VC z Blood Dragonem
VC z Blood Dragonem
Dawno nie grałem na BD wiec chciałem, sobie spróbowac
Co sądzicie o tej rozpie
BD Campire thrall
red fury SOM Nightmare bardnig h.armor BSB
Necro 2lvl DS Bp
Necro 2LVL DS BoA
14 Bk fcg war banner barding
10bk fcg barding
2x5 wilków
2x5ghouli
10 zombiee
banshee
Co sądzicie o tej rozpie
BD Campire thrall
red fury SOM Nightmare bardnig h.armor BSB
Necro 2lvl DS Bp
Necro 2LVL DS BoA
14 Bk fcg war banner barding
10bk fcg barding
2x5 wilków
2x5ghouli
10 zombiee
banshee
10 zombie nie jest obstawa dla nekrosow
to rozumiesz?
Tracisz ich w 1 turze/ lub wylaczaja sie z gry z braku ochrony przeciw strzeleckiej
Wiele armii usmiechnie sie widzac taka rozpiske
Wlacznie ze mna
8LD to sporo
Strata chociaz 1 z 2ch BK boli Cie niesamowicie, ale to nienajgorsze
majac 7M BK zycze powodzenia, przyda sie w dotarciu do celu
to rozumiesz?
Tracisz ich w 1 turze/ lub wylaczaja sie z gry z braku ochrony przeciw strzeleckiej
Wiele armii usmiechnie sie widzac taka rozpiske
Wlacznie ze mna
8LD to sporo
Strata chociaz 1 z 2ch BK boli Cie niesamowicie, ale to nienajgorsze
majac 7M BK zycze powodzenia, przyda sie w dotarciu do celu
Dokładnie, z 10 zombii długo necrosi nie ustoją. Jeszcze jedne wilki by się przydały. I ja 1 oddział BK bym zrobił bez bardinga aby mieć w jednym zasięg 16" bo to robi dużo.
zafael pisze:10 zombie nie jest obstawa dla nekrosow
to rozumiesz?
Tracisz ich w 1 turze/ lub wylaczaja sie z gry z braku ochrony przeciw strzeleckiej
Wiele armii usmiechnie sie widzac taka rozpiske
Wlacznie ze mna
8LD to sporo
Strata chociaz 1 z 2ch BK boli Cie niesamowicie, ale to nienajgorsze
majac 7M BK zycze powodzenia, przyda sie w dotarciu do celu
Mozna ich schowac do
domu
lasu
za górke
dożywic
Ja nie teoretyzuje w praktyce cięzej ich zestrzelic niz napisac na forum
wiec jakie zmiany bys proponował aby zwiekszyc ochrone dla necrosów?
Dziwne - mnie sie udalo jakos ich wystrzelac DE(dokladniej generala i odzial - drugi nekros zwial na krotko do lasu. BK nic mi nie zrobily - stracily 1/2 swej skutecznosci wlekac sie 6 tur do maszyny ktorej w ostatecznosci nie dogonili!!! wpierw za gorke, pozniej poszedlem z drugiej strony jednostki i sie krecila wielka "szybka" kawaleria BK!...przykro mi.
Czesto mozna teoretyzowac, jednak nie w tym przypadku
Przeciez mowie ze mozesz schowac - jednak nie maszerujesz reszta armii
Dla mnie moga chodzic kawalerie 7 cali bomba! - nigdy nie dojda
btw - musisz miec teren do schowania - w nowej ed. bez proximity - ja duzo nie wroze twej armii,
Wskrzeszajac nowy odzial bedziesz 18cali od lasu/ tego w czym sie schowasz - zanim to dojdzie co wskrzesisz (o ile dojdzie) to ja/inni to powystrzelaja
Mniej wiecej od masakry do 13 - 7 w plecy z defensami ze strzelaniem,
Moze dramatyzuje - jednak jak widze taka armie - wpierw sie usmiecham, z politowaniem, pozniej gracz poddaje sie bo zostaje mu 1/2 klocki BK kompletnie wymanewrowane, a z nikad pomocy, a ja mam wiekszosc armii
podobna armie jak Ty mial kumpel - 18-2, bo olalem jeden klocek bk o ktorym juz wczesniej pisalem -w 2 turze zostaly mu 2 odzialy BK 16 cali odemnie po polowie w odziale, a ja mialem cala armie
reasumujac
15 zombich to minimum zeby ktos Ci nie wystrzelal generala w 1/2 turze zanm dowskrzeszasz zombiech - najslabszego ogniwa armii.
Czesto mozna teoretyzowac, jednak nie w tym przypadku
Przeciez mowie ze mozesz schowac - jednak nie maszerujesz reszta armii
Dla mnie moga chodzic kawalerie 7 cali bomba! - nigdy nie dojda
btw - musisz miec teren do schowania - w nowej ed. bez proximity - ja duzo nie wroze twej armii,
Wskrzeszajac nowy odzial bedziesz 18cali od lasu/ tego w czym sie schowasz - zanim to dojdzie co wskrzesisz (o ile dojdzie) to ja/inni to powystrzelaja
Mniej wiecej od masakry do 13 - 7 w plecy z defensami ze strzelaniem,
Moze dramatyzuje - jednak jak widze taka armie - wpierw sie usmiecham, z politowaniem, pozniej gracz poddaje sie bo zostaje mu 1/2 klocki BK kompletnie wymanewrowane, a z nikad pomocy, a ja mam wiekszosc armii
podobna armie jak Ty mial kumpel - 18-2, bo olalem jeden klocek bk o ktorym juz wczesniej pisalem -w 2 turze zostaly mu 2 odzialy BK 16 cali odemnie po polowie w odziale, a ja mialem cala armie
reasumujac
15 zombich to minimum zeby ktos Ci nie wystrzelal generala w 1/2 turze zanm dowskrzeszasz zombiech - najslabszego ogniwa armii.
10 zombich.
Ho, ho ho.
Ej. Ale chwila. Przeciez to jest 1 salwa?
A w drugiej juz randomizujemy hity? I nekros moze zejsc?
Nie daj boze zebys trafil na niezwykle porno strzelajace OnG - jeden strzal z doom divera/fire ball/spear chukka zdejmuja proximity, potem lobba konczy dzien dziecka.
Ho, ho ho.
Ej. Ale chwila. Przeciez to jest 1 salwa?
A w drugiej juz randomizujemy hity? I nekros moze zejsc?
Nie daj boze zebys trafil na niezwykle porno strzelajace OnG - jeden strzal z doom divera/fire ball/spear chukka zdejmuja proximity, potem lobba konczy dzien dziecka.
Hmm...Szczerze to już sie chciałem kłucic w z wami bo ja zawsze nekrosów daje w 10 zombie..ale mam ich 3 i jakos nigdy mi od strzelania nie zeszli.
Ale z drugiej strony pamiętajmy o tym że pole bitwy to nie jest sama "patelnia" i jest warto wygrac rzut za roztawienia.
A co do samej rozpy to razi mnie brak lataczy.Wyrzuciłbym ta 10 bk i ich wstawił i moze o jakiś Spirytach pomyślał.
Ale z drugiej strony pamiętajmy o tym że pole bitwy to nie jest sama "patelnia" i jest warto wygrac rzut za roztawienia.
A co do samej rozpy to razi mnie brak lataczy.Wyrzuciłbym ta 10 bk i ich wstawił i moze o jakiś Spirytach pomyślał.
Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:DTruePunk pisze:10 zombich.
Ho, ho ho.
Ej. Ale chwila. Przeciez to jest 1 salwa?
A w drugiej juz randomizujemy hity? I nekros moze zejsc?
Nie daj boze zebys trafil na niezwykle porno strzelajace OnG - jeden strzal z doom divera/fire ball/spear chukka zdejmuja proximity, potem lobba konczy dzien dziecka.
Dlaczego niby? Jak wszyscy zombii zostali wybici to reszta ran idzie po necrosach.Varden pisze:A to zwałowali, bo nekrosi nie mogli dostać rzadnej ranyShax pisze:Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D
Najn, poki masz 5+ file'n'rank troops + charakterzy to nie wybijesz ich jedna salwa, mozesz zadac i 100 ran jednym strzalem, ale i tak spada tylko 10 zombiech (ale tych 2 magow zostaje do konca tury oddzialem)Heinrich_von_Tod pisze:Dlaczego niby? Jak wszyscy zombii zostali wybici to reszta ran idzie po necrosach.Varden pisze:A to zwałowali, bo nekrosi nie mogli dostać rzadnej ranyShax pisze:Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D
A to się tyczy tylko ostrzału? Czy w walce wręcz też tak jest?
To tak szybciutko zeby nie oftopowac za bardzo
W walce wrecz jest tak ze charakter dostaje tylko jak po nim bijesz, woundy nie przechodza na charakterow, w momencie jak zadales 15001900 woundow po oddziale, oddzialu jest powiedzmy 10 modeli, to bohaterowie nie dostaja nic reszta woundow sie "marnuje".
W walce wrecz jest tak ze charakter dostaje tylko jak po nim bijesz, woundy nie przechodza na charakterow, w momencie jak zadales 15001900 woundow po oddziale, oddzialu jest powiedzmy 10 modeli, to bohaterowie nie dostaja nic reszta woundow sie "marnuje".