dlatego w poscie wczesniej wpisalem 2.bless pisze:Klopa ma 9 siły, wiec rani czołg na 5+. A to juz jest nawet ok. Wystarczy miec ze 3 klopy w armii i czołg nie moze sie czuć bezpiecznie. Ostatnio jak grałem z Imperium to trzecie trafienie zraniło, 5 ran i mialem czolg z głowy.
Co najmniej jednego szamana za duzo. Ja gram na jednym - lordzie, i wydaje mi sie, ze to jest optymalne wykorzystanie magii.quas pisze:
ubior to rzecz wtorna. kwestia potrzeb.
mozna sie pobawic z 4lvl orcasem i 2x2lvl goblinow.
wiecej mi nie trzeba
ninjaska->chyba gramy w rozne gry.
1)dawno nie mialem okazji widziec szarzy zielonego fasta na maszyne. zalatwiala ich panika/animozja przeszkadzajka przeciwnika.
2)to ze troll jest twardszy to sie zgadzam, ale sa znacznie wolniejsze/mniej zwrotne.
3)istota fasta jest jego manewrowosc a nie sila przebicia. no i troll w roli fasta= brak nianki...pachnie profesura do momentu kiedy pojawi sie nanka/ przeciwnik sie nad nimi zlituje i je zaebie.