Nowy Army List Dark Elves

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

geeez, jesteście gorsi niż dzieci w piaskownicy
nie podoba się to nie grajcie, podoba się to nie narzekajcie
ja uważam że DE to dość mocna armia tylko trzeba umieć tym grać
skończyłem temat

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

ajpinus pisze:Pierwsz 100 aktualego rankingu polskiej ligi ( czytsa statystyka)

O&G - 9
Bestie - 4
DE - 1 ha ha ha
pozdro
w 100 jest 3 DE trzeba tylko wiedzieć czego szukać 2 gra cultem : P

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Kult to inna armia niz de, ma inne cory, specjale w rarach ma spawna ma antka ma magie slanesha jest o niebo lepsza. Antek wciaga nosem highborna na smoku. maja kawalerie z M20, wogole wyjechales mi teraz Mike.

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Ja jest taki haxorski to nim graj a nie narzekasz ; X
To ciągle DE i eot

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a moze ktos cos wie o jakis nowinkach albo ma jakas strone z przeciekami czy co, bo po to chyba ten temat powstal

ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac

prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a moze ktos cos wie o jakis nowinkach albo ma jakas strone z przeciekami czy co, bo po to chyba ten temat powstal

ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac

prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Gajowy pisze:a moze ktos cos wie o jakis nowinkach albo ma jakas strone z przeciekami czy co, bo po to chyba ten temat powstal
na to poczekamy jeszcze jakoś z rok albo coś koło tego

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Ano poczekamy sobie. Szkoda ze GW tak wolno wydaje nowe kodexy. W 6 ed jakos szybciej to szlo.

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

DE są ok jak się potrafi grać. Wcześniej grałem VC i miałem podobne wyniki. ktoś tam się wykłócał że Orki są takie wypasione, może i nie są złe ale masakre ostatnio odemnie dostały. Co do itemów W 7ed Orki dostały po dupie jeśli chodzi o przedmioty a DE maja superowe itemki szczególnie te które doszły w storm of chaos.
Co do świetności orków niezapominajcie ze maja animozje przez ktora można przegrać niejedną bitwe bo na ogól niezdaje się jej w kluczowym momencie.
Herdy jak wszyscy skirmiszerzy dostali w 7ed mocno po tyłku.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Wiekszosc kombinacji lordow/bohaterow uzywa kombinacji nowych przedmiotow.... Bo te co sa w kodexie raczej plewia jezeli chodzi o cene itd. jedyne dwie sensowne bronie poza kusza to wlasnie te z SOC i Albionu. No dobra teraz halabarda sie sensowniejsza zrobila po ucieciu 2raczkow na bohaterach.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

LORDS:

1. Highborn - bez zmian
2. High Sorceress - bez zmian
3. Hag Queen - na zasadach zaczerpniętych z poprzednich edycji oraz:
- jeśli jest generałem, Wiedźmy w Core.
- Kocioł wypada z Rare i jest dla niej opcją (jak Altair, Kowadło, inne)
Kocioł nie działa losowo! Daje jakieś bonusy (1 na turę) np:

a) ward 5+ od strzelania na wszystkie wiedźmy na stole.
b) wszystkie wiedźmy na stole nie mogą stracić Frenzy.
c) 1 oddział wiedźm +1S.
d) 1 oddział wiedźm - Death Frenzy.
e) 1 oddział wiedźm - Always Strike First.

I wiele innych, wedle uznania, jednakże bez cudów.
Efekty działają 1 pełną turę, potem zanikają.
Oczywiście Moce Kotła nie są bezwarunkowe i mogą się nie udać. System kar dowolny. Od zwykłych Misfire działających na Kocioł, przez kary dla oddziałów wiedźm, do kar dla całej armii.

4. Beastlord - 3 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast. Bez możliwości wykupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice. Opcja Heavy Armour i Shield.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.

- Statystyki Nobla (ale 100 ptk magic items).
- Wykupienie Black Dragona nie zjada slotu Hero.
- Inspiring Presence - wszystkie bestie na polu bitwy (inc. COK&COC) mają re-roll w testach opartych na Ld ( break tests, stupiditi)
- Brak Monster Reaction Test na wszystkich potworach na polu bitwy

HEROES

1. Noble - bez zmian
2. Sorceress - mniejszy koszt punktowy...powiedzmy o 10 pts.
3. Hag - mniejszy odpowiednik Hag Queen. Standardowy bohater dla wiedźm.
4. Beastmaster - 1 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast, bez możliwości dokupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.

- Statystyki podobne do aktualnych. S4.
- 50 ptk na Magic Items
- Manticore nie zjada slotu Hero
- Inspiring Presence w 12''
- Brak Monster Reasction Test w 12''
5. Assassin - no tak go zjebali, że nie mam pomysłu. Jesli Temple of Khaine nie będzie się wliczało do puli Magic Items, to po wzięciu 50 pts z ToK i 50 Magic Items ten koleś będzie kosztował prawie ćwierć tysiąca...Jedyną opcją, żeby był grywalny, to drastyczne zmniejszenie kosztu punktowego i 2 Assassins as a 1 Hero slot. Oczywiście ze zmianą ToK.

CORE UNITS

1. Warriors - opcja xbows 1 punkt taniej, reszta bez zmian.
2. Corsairs - 2 punkty taniej.
3. Dark Riders - wykupienie Heralda dla oddziału bez kusz da mu +1A a nie +1BS.

SPECIAL UNITS

1. COC - bez zmian
2. COK - bez zmian. Hydra Banner 75 pts i mogą ją nosić COK bez BSB.
3. Wiedźmy - 2 ptk taniej.
4. Executioners - kolejna pomyłka GW...jak Assassini...ratuje ich tylko design modeli.
5. Harpies - bez zmian. No longer 0-1 jeżeli Beastlord jest generałem.

RARE UNITS

1. Bolce - za +25 pts od sztuki - Poisoned Attacks
2. Gwardia - Taaańsza!! 2 ptk najmniej.
Niech wywalą Eternal Hate i obniżą o jeszcze 1 ptk. Tańszy CG.
3. Cauldron - no longer Rare.
4. Hydry - Niewielka korekta statów. +1A I +1S LUB +1T

Dodatkowo rewizja magicznych przedmiotów. Totalna.
I rewizja Magii Dark.

Tak bym to widział. Dodatkowo można pomyśleć o jakichś nowych oddziałach. Przecierz GW musi na czymś zarabiać. Slaves są prawdopodobni. Mi się kiedyś marzył Dark Elf Chariot na Dark Steedach, ale to by upodobniło DE do HE za bardzo

pozdrawiam: Jakub Paraszczak

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

Kuba czyżby twoje DE wróciły od malarza skoro zacząłeś się udzielać na forach internetowych???
i na turnieju w Kraku widziałem też, że grałeś ostatnio (wyniki mi się nie chciało)

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Taaa...zobaczymy co z tego wyjdzie.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Na Warseerze piszą że VC zostają przełożeni na później, a to znaczy że możemy spodziewać się nowej edycji jakoś za niecały roczek już.... pierwsza połowa 2008 jakoś tak

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

W koncu cos konkretnego.
Brawo Paraszczak za zakonczenie offtopu :)
W wiekszosci Twoje zmiany mi sie podobaja. Nie sa przegiete jak te, ktore podawali na tym forum coponiektorzy. Nie widac tu "popularnych" slaveow, co tez jest duzym plusem. Co mi sie natomiast nie podoba to beastlord/master uzywajacy magii. To nie sa czarownicy!!!

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Slyszalem ze GW ma zamiar przyspieszyc wydawanie kodexow w najblizszym czasie. No zobaczymy co z tego wyjdzie.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Torres pisze: Co mi sie natomiast nie podoba to beastlord/master uzywajacy magii. To nie sa czarownicy!!!
True. Nie są. Ale jak nie będą, to znów nikt tego ścierwa nie wystawi, a jak wystawi, to chyba dla jaj.
Dodatkowo czary z Lore of Beast wręcz są stworzone dla postaci o pokroju Beastlorda/Beastmastera.
Generalnie sam nie chciałem, żeby byli "magami czystej krwii". Nie generują DD, a co za tym idzie, należy zaopatrzyć się w 2 Sorcki. Mają dostęp do Arcane Items, więc Sorcki lev2 do czarowania a Dispel Scrolle na nich. Lore of Beast nie jest znowu tak masakrycznym kręgiem, że nie można im go dać. Albo przynajmniej dać im 1wszy czar z Loru (+3A +2S i +1T). Są w walce gorszymi odpowiednikami Highborna/Nobla. To niech przynajmniej mają szansę se coś wykombinować.

A dla extremistów Smok, 3 Mantikory i 2 Hydry na 2000. Bez osłony magicznej:).

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Paraszczak: Gdybys ty byl autorem kodeksu, rzeczywiscie nie mialbym na co narzekac ha ha ha

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Co do asasina to dac mu bazowo 1 atak wiecej i killingblow, moze troche potaniec, beastmasterzy - brak monster reaction test w zasiegu 12 cali i przerzut stupida na 12 cali, moze jakis skill ze potwory przeciwnika trafiaja go tylko na 6 czy cos takiego, ale nie magie beast bo to bez sesnu.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Wlasnie w ta strone bym szedl. Nie dawac im magii tylko skille, ktore wzmacniaja bestie. Wtedy byliby naprawde fajni.

ODPOWIEDZ