VC z Blood Dragonem

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shax
Wałkarz
Posty: 83

VC z Blood Dragonem

Post autor: Shax »

Dawno nie grałem na BD wiec chciałem, sobie spróbowac
Co sądzicie o tej rozpie

BD Campire thrall
red fury SOM Nightmare bardnig h.armor BSB
Necro 2lvl DS Bp
Necro 2LVL DS BoA

14 Bk fcg war banner barding
10bk fcg barding

2x5 wilków
2x5ghouli
10 zombiee
banshee

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

uwielbiam takie ropziski

Genialnie zabija sie wtedy generala lub kompletnie chlopaki nie czaruje
Wybor nalezy do gracza :)

Awatar użytkownika
Shax
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Shax »

Srednio zrozumiałem posta ale okej:d :D
Ale cos krreatywnejszego kazdy tylko mówi o zabiciu generała a pozatym 2 klocki Bk mają 8 ld wiec to sypanie az takie straszne nie jest:D
:lol:

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

10 zombie nie jest obstawa dla nekrosow
to rozumiesz?
:roll:
Tracisz ich w 1 turze/ lub wylaczaja sie z gry z braku ochrony przeciw strzeleckiej
Wiele armii usmiechnie sie widzac taka rozpiske
Wlacznie ze mna

8LD to sporo
Strata chociaz 1 z 2ch BK boli Cie niesamowicie, ale to nienajgorsze

majac 7M BK zycze powodzenia, przyda sie w dotarciu do celu :roll:

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Dokładnie, z 10 zombii długo necrosi nie ustoją. Jeszcze jedne wilki by się przydały. I ja 1 oddział BK bym zrobił bez bardinga aby mieć w jednym zasięg 16" bo to robi dużo.

Awatar użytkownika
Shax
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Shax »

zafael pisze:10 zombie nie jest obstawa dla nekrosow
to rozumiesz?
:roll:
Tracisz ich w 1 turze/ lub wylaczaja sie z gry z braku ochrony przeciw strzeleckiej
Wiele armii usmiechnie sie widzac taka rozpiske
Wlacznie ze mna

8LD to sporo
Strata chociaz 1 z 2ch BK boli Cie niesamowicie, ale to nienajgorsze

majac 7M BK zycze powodzenia, przyda sie w dotarciu do celu :roll:

Mozna ich schowac do
domu
lasu
za górke
dożywic

Ja nie teoretyzuje w praktyce cięzej ich zestrzelic niz napisac na forum
wiec jakie zmiany bys proponował aby zwiekszyc ochrone dla necrosów?

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Najlepszą ochroną dla nekromanty jest odpowiednio duży i umiejętnie rozmieszczony zombie-bunkier.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Dziwne - mnie sie udalo jakos ich wystrzelac DE(dokladniej generala i odzial - drugi nekros zwial na krotko do lasu. BK nic mi nie zrobily - stracily 1/2 swej skutecznosci wlekac sie 6 tur do maszyny ktorej w ostatecznosci nie dogonili!!! wpierw za gorke, pozniej poszedlem z drugiej strony jednostki i sie krecila wielka "szybka" kawaleria BK!...przykro mi.

Czesto mozna teoretyzowac, jednak nie w tym przypadku

Przeciez mowie ze mozesz schowac - jednak nie maszerujesz reszta armii
Dla mnie moga chodzic kawalerie 7 cali bomba! - nigdy nie dojda ;)

btw - musisz miec teren do schowania - w nowej ed. bez proximity - ja duzo nie wroze twej armii,
Wskrzeszajac nowy odzial bedziesz 18cali od lasu/ tego w czym sie schowasz - zanim to dojdzie co wskrzesisz (o ile dojdzie) to ja/inni to powystrzelaja

Mniej wiecej od masakry do 13 - 7 w plecy z defensami ze strzelaniem, :wink:

Moze dramatyzuje - jednak jak widze taka armie - wpierw sie usmiecham, z politowaniem, pozniej gracz poddaje sie bo zostaje mu 1/2 klocki BK kompletnie wymanewrowane, a z nikad pomocy, a ja mam wiekszosc armii


podobna armie jak Ty mial kumpel - 18-2, bo olalem jeden klocek bk o ktorym juz wczesniej pisalem -w 2 turze zostaly mu 2 odzialy BK 16 cali odemnie po polowie w odziale, a ja mialem cala armie :roll:

reasumujac
15 zombich to minimum zeby ktos Ci nie wystrzelal generala w 1/2 turze zanm dowskrzeszasz zombiech - najslabszego ogniwa armii.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

10 zombich.
Ho, ho ho.

Ej. Ale chwila. Przeciez to jest 1 salwa?
A w drugiej juz randomizujemy hity? I nekros moze zejsc?
Nie daj boze zebys trafil na niezwykle porno strzelajace OnG - jeden strzal z doom divera/fire ball/spear chukka zdejmuja proximity, potem lobba konczy dzien dziecka.

Awatar użytkownika
Macki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 111
Lokalizacja: NBK

Post autor: Macki »

Hmm...Szczerze to już sie chciałem kłucic w z wami bo ja zawsze nekrosów daje w 10 zombie..ale mam ich 3 i jakos nigdy mi od strzelania nie zeszli.

Ale z drugiej strony pamiętajmy o tym że pole bitwy to nie jest sama "patelnia" i jest warto wygrac rzut za roztawienia.

A co do samej rozpy to razi mnie brak lataczy.Wyrzuciłbym ta 10 bk i ich wstawił i moze o jakiś Spirytach pomyślał.

Awatar użytkownika
Skolim
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Skolim »

O Dwarfy, Imperium i inne armie strzelające kochają takie armie. :P

Awatar użytkownika
Shax
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Shax »

TruePunk pisze:10 zombich.
Ho, ho ho.

Ej. Ale chwila. Przeciez to jest 1 salwa?
A w drugiej juz randomizujemy hity? I nekros moze zejsc?
Nie daj boze zebys trafil na niezwykle porno strzelajace OnG - jeden strzal z doom divera/fire ball/spear chukka zdejmuja proximity, potem lobba konczy dzien dziecka.
Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D

Varden
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: Varden »

Shax pisze:Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D
A to zwałowali, bo nekrosi nie mogli dostać rzadnej rany

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Varden pisze:
Shax pisze:Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D
A to zwałowali, bo nekrosi nie mogli dostać rzadnej rany
Dlaczego niby? Jak wszyscy zombii zostali wybici to reszta ran idzie po necrosach.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

wlasnie niebardzo
necrosi nic nie dostaja
Juz wiem dlaczego grasz na 10 zombich - nie trafiasz, za czesto na znajacych zasady oraz na dobrych graczy potrafiacych wykozystac, bledy w rozpisce:P

bez urazy

Awatar użytkownika
khain
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179
Lokalizacja: Krakuff / Czestochowa
Kontakt:

Post autor: khain »

Heinrich_von_Tod pisze:
Varden pisze:
Shax pisze:Dwóch fanoli wpadło w klocek 10 zombie z 2 necrosami zadali 12 hitów wszystko zranili kazdy necro został na jednej ranie a potam nie zgineli do konca bitwy doom diver nie trafił:D
A to zwałowali, bo nekrosi nie mogli dostać rzadnej rany
Dlaczego niby? Jak wszyscy zombii zostali wybici to reszta ran idzie po necrosach.
Najn, poki masz 5+ file'n'rank troops + charakterzy to nie wybijesz ich jedna salwa, mozesz zadac i 100 ran jednym strzalem, ale i tak spada tylko 10 zombiech (ale tych 2 magow zostaje do konca tury oddzialem)
Obrazek

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

A to się tyczy tylko ostrzału? Czy w walce wręcz też tak jest?

Awatar użytkownika
khain
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179
Lokalizacja: Krakuff / Czestochowa
Kontakt:

Post autor: khain »

To tak szybciutko zeby nie oftopowac za bardzo ;)

W walce wrecz jest tak ze charakter dostaje tylko jak po nim bijesz, woundy nie przechodza na charakterow, w momencie jak zadales 15001900 woundow po oddziale, oddzialu jest powiedzmy 10 modeli, to bohaterowie nie dostaja nic reszta woundow sie "marnuje".
Obrazek

ODPOWIEDZ