Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Post autor: The WariaX »

z nich zabije 25 procent modeli
Salki wywołują panikę zabijając chociażby tylko jeden model :wink:

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 187
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Witam.

Szarża wspomagana 6 czarem light w przypadku M6 to 12 + 2d6 czy kości szarży też podwajamy(wynik mnożymy przez dwa)?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Szarża z Brionna wygląda tak (6+2d6)*2 i tyle. Zostało to uściślone.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 187
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Nie podoba mi się to ;) Szarże to po 26 cali to trochę gięcie.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Odchodzą i takie na 36 cali i to bez wiekszych problemów więc spoko.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

36 to średnia szarża latacza z brionna;p bardziej martwi czołg szarżujący na 30;p faux pas z tą paniką popełniłem, zapomniałem o tej zasadzie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Furion pisze:
Golonka pisze:Nie. Wydaje mi się, ale jeszcze spytam się Liddera, ale zdają wszyscy osobno, jako że mają osobne charakterystyki wounds.
Masz nawet w uściśleniach, nie ma co kombinować. Posiadanie osobnej charakterystyki wounds to jedna sprawa, inna sprawa to czar wymagający test charakterystki (dwellers) a co innego to czar / zdolność atakujący templatką (pitka)

Templatki, jak wszystkie (armata, katapulta, pitka) biją po wszystkim. Woundują, testują, cokolwiek, na danej części modelu. Strona 9.

Testy charakterystyk masz opisane w BRB na stronie 10.

Tyle w temacie ;)

pozdrawiam
Furion
Wg zasad to Pit of Shades, The Purple Sun testuje stegadon (lub smok) na wyższą inicjatywę, czyli załogantów (jeźdźca) - w końcu są jednym modelem, prawda?
Przypadek ze wzornikami ze strony 105 dotyczy kiedy model jest TRAFIONY (walnięty, ang. hit), natomiast Purple Sun dotyka (ang. touched). W opisie Pitki jest użyte sformułowanie "pod wzornikiem" (ang. underneath the template) i brak słowa trafiony. Trafione modele zazwyczaj testują wytrzymałość i save - tak jak w walce, gdyż są przez coś uderzone.
Nie jest to jasno opisane

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Hmm... Tu możesz mieć rację. Zasada RAW jest tu na naszą, lizardmeńską stronę.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Q. A Slann Mage-Priest miscasts and successfully passes the miscast
to an enemy Wizard with the Cupped Hands. When the miscast
result requires D6 power dice to be lost from the power pool, are they
still lost from the power pool or, as the miscast has been passed over to
the enemy, are they lost from the dispel pool instead? (p102)
A. They are lost from the power pool.
Jak to rozegrać? Przeciwnik traci w swojej najbliższej fazie magii D6 PD z poola?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie. Traci gracz lizaków.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

A to czemu, skoro cały efekt miscasta został za pomocą przedmiotu przerzucony na maga przeciwnika?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Bo tak jest napisane w faq-u. PD to PD.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Dobra, przeczytałem po kawie, teraz wszystko jasne, dzięki ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 187
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Widzieliście ten absurd ? ;) Pisze w tym temacie, gdyż z perspektywy ograniczeń lizardów. Co o tym myślicie?

http://www.giantfanatic.dk/download/94/

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

My mamy mieć 1 kostke? zabawne troche, nasza siła tkwi w magii i takie coś. Ale przynajmniej skinków dużo można dać :mrgreen: . A tak poza tym to bretka może dać tylko 2 oddziały kawalerii czy mi sie zdaje?

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 187
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Nie wiem czy dużo skinków: max 3 skirmishe i max 1 kameleony. Brdziej mnie śmieszy ograniczenie: slaan lub Bsb w armii :D

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Ale bezsens: 2200 lizardów pociętych jak diabli vs 2400 skaven bez domrocket-a
I najlepsze: max 18 kawalerii w armii - Bretonia się cieszy bo może się wystawić na 2600 pktów :)

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

Sory, nie zauważyłem, że dalej obowiązuje ograniczenie corex3, w takim razie nie wiem co powiedzieć :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

chelcho pisze:Ale bezsens: 2200 lizardów pociętych jak diabli vs 2400 skaven bez domrocket-a
I najlepsze: max 18 kawalerii w armii - Bretonia się cieszy bo może się wystawić na 2600 pktów :)
Ograniczenie ilościowe tyczy się każdej jednostki osobno. Czyli Bretonia może mieć w sumie 18 Errantów + 18 KotRów + 18 Grali. Akurat Bretonia wygląda w tych ograniczeniach bardzo dobrze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Szczerze to te ograniczenia sa niegrywalne.
5 przedmiotow zbanowanych dla lizakow.
Plus jeszcze akcja slann or bsb i 4 levelowcy nie dodaja levelu do czarowania.
Normalnie slanna nie oplaca sie wystawiac :lol2: :lol2: :lol2:
Do tego saurusy w klocku tylko po 20 :D

ODPOWIEDZ