PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
NOAK
Mudżahedin
Posty: 302

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: NOAK »

Czy po rzuceniu miscasta cascet rozpada się, czy po prostu nie może rzucać dalej czaru i czy wtedy nadal generuje kości?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

jest ifka nie ma miscasta
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

i nie może dalej czarować
xYz

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

moze

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Rulebook str. 37. Irresistable force w odniesieniu do bound spells.

Awatar użytkownika
NOAK
Mudżahedin
Posty: 302

Post autor: NOAK »

Tyle, że tam są odniesienia do if - miscast do bound spells z magicznego przedmiotu oraz "wrodzonych zdolności", takich jak np. modlitwa kapłana. Tymczasem cascet to machina wojenna. Nie jest więc magicznym przedmiotem a i "wrodzone zdolności" dla war machine słabo do mnie przemawiają.
Po zastanowieniu jednak wyjaśnienie Shina wydaje mi się prawidłowe. Może jednak ktoś mógłby to podeprzeć jakimś konkretnym przepisem?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Imperialny War Altar też może puszczać bound spelle (za pośrednictwem księdza) i według faqa GW po rzuceniu ifki altar się nie "wyczerpuje".
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wystarczy zajrzeć do podręcznika wfb
Obrazek

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

NOAK pisze:Tyle, że tam są odniesienia do if - miscast do bound spells z magicznego przedmiotu oraz "wrodzonych zdolności", takich jak np. modlitwa kapłana. Tymczasem cascet to machina wojenna. Nie jest więc magicznym przedmiotem a i "wrodzone zdolności" dla war machine słabo do mnie przemawiają.
Rulebook, str. 37 ostatni akapit w ramce Bound Spells pisze:If the bound spell is the 'innate' ability - such as those used by a Warrior Priest, for example, then the model simply cannot cast further bound spells during this phase. Do not roll on the Miscast table.
Tomb Kings armybook w opisie Light of Death pisze:Innate bound spell (power level 5).
Czy na prawdę trzeba aż tak szczegółowo?

Awatar użytkownika
NOAK
Mudżahedin
Posty: 302

Post autor: NOAK »

Czy na prawdę trzeba aż tak szczegółowo?
Czasami tak. Nie gram wiórami i nie mam księgi ich armii, dlatego pytam. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź ze wskazaniem źródła.

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

Mam takie pytanie. Po co Casket ma zasadę terror? Według zasad terror działa tylko jak my szarżujemy, a casket szarżować nie może. Natomiast oddziały z terrorem, które szarżują na nas nie robią nam i tak nic, bo jesteśmy odporni na psychologię. Także, niech mi ktoś wyjaśni po cholerę ten terror na caskecie?

Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?

Dziękuję za pomoc zainteresowanym :)

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Duinhir pisze:Mam takie pytanie. Po co Casket ma zasadę terror? Według zasad terror działa tylko jak my szarżujemy, a casket szarżować nie może. Natomiast oddziały z terrorem, które szarżują na nas nie robią nam i tak nic, bo jesteśmy odporni na psychologię. Także, niech mi ktoś wyjaśni po cholerę ten terror na caskecie?

Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?

Dziękuję za pomoc zainteresowanym :)
W tej edycji Casket nie ma terroru - miał w poprzedniej
Nie można katapultą strzelić 2x, a wynika to z opisu czaru, który ogranicza Multiple Shot do bow, great bow - czyli colossusem też nie strzelisz

Awatar użytkownika
Rothand
Chuck Norris
Posty: 640
Lokalizacja: Poznań, Plewiska
Kontakt:

Post autor: Rothand »

Duinhir pisze:Oraz drugie już bardziej potwierdzające. Czy za pomocą Ptra Incantation of Righteous Smiting, który między innymi powoduje multiple shot (2) można dwa razy strzelić z katapulty? Dlaczego tak lub dlaczego nie?

2. Nie - nie moze. Mogł w poprzedniej edycji ale w tej opis czaru mowi ze rzucajac inkantacje na maszyne - załoga dostaje dodatkowy atak, a multiple shota dostaja dodatkowo tylko jednostki z bowami i great bowami. ...Niestety :(

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

Dzięki za pomoc. Faktycznie mój błąd przez niedoczytanie.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

1. Czy impacty za Rydwanie z Płonącą Szmatą TK są płonące ?

2. Czy 6. z Lora TK wychodzi od maga jak słoneczko czy można ją umieścić gdziekolwiek na planszy i leci jak rozrzut?

3. Czy świniak ma rank?Chodzi o sytuację gdy walczy z klockiem - czy klocek ma steadfasta jak ma jeden szereg czy dwa?

4. Jak randomizuje się Thunderstompa na oddział < 5 z bohaterem (jak podczas strzelania?) - czy Thunderstompa przy uderzeniu w oddział => 5 modeli zawsze wali w oddział a nadwyżka przepada?

Pzdr.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

1. Tak
2. Idzie od maga
3. Świnka nie zdejmuje steadfasta, do momentu aż liczba piechoty spadnie ponizej 5 ci stoją na steadfaście
4. Nie wiem
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Dzięki.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

TK czempion rydwanów - rozumiem że tylko jeden z 2 typków na rydwanie ma 3 ataki, czyli cały model ma 3A czempion, 2A rydwanista, 2x1A konika. Jak jest w czelendzu? Wszystkie te ataki są atakami czempiona? chyba tak, bo to jeden model, ale nie jestem pewien. Jeśli tak to taki czempion z 7 atakami wydaje się fajny do zdobycia dodatkowych punktów (under dog challenge, czy jakoś tak) za zabicie wrogiego bohatera w czelendzu.

Awatar użytkownika
Bulwok
Kretozord
Posty: 1667
Lokalizacja: Analbis Toruń

Post autor: Bulwok »

Jeżeli Nercosphinx ma wykupionego poisona i bije decapitating strike, wyturla 6 na trafienie to jest to killing blow ?
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

nie, tylko jeżeli wyrzuci naturalną "6" na kości na ranienie
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ