PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Czy po rzuceniu miscasta cascet rozpada się, czy po prostu nie może rzucać dalej czaru i czy wtedy nadal generuje kości?
i nie może dalej czarować
xYz
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Rulebook str. 37. Irresistable force w odniesieniu do bound spells.
Tyle, że tam są odniesienia do if - miscast do bound spells z magicznego przedmiotu oraz "wrodzonych zdolności", takich jak np. modlitwa kapłana. Tymczasem cascet to machina wojenna. Nie jest więc magicznym przedmiotem a i "wrodzone zdolności" dla war machine słabo do mnie przemawiają.
Po zastanowieniu jednak wyjaśnienie Shina wydaje mi się prawidłowe. Może jednak ktoś mógłby to podeprzeć jakimś konkretnym przepisem?
Po zastanowieniu jednak wyjaśnienie Shina wydaje mi się prawidłowe. Może jednak ktoś mógłby to podeprzeć jakimś konkretnym przepisem?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
NOAK pisze:Tyle, że tam są odniesienia do if - miscast do bound spells z magicznego przedmiotu oraz "wrodzonych zdolności", takich jak np. modlitwa kapłana. Tymczasem cascet to machina wojenna. Nie jest więc magicznym przedmiotem a i "wrodzone zdolności" dla war machine słabo do mnie przemawiają.
Rulebook, str. 37 ostatni akapit w ramce Bound Spells pisze:If the bound spell is the 'innate' ability - such as those used by a Warrior Priest, for example, then the model simply cannot cast further bound spells during this phase. Do not roll on the Miscast table.
Czy na prawdę trzeba aż tak szczegółowo?Tomb Kings armybook w opisie Light of Death pisze:Innate bound spell (power level 5).
Mam takie pytanie. Po co Casket ma zasadę terror? Według zasad terror działa tylko jak my szarżujemy, a casket szarżować nie może. Natomiast oddziały z terrorem, które szarżują na nas nie robią nam i tak nic, bo jesteśmy odporni na psychologię. Także, niech mi ktoś wyjaśni po cholerę ten terror na caskecie?
Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?
Dziękuję za pomoc zainteresowanym
Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?
Dziękuję za pomoc zainteresowanym

W tej edycji Casket nie ma terroru - miał w poprzedniejDuinhir pisze:Mam takie pytanie. Po co Casket ma zasadę terror? Według zasad terror działa tylko jak my szarżujemy, a casket szarżować nie może. Natomiast oddziały z terrorem, które szarżują na nas nie robią nam i tak nic, bo jesteśmy odporni na psychologię. Także, niech mi ktoś wyjaśni po cholerę ten terror na caskecie?
Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?
Dziękuję za pomoc zainteresowanym
Nie można katapultą strzelić 2x, a wynika to z opisu czaru, który ogranicza Multiple Shot do bow, great bow - czyli colossusem też nie strzelisz
Duinhir pisze:Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?
2. Nie - nie moze. Mogł w poprzedniej edycji ale w tej opis czaru mowi ze rzucajac inkantacje na maszyne - załoga dostaje dodatkowy atak, a multiple shota dostaja dodatkowo tylko jednostki z bowami i great bowami. ...Niestety

Dzięki za pomoc. Faktycznie mój błąd przez niedoczytanie.
1. Czy impacty za Rydwanie z Płonącą Szmatą TK są płonące ?
2. Czy 6. z Lora TK wychodzi od maga jak słoneczko czy można ją umieścić gdziekolwiek na planszy i leci jak rozrzut?
3. Czy świniak ma rank?Chodzi o sytuację gdy walczy z klockiem - czy klocek ma steadfasta jak ma jeden szereg czy dwa?
4. Jak randomizuje się Thunderstompa na oddział < 5 z bohaterem (jak podczas strzelania?) - czy Thunderstompa przy uderzeniu w oddział => 5 modeli zawsze wali w oddział a nadwyżka przepada?
Pzdr.
2. Czy 6. z Lora TK wychodzi od maga jak słoneczko czy można ją umieścić gdziekolwiek na planszy i leci jak rozrzut?
3. Czy świniak ma rank?Chodzi o sytuację gdy walczy z klockiem - czy klocek ma steadfasta jak ma jeden szereg czy dwa?
4. Jak randomizuje się Thunderstompa na oddział < 5 z bohaterem (jak podczas strzelania?) - czy Thunderstompa przy uderzeniu w oddział => 5 modeli zawsze wali w oddział a nadwyżka przepada?
Pzdr.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
TK czempion rydwanów - rozumiem że tylko jeden z 2 typków na rydwanie ma 3 ataki, czyli cały model ma 3A czempion, 2A rydwanista, 2x1A konika. Jak jest w czelendzu? Wszystkie te ataki są atakami czempiona? chyba tak, bo to jeden model, ale nie jestem pewien. Jeśli tak to taki czempion z 7 atakami wydaje się fajny do zdobycia dodatkowych punktów (under dog challenge, czy jakoś tak) za zabicie wrogiego bohatera w czelendzu.
nie, tylko jeżeli wyrzuci naturalną "6" na kości na ranienie
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii