lektora też jakieś dziwne. Helion co dają te przedmioty na papierzu?
Rozpa strasznie 0-1. A tak jak byś miał słoneczko (znaczy wylosował) to dostajesz duże które wciąga ci czołg i maszyny i pewnie większość innych rzeczy bo masz I = 3...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Macka to jedno trafienie z S10 i D6 ran, Dawn Armour to 4+ save z re-rollem, a do tego 2+ Ward od Flamingów; szczerze?? ten papież ginie w pierwszej turze jakiegoś pakernego kolesia, ot chociażby GUO, nie masz Lusterka, masz słabą inicjatywę, rozkręca Ci ten wózek Fiendy same, zostanie sam papa bez radiowozu i dobranoc, breja oblejesz i tracisz 400+ pts w okolicach 3-4 tury, do tego nie będziesz miał LD 9 na armii, co tą rozpiskę boli i to bardzo, bo reszta najzwyczajniej zacznie Ci uciekać
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

ale auto hit czy trzeba normalnie rzucać???
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

normalnie
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Hejka wrzucam rozpiskę na 1500. Towarzyska gra z szczurami pełna 8 edycja. Genio jest taki specjalnie. :P Baaaaardzo lubię idee generała na kuraku dlatego zanim stwierdzę, że jest kompletnie beznadziejny chce sobie kilka razy na nim pograć, dość się już kurzył na półce.

1500 Pts - Empire Army

1 General of the Empire @ 370.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Sword of Sigismund [45.0]
The Crimson Amulet [20.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Griffon @ [200.0] Pts

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawnstone [25.0]

1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30.0]
20 Crossbowmen @ 198.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Marksman @ [5.0] Pts

31 Halberdiers @ 310.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow

15 Detachment - Swordsmen @ [90.0] Pts
Light Armour; Shield

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

Models in Army: 83


Total Army Cost: 1498.0

Zastanawiam się tylko czy by nie wywalić jednego moździerza i wrzucić zamiast niego inżyniera i zostaje jeszcze 10 pkt na coś. Magowi dam pewnie shadow ale zastanawiam się też nad lightem.


BTW ma może ktoś pomysł jak zrobić inżyniera na koniu? Nie chodzi mi o tego mechanicznego potwora. O ile konika z bardingiem znajdę to jakoś nie mam pomysłu jak zrobić jeźdźca aby od razu było widać, że to inżynier.
Na koniku ma większy "zasięg" naprawy maszyn. :P Poza tym zyskuje jakiegoś save, a look out'a i tak ma od maszynek.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ